| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 06 Mei 2011 11:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Joris schreef: | | RoaringMdog schreef: |
Haha , same here. Wat een klote vertalingen xD Zoiezo vond ik de part 1 best saai , terwijl het boek zo goed was. Ben echt benieuwd of ze de epicness van het boek ook juist op het scherm kunnen toveren in deel 2 . |
Zo slecht zijn die vertalingen nu ook weer niet. Iedereen in Nederland gebruikt nu namen als Zweinstein, zwerkbal en Ron Wemel. |
Het zijn zeker geen slechte namen. Het vergt behoorlijk wat creativiteit om leuke vertalingen te maken van volledig fictieve Engelse namen! Ik vind het knap gedaan hoor. Ik zit er ook altijd om te lachen in de ondertitelingen, maar de namen zijn ook gewoon komisch. Kannewasser enzo.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Mei 2011 12:36 Onderwerp:
| |

|
(500) Days Of Summer 8/10
Een van de beste romantische komedies ooit. En goed om te zien als je pussy-whipped bent door een mooi meisje. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 06 Mei 2011 12:41 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Uchiha_Shadow schreef: | (500) Days Of Summer 8/10
Een van de beste romantische komedies ooit. En goed om te zien als je pussy-whipped bent door een mooi meisje. |
Ben jij dat dan?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 06 Mei 2011 13:15 Onderwerp:
| |

|
Once Upon A Time In America
Niet alleen een van de beste films die ik ooit heb gezien, met 3 uur en 40 minuten ook de langste. Maar het is het zeker waard, de film is boeiend van begin tot eind. Alles aan deze film is geweldig. De acteurs, het script, de muziek... Het draagt er allemaal aan bij dat het langzaam vertelde, niet chronologische verhaal perfect is uitgewerkt. En elke scene in deze film is weer anders. De ene scene laat je lachen, de andere laat je huilen. Spanning, humor, verdriet, romantiek, seks, vriendschap, verraad: deze film heeft gewoon alles.
Als ik de film in 1 woord zou moeten beschrijven? Kunst. Het is een lange film, en daar moet je ook van houden, maar als je de tijd neemt om de film rustig te bekijken, dan zul je hem absoluut niet snel vergeten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Mei 2011 13:20 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | (500) Days Of Summer 8/10
Ben jij dat dan?  |
5 jaar geleden was 't wel goed geweest als ik die film had gezien
Maar hij doet me vooral aan bepaalde vrienden en meiden denken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 07 Mei 2011 22:30 Onderwerp:
| |

|
One Piece - Strong World
Pak een willekeurige Arc van One Piece, haal de veste momenten eruit en stop deze in een 2 uur durende film en je hebt Strong World, het is alleen jammer dat je een Arc van 40 Epi`s nooit in een 2 uur durende film kunt stoppen en dat het daarom allemaal gehaast overkomt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 07 Mei 2011 23:04 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Uchiha_Shadow schreef: | | GekooktEi schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | (500) Days Of Summer 8/10
Ben jij dat dan?  |
Oja, dat kan natuurlijk ook haha. Blijft wel komisch, zulke taferelen, vooral omdat het natuurlijk eigenlijk omgekeerd is naar onze maatschappelijke standaarden, dat de vrouw de man onder de plak heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 08 Mei 2011 10:07 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | | GekooktEi schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | (500) Days Of Summer 8/10
Ben jij dat dan?  |
Oja, dat kan natuurlijk ook haha. Blijft wel komisch, zulke taferelen, vooral omdat het natuurlijk eigenlijk omgekeerd is naar onze maatschappelijke standaarden, dat de vrouw de man onder de plak heeft. |
Dat is allang passe, het komt steeds vaker voor dat de vrouw inderdaad de man onder de plak heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 08 Mei 2011 10:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: | | Dat is allang passe, het komt steeds vaker voor dat de vrouw inderdaad de man onder de plak heeft. |
Ja, klopt, maar ik bedoelde ook meer naar de oeroude hiërarchie. Kon alleen even niet op de goede woorden komen. Dat soort dingen zijn ook alleen maar goed, daar niet van. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 08 Mei 2011 12:18 Onderwerp:
| |

|
New Kids; Turbo 6.0/10
Viel me alles mee. Had zijn mindere stukken, maar was over het algemeen best te versmaden. Ze hadden alleen net wat verder door mogen slaan aan het begin, want dat was maar wat braafjes en saai.
The Titanic 7.8/10
Mooie film, eerste drie kwartier komen wat over haast over maar het zinken van het gigaschip is prachtig in beeld gebracht.
The Crazies 6.7/10
Aardige zombiefilm met een paar leuke, originele stukken maar ook een aantal overbodige scenes en zoveel cliche schrikmomenten dat je er op gegeven moment niet goed meer van wordt. Toch leuk om is gezien te hebben.
From Paris With Love 7.0/10
komt erg traag op gang, maar eenmaal begonnen een best leuk actiefilmpje. Voor een actiecomedy vond ik wel dat ie verassend serieus was. Echter was de actie dik in orde en ook het acteerwerk was niet slecht.
The Tortured ?/10
Een van de ziekste films die ik ooit heb gezien. Verhaal gaat over een echt paar wat wraak neemt op de pedo/moordenaar die hun kind ontvoerde en liet verstikken. De titel verraad al een hoop, en je moet een redelijk sterke maag hebben voor deze duistere thriller.
The Hangover 8.4/10
Zeer vermakelijke comedy door de geweldige cast, leuke grappen en originele insteken. Ik ben erg benieuwd hoe deel 2 gaat worden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 08 Mei 2011 12:49 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Jelle Havermans schreef: | The Titanic 7.8/10
Mooie film, eerste drie kwartier komen wat over haast over maar het zinken van het gigaschip is prachtig in beeld gebracht. |
Dude, you just spoiled it.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 08 Mei 2011 13:10 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Jelle Havermans schreef: | The Titanic 7.8/10
Mooie film, eerste drie kwartier komen wat over haast over maar het zinken van het gigaschip is prachtig in beeld gebracht. |
Dude, you just spoiled it.  |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 08 Mei 2011 23:38 Onderwerp:
| |

|
I Am Number four 5,0/10
Grote teleurstelling. Flauw acteerwerk , zwak plot en het tempo die er compleet naast zit. Enig lichtpunt zijn de leuke actie scenes. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| @HatersWillBeLovers |
Geplaatst: 09 Mei 2011 09:09 Onderwerp:
| |

|
| Everybody_lies schreef: | I Am Number four 5,0/10
Grote teleurstelling. Flauw acteerwerk , zwak plot en het tempo die er compleet naast zit. Enig lichtpunt zijn de leuke actie scenes. | En Dianna Agron. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 09 Mei 2011 14:08 Onderwerp:
| |

|
| CowboySpike schreef: | My Sassy Girl (2001) 5/5
Heerlijke film gewoon  |
Heerlijke film voor een date . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 09 Mei 2011 14:12 Onderwerp:
| |

|
Kunnen jullie nog wat films aanraden voor op de laptop als ik ga reizen?
vanavond Insibe Job kijken met de fam |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 09 Mei 2011 14:42 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| konnichiwa schreef: | | CowboySpike schreef: | My Sassy Girl (2001) 5/5
Heerlijke film gewoon  |
Oja? Ook voor chicks die niet into Asia zijn?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 09 Mei 2011 18:43 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | konnichiwa schreef: | | CowboySpike schreef: | My Sassy Girl (2001) 5/5
Heerlijke film gewoon  |
Oja? Ook voor chicks die niet into Asia zijn?  |
Je eventueel de US remake aanzetten met Elisha Cuthbert! Al is de film een stuk minder en zal je date het niet op prijs stellen dat je alleen naar Elisha kijkt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 09 Mei 2011 22:28 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 09 Mei 2011 22:37 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| elemeNt schreef: | Je eventueel de US remake aanzetten met Elisha Cuthbert! Al is de film een stuk minder en zal je date het niet op prijs stellen dat je alleen naar Elisha kijkt  |
Ik zag het aan de user rating op IMDb inderdaad. Tja, heb je vaak met remakes. Maar persoonlijk denk ik ook niet dat mijn date het op prijs zou stellen als ik alleen naar........ Gianna Jun zou kijken. Dus op dat vlak maakt het niet zoveel uit. xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 11 Mei 2011 17:18 Onderwerp:
| |

|
Omdat het Zombie Awareness Month is ben ik veel Zombie films aant kijken
Ik heb de afgelopen week deze films gekeken :
28 Days Later
28 Weeks Later
Diary Of The Dead
Dead Snow
Zombieland
Day Of The Dead
Dawn Of The Dead
Shaun Of The Dead
Als iemand nog zombie films kent post ze dan please , het maakt niet uit of ze slecht zijn  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 11 Mei 2011 17:33 Onderwerp:
| |

|
[REC]
[REC] 2
Planet Terror |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 11 Mei 2011 17:54 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| RoaringMdog schreef: | Als iemand nog zombie films kent post ze dan please , het maakt niet uit of ze slecht zijn  |
De hele Resident Evil serie  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| sotarK |
Geplaatst: 11 Mei 2011 18:39 Onderwerp:
| |

|
The Roast of Cheech and Chong.
Een best wel goede Roast
@ RaoringMdog
The return of the living dead serie.
Evil Dead, en nog een hoop |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 11 Mei 2011 19:35 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | Omdat het Zombie Awareness Month is ben ik veel Zombie films aant kijken
Ik heb de afgelopen week deze films gekeken :
28 Days Later
28 Weeks Later
Diary Of The Dead
Dead Snow
Zombieland
Day Of The Dead
Dawn Of The Dead
Shaun Of The Dead
Als iemand nog zombie films kent post ze dan please , het maakt niet uit of ze slecht zijn  |
Ik weet niet of je japanse zombie films mooi vindt,
Onechanbara en Onechanbara 2-Vortex.
Zijn niet echt cool als die films wat je opnoemde maar het zijn zombie film, geen aanraders. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 164, 165, 166 Volgende |