| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 11 Jan 2011 20:19 Onderwerp:
| |

|
| Ik vond hem eigenlijk niet meer dan gemiddeld. Desondanks is dat kleinste meisje en haar praat hét hoogtepunt van de film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 13 Jan 2011 11:11 Onderwerp:
| |
![]()
|
Derailed (Mikael Håfström)
De film is afschuwelijk eenzijdig waardoor de plottwist van mijlenver al te zien is.
2,5/5
Tangled (Nathan Greno en Byron Howard)
Ik heb een tijdje niet zo hard gelachen in de bios. Rapunzel is een aangename verassing.
4/5
Vals im Bashir (Ari Folman)
Interessante animatie filmpje met een behoorlijk zwaar thema. Helaas kon de film mij niet geheel bekoren door de vele saaie momenten.
3/5 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Jan 2011 17:20 Onderwerp:
| |

|
Scott Pilgrim vs. the World
Loved it! <3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 14 Jan 2011 18:29 Onderwerp:
| |

|
Catfish
Na de trailer dacht ik dat het om een thriller/horror zou gaan... viel dat even zwaar tegen Groepje vrienden maken een docu over een internet/facebook 'relatie' van één van hen met een meisje ergens aan de andere kant van de USA. Uiteindelijk besluiten ze haar onverwacht een bezoekje te brengen omdat ze duidelijkheid willen.. maar dan! Hoopte ik op een horror verhaal waarbij ze bij een stel hilbillies zouden komen die hun één voor één afslacht. Zo loopt het dus niet helaas. Hoop je dat te zien kijk de film niet! Wat ze wel aantreffen zal ik hier niet verklappen. Houd het er maar op dat het echt een documentaire is.
2/10 (omdat ik een ander soort film hoopte te zien na de trailer) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Jan 2011 18:44 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Eindelijk maar eens gebruik gemaakt van mijn laatste aankoop:
The Godfather
Ik heb hem natuurlijk al eens eerder gezien, maar: Wat. Een. Film. Ik zit nu nog na te rillen, al had ik het gewild dan kon ik niet eens opstaan tijdens de credits... Ik vond de Blu-Ray-restoratie overigens heel mooi, erg knap wat ze met 40-jaar oud beeldmateriaal hebben gedaan. Maar goed, geweldig. De eindscène (of bijna-eindscène, jullie snappen vast welke ik bedoel) is trouwens ook episch.
10/10, hands-down.
Hopelijk kan ik snel tijd vrijmaken voor Part II en Part III. De laatste heb ik nog nooit gezien, destijds wel gehuurd maar niet aan toegekomen. Nu heb ik alle tijd natuurlijk  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 14 Jan 2011 20:50 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Eindelijk maar eens gebruik gemaakt van mijn laatste aankoop:
The Godfather
Ik heb hem natuurlijk al eens eerder gezien, maar: Wat. Een. Film. Ik zit nu nog na te rillen, al had ik het gewild dan kon ik niet eens opstaan tijdens de credits... Ik vond de Blu-Ray-restoratie overigens heel mooi, erg knap wat ze met 40-jaar oud beeldmateriaal hebben gedaan. Maar goed, geweldig. De eindscène (of bijna-eindscène, jullie snappen vast welke ik bedoel) is trouwens ook episch.
10/10, hands-down.
Hopelijk kan ik snel tijd vrijmaken voor Part II en Part III. De laatste heb ik nog nooit gezien, destijds wel gehuurd maar niet aan toegekomen. Nu heb ik alle tijd natuurlijk  |
Part II is misschien wel nog beter dan deel 1.^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 14 Jan 2011 20:57 Onderwerp:
| |

|
| Naar mijn mening zij de eerste twee delen zo goed als gelijkwaardig. En deel 3 vind ik eigenlijk ondergewaardeerd. Hij is misschien niet zo goed als de andere films, maar wel bovengemiddeld goed, en sowieso een mooi einde voor de beste trilogy ooit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 14 Jan 2011 21:09 Onderwerp:
| |

|
The Polar Express
Goeie film, maar niet echt het niveau van Pixar. Ik verwacht net iets meer van de Tintin-film van Spielberg en Jackson.
7.8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 16 Jan 2011 01:42 Onderwerp:
| |

|
Anyway , ik heb vandaag The Green Mile gekeken. Ik had de film echt al 7 jaar niet gezien dus somige dingen kwamen wel als een verassing in de film. Van het begin tot het eind een geweldige film , iedereen moet deze topper gezien hebben.
Gister heb ik ook Letters To Juliet gekeken , echt een chick-flick maar wel leuk. Heb er zeker van genoten , het einde was wel voorspelbaar maarja , dat is tegenwoordig met al dat soort films zo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 16 Jan 2011 09:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Onze policy over illegaal downloaden beperkt zich niet tot games. Posts gedelete. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 16 Jan 2011 10:30 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Onze policy over illegaal downloaden beperkt zich niet tot games. Posts gedelete. |
Oke dan heb ik alleen Saw VII 3D gezien in de bios. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 16 Jan 2011 12:06 Onderwerp:
| |

|
Na een jaar heb ik die film eindelijk gezien bij een vriend thuis. Ik had hem graag in 3D willen zien. Maar op zich is de film best vet.
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 16 Jan 2011 12:35 Onderwerp:
| |

|
Alien VS Predator 5.7/10
Gebruik de karakters uit twee topfilms, pleur en wat inwisselbare personen in en bak er een dampende drol van. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 16 Jan 2011 13:09 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Jelle Havermans schreef: | | Part II is misschien wel nog beter dan deel 1.^^ |
Part II heb ik al wel gezien, is inderdaad ook geweldig Ligt niet meer vers in mijn geheugen, ik wist ook lang niet alles van The Godfather meer... Des te leuker als je hem nog een keer kijkt
| Jelle Havermans schreef: | Alien VS Predator 5.7/10
Gebruik de karakters uit twee topfilms, pleur en wat inwisselbare personen in en bak er een dampende drol van. |
Hahaha. Tja, AVP is inderdaad wel het toppunt van een goede franchise - sorry, zelfs TWEE in één klap, een mijlpaal - in een middelmatige actiefilm omtoveren... Deel 1 is dan nog wel by far de beste trouwens :') Requiem gaat ook gelijk verder waar deel 1 afliep, gewoon letterlijk. Dat vond ik zelf wel gek, dan voelt het ook alsof je gewoon deel 1 afkijkt in plaats van dat je een nieuwe film gaat kijken. Ach, ik vond het einde van AVP nog wel een grappige twist. Daarmee blenden beide films wel ultiem.
Eén van de meeste zonde dingen vond ik nog wel dat de Alien gewoon als zulke zwakke wezens worden neergezet in AVP, terwijl ze vooral in de film Alien echt epische monsters waren... Dat doorbreekt dan toch wel iets moois. Het feit dat Alien draait om één zo'n beest is juist zo mooi. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 16 Jan 2011 14:10 Onderwerp:
| |

|
Burn After Reading
Toffe komedie van de Coen Brothers met een topcast.
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 16 Jan 2011 18:12 Onderwerp:
| |

|
Up
Ik vind het maar een matige Pixar.
Dr. Dolittle
Leuke film om met de familie op de bank te kijken, goeie humor ook. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 16 Jan 2011 22:14 Onderwerp:
| |

|
Shinjuku Incident,
een beetje laf, een had meer actie van Jackie Chan in gekunt.
Lol, mijn ouders die het verschil niet horen tussen Chinees en Japans.
geef de film een 7/10 en vondt de vorige films van Jackie beter. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 16 Jan 2011 23:13 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | Lol, mijn ouders die het verschil niet horen tussen Chinees en Japans. | Hahahaha, dat is echt beschamend. Wat een stommerds. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 16 Jan 2011 23:15 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | dantekloon schreef: | | Lol, mijn ouders die het verschil niet horen tussen Chinees en Japans. | Hahahaha, dat is echt beschamend. Wat een stommerds. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 17 Jan 2011 23:45 Onderwerp:
| |

|
Back to the Future trilogy 9/10
Blijft een klassieker. Geweldige cast, plot en humor blijft het een van mijn favoriete jeugd films.
The Green Hornet 8/10
Veel gelachen en goede actie scenes. Alleen naar mijn gevoel had de film ook zijn saaie en mindere momenten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 18 Jan 2011 00:44 Onderwerp:
| |
![]()
|
A Bronx Tale (Robert de Niro)
Goede regie debuut van de Niro deze bevalt me een beter meer dan The Good Shepard.
3,5/5
Tucker & Dale vs Evil(Eli Craig)
De film gaat erg goed om met de horror clichés, waardoor ik soms erg moest gaan lachen maar overal voldoet deze film nog maar net.
3/5
Catfish(Henry Joost en Ariel Shulman)
Een probleem die heel erg vaak voorkomt bij sociale netwerk sites en andere te mooi om waar te zijn internet relaties (ehum dantekloon topic wink wink), deze onderwerp behandeld Catfish. Bijzonder vakkundig gefilmd, alhoewel ik de vermoedens heb dat sommige dingen fake zijn heb ik mij toch erg vermaakt met deze docu.
3,5/5 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 18 Jan 2011 12:52 Onderwerp:
| |

|
Dexter Season 2 8.3/10
Wederom een erg goed seizoen. Nog betere acteerprestaties, interessante karakterontwikkelingen en zelfs een (lichte) filosofische ondertoon. Ik moet wel zeggen dat ik me voornamelijk aan het begin wat ergerde aan Lila, maar de laatste 10 minuten van de aflevering maakte die ergernis weer ruimschoots goed, haha. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 18 Jan 2011 15:36 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Paintskillz schreef: | | dantekloon schreef: | | Lol, mijn ouders die het verschil niet horen tussen Chinees en Japans. |
Hahahaha, dat is echt beschamend. Wat een stommerds. |
Lol dat zou ik ook niet weten. Maar ik weet wel dat Jackie Chan Chinees is... Dus als ik een Jackie Chan-film zie in een Oosterse taal, ga ik er vanuit dat het Chinees is  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 18 Jan 2011 17:23 Onderwerp:
| |

|
Despicable Me
7,5/10
Niet de beste animatie film ooit , wel zeer aangemaan om te zien.
IT'S SO FLUFFY!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 18 Jan 2011 19:42 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Paintskillz schreef: | | dantekloon schreef: | | Lol, mijn ouders die het verschil niet horen tussen Chinees en Japans. |
Hahahaha, dat is echt beschamend. Wat een stommerds. |
Lol dat zou ik ook niet weten. Maar ik weet wel dat Jackie Chan Chinees is... Dus als ik een Jackie Chan-film zie in een Oosterse taal, ga ik er vanuit dat het Chinees is  |
Dit.
De enige mensen die het verschil tussen Japans en Chinees kennen zijn otakus volgens mij
(zoals ik) |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 164, 165, 166 Volgende |