Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 ... 164, 165, 166  Volgende  
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat

The Holiday 7.8/10

Beviel na een tweede kijkbeurt toch wat minder, maar het blijft een goede romcom. De karakters zijn aandoenlijk en symphatiek en er word aardig geacteerd. Voor sommige is het soms misschien net wat té zoetsappig; maar een ideale film om met je vriendin te kijken.

Rambo (2008) 7.4/10

Viel me alles mee. Het verhaal stelt echt niks voor, maar de actie is erg grof en stijlvol in beeld gebracht. En dan doel ik voornamelijk op de laatste 20 minuten non-stop actie. De ledematen, exploderende lichamen en headshots worden vliegen je soms letterlijk om de oren. Een aantal acteurs bakken er helaas helemaal niks van, en dat is toch zonde. Stallone daarentegen doet het prima. Binnenkort maar is het origineel bekijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

The Town
Een best goede 'bank robbery' film van regisseur Ben Affleck, waar hij helaas zelf ook de hoofdrol in speelt. Er zitten zeker toffe momenten in, maar weer jammer van het einde.
7/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groente12 BerichtGeplaatst: 13 Dec 2010 09:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
New Kids Turbo 9/10

Lekkere flauwe humor waar we van de New Kids zijn gewend. Met een paar schokkende momenten dat net een stapje te ver gaat. New Kids is niet bang voor de kijkwijzer. Die film moet gij gezien hebben kut!

@groente12

Leuke cijfers, maar vertel ook eens wat er je van vind? Anders zijn de cijfers nutteloos zonder een conclusie vind ik.

Omdat je het zo lief vraagt.

Kôhî Jikô (Hsiao-hsien Hou)
Heel erg repetitief, erg saaie en onsympathieke personages maken deze film moeilijk om het af te kijken.
2/5

Die Hard (John McTiernan)
Deze film stelt toch wel teleur. De film heeft een te lange intro nodig wat gewoon heel erg saai is. Interactie tussen de politie en MC Clane is gewoon belachelijk, en begon op een gegeven moment een beetje mij te irriteren. Qua actie scenes ben ik ook niet tevreden. Na het kijken van deze film overheerst het nog net niet gevoel bij mij.
2.5/5

Insomnia (Christopher Nolan)
Van Nolan verwacht ik altijd een boven gemiddelde film, en met Insomnia slaagt hij er half in. Spelregie van Nolan vind ik hier niet heel erg goed zoals wat hij bij Memento deed. De film word gedragen door Al Pacino's acteer prestaties. Locaties in de film zijn erg mooi en voegen toch veel aan de films sfeer. Al met al een goede thriller met een helaas voorspelbare einde.
3.5/5
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Scott Pilgrim vs. the World (Edgar Wright)
Mixed feelings. De dialogen slaan nergens wat op een positieve en negatieve invloed heeft op de hele film, ook is de humor zo erg geforceerd dat het niet grappig is. Visueel is dit een van de mooiste film van het jaar helaas is dit een van de weinig tot geen pluspunten. De game referenties zijn leuk gedaan, maar na een half uurtje had ik het al gezien. Heel erg matig zeker als dit door de regisseur van Hot Fuzz is gemaakt.
2.5/5

The Insider (Micheal Mann)
Met Heat had Micheal Mann mijn aandacht te pakken, maar ik had echt niet verwacht dat The insider mij zo zou overdonderen. The insider is misschien wel de beste drama thriller die ik ooit heb gezien. Micheal Mann komt met een fantastisch scenario op de proppen, en laat het beste uit Al Pacino en Russel Crowe komen wellicht de meest indrukwekkende acteerprestaties die ik van beide heren heb gezien. De rest van de cast mag ook niet buiten gelaten worden want ze zijn één voor één overtuigend. Ook is het systeem omroep CBS en de tabaksindustrie interessant weergegeven; het laat je precies zien hoe hard de wereld is. Beeld en geluid mogen er ook zijn, Mann trakteert de kijkers op een uiterst unieke wijze schitterende camera composities zien, ook is het muziek ook erg mooi en het is altijd een pluspunt als je ook muziek van Massive Attack erbij hebt. Al met al een enorme sterke film van Mann en een top tien notering chapeau.
5/5
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Vond Scott Pilgrim wel echt grappig, eigenlijk, helemaal niet geforceerd. De lachband is dan ook beperkt tot de toffe Seinfeld parodie scène, voor de rest bepaal je zelf waar je lacht.
Die gamereferenties blijven de hele film verrassen en ook tof dat er niet uiteindelijk nog een of andere diepe boodschap of les in is gestopt op het einde, maar het consequent nergens over gaat.
4 sterren van mij, voor de beste gamefilm tot nu toe (al is het geen directe adaptatie).

Verder nog the Next Three Days en Unstoppable gezien, waarbij beiden iets teveel hollywood waren, maar de eerste een goede soundtrack had en de tweede spannende actie tot 't einde. Beide 3,5 ster.

De Eetclub is geen aanrader. Slecht uitgewerkte personages, drie moorden maar dan toch niet spannend, lelijke muziek. Oja, en eigenlijk ben ik ook niet de doelgroep, nee.
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Inception
4,5

In mijn ogen de beste film van 2010 leuke verhaal mooi in beeld gebracht en het kijkt lekker weg het is al de derde keer dat ik hem heb gekeken.

scott pilgrim vs the world
4,0
Een leuke film die lekker weg kijkt ik vond kick ass 3x niks maar deze film beviel me wel het is gewoon een film die je niet te serieus moet nemen de humor vond ik helemaal niet geforceerd er zitten best grappig momenten in de film. De gamereferenties waren ook leuk gedaan en de visuele kant van deze film zat ook goed zeker een aanrader.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond Scott Pilgrim ook erg vet, tijdje geleden alweer dat ik zo vermaakt was door een film.

En ook nog gezien: Avatar: Extended Version. Fock, wat blijft dat toch een super epic film.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Todd Ingram: Tell it to the cleaning lady on Monday.
Scott Pilgrim: What?
Todd Ingram: Because you'll be dust by Monday... because you'll be pulverized in two seconds. The cleaning lady? She cleans up... dust. She dusts.
Scott Pilgrim: So, what's on Monday?
Todd Ingram: 'Cause... it's Friday now, she's the weekends off, so... Monday, right?"
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Todd Ingram: Tell it to the cleaning lady on Monday.
Scott Pilgrim: What?
Todd Ingram: Because you'll be dust by Monday... because you'll be pulverized in two seconds. The cleaning lady? She cleans up... dust. She dusts.
Scott Pilgrim: So, what's on Monday?
Todd Ingram: 'Cause... it's Friday now, she's the weekends off, so... Monday, right?"

of deze

Wallace Wells: If you want something bad, you have to fight for it. Step up your game, Scott. Break out the L-word.
Scott Pilgrim: Lesbian?
Wallace Wells: The other L-word.
Scott Pilgrim: ...Lesbians?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

New Kids: Turbo
Flauw, flauwer, flauwst. Echter toch zeer vermakelijk. 7/10

Unstoppable:
Goede film, zat er helemaal in. 8/10
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 16 Dec 2010 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

What´s eating Gilbert Grape

Mooie film maar wel een beetje saai. En nauwelijk muziek.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 18 Dec 2010 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat

24 seizoen 2 (Joel Surnow en Robert Cochran)
Weer een fantastische seizoen. Jack Bauer is meedogenlozer dan ooit en zet letterlijk alles op het spel tegenover de terroristen. Wel jammer dat de uiteindelijke conclusie van het verhaal toch wel simpel in elkaar zit.
4/5

Mr. Nobody (Jaco Van Dormael)
Mr nobody is een film die zich makkelijk scheidt van de andere. Volgens mij is Mr Nobody de meest complexe film van het jaar. De film laat heel veel mooie kleurrijke shots zien ja visueel zit Mr nobody bijzonder sterk uit. Echter vind ik het verhaal te veel van het goede. Er komen zoveel onderwerpen aanbod die mij niet allemaal boeien, zoals het filosofische geneuzel, en de sci fi setting pakte mij gewoon niet. Niet mijn ding deze film, maar voor de moeite een voldoende.
3/5
Terug naar boven
The Coon BerichtGeplaatst: 18 Dec 2010 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Inception
4/5

Heeft een goed verhaal, leuke actie en mooie special-effects. Het enige minpunt vind ik dat het verhaal op het einde nogal verwarrend wordt.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Cube (Vincenzo Natali)
Wow wat wat een gedrocht van een film. Damn zo slecht heb ik het een lange tijd niet gezien. Vreemde montage cuts, irritante muziek, en een vreselijke cast waarvan ik witte haartjes krijg. Deze film is toch erg overgewaardeerd ik kan de score op imdb echt niet begrijpen.
2/5

Mean Streets (Martin Scorsese)
Lekkere filmpje van Scorsese. Goede spel van De Niro en Keitel ik zie ze graag samen in een film. Fotografie is ook erg mooi en het sterkste punt van de film. Wel moest ik soms lachen om de gevechten het zag er soms heel erg nep uit. Verder niks op aan te merken aan deze goede film
4/5
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

The Shawshank Redemption

Intrigerend en meeslepend verhaal over het lot van een onschuldige in een corrupte gevangenis. Tot aan het eind wordt je in het ongewisse gelaten over het precieze hoe en wat, zo mysterieus als de hoofdpersoon is zo mysterieus is de film. Een meesterwerk van top tot teen; als je deze dus nog niet heb gezien dan weet je wat je te doen staat. 10/10

Btw: Mooi om te zien waar Mafia II een gedeelte van haar inspiratie vandaan heeft gehaald ^^
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Stefan van B schreef:
Btw: Mooi om te zien waar Mafia II een gedeelte van haar inspiratie vandaan heeft gehaald ^^

Haha, true that.

Inderdaad een mooie film trouwens. Of het de #1 in de Top 250 verdient durf ik niet te zeggen, maar het is een meesterwerk. Die vertelstem van Freeman maakt het ook helemaal af

Oh, overigens:

The Departed
Leuke film maar ik vond hem soms wat vaak. Later nog eens kijken met ondertiteling, dat helpt waarschijnlijk. Oh, en ik wil Infernal Affairs ook nog zien.

Inception
Lekkere mindfuck film. Velen zeggen alleen op het begin, maar sorry hoor, de film begint en eindigt mind fuckend Alleen de actie-sequence is even verstand op nul, verder is het heel ingewikkeld maar ge-wel-dig. Leuk bedacht, goed gefilmd, duidelijk genoeg en overal gewoon fantastisch. Verdient zeker zijn plek in de Top 250, zo hoog niet maar dat daalt nog wel denk ik...

Into The Wild
Fantastisch, meeslepend en ontroerend. Leuk dat je er meteen in wordt gegooid alvorens de achtergrond verteld wordt, bracht me meteen lekker in de sfeer. Tof verhaal, een hele interessante hoofdpersoon en het feit dat het waargebeurd is helpen ook mee aan de kwaliteit van de film. Mooi dat ik die toevallig spotte in de tv-gids - op Nederland 3 nog wel

Which makes:

IMDb Top 250: 59 gezien
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 21 Dec 2010 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Ik ga er sowieso principieel niet heen in de bios. Ik hoorde dat hij op nummer één in de Nederlandse charts stond? Dat vind ik toch behoorlijk wat zeggen over de smaak van de gemiddelde Nederlander, bah zeg. Ik kan er niet over uit dat mensen daar geld voor betalen.

Het is gewoon een toffe film.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 21 Dec 2010 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ieder zijn mening, ik vond er echt helemaal niets aan. Het is alsof je anderhalf uur lang geforceerd naar de sketches aan het kijken bent, maar zelfs dat zou nog een betere ervaring zijn.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Dec 2010 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoef die takkefilm ook niet te zien. Het plebs in Nederland telt genoeg mensen, dus ik hoef die groep niet nog groter te maken.

Despicable Me

Verrassend grappig
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Dec 2010 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat

The Killer Inside Me
Op het ene moment dacht ik een hele goede film te kijken, maar op het andere moment werd het erg saai en had ik steeds het gevoel dat er iets niet klopte. Het is dan ook moeilijk om te zeggen of ik de film goed of slecht vond... Uiteindelijk was de film toch minder leuk om te zien, mede door een aantal 'disturbing' scenes (vooral die met het jonge meisje in de auto, waarna Lou betrapt wordt door zijn broer.). Het einde is ook vrij voorspelbaar en Jessica Alba zijn toch altijd wel pluspunten
6/10
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Dec 2010 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Jennifers Body

Best. Movie. Ever

Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Dec 2010 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de laatste paar dagen aardig wat films gekeken :p

Inception
Shutter Island
13
Devil
Body of Lies
Eclipse
Despicable me
Cop Out
Dinner For Shmucks
Skyline
The Bad Lieutenant
The Truman Show
Insane
Family Guy Star wars Triogy
The Expandebles
The Bourne Identity
The bourne Supremacy
Game of Death
How to train your dragon

How to train your dragon is echt prachtig
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 21 Dec 2010 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Jennifers Body 6.3/10

The Last Song 7.3/10

The Killing Room 6.7/10

Gun 4.6/10

Zombieland 8.0/10

Despicable Me ?.?/10

The Town 6.0/10
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Dec 2010 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:
Jennifers Body 6.3/10

Zeker 5 punten voor Megan Fox?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Dec 2010 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian - Mooie verfilming en zeker de moeite om te bekijken.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 138 van 166

Ga naar: