Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 164, 165, 166  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Paintskillz schreef:
dantekloon schreef:
Lol, mijn ouders die het verschil niet horen tussen Chinees en Japans.

Hahahaha, dat is echt beschamend. Wat een stommerds.

Lol dat zou ik ook niet weten. Maar ik weet wel dat Jackie Chan Chinees is... Dus als ik een Jackie Chan-film zie in een Oosterse taal, ga ik er vanuit dat het Chinees is
Son, het was sarcasme, Ninodude begreep het ik hoop jij ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
GekooktEi schreef:
Paintskillz schreef:
dantekloon schreef:
Lol, mijn ouders die het verschil niet horen tussen Chinees en Japans.

Hahahaha, dat is echt beschamend. Wat een stommerds.

Lol dat zou ik ook niet weten. Maar ik weet wel dat Jackie Chan Chinees is... Dus als ik een Jackie Chan-film zie in een Oosterse taal, ga ik er vanuit dat het Chinees is

Shinjuku Incident maakt gebruik van 2 talen, Jackie Chan zelf spreekt Chinees(soms een paar woordjes Japans)en de vluchtelingen spreekt ook Chinees, de mensen in Japan zelf spreekt Japans.
Maar in de film hoor je wel meer Chinees dan Japans.
Leuke film voor 1 keer, maar had er echt veel meer van verwacht, vooral van Jackie.

De Japanse taal is overigens wel het makkelijkste taal te leren van een aziatische landen.(makkelijk uit te spreken), maar wat China en Japan wel veel gemeen hebben zijn veel tekens. Maar als je veel Japanse games speelt, dan ook weet je dat het verschil wel makkelijk.
Korea is heel makkelijk te zien dat het Korea is, met dat veel zijdige rond achtige vormen in de tekens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
groente12 BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Shutter Island (Martin Scorsese)
Een boeiende thriller, visueel heel erg mooi een sterk acterende Di Caprio onder leiding van Scorsese.
4/5
Avalon (Mamoru Oshii)
Dit is precies wat ik heb verwacht van Oshii. Ik ben momenteel helemaal weggeblazen. Deze film is echt geweldig het lijkt wel op de prequel van Ghost in The Shell 2:Innocence deze gaat zeker groeien in mijn waardering.
4/5
I Stand Alone (Gaspar Noe)
Zo mijn tweede Noe flik zit erop. Ik heb de hele tijd de film met gefronste wenkbrauwen bekeken, want ik heb nog nooit zulke mest up gedachtes gezien in zoals in deze film. De makers van de film binden er letterlijk geen doekjes om, want zo depressief heb ik het nooit gezien. De hele sfeer is simpelweg fckd up. De hoofdpersoon zit in een situatie waar er geen weg meer uit is, zijn onvoorspelbare gedrag is echt bijzonder gevaarlijk. Dat is een van de redenen waarom de scenario zo goed en boeiend is, wat de hoofdpersoon allemaal denkt in zijn hoofd is niet bepaald een rooskleurige beeld over de wereld, soms is het echt te ziek voor woorden, soms heeft hij gewoon gelijk. De montage van de film zit ook sterk in elkaar, de snelle zoom en verandering van camera positie werkt prima in combinatie met de erg confronterende beelden. Nou die Gaspar Noe is eigenlijk een ***** maar toch een briljante filmmaker. Die man bezorgde mij bijna epileptische aanval al vanaf minuut één in de bioscoop tijdens Enter The Void, nu verrast hij en bezorgt hij mij een enorme hoofdpijn met zijn zieke kijk op de wereld I Stand Alone is een opmerkelijke film en een meesterlijke film.
4,5/5
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

The Social Network 8.0/10

Sfeer was goed, en ook de dialogen plus de opbouw van de film waren knap. Ook het acteerwerk was prima. Zelfs dat van Justin Timberlake. Toch is de film net niet het meesterwerk waar ik vooraf op gehoopt had. Een goede film is het echter wel, bovendien blijft ie de gehele speelduur boeien.

Overigens vond ik het opvallend dat er verrassend weinig (onderliggende) kritiek op Social Media in de film zat, iets wat ik totaal niet verwacht had. Alleen de eindscene was kritisch, en best leuk gevonden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ninodude BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat

The Dark Knight nog eens, blijft een chille film.

@dantekloon, nobody gives a fuck.

Laatst aangepast door ninodude op 22 Jan 2011 18:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Jelle Havermans schreef:
Ook het acteerwerk was prima. Zelfs dat van Justin Timberlake.

Maar het is wel waar, inderdaad. Je gaat erheen zo van "Wut, Justin Timberlake" maar het viel me ontzettend mee.

Paintskillz schreef:

Ja, begreep ik Ik quotte jou gewoon omdat jij al had gereageerd, eigenlijk reageerde ik gewoon op dantekloon zeg maar
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Star Wars: Episode III - 9.1/10

Was daarnet op TV, dus maar weer eens gekeken. Blijft een geweldige saga, Star Wars. Deel III vond ik alvast de beste van de prequel trilogie.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Scary Movie 4: War of the Worlds parodie is minder leuk, maar film blijft toch lachen.
The Final Destination: De doden zien er redelijk fake uit en het is allemaal wat minder spannend. De twist de tweede echte visie was wel geslaagd
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Christian Vuye schreef:
Was daarnet op TV, dus maar weer eens gekeken. Blijft een geweldige saga, Star Wars. Deel III vond ik alvast de beste van de prequel trilogie.

Ja, klopt, vind ik ook. Deel III is nog best mooi. Mijn voorkeurs-volgorde van de tweede trilogie zou dan ook III, II, I zijn denk ik, Episode I vond ik echt niet veel aan... Darth Maul is wel tof, maar verder... Lang geleden trouwens, dat ik een Star Wars-film heb gezien, terwijl ik ze alle zes bezit.

Laatst gezien: Big Daddy met Adam Sandler, zonet op tv. Matige film, tweede keer dat ik hem zie maar ik verwachtte natuurlijk ook niets anders.

Ik kijk nu Second in Command met, jaja, Jean-Claude Van Damme, tot nu toe valt hij me best mee qua slechtheid.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 9.5/10

Blijft een meester werk. Van de week de andere The Lord of the Rings films weer kijken. Heb het al een hele lange tijd niet gezien. Zo lang dat ik vrijwel alles ben vergeten. Dus het voelt of ik het voor het eerst kijk.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 9.5/10

Blijft een meester werk. Van de week de andere The Lord of the Rings films weer kijken. Heb het al een hele lange tijd niet gezien. Zo lang dat ik vrijwel alles ben vergeten. Dus het voelt of ik het voor het eerst kijk.
Nu krijg ik zin om de trilogie nog is te herbekijken. Doe ik al ieder jaar, ik krijg er nooit genoeg van.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Chicken Run: Luchtig filmpje, ideaal voor een rustige avond.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Pulp Fiction

Wat een awesomeness
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Second in Command (2006, Dir. Simon Fellows, met o.a. Jean Claude van Damme)

6/10, viel me zwaar mee voor een JC-film. Misschien was het gewoon de militaire thematiek, maar ik vond het een hele aardige film. De shots zijn wel gewoon ontzettend cliché genomen en er zit toch weer de broodnodige JC-actie in zodat ik het echt geen beter cijfer kan geven. Het handgevecht met "de schurk" op het einde is gewoon zo stom met overused slow-motion (hét kenmerk van een B-actiefilm zeg maar) en stom camerawerk. De schietscènes zijn al wat leuker, maar wel zo cliché dat er een slow-mo close-up gebruikt wordt bij een excecutie en er dan geen bloed of iets dergelijks aan te pas komt, je hoort dus gewoon het geluid van het geweer en verder gebeurt er bijna niets. Enorm averechts effect van zo'n shot. Maar goed, hij viel me dus mee, een stuk beter dan het gros van de Jean-Claude-films.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 01:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Stardust

Toffe komedie met een leuk verhaal.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Piranha II: The Spawning - De film die elke James Cameron fan moet gezien hebben. Met Lance Henriksen (uit Aliens en The Terminator) in de hoofdrol. De film is vreselijk
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:
Piranha II: The Spawning - De film die elke James Cameron fan moet gezien hebben. Met Lance Henriksen (uit Aliens en The Terminator) in de hoofdrol. De film is vreselijk

Waarom moet elke fan hem dan gezien hebben, zodat ze anti-fan van Cameron worden?
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

A Scanner Darkley (Richard Linklater)
Een uiterst saaie film met lelijke animaties.
2/5
Saw 3D (Kevin Greutert)
Ik moet wel eerst toegeven dat dit de eerste Saw deel is die ik heb gezien. Een foute keuze dus sinds dit geen alleenstaande deel is. Normaal beoordeel films enkel van wat ik heb gezien ook bij deze film, en ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van deze compleet desastreuze film. De acteerprestaties zijn van een lachwekkende niveau, dankzij een dramatische script, en een falende spelregie die deze film nekken. Het is zo erg slecht dat het bijna vergelijkbaar is met een Asylum Productie.
1/5
(500) Days of Summer (Marc Webb)
Een verfrissende romantische komedie met leuke innovatieve scenes.
3,5/5
Tron Legacy (Joseph Kosinski)
Voor de visuele stijl en vette muziek kom ik op een 3,5 maar het kon veel beter voor mijn gevoel. Er ontbreekt teveel spannende scenes, er is teveel tijd genomen voor een niet verbijsterend verhaallijn die door clichés geplaagd wordt. Voor de rest een vermakelijke goede blockbuster.
3,5/5
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

The Lord of the Rings: The Two Towers 9/10

Geweldige film, maar vond deeltje 1 toch wat beter. De film draaide wat minder om Frodo wat ik best wel jammer vond. Ach, voor de rest is het een geweldige film.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

The Lord of the Rings: The Return of the King 9.5/10

Een geweldige afsluiter. De oorlog, de plot, de emoties. Geweldig.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
The Lord of the Rings: The Return of the King 9.5/10

Een geweldige afsluiter. De oorlog, de plot, de emoties. Geweldig.

Ik ga ook de hele trilogie herbekijken. Welke versie heb je bekeken dvd,blu-ray,extended?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik moet die films ook maar eens kijken... Nog nooit één 100% gezien.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Ik moet die films ook maar eens kijken... Nog nooit één 100% gezien.

Zeker de moeite waard om ze allemaal volledig te zien. In vergelijking met The Matrix trilogie stijgt de kwaliteit per film.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Dat is wel fijn als je ze achter elkaar kijkt Da's enige nadeel van de The Godfather-trilogie, die worden steeds slechter, hoewel deel 3 nog steeds goed is.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Dat is wel fijn als je ze achter elkaar kijkt Da's enige nadeel van de The Godfather-trilogie, die worden steeds slechter, hoewel deel 3 nog steeds goed is.

Ik ben van plan om binnenkort te starten met The Godfather trilogie. Ik heb alle films liggen op dvd , maar binnenkort krijg ik de blu-ray editie binnen.

Worden de films echt "dramatisch" slechter ? Of valt het nog mee?
Het is lang geleden dat ik ze nog eens gezien heb.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 145 van 166

Ga naar: