Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 146, 147, 148 ... 164, 165, 166  Volgende  
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 10:07    Onderwerp: Reageren met citaat

The unit season 1

9,1

Wat een geweldige serie op naar season 2 dus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 10:19    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Wat was er dan mis met de SW prequels? Ik vond ze echt niet slecht hoor (behalve dan de eerste), 2 en 3 zijn gewoon heel goed, maar de laatste 3 blijven het best

Deel 2

Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is 10 keer zo erg
http://www.youtube.com/watch?v=MIt0VY7Yg2w&NR=1
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Dit is 10 keer zo erg

Haha, epic!
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Tron: 7,5/10
Mooie en originele film met goede muziek. Alleen jammer dat het einde wat tegenvalt.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Dit is 10 keer zo erg
Of ken je deze al?
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Restrepo 9,5/10
Niet echt een film meer een documentaire.

Red 7,5/10
Mooie film als tussendoortje

Star Wars The Clone Wars 5/10
Afgezien van een paar goed uitgewerkte battles is dit maar een flauwe vertoning.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Inglorious Bastards

Vergeet Schindler´s List en Der Untergang. Dit is DE oorlogsfilm!
Terug naar boven
MocroMo BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:
Inglorious Bastards

Vergelijking klop niet echt vind ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Oliver & Company - Een gezellig familiefilmpje.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

MocroMo schreef:
Inglorious Bastards

Nee inderdaad. IG is maar een rommel film. Leuk dat wel, maar ook een zooitje. De andere twee zijn echt heel sterk.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Robert schreef:
MocroMo schreef:
Inglorious Bastards

Nee inderdaad. IG is maar een rommel film. Leuk dat wel, maar ook een zooitje. De andere twee zijn echt heel sterk.
Eigenlijk zou Inglorious Bastards trouwens het origineel zijn, de Brad Pitt versie heet Inglourious Basterds
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Machete vandaag gezien, ik vond 'm wel leuk.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:
Eigenlijk zou Inglorious Bastards trouwens het origineel zijn, de Brad Pitt versie heet Inglourious Basterds

Haha het verbaast me wel dat jij de eerste bent die inderdaad ziet dat het gespeld is als de 1979-film.

Maar goed, het lijkt me niet dat hij die bedoelt want zo te zien is dat ook geen hele geweldige film.

Ik vind de vergelijking tussen Der Untergang, Schindlers List en Inglourious Basterds sowieso nogal bijzonder. dU en SL zijn gewoon films die echt gemaakt zijn om je te grijpen, om emoties in je los te maken en om de verschrikkingen van de oorlog te portretteren. In vergelijking met die films is IB iets in de trend van een komedie, het is een typische Tarantino-film die zichzelf niet zo serieus neemt. Dat vind ik leuk, ik vind IB een geweldige film (maar niet in de buurt van Pulp Fiction) maar het is qua doel en uitwerking totaal niet te vergelijken met dU en SL.

Overigens, on-topique: Grown-Ups - Wel een aardige film, ik had ook niets meer verwacht dan "aardig" dus in die zin geen verrassingen en ik heb me er aardig mee vermaakt. Ik vind Adam Sandler niet echt geweldig, de rest van de hoofdrolspelers (David Spade, Kevin James, Rob Schneider) waren wel leuk.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 31 Jan 2011 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Jongens, jongens rustig joh ik was niet serieus
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 31 Jan 2011 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Machete 6.5/10

Vermakelijke pulp, die op het eind net wat te ver doordraait in het 'pulp willen zijn'. Verder wel een paar geweldige actie-scenes. Jessica Alba is echter strontvervelend en wat Lindsay Lohan nou in deze film deed (behalve een glimp van haar borsten laten zien) weet ik ook niet.

Desperate Housewifes season 3 6.9/10

Best leuk, maar na 1 seizoen heb ik het wel weer gezien met deze arrogante tantes.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 31 Jan 2011 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Jongens, jongens rustig joh ik was niet serieus

Wat vind je er dan echt van? En, nog belangrijker, welke film bedoelde je nou? Het recente Inglourious Basterds of de 1979-film Inglorious Bastards?
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 31 Jan 2011 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond het een topfilm. Brad Pitt versie.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Jan 2011 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Chocolate gezien, een hele goede film van Prachya Pinkaew(Ong-Bak/Born to Fight). Een Thaise film

een dikke 10/10
over een autistische meisje dat heel goed kan vechten, en de vecht kunsten leert om naar anderen te kijken of naar vecht films.

Super film, net zo super als de andere films van Prachya Pinkaew als Born to Fight en Ong-Bak 1+2+3.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 07:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond het een topfilm. Brad Pitt versie.

Ik vond hem anders ook niet verkeerd komop, ze heben toch een paar prachtige quotes geproduceerd: "Bonjouuuuuuurnoooo" en "Arrirrverrrdecii*
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

X Cross(bekent in Japan als XX).
8/10
Leuk Japanse film dat je op een gegeven moment doet denken aan de Amerikaanse film ''The Village''(met Robert Englund).
Ook over een village met allemaal gekken en die 2 vriendinnen moeten zien weg te komen, en er drijgt er alles mis te gaan. En ze kunnen niemand vertrouwen.
De film heeft 5 specifieke hoofdstukken leuk een makkelijk te volgen.

Frozen
7/10
Leuke film maar gebeurt te weinig, 3 mensen die gaan op het laatst nog de ski lift(kabelbaan) in, en gaat wat mis en de lift komt stil te staan, en ze dachten dat de laatste mensen er uit waren gegaan, en is gesloten voor 5 dagen, en zo lang kunnen ze niet in de kou blijven zitten en proberen zich zelf te bevrijden. Dat loopt echter niet vlekkeloos.
Er komen namelijk wolven aan die ze staan op te wachten asl ze beneden komen.

Edit,

Vampire Girl VS. Frankenstein Girl gezien
7/10
ech weer typische Japanse film van de makers van ''Tokyo Gore Police/The Machine Girl''.
Echt enorm veel bloed en lede maten dat om je oren vliegt, en de Japanners hebben net als bij die andere films net zo vol fantasie erin gepropt. Echt heel leuk om te zien.
De Japanse Tokyo Tower komt ook goed in beeld, met de mooie mt. Fuji op de achtergrond.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 09:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Plan 9 From Outer Space: Een film die zo slecht is, dat hij goed wordt.
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
X Cross(bekent in Japan als XX).
8/10
Leuk Japanse film dat je op een gegeven moment doet denken aan de Amerikaanse film ''The Village''(met Robert Englund).
Ook over een village met allemaal gekken en die 2 vriendinnen moeten zien weg te komen, en er drijgt er alles mis te gaan. En ze kunnen niemand vertrouwen.
De film heeft 5 specifieke hoofdstukken leuk een makkelijk te volgen.

Frozen
7/10
Leuke film maar gebeurt te weinig, 3 mensen die gaan op het laatst nog de ski lift(kabelbaan) in, en gaat wat mis en de lift komt stil te staan, en ze dachten dat de laatste mensen er uit waren gegaan, en is gesloten voor 5 dagen, en zo lang kunnen ze niet in de kou blijven zitten en proberen zich zelf te bevrijden. Dat loopt echter niet vlekkeloos.
Er komen namelijk wolven aan die ze staan op te wachten asl ze beneden komen.

Edit,

Vampire Girl VS. Frankenstein Girl gezien
7/10
ech weer typische Japanse film van de makers van ''Tokyo Gore Police/The Machine Girl''.
Echt enorm veel bloed en lede maten dat om je oren vliegt, en de Japanners hebben net als bij die andere films net zo vol fantasie erin gepropt. Echt heel leuk om te zien.
De Japanse Tokyo Tower komt ook goed in beeld, met de mooie mt. Fuji op de achtergrond.

Mee eens
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Weer 2 Jappanse films gezien.

RoboGeisha,
niet echt cool, en gebeurt te weinig als je het vergelijkt met andere films van de zelfde makers. een 4/10.

Higurashi no Naku Koro ni Chikai.
Super film gebasseerd op de gelijk namige Anime.(Chikai is de 2de helft van season 1 anime) heb deel 1 nog niet gezien.
een 9/10, alleen jammer dat de personages niet echt lijken als in de anime, en de muziek is iets minder. Verhaal klopt 100%.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 146, 147, 148 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 147 van 166

Ga naar: