Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Volgende  
BeWario BerichtGeplaatst: 30 Dec 2010 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Yup, Durrarara!! is toch echt mijn AOTY, kan zo snel even geen andere echt goede animes van dit jaar verzinnen... FMAB ook wel denk ik, maar die is niet helemaal van dit jaar. Katanagatari zou een goede 2e/3e zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Moet je Ghost in the Shell, de film, hebben gezien als je Stand Alone Complex wilt zien?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

musthavethisgame schreef:
Moet je Ghost in the Shell, de film, hebben gezien als je Stand Alone Complex wilt zien?
Nope. De titel zegt het eigenlijk compleet 'Stand Alone'. Films en serie zijn ander universum.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Jan 2011 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ghost in the Shell, de film moet je sowieso gezien hebben...
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 05 Jan 2011 07:12    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:

Die moet ik ook nog eens gaan kijken, probleem is dat nergens een goede sub kan vinden...
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 05 Jan 2011 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
elemeNt schreef:

Die moet ik ook nog eens gaan kijken, probleem is dat nergens een goede sub kan vinden...

Dat hoeft ook niet want de dub is beter dan originele versie. ALs je de sub versie gaat bekijken bereid je voor op elle lange teksten vooral bij de stand alone complex reeks.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Jan 2011 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

En je kan GitS spotgoedkoop kopen op DVD.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Note: It can be a misunderstanding of the singer.
Japanese rock band ROOKiEZ is PUNK'D leaked in their official blog that this winter season will be the final of Bleach anime. ROOKiEZ is PUNK'D sing the new ED theme song of Bleach.

Source: ROOKiEZ is PUNK'D's official blog

Wel Beter. Anders waren het toch maar weer filler arcs.
Goed moment om te stoppen, de afgelopen arc geeft wel een denkbeeldig einde aan de serie.
Wie weet een tweede seizoen als de manga bijna klaar is.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:
Citaat:
Note: It can be a misunderstanding of the singer.
Japanese rock band ROOKiEZ is PUNK'D leaked in their official blog that this winter season will be the final of Bleach anime. ROOKiEZ is PUNK'D sing the new ED theme song of Bleach.

Source: ROOKiEZ is PUNK'D's official blog

Wel Beter. Anders waren het toch maar weer filler arcs.
Goed moment om te stoppen, de afgelopen arc geeft wel een denkbeeldig einde aan de serie.
Wie weet een tweede seizoen als de manga bijna klaar is.

ik denk eerder dat het een hiatus voor onbepaalde tijd is, want de nieuwe arc in de manga is nog niet eens opgestart...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik las op Mangahelpers een alternatieve interpretatie: het is tijd voor Bleach Shippuden/Z. De manga maakte een timeskip en dan krijg je meestal een nieuwe naam en het einde van de oude serie.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik las op Mangahelpers een alternatieve interpretatie: het is tijd voor Bleach Shippuden/Z. De manga maakte een timeskip en dan krijg je meestal een nieuwe naam en het einde van de oude serie.

Dat zou ook kunnen, maar zat er bij Shippuuden/Z niet ook een hiatus tussen?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

BeWario schreef:
Joni Philips schreef:

Dat zou ook kunnen, maar zat er bij Shippuuden/Z niet ook een hiatus tussen?
Nope, ze gingen een week later verder.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 12 Jan 2011 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Topic Retracted
Morita Yosuke, the assistant recording director of Bleach anime, denied the rumor and said "The airing schedule has been fixed far in advance and it won't be ended soon." ROOKiEZ is PUNK'D removed the post in their blog.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 14 Jan 2011 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Het nieuwe anime seizoen!

Het zal zeker niet iedereens ding zijn, maar het prachtige Hourou Musuko gaat over een jongentje die zich meer thuis voelt in meisjeskleding, en een meisje die zich meer thuis voelt in jongenskleding, hoe hun omgeving er op reageert en hun onderlinge relatie. Subtiel en gepresenteerd in prachtige aquarel kleuren met vloeiende animatie, dit wordt waarschijnlijk de mooiste anime van 't seizoen. Moet je wel een beetje tegen een drama over aparte onderwerpen kunnen natuurlijk

Ik heb ook goede verwachtingen over Fractale en Level E.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Een tip voor animefans: FNAC Brussel heeft veel anime met Franse/Japanse dubs en Nederlandse subs.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Een tip voor animefans: FNAC Brussel heeft veel anime met Franse/Japanse dubs en Nederlandse subs.

Meh als je een anime dvd koop liever importeer je die, voor de extras features, betere beeldkwaliteit enzo.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Fractale ziet er inderdaad goed uit, en Dragon Crisis klinkt ook wel leuk tot nu toe (verhaal dan)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

groente12 schreef:
Joni Philips schreef:

Meh als je een anime dvd koop liever importeer je die, voor de extras features, betere beeldkwaliteit enzo.
Ook Franse bedrijven doen aan extra's :p
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat

groente12 schreef:

18 Feb 2010
En het wordt eens verdomme tijd voor een nieuwe seizoen Kaiji, Madhouse schiet nou eens op.

Ein-de-lijk het moment is eindelijk aangebroken mijn gebeden zijn verhoord. Jawel Kaiji komt er weer aan!!! Goddamn eindelijk dit heeft mij hele dag weer gemaakt na de crappy love & other drugs film. Ik heb al sinds vorig jaar mei geen anime serie weer gevolgd maar ik ga het weer hervatten op 5 april omg kan niet wachten. Nu alleen SAC 3GIG nog dan explodeer ik helemaal.

Naast Kaiji seizoen 2 ga ik deze animes waarschijnlijk proberen:
Kaiba
Denno Coil (herziening)
Future Boy Conan
FLCL
en als laatst Haibane Renmei
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet iemand dit misschien? Niet heel belangrijk hoor, is me gewoon niet helemaal duidelijk.

HxH ep43
werd Zushi gekidnapped maar Killua was ze te slim en maakte een deal met ze. Maar daarna belde die gast met die tollen Gon op over Zushi volgens mij terwijl het Gon later duidelijk was dat Killua hem gered had.
Krijgen we nog te weten wat dat telefoontje precies inhield, zo niet weet iemand dat?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

@Musthave Welke arc?

Ik heb alleen de manga gelezen, dus weet ik niet zeker of ik je vraag kan beantwoorden.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Met dat gebouw, celestial tower volgens mij. Waar je ook nen uitgelegd krijgt. De gevechten va floor 200, drie van die mensen die floor master willen worden. Kidnappen Zushi, daarna belt er eentje Gon.

Edit: miss heb ik m door. Killua "beloofde" die drie dat hij ze zou laten winnen. Dus misschien was dat telefoontje een manier om tegen Gon te kunnen vechten, denkend dat hij ze zou laten winnen.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Er komt ook een anime van Steins;Gate,
lijkt me ook een super anime er is nog niks bekent over de anime wanneer die op de Japanse TV komt of hij buiten Japan komt, maar de openings song wordt gezongen door Itő Kanako(Hacking to the Gate).

Als jullie niet weten wat Steins;Gate is, nou dat is een Visual Novel game dat op de XBox 360 kwam in 2009 en 2010 ook voor PC.
Speelt zich af in de Japanse wijk ''Akihabara''.

Ik heb de game zelf nog niet gespeelt maar wil hem graag proberen.
en staat in Japan op nummer 4 van de beste CV in een game ooit(volgens Famitsu).

Steins;Gate is overigens de makers van Chaos;Head/Chaos;Head-Noah en Chaos;Head Love Chu Chu en in 2011 moet ook Robotics;Notes uit komen
zijn allen visual novels.

Hoe lijken jullie de anime van Steins;Gate. Er is een teaser te Zien op youtube.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Feb 2011 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe is Level E tot nu toe, weet iemand dat?

Ik hoor het vaak in vergelijking met Gintama vanwege humor.
En het is van de maker van Hunter x Hunter en Yu Yu Hakusho.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 22 Feb 2011 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Level E is erg grappig en er zit super veel variatie in, maar het is wel echt een "love it or hate it" anime. Het gaat over een verwende alien prins die mensen van de aarde zit te trollen, met allemaal grappige parodieën van o.a. Power Rangers, RPGs, etc.

Ik zou het zeker geen meesterwerk noemen, maar het is toch wel een show die ik graag kijk.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 16 van 21

Ga naar: