Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 164, 165, 166  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

I Saw the Devil,
een hele goede Koreaanse film
9/10.

duurt wel lang voor een actie/thriller (144 minuten).
En veel gemartel in die film.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Tucker & Dale vs. Evil - 7.5
Erg geinig.

I Am Number Four - 5.0
Had hier veel meer van verwacht. Een te lange aanloop naar een einde die vervolgens geheel is afgeraffeld en teveel vragen open laat, die ongetwijfeld in een sequel beantwoord moeten worden.

Gnomeo & Juliet - 6.5
Een sterk begin met grappen wordt niet voortgezet in de rest van de film.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Tucker & Dale vs. Evil - 7.5
Erg geinig.

Die had ik ook gekeken. Verrassend leuk! Deed me een beetje denken aan een goede Scary Movie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Lord Of War
FF7 Advent Childeren
Lincoln Lawyer
Vanishing on 7th street
Quarantine

Vanavond maar eens REC en REC2 kijken

Laatst aangepast door RoaringMdog op 15 Mei 2011 12:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

I am Legend, het blijft een zéér goede film met meer potentieel.

Desondanks een 8/10

Op de Dvd versie die ik bezit zit nog een alternatief einde (zelfs een heel andere disc) en dit einde sprak me veel meer aan:

SPOILER:

Aan het einde als de 'alpha' van de Darkseekers het plexiglas wil breken, ziet Neville een tattoo en zijn testpersoon heeft de zelfde tattoo, meer zal ik niet verklappen
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Het alternatieve einde is idd beter dan het officiële einde. Toch voelt dit einde nog steeds te geforceerd. Niks in de film geeft deze plotselinge ommekeer aan.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mafusto schreef:
Het alternatieve einde is idd beter dan het officiële einde. Toch voelt dit einde nog steeds te geforceerd. Niks in de film geeft deze plotselinge ommekeer aan.
Jawel, in het midden van de film al wanneer de Alpha male schreeuwend naar buiten komt. Neville denkt dat ze wilder worden, maar het is juist omgekeerd.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad: Als hij dat vrouwtje vangt in die doek dan komt dat mannetje naar buiten en schreeuwd, dit is het zelfde mannetje als met die honden. Eigenlijk jaagt hij op Neville.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ice Age, Ice Age 2 en Ice Age 3. Lekker tijdsverdrijf.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaruman schreef:
Inderdaad: Als hij dat vrouwtje vangt in die doek dan komt dat mannetje naar buiten en schreeuwd, dit is het zelfde mannetje als met die honden. Eigenlijk jaagt hij op Neville.

Was dat dezelfde? Dat weet ik geeneens meer :p Maar dan vind ik het is meer passen in de film
Terug naar boven
The Coon BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Battle: Los Angeles- 7.5/10
Sci-fi gemixt met moderne oorlogsfilms. De actie is wel goed maar het verhaal laat soms wat steken vallen. Bijvoorbeeld zijn de aliens kunnnen de aliens eerst honderden kogels opvangen, maar zodra de soldaten een overduidelijk zwak punt vinden kunnen ze de aliens met een paar schoten doden. Overigens zijn er ook veel amerikaanse stereotypes aanwezig.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Aaruman schreef:

Maar dat had ik op zich wel bedacht zonder het alternatieve einde te zien.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 16 Mei 2011 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Shutter Island 8,5 / 10
Sterke thriller
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides: 8,0

Haalt het niet bij het niveau van de eerste 2 films. Desalniettemin leuke film, leuke stomme grapjes en een fantastische acteerprestatie van Johnny Depp. Het enige probleem dat ik heb is dat het bijna niet op zee af speelt.

Ten eerste moet ik zeggen: wat is 3d een enorm kuteffect zeg. Maarja, misschien ben ik niet de beste persoon om daar over te oordelen.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides: 8,0

Haalt het niet bij het niveau van de eerste 2 films. Desalniettemin leuke film, leuke stomme grapjes en een fantastische acteerprestatie van Johnny Depp. Het enige probleem dat ik heb is dat het bijna niet op zee af speelt.

Ten eerste moet ik zeggen: wat is 3d een enorm kuteffect zeg. Maarja, misschien ben ik niet de beste persoon om daar over te oordelen.

Speelt Penelope Cruz wel goed in de film, vindt het maar een saaie actrice.
Heb liever dat Orlando Bloom en Keira Knightley nog in de films speelde, en ook vindt ik jammer dat ze Mackenzie Crook niet hebben gevraagt voor die film als piraat Ragetti.

Ze zeggen dat deze deel meer een spin off is dan een deel 4, is dat zo.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, eigenlijk is het wel zo, maar het Keira Knightley en Orlando Bloom tijdperk is ook voorbij aangezien die geloof ik beide gezegd hebben niet meer in een PotC film te willen spelen. En Penelope speelt nog best overtuigend het liefje van Jack Sparrow, daarbij is het ook nog een leuke vrouw om naar te kijken ook. :3

Kon alleen mijn vrienden niet overtuigen om nog even het filmpje na de credits te bekijken(aangezien die al vanaf PotC1 hints naar een sequel geven, weet niet of het ook daadwerkelijk er in zat)
(en ik bedoelde natuurlijk ten laatste dat 3d kut is, niet ten eerste )

Oke, omdat Ellen het vroeg:
1. De zombies zijn overbodig want er gebeurd toch niks mee terwijl ze speciaal in de trailer genoemd zijn.
2. Meerminnen zijn wel leuk, alleen zit er zo'n screenfilling romance tussen een mermaid en een missionair of hoe je dat ook schrijft wat nergens op slaat.
3. Blackbeard haalt het niet als bad guy bij Davey Jones en Barbossa
4. Geen zeecombat, of zeevaren overall
5. Het begon heel sterk en toen zakte het einde was unsatisfying
6. Het word een beetje raar want alles word een beetje nep(als in meerminnen, zombies etc(maar hier kan ik nog doorheen zien want dit kon je verwachten na de trailer))
7. Heel leuk dat de vader van Jack opduikt, minder leuk dat het minder dan 5 minuten duurt

Dat was het wel, savvy?

Laatst aangepast door Paintskillz op 18 Mei 2011 20:16; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Mei 2011 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Drive Angry
De film heeft hier en daar leuke momenten waarbij je denkt.. misschien is de film dan toch wel leuk, maar over het algemeen bleef ik meer met een 'wat is deze film toch matig' gevoel zitten. Ze proberen een beetje B-film hip te doen met de actie zoals Machete en Hobo with a shotgun. Bij deze film pakt het alleen niet zo goed uit... op hier en daar wat uitzonderingen. Volgens mij was de film ook in 3D in de bios te zien want dit was duidelijk te merken aan een aantal cg effecten die ze er daarvoor hebben ingepropt. Erg jammer! Het 'supernatural' gedeelte in het verhaal wordt ook niet echt goed uitgewerkt waardoor de film in het matige blijft hangen. Amber Heard die de film visueel nog wat opleukt zorgt voor nog een extra half puntje
6,5/10
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Mei 2011 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

PotC On Stranger Tides 7/10

De humor is er, jack Sparrow is er, maar vond de film qua plot en personages vreselijk gedaan. Ook was de film veels te corny. Hoewel deze film niet zo sterk is al de voorgaande blijft het een vermakelijke film.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Mei 2011 01:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Pirates of the Caribbean 4 gezien, goede film.
8/10
Jack Sparrow en zijn grappen waren weer goed als altijd.
Ook mooi dat er niet meer zoveel romantiek in zit dan de vorige 3 toen
Keira en Orlando er in speelde.

De hele zaal zat vol, stom dat 99% van de mensen weg liepen tijdens de credits, terwijl er nog een paar seconden na de credits nog een scene zag.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Mei 2011 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat was er te zien dan?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Mei 2011 10:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Paintskillz schreef:
Wat was er te zien dan?

YouTube eet. Heb hem zelf niet bekeken natuurlijk, maar volgens mij is dit hem:

***SPOILERRRRRRRRRRRZ***
http://www.youtube.com/watch?v=cL5S4xiF4-A
SPOILER END lol.

Machete (2010) - Danny Trejo, Jessica Alba, Michelle Rodriguez, Robert de Niro blabla. Hele vermakelijke film, gewoon een liefdesbetuiging aan de B-film, net als Sin City, ook een film van Robert Rodriguez overigens. Leuke toonzettende beginscène en een geniaal bij elkaar geraapte cast. Ik bedoel maar, Lindsay Lohan, Steven Seagal... geweldig.

Ik kan er niet echt een cijfer aan geven. Ik bedoel, de film is gewoon gemaakt om slecht te lijken, maar daardoor is hij heel leuk.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 21 Mei 2011 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet helemaal gezien, maar gister even wat door Der Steppenwolf zitten browsen op youtube. Ik heb er namelijk maandag een mondeling over. ^^

P.S. Ik heb het boek ook gelezen hoor
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Descent: Zeer goede horrorfilm, weinig aandacht aan de wezens, maar eerder aan de mensen.
A Perfect Getaway: Leuke thriller.
Zombieland: Echt lachen.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 23 Mei 2011 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl

Best shit ever. Mooie gevechten, goed plot en natuurlijk Jack Sparrow. <3
Terug naar boven
Thejoker BerichtGeplaatst: 23 Mei 2011 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Pirates of the Carribean: On Stranger Tides 3D

Een volle zaal, lekker biertje en een lekker hapje erbij en gaan met die film!
Tot mijn spijt kon de film me niet zo boeien als de 1e 3 films en vond ik het allemaal erg hak op de tak afspelen.
De 3D effecten waren verwaarloosbaar en voegden niks toe aan het verhaal of de film.

Daarintegen was het acteerwerk van de nieuwe maar ook de oude acteurs wel weer zeer goed te noemen. De humor die we gewend zijn blijft leuk en maakt de film wel aardig.

7/10
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 157 van 166

Ga naar: