Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 164, 165, 166  Volgende  
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 05 Jan 2011 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat

The A-team 7,5/10
Zwak plot maar daarvoor moet je deze film ook niet bekijken.
De actie scènes waren dik in orde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 08:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Lost: Season 3 - 9.4/10

Epic. Ondanks het geweldige einde van het seizoen, vind ik seizoen 3 het minste van de eerste drie omdat er zoveel mysteries blijven komen zonder dat we er ooit een antwoord op lijken te krijgen.
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 08:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Epic. Ondanks het geweldige einde van het seizoen, vind ik seizoen 3 het minste van de eerste drie omdat er zoveel mysteries blijven komen zonder dat we er ooit een antwoord op lijken te krijgen.
Vanaf daar loopt de kwaliteit van de serie bergafwaarts.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat

CowboySpike schreef:
Christian Vuye schreef:

Vanaf daar loopt de kwaliteit van de serie bergafwaarts.

Mwoah, er zijn nog genoeg top episodes om de serie af te kijken (The Constant in seizoen 4 is waarschijnlijk mijn favoriete episode). En Ben Linus.

Maar ik ben het ook niet helemaal eens met sommige beslissingen, zeker in seizoen 6.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Uhm die verwachting kan je beter laten varen...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

elemeNt schreef:
Christian Vuye schreef:

Hij maakt geen verwachting, hij reviewt seizoen 3. Als alle mysteries uit seizoen 3 opgelost worden in seizoen 4, is het nog steeds zo dat je in seizoen 3 geen antwoorden krijgt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
elemeNt schreef:
Christian Vuye schreef:

Hij maakt geen verwachting, hij reviewt seizoen 3. Als alle mysteries uit seizoen 3 opgelost worden in seizoen 4, is het nog steeds zo dat je in seizoen 3 geen antwoorden krijgt
Méh, je begrijpt niet wat elemeNt bedoeld denk ik . Maar als ik het ga vertellen ga ik spoilen dus dat doe ik niet.
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Verwacht gewoon niet dat alles een antwoord zal krijgen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

CowboySpike schreef:
Verwacht gewoon niet dat alles een antwoord zal krijgen.

Dit is met anderen woorden wat ik wilde aangeven. Christian moet zeker niet Lost S4 en S5 ingaan met de hoop op een heleboel antwoorden.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, dat heb ik al van mijn broer gehoord. Toch wel spijtig. Ik vond dat seizoen twee het juiste evenwicht had gevonden tussen antwoorden op mysteries en het creëren van nieuwe mysteries. Maar krijg ik ooit nog te weten wie Jacob is, waarom Walt opeens verschijnt en WTF er aan de hand is op dat eiland?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

True Grit 9/10
Die Hard 1 7/10
Die Hard 2 7/10
Die Hard 3 9/10
Die Hard 4 8/10
The Last Seven 7/10
The Other Guys 8/10
Transporter 3 8/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Meet the Parents: Little Fockers: Zwakke sequel met zeer weinig humor, een slechte Ben Stiller en een compleet saaie dynamiek tussen de hoofdpersonages.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Paintskillz schreef:
Méh, je begrijpt niet wat elemeNt bedoeld denk ik . Maar als ik het ga vertellen ga ik spoilen dus dat doe ik niet.

Als hij niet bedoelt dat de vragen uit seizoen drie in seizoen vier opgelost worden, vind ik het een zeer vage en daardoor ook niet echt nuttige post voor Christian, aan wie die is gericht.

Als dat wel zo is, ik snapte het wel maar ik moest even mierenneuken
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

groente12 schreef:
Loft (Antoinette Beumer)
Geweldige film, maar niet heus een simpele remake van het Belgische variant camera technieken decoupage, scenario, kleurenfilte. Werkelijk alles is het zelfde.
2/5
Als het een echte 1:1 remake was, dan had de film ook goed geweest
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Kheb Saw VII gezien,
Maar niet in de bios deze keer.
Had hem van de week gedownload, leuke film maar toch leuk als je ze allemaal hebt gezien.
3D effecten zaten ook echt niet in de film(kheb hem niet in 3D gezien), maar je kunt het wel merken als je de normale versie kijkt.
This meer voorwerpen dat op je afkomt, en niet de ingewanden en dergelijke.

een 7/10
nu mag het wel de laatste zijn, het einde is zo dat de slechte bad guy een oplossing vindt om zich voor de 2de keer te bevrijden, en Saw VIII uitkomt.
This ook meer van de ene val naar de andere en minder gelul dan in de eerdere 6 delen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="RoaringMdog"]
Die Hard 1 7/10
Die Hard 2 7/10
Die Hard 3 9/10
Die Hard 4 8/10
/quote]

gebeurt niet vaak dat de sequels beter zijn dan het orgineel

(mission impossible xD)
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Despicable Me
Leuke film met leuke humor erin. Graphics waren zeer nice! Dat kleine meisje is zoooooooo schattig Was misschien leuker geweest in 3D

8/10
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:
groente12 schreef:
Loft (Antoinette Beumer)
Geweldige film, maar niet heus een simpele remake van het Belgische variant camera technieken decoupage, scenario, kleurenfilte. Werkelijk alles is het zelfde.
2/5

Maar toch houd je dan het bijzondere feit dat de film een remake is van een zeer recente film, in nagenoeg dezelfde taal... Ik vind het nogal een bijzondere productie, moet ik zeggen.

Maar inderdaad, als een remake 1:1 is van het origineel, zou hij precies net zo goed moeten zijn.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Jan 2011 06:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Banlieu 13: Ultimatum. Iets minder dan het origineel, maar nog steeds een goede film.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 07 Jan 2011 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Joni Philips schreef:
groente12 schreef:
Loft (Antoinette Beumer)
2/5

Maar toch houd je dan het bijzondere feit dat de film een remake is van een zeer recente film, in nagenoeg dezelfde taal... Ik vind het nogal een bijzondere productie, moet ik zeggen.

Maar inderdaad, als een remake 1:1 is van het origineel, zou hij precies net zo goed moeten zijn.

Nou Nou dat gaat wel hoor. Als je een remake maakt moet je wel de mentaliteit hebben om het te overtreffen. Wat ik zie bij deze remake is luiheid. Als je een film maakt moet je juist niet precies voor het zelfde gaan. Buiten dat vind ik het Belgische variant veel beter destijds was het een verfrissende film in de Benelux. NL bewijst weer met deze film dat ze niet eens zelf met een goede ambitieuze film kunnen komen, maarja dat komt ervan als de vriendjes politiek zo is en telkens de zelfde personen in een film zijn.

The International (Tom Tykwer)
Een saaie conspiracy thriller met een voor de hand liggende einde.
2,5/5
Carlito's Way (Brian De Palma)
Voor Brian De Palma normen een matige misdaad film, met een geniale acteerprestaties van Sean Penn.
3/5
Mind Game (Masaaki Yuasa)
Geweldige film grappig geestig en een fanatische trip met psychedelische momenten heerlijk.
4,5/5
The Kingdom (Peter Berg)
Intenties waren goed maar allemaal ongeloofwaardig, en bovenal een erg saai film.
2/5
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 07 Jan 2011 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

China Blue

Goede documentaire over het fabrieksleven in China.

Gundam 00 A Wakening of the Trailblazer

Leuk maar een teleurstelling. Misschien post ik daar nog wat over.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Jan 2011 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Saw (VII) 3D 7/10

Mwa, de traps waren redelijk. De plot was saai en eentonig. Ik mis de drama en morele keuzes van de eerdere films. De plot twist was ook achterlijk en past gewoon niet vind ik. Een slechte afsluiter van de serie. Dat hebben wel meerdere horror films last van met vele sequels (Nightmare on Elmstreet, Friday the 13th)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Jan 2011 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Horror van de afgelopen jaren zuigt inderdaad. Niets nieuws, maar gewoon melkerij in de vorm van kak. Of beter gezegd, bullshit.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Jan 2011 07:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Saw (VII) 3D 7/10

Mwa, de traps waren redelijk. De plot was saai en eentonig. Ik mis de drama en morele keuzes van de eerdere films. De plot twist was ook achterlijk en past gewoon niet vind ik. Een slechte afsluiter van de serie. Dat hebben wel meerdere horror films last van met vele sequels (Nightmare on Elmstreet, Friday the 13th)

Vondt je ook niet dat Saw VII meer was van de ene trap naar de andere trap, en minder gelul dan in de eerdere 6 delen.
Heb je hem in de bios gezien 3D versie.
Zitten er wel 3D effecten in, volgens mij niet of wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jan 2011 09:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Horror nu = zo gruwelijke mogelijke dingen tonen.
Horror vroeger = verrassen.
Vroeger > nu

Bij thrillers, actiefilms, superheldenfilms, ... zie je die achteruitgang niet. Daar wordt de huidige technologie frequent goed gecombineerd met beter plot.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 142 van 166

Ga naar: