Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Dank je deathtanz voor je eerste indrukken Ik zat er eigenlijk heel erg op te wachten, ik vertrouw namelijk de gemiddelde mening van 10 gamers al meer dan die van 20 critics, serieus. Vooral in dit geval.

Ik ben nu namelijk best benauwd aangezien ik nog tot morgen wil wachten... Meningen zoals de jouwe maken mijn angst weer wat minder Nooit gedacht dat ik me zo bang kon laten maken door critics, maar dat komt vooral omdat dit ook mijn eerste pre-order is die niet op tijd aankomt! Plus het feit dat bijna iedereen hem gisteren al had, natuurlijk.

Ik baal er wel een beetje van dat ik hem nog niet heb, maar ik ben blijer dat 12Game het zo geweldig oplost i.v.m. de staking! Dát was pas een ramp geweest. Vrijdag komen er ook wat vrienden, dan is het ook wel leuk om GT5 er even in te gooien dus fijn dat ik hem dan tenminste al heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik vanaf GT-Huis of hoe dat ook heet terug ga naar het hoofd menu heb ik geen cursor meer. Anderen met dit probleem?
Verder is het zo'n awesome spel *awesomeface.png*
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is wel meestal zo dat de eerste reviews de beste zijn..maar nu weten we wel waarom er een embargo was tot deze ochtend 08.01. A.M.

Edit: we zijn al een pagina verder X_X.
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Echt mensen, vergeet de reviews! Beste racegame die ik ooit heb gespeeld en waarschijnlijk de beste racegame ooit op de PS3.
Ben echt helemaal verslaafd. Er zijn idd wat kleine minpuntjes, maar die ergeren mij totaal niet. Standard cars zijn ook goed genoeg trouwens.

Gewoon halen!
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Het is wel meestal zo dat de eerste reviews de beste zijn..maar nu weten we wel waarom er een embargo was tot deze ochtend 08.01. A.M.

Cijfertjes =/= Reviews. Als je al zolang gamed en een collectie hebt over 200/300 games zou je toch denken dat je wel beter wist.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat

1+ for PS3GamerXD

ninodude schreef:
konnichiwa schreef:

Cijfertjes =/= Reviews. Als je al zolang gamed en een collectie hebt over 200/300 games zou je toch denken dat je wel beter wist.

Vooruit dan maar, 1+
Laat hem maar z'n gang gaan.
konnichiwa is iemand die zich erg laat leiden door de media, hij doet ook zo bij de NPD topics.
Hey, konnichiwa heb jij de game eigenlijk wel gespeeld? Probeer het eens, kom daarna met je EIGEN mening.

Nino, braaahhh, haal jij GT5 ook?

Oh ja en yay @ dit:
Eurogamer schreef:
With GT5 finally releasing today, Yamauchi-san also responded to criticism of the online feature set, revealing to Eurogamer, "Online updates are planned of course for leaderboards and matchmaking - [they're] all planned in the process of evolution."

During a stage presentation earlier in the evening, Yamauchi pledged that his team would be "upgrading every week, every month" to improve the game, which took five years to develop.

Yamauchi described the game as a "pet" that his team had "nourished and looked after," paying special tribute to fans, "all of whom have helped and supported us to develop Gran Turismo."

Beneath a video screen slogan which read: "Today is not the finale. Today is only the beginning of a new era for Gran Turismo," the series creator insisted that his team's work on the project was far from complete.

<3 PD
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haal GT in December, nu helaas geen geld en toch nog zoveel te spelen en veelte weinig tijd om te gamen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga nu even een tijdje Black Ops en Brotherhood spelen, en als ik ze zat ben koop ik GT5.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:
Ik haal GT in December, nu helaas geen geld en toch nog zoveel te spelen en veelte weinig tijd om te gamen.

Same, eigenlijk. Maar toch gekocht.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok ook ik heb een hevige speelsessie met GT5 achter de rug en ben erg onder de indruk. GT5 is imo de beste racer deze generatie, dat werd me vrij snel duidelijk. Toch ligt de game niet mijlenver voor op de grote concurrent (om Forza 3 er maar gelijk bij te halen), zowel op grafisch vlak als kwa gameplay. De verschillen zijn zo groot niet. Elk hebben ze hun pluspunten tov elkaar.

Wat goed is aan GT: de physics, het rijgevoel, de geweldige cockpit, en enkele schitterende banen. Ook vind ik de menu's en replays erg goed en voelt het ongelofelijk vertrouwd aan. De content kwa banen en wagens is erg goed ook, je mist wel eens een baan (SPA FRANCORCHAMPS!!!) of auto (F50?!), maar dat heb je in alle andere games nog meer.

Wat niet goed is aan GT: de overdaad aan Japanse auto's, de standard-cars, sommige banen (sommige zijn écht niet mooi), NASCAR en ook de beperkte rally is een minpunt te noemen. Verder de screentearing: een grote misser voor me. De content kwa races en events is tot nu toe wat karig. Er schijnen nog wat challenges bij te komen later, maar ik heb bijv. nog maar 2 'challenges' op het Top Gear Test Track gezien (de beloofde Stig Challenges komen op deze manier over als meer reclamepraat dan daadwerkelijke content). Na een goeie dag spelen zaten we ook al bijna op 50% progression.

Eigenlijk is GT5 geen revolutie te noemen, maar wel evolutie. De wagens zijn schitterend en het rijdt allemaal prachtig weg, maar meer doet de game niet echt. Had je echt een 'omg this is liek PS4' dingen verwacht, dan kom je van een koude kermis thuis. Toch denk ik dat eerder de verwachtingen onrealistisch waren, en niet dat de game nou eenmaal niet perfect is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CowboySpike BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 04:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie zorgt voor de review?
Terug naar boven
GTvijver BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Amen Roderick , goed gezegt .
En jezus die kwingkwait doet niks anders dan de game hele dagen de grond instampen.
Terwijl hij de hele tijd NFS zit te spelen .
Superirritant .
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je hem op PSN ofzo, omdat je weet dat hij de hele dag NFS speelt.
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Vraagje, heb de game nou ooken wil eigenlijk tot ik de circuits wat ken zoon lijn hebben dat ik weet wanneer te remmen en zo. Zit dat erin en hoe zet ik dat aan
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij de opties, ideale lijn aanzetten

En hoe kan ik in het Top Gear Test Track? :O En waar is de bekende Nurgburgring? :O
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik heb hem nog steeds niet.
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

GTvijver schreef:
Amen Roderick , goed gezegt .
En jezus die kwingkwait doet niks anders dan de game hele dagen de grond instampen.
Terwijl hij de hele tijd NFS zit te spelen .
Superirritant .

Wel dan ben ik blij dat ik irritant ben want ik vind dit game niks waard, zit er wel mee te gamen maar toch. en nog reageren op fanboys is niet zo mijn ding maar jullie zijn echt stekeblind.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Jij vindt de game niks waard. Wij vinden van niet en daarom vind jij ons stekeblind. Er klopt iets niet in jou redenatie.

Laat ons lekker van de game genieten
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Jij vindt de game niks waard. Wij vinden van niet en daarom vind jij ons stekeblind. Er klopt iets niet in jou redenatie.

Ik dacht dat ik gister al had gezegd tegen iemand, veel plezier met uw GT5 maar nu is er toch zo een GTvijFer en een bepaald gastje (nu ja dat is ook GTvijFer) dat mij achtervolgd die heel de boel opblaasd, maar ja ik begrijp jullie wel hoor het is een GT5 fan en die mogen alles. Maar goed dan ben ik stekeblind en als ik al de gouden bekerkes heb in GT5 ga ik me verder bezig houyden met de enig echte racesim Forza, veel plezier, jajaja en ik ook maar dan met forza als GT5 stof ligt te trekken
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Kwinkwait praat eens normaal, als u de game slecht vind what the fuck hebt u hier dan te zoeken? Soliciteert uw naar een ban ofzo?
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Maak dan op zijn minst iemand anders blij met je GT5 versie
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

deathtanz matisk schreef:
Kwinkwait praat eens normaal, als u de game slecht vind what the fuck hebt u hier dan te zoeken? Soliciteert uw naar een ban ofzo?

Waarom reageer ik hier? echt blind dus ? ik zag dat mijn naam was gevallen, door iemand die wel degelijk aan het soliciteren is voor een ban, anders had ik hier totaal niet gereageerd. Dus met andere woorden ik denk dat het aan een ander is om normaal te doen hetzij GTvijFer, hetzij moderators onder vorm van berichten verwijderen dan.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Fixed Ik mag er dan misschien op tegen zijn hoe jij tegen GT5 bent (manier van formuleren), maar je hebt er wel voor gezorgd dat ik een trippel gast heb opgespoord.

Maar goed, back to ontopic

Het kost me vanavond echt veel moeite om naar mijn vriendin te gaan. Ik wil lekker GT5 spelen
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat

kwingkwait schreef:
Nickdhnick schreef:

Ik dacht dat ik gister al had gezegd tegen iemand, veel plezier met uw GT5 maar nu is er toch zo een GTvijFer en een bepaald gastje (nu ja dat is ook GTvijFer) dat mij achtervolgd die heel de boel opblaasd, maar ja ik begrijp jullie wel hoor het is een GT5 fan en die mogen alles. Maar goed dan ben ik stekeblind en als ik al de gouden bekerkes heb in GT5 ga ik me verder bezig houyden met de enig echte racesim Forza, veel plezier, jajaja en ik ook maar dan met forza als GT5 stof ligt te trekken

Ik bied 20 euro voor GT5
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat

lol stop maar al met bieden.

merci Nickdhnick voor uw correcte houding. er zijn een altijd een aantal dingen die ik respecteer waaronder correct zijn, en inzake bepaalde games is dit als je maar 1 console hebt en je kunt geen ander veroorloven, als je de 2 of 3 hebt, dan is er ook smaak, en die is altijd verschillend, bedoel het zou maar erg zijn dat iedereen hetzelfde leuk vind.

Om verder te gaan over GT5, maar dan zonder opgefokt te reageren ik ben zeker dat er voor bepaalde dingen die ik aanhaalde in mijn lijstje een oplossing zit in een patch, waaronder die tearing. Ik probeer de standaard wagens te vermijden er zitten er toch genoeg in, dat lost het velgprobleem/cocpit en andere dingen dan weer een beetje op.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 13

Ga naar: