Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste anime kijkers, ik wil graag wat animes op DVD kopen,
maar ik heb zelf nog niet zo veel animes gezien.
Wat zijn volgens jullie de beste animes.

Als het kan animes dat niet zoveel episodes heeft zoals
Dragonball Z
Bleach
One Piece
Naruto, of
animes dat op de Nederlandse TV verschenen zijn zoals
Pokemon
Bakugan
Digimon
Beyblade
Card Captor Sakura(wat tevens mijn beste anime is van vroeger)

Ik heb er al zelf een paar op het oog.
Ikki Tousen 2003 versie
Gunslinger Girl
Highschool of the Dead
Elfen Lied

maar dan wil ik ze gewoon graag origineel op DVD/Blu Ray hebben en niet via internet of dergelijke.

Animes based op games zijn vaak minder zoals Wild Arms TV/Final Fantasy Unlimited/.Hack Sign/Devil May Cry.

Higurashi no Naku Koro ni is eigenlijk de enigste goede anime dat ik volgde van begin tot eind, 56 episodes(2 seasons+ova).

Bij mij staat alleen nog Persona Trinity Soul(premium edition) in de bestelling, maar omdat het ook gaat om een anime based op de game moet je er niet veel van verwachten.

Ik hoor het wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Ikki Tousen 2003 versie
Elfen Lied
Highschool of the Dead

You want boobz?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol,
eigenljik zat ik er niet bij stil maar nu je het zegt, ja.
Lekker toch. Haha
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar ff serieus,
Geef je voorkeur aan het verkrijgbaar zijn van Ned dvds of liever Engels?
Heb je een genre voorkeur?
Wil je meer ecchi titels?

Zeg t maar
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Genre, maakt niks uit als het maar mooi en makkelijk te volgen zijn.
Regio, maakt ook niks uit, als de Japanse CV er maar op staat is het goed.

Ecchi heeft zekers iets te maken met sexual content in animes te maken of zo iets.
Nee dat niet.

April komt zelf Steins;Gate uit op de Japanse TV waar ik zelf ook erg naar uit kijk. Ook ga ik ff via internet 11Eyes en Chaos;Head ff kijken of dat wat is, 1 episode.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

De enige anime die ik Dvd heb is Hunter x Hunter omdat het wel een mooi prijsje was.
Het is een serie die in praktijk compleet is, alhoewel het "einde" een beetje een open tintje heeft, maar niet storend. Ik bedoel dan wel zowel de complete serie als de 3 OVAs.
62 afleveringen, + 2x 8 afleveringen, +14 afleveringen.
Goede serie, lekker hoog tempo, gebeurt veel.
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=QWUb8UPMYpE
Ik geloof dat Hellsing ook wel te verkrijgen is in NL.
Death Note zou ik ook zeker halen.
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=eil9uG38Tig

(laat ik maar m'n mond houden over Mushishi )

Maar er is heel veel, je moet echt precies weten wat je leuk vind.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Al die animes die je zei kan ik tot nu toe allemaal krijgen, de prijzen liggen aardig hoog van 45 euro tot 70 euro(wel helemaal complete box sets).
Mushishi is die goed/mooi/spannend enzo. die is nogal aardig goedkoop en kan ik hem bestellen, 26 episodes. 33 euro(4 discs/625 min/Amerikaans).

Death note ben ik in geintresseerd, net zo als Hunter x Hunter, maar de prijzen liggen tussen de 50 en 65 euro, prijzig dus.

Je avatar is dus van Mushishi.

Hellsing hou ik ff in de gaten, animes waar ik intresse in heb, heb ik ff opgeschreven.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 01:01    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:
(laat ik maar m'n mond houden over Mushishi )

Heb je Mononoke al gezien? Samen met Kino no Tabi de enige anime die de sfeer van Mushishi kunnen benaderen.

(ik heb het niet over Princess Mononoke voor de duidelijkheid, maar deze)
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Heb je Mononoke al gezien? Samen met Kino no Tabi de enige anime die de sfeer van Mushishi kunnen benaderen.

(ik heb het niet over Princess Mononoke voor de duidelijkheid, maar deze)

Ik heb Mononoke nog niet gezien (Princess Mononoke wel, mooie film ).
Ik heb wel al het Mononoke gedeelte van Ayakashi Japanese horror gezien.
Mononoke en Kino no Tabi staan allebei op m'n Plan to Watch

Even iets anders, maar ben jij bekend met de Aria animes?

Die hebben een hele rustgevende sfeer, erg ontspannend.
Het schijnt ook dat -The Origination in het bijzonder erg goed is, ik heb alleen nog -The Animation gezien.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah okay, als je de Bakeneko/Mononoke arc van Ayakashi hebt gezien weet je een beetje wat kunt verwachten

Ben zeker bekend met Aria maar heb er nog geen een gezien, staat samen met vele andere (Dennou Coil, Natsume Yuujinchou, Moyashimon, Ghost Hunt - vergelijkbare anime naar het schijnt) ook op m'n What To Watch lijst

Eigenlijk moet ik gewoon op houden met die onoriginele anime kijken en focuses op de klassiekers en anime die iets nieuws proberen. Heb ik grotendeels al wel gedaan (ik kijk vrijwel geen shounen meer), maar goed.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Ben zeker bekend met Aria maar heb er nog geen een gezien, staat samen met vele andere (Dennou Coil, Natsume Yuujinchou, Moyashimon, Ghost Hunt - vergelijkbare anime naar het schijnt) ook op m'n What To Watch lijst

Eigenlijk moet ik gewoon op houden met die onoriginele anime kijken en focuses op de klassiekers en anime die iets nieuws proberen. Heb ik grotendeels al wel gedaan (ik kijk vrijwel geen shounen meer), maar goed.

Klinkt alsof je anime ergens bijhoudt?
Je lijkt me een ervaren anime kijker, ben best nieuwsgierig naar zo'n lijst eigenlijk.

Anyway, ik moet ook nog veel klassiekers zien. Ik ben eigenlijk nog een broekie in de animewereld. Ben nu de lange shounens juist vooral aan het afwerken. Ze zijn inderdaad ook niet het best qua kwaliteit, maar bevatten wel meestal de twee dingen die ik het belangrijkst vind: Interessante characters en goede (achtergrond) muziek.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2011 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Klinkt alsof je anime ergens bijhoudt?
Je lijkt me een ervaren anime kijker, ben best nieuwsgierig naar zo'n lijst eigenlijk.

Anyway, ik moet ook nog veel klassiekers zien. Ik ben eigenlijk nog een broekie in de animewereld. Ben nu de lange shounens juist vooral aan het afwerken. Ze zijn inderdaad ook niet het best qua kwaliteit, maar bevatten wel meestal de twee dingen die ik het belangrijkst vind: Interessante characters en goede (achtergrond) muziek.

Heb wat .txt files en m'n ANN lijst, maar ik geloof niet dat ik die handig kan uploaden. Heb toevallig een paar dagen geleden wel een MAL account gemaakt, maar die is nogal onvolledig:

http://myanimelist.net/animelist/bakuhatsu

En shounene hebben me ook een flink aantal jaar prima geboeid, maar ik merk dat ik nu wat meer nodig heb. Al kijk ik bijvoorbeeld wel naar Katanagatari, een shounen met een prachtige aparte stijl.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2011 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Hahaha, mega lol.
Ik heb me helemaal kapot gelachen ion de OVA van 11Eyes.

In de main serie van 11eyes hebben de personages normale krachten,
in de OVA krijg je meer een sexuele voorlichting en de krachten zijn meer iets met sex enzo.

Neem bijvoorbeeld Yukiko, als ze haar bril afdoet kan ze goed vechten, in de OVA wordt ze helemaal opgewonden. Of de vrouw die zwaarden tevoor schijn kan toveren, in de OVA is het een deldo.

Maar in de OVA had ik opeens het gevoel bij wat er van de week is gebeurt in Japan, toen de monsters kwamen in de OVA kwam er een kleine aardbeving, later in de OVA roepde Yuka haar krachten op en kwam er een kleine Tsunami.

Oja en die 2 mannen die in de serie speelde hebben nu tieten gekregen en gaan verder in hun leven als vrouw.
Lol,
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Mahou Shoujo Madoka Magica! Geweldig! Ik heb echt helemaal niks met mahou shoujos maar deze is zo vol met plot twists, manipulatie en zelfs dode hoofdpersonen dat het zeker wel een interessante twist is op het overgebruikte genre. Zeker checken!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2011 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik lees op het moment Billy Bat en het is echt een geweldige Manga van Naoki Urasawa (Monster, 20th Century Boys). De mysterie is heel goed gedaan en de art is geweldig. De manga begint een beetje raar maar rond chapter 10 ben je er helemaal ingezogen. Zeker een must read mensen!

Citaat:
The story is set in 1949 and follows Japanese-American comic book artist Kevin Yamagata as he draws the popular detective series "Billy Bat". When he learns he may have unconsciously copied the character from an image he saw while serving in occupied Japan, he returns to Japan to get permission to use Billy Bat from its original creator. Upon arriving there, however, he becomes embroiled in a web of murder, cover-ups, and prophecy that all leads back to Billy Bat.

It is soon evident, however, that the truth of Billy Bat's nature is far larger than Kevin could ever guess, spanning millennia and across the world.

Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben net klaar met Angel Beats! , ik vind dit qua verhaal de mooiste anime die ik ooit gezien heb. Het einde was ook prachtig, ik werd er zelfs een beetje emotioneel van ( i know , im a fag )
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Ik ben net klaar met Angel Beats! , ik vind dit qua verhaal de mooiste anime die ik ooit gezien heb. Het einde was ook prachtig, ik werd er zelfs een beetje emotioneel van ( i know , im a fag )

De humor was ook geweldig! TK
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
RoaringMdog schreef:

De humor was ook geweldig!

Inderdaad , ik vond vooral T.K echt supervet met z'n I Kiss You en andere random uitspraken xD
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2011 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuwe trailer van [C]:

http://www.youtube.com/watch?v=mfB_sCXZJSk
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2011 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

[C] ziet er wel vet uit, thanks ik hou het in de gaten.
zijn er 2 animes waar ik echt op wacht, Steins;Gate is de andere.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2011 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Deadman Wonderland dan? Leuke manga, en van het anime team Manglobe (Ergo Proxy, Samurai Champloo)
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2011 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer dat er nog niet echt PVs van DW beschikbaar zijn.

Ik zal volgen van Spring 2011:

Gintama'
[C]
Deadman Wonderland
Toriko
Steins;Gate
Sket Dance
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 06:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Gintama is weer van start! De film is trouwens ook uit.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 08:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Steins;Gate is vergelijkbaar met Chaos;Head, ja. Bah wat was Chaos;Head lame.

En kan ik direct beginnen met het vervolg van Gintama of moet ik eerst het origineel zien? maw komen grappen terug enzo?
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou zo erg was de eerste episode ook al weer niet van Steins;Gate maar het is toch niets voor mij. Heeft er iemand nog een paar aanraders
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 17 van 21

Ga naar: