Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13 Volgende
|
Salsa85 |
Geplaatst: 25 Nov 2010 17:41 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 15 Feb 2008 Berichten: 633
|
Jongens het gaat om games he? ff serieus dat gezeik om wat nou wel of niet beter is.
OT : Net maar ff gekocht nu zelf ff me eerste race starten  |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 25 Nov 2010 18:43 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 06 Jan 2010 Berichten: 977
|
Bijna klaar met installeren. Gisteren was ik van plan om eerst te installeren, daarna werd het één raceje en dan installeren, uiteindeijk werd het de hele dag racen en niet installeren
Maar ook zonder installatie vind ik de laadtijden eerlijk gezegd niet eens zo erg.
Vanochtend ben ik trouwens lekker een half uur eerder opgestaan om nog ff te racen xD |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 25 Nov 2010 20:22 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Ik vind het tot nu toe heel leuk! Regeneffecten zijn ook wel tof, jammer alleen dat je zo benadeeld wordt in cockpit mode maar dat maakt het wel uitdagend. Verder grafisch top, heb tot nu toe alleen in Premium auto's gereden, ik heb net B-license, de eerste, afgemaakt, had ik soms nog best moeite mee om zilver te halen Heb ook wat split screen gedaan, tja het blijft een heel matig uitgewerkte mode (twee camerastandpunten ipv 4 of 5 bij andere modi, geen AI toevoeging en zo nog wel meer) maar het is wel leuk.
Verder moet ik dus aan de career nog even beginnen, wat geld verdienen en leukere auto kopen. Wel weer stom dat ik eerst een "level 0" auto heb gekocht en daarna pas in beeld krijg dat ik License kon gaan halen, en daar bleek ik geen auto's voor nodig te hebben Dus na de license ben ik lvl 3 en heb ik een lvl 0 auto zeg maar  |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 25 Nov 2010 20:25 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 15 Feb 2008 Berichten: 633
|
GekooktEi schreef: | Ik vind het tot nu toe heel leuk! Regeneffecten zijn ook wel tof, jammer alleen dat je zo benadeeld wordt in cockpit mode maar dat maakt het wel uitdagend. Verder grafisch top, heb tot nu toe alleen in Premium auto's gereden, ik heb net B-license, de eerste, afgemaakt, had ik soms nog best moeite mee om zilver te halen Heb ook wat split screen gedaan, tja het blijft een heel matig uitgewerkte mode (twee camerastandpunten ipv 4 of 5 bij andere modi, geen AI toevoeging en zo nog wel meer) maar het is wel leuk.
Verder moet ik dus aan de career nog even beginnen, wat geld verdienen en leukere auto kopen. Wel weer stom dat ik eerst een "level 0" auto heb gekocht en daarna pas in beeld krijg dat ik License kon gaan halen, en daar bleek ik geen auto's voor nodig te hebben Dus na de license ben ik lvl 3 en heb ik een lvl 0 auto zeg maar  |
Dat deed ik dus ook  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 26 Nov 2010 15:21 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Citaat: | Deze zin van IGN vat het misschien nog het beste samen: "A 10/10 simulator wrapped up in a 5/10 game." Blijkbaar komen de meeste reviews tot diezelfde conclusie. Wanneer het over de wagens en de besturing gaat, benadert Gran Turismo 5 de perfectie. Maar wanneer het over racen gaat, over plezier maken, over gamen, dan klinkt er een ander geluid. Of zoals ze bij The Guardian concluderen: "At times it feels less like playing a game and more like indulging in a hobby." En VideoGamesDaily gaat nog een stap verder: "The GT series is no longer the gold standard for driving games." |
Waarom zoekt iedereen nu iets om op GT5 te bitchen? Iedereen weet toch dat je van GT geen game, maar toch echt een race sim moet verwachten? Waarom moeten ze het dan nu ineens beoordelen op iets dat de game niet is i.p.v. wat het wel is? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 26 Nov 2010 16:24 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
Omdat het altijd nog om games gaat. GT games hebben best stil gestaan de afgelopen jaren. GT5 probeert iets nieuws, doet dat deels goed, en deels niet. De kritiek is best terecht, de vraag is alleen hoe hard je GT erop af moet rekenen. |
|
Terug naar boven |
|
|
kwingkwait |
Geplaatst: 27 Nov 2010 13:47 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Jul 2010 Berichten: 33
|
ik kreeg net een update 1.02 binnen toen ik GT5 opstarte |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 27 Nov 2010 14:06 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 27 Nov 2010 14:50 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jul 2009 Berichten: 692
|
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 27 Nov 2010 23:06 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 19 Aug 2009 Berichten: 6073
|
ik heb gisteren even GT5 gespeeld
ziet er mooi uit. alleen ik had volgens mij wel de verkeerde baan gekozen om in een winkel te doen terwijl je niet zo veel tijd hebt
(een parcour van ongeveer 8 km per ronde met 2 hele lange stukken)
maar die regen ziet er wel fcking mooi uit!) |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 27 Nov 2010 23:19 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
the_dan schreef: | (een parcour van ongeveer 8 km per ronde met 2 hele lange stukken) |
Ja klopt, volgens mij weet ik welke je bedoelt. Ik zag aan de miniatuur ook helemaal niet hoe lang hij is Die moest ik juist spelen vanmiddag terwijl ik niet zo'n snelle auto had. Ik won steeds wel, maar gewoon omdat ik in bochten iedereen inhaalde en pro deed. Maar bij die baan kon ik dus echt nooit winnen omdat dat bijna alleen maar om snelheid draait
Karten vind ik trouwens echt leuk Jammer dat dat maar zo klein voorkomt in het spel. Kan je het ook met z'n tweeën doen, door gewoon die kart als auto te kiezen? Ik heb nog niet gekeken of je die kan selecteren namelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
E-man |
Geplaatst: 28 Nov 2010 02:07 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Nov 2006 Berichten: 1220
|
Jongens dat S rijbewijs heh, volgens mij de 3e test met die old timer Ferrari.. Ik heb een uur ofzo achter elkaar geprobeerd daar zilver/goud te halen. Het lijkt wel onmogelijk
Morgen maar weer proberen
en @ ei, volgens mij kan dat niet maar weet niet zeker |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 28 Nov 2010 12:47 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jul 2009 Berichten: 692
|
Yamaughi over falende reviewers :http://gamer.blorge.com/2010/11/27/gran-turismo-5-reviewers-failed-yamauchis-damage-test-incomplete-reviews/ |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 28 Nov 2010 17:44 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 06 Jan 2010 Berichten: 977
|
Je kunt wel samen karten. Heb ik gisteren nog gedaan met m'n broer namelijk. Idd erg leuk! |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 28 Nov 2010 18:48 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
Alsof dat brakke schade vrijspeelsysteem het enige was waar reviewers kritiek op hadden. Echt, ik kan zo slecht tegen dat gezeik op reviewers, en altijd komt het uit de Sony hoek. |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 28 Nov 2010 18:51 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jul 2009 Berichten: 692
|
Tsja Sony game he
En tsja je hebt wel gelijk er was meer kritiek, maar online is het ook al een stuk verbeterd.
Je doet net of ik dat artikel heb geplaatst.
Plus dit is toch het GT5 forum ?
Die link verklaard wel die 2 zevens die overigens ook nog eens zo'n beetje de eerste cijfers waren.
Maar we zullen zien of er nog cijfers veranderen of niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 28 Nov 2010 19:19 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Roderick schreef: | Alsof dat brakke schade vrijspeelsysteem het enige was waar reviewers kritiek op hadden. Echt, ik kan zo slecht tegen dat gezeik op reviewers, en altijd komt het uit de Sony hoek. |
Een review is nog altijd een mening, dus waarom mag daar geen kritiek op zijn? Reviews en vooral cijfers zijn sowieso al dik overrated de laatste jaren. Misschien 10% van alle reviewers is nog objectief en wordt niet beïnvloed door uitgevers die games naar bepaalde bladen eerder opstuurt, rechten voor coverprint op gamesbladen, extra cash voor een 9+ of een of andere reden om een game in beter daglicht te plaatsen. Sorry hoor maar als je denkt dat reviewers tegenwoordig heilig zijn dan leef je echt in een verkeerd tijdperk.
En altijd weer je vingertje wijzen op het Sony publiek.. zoek een leven man! |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 28 Nov 2010 19:25 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
Roderick schreef: | Alsof dat brakke schade vrijspeelsysteem het enige was waar reviewers kritiek op hadden. Echt, ik kan zo slecht tegen dat gezeik op reviewers, en altijd komt het uit de Sony hoek. |
Ik vind dit een goed voorbeeld van het niet grondig doorspelen van een game en dan toch al een 'objectieve' kunnen vormen niet kunnen. Van een game ga je toch niet het eerste uur spelen en daar een hele review op baseren.
Tegenwoordig is kwantiteit > kwaliteit bij de meeste review sites. CoD is hier ook een goed voorbeeld van. 9 van de 10 reviews testen de multiplayer niet omdat ze gewoon verwachten dat het wel goed zal zijn. Dus ja ik vind dit wel terecht  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 28 Nov 2010 23:59 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 30 Jul 2006 Berichten: 6697
|
Mmm kom er net achter dat ik de controller zo in kan stellen zodat ik onder het racen een aantal instellingen aan de auto kan aanpassen zoals ABS, 4WD verdeling en remkracht voor en achter.. en nog een paar dingen. Je moet er alleen 5 knoppen voor opofferen op je controller. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 29 Nov 2010 08:56 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Dec 2008 Berichten: 3413
|
Citaat: | Een rapport indiceert dat op level 20 van de game, de bijna volledige schade wordt vrijgespeeld met matige mechanische mankementen. Op level 40 speelt men de volledige schade vrij met significante mechanische mankementen. |
De reviewers die het schademodel slecht vinden falen echt , want ze hebben nog niet eens alles vrijgespeelt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 29 Nov 2010 09:07 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 30 Jul 2006 Berichten: 6697
|
Wanneer krijg je schade dan? Ik heb tot nu toe nog geen enkel krasje kunnen bespeuren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 29 Nov 2010 09:17 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
Tis iets dat van beide kanten komt. Een schademodel dat je pas na luttele uren vrijspeelt is ook een kollosaal verkeerde designkeuze. Zowel PD als de 'snelle reviewers' valt hier wat te verwijten. Daarbij is het schademodel ook nog eens inconsistent: er zit een verschil in schade tussen standard cars, premiums en de NASCAR/WRC wagens. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 29 Nov 2010 09:27 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Dec 2008 Berichten: 3413
|
Nickdhnick schreef: | Wanneer krijg je schade dan? Ik heb tot nu toe nog geen enkel krasje kunnen bespeuren. |
level 10  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 29 Nov 2010 09:30 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
Roderick schreef: | Tis iets dat van beide kanten komt. Een schademodel dat je pas na luttele uren vrijspeelt is ook een kollosaal verkeerde designkeuze. Zowel PD als de 'snelle reviewers' valt hier wat te verwijten. Daarbij is het schademodel ook nog eens inconsistent: er zit een verschil in schade tussen standard cars, premiums en de NASCAR/WRC wagens. |
PD heeft er juist goed aangedaan om het schadesysteem geleidelijk te integreren. Zo heb je een minder steile leercurve en is de game weer toegankelijker voor meerdere spelers. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 29 Nov 2010 09:34 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
Mafusto schreef: | Roderick schreef: | Tis iets dat van beide kanten komt. Een schademodel dat je pas na luttele uren vrijspeelt is ook een kollosaal verkeerde designkeuze. Zowel PD als de 'snelle reviewers' valt hier wat te verwijten. Daarbij is het schademodel ook nog eens inconsistent: er zit een verschil in schade tussen standard cars, premiums en de NASCAR/WRC wagens. |
PD heeft er juist goed aangedaan om het schadesysteem geleidelijk te integreren. Zo heb je een minder steile leercurve en is de game weer toegankelijker voor meerdere spelers. |
Dat is 1 kant hoe je het kunt bekijken. Persoonlijk vind ik het geen goede keuze: je hebt schade of niet. Als je een 'leercurve' wil kun je dit beter op een andere manier implementeren. Zeker als je kijkt naar de AI in GT5, die nog steeds een stuk beter kan, hadden ze beter daar de leercurve in kunnen stoppen (die is er trouwens ook wel, want op hogere levels wordt ook deze pittiger). Daarbij is het levelingsysteem in GT5 een beetje scheef: als je level 20 bent heb je de meeste events al wel gehad in de game, wat overblijft is het herspelen van events voor geld (of voor gouden medailles natuurlijk), maar veel nieuwe events zijn er dus niet voor je. Wat content op dit vlak betreft is GT5 dus ook wat beperkt.
En toch is GT5 de beste racer deze gen . Het rijden is zo fijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13 Volgende |