| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 25 Dec 2010 15:26 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Twilight: New Moon - Als twee mind-lezers iemands gedachten niet kunnen lezen, dan moet toch eens iemand concluderen dat ze gewoon niet denkt en geen hersenen heeft? Ik bedoel, dat verklaart het hele personage Bella Swann. | Niet, Bella heeft de gaven om de andere vampiers hun krachten te blokkeren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 25 Dec 2010 16:11 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Paintskillz schreef: | | Joni Philips schreef: | | Twilight: New Moon - Als twee mind-lezers iemands gedachten niet kunnen lezen, dan moet toch eens iemand concluderen dat ze gewoon niet denkt en geen hersenen heeft? Ik bedoel, dat verklaart het hele personage Bella Swann. | Niet, Bella heeft de gaven om de andere vampiers hun krachten te blokkeren. | Tja, welke van de twee is logischer Het blijft trouwens opvallen dat Robert Pattinson een hekel heeft aan Twilight en zijn eigen personage. (Hij heeft zelf toegegeven dat hij Twilight doet voor het geld.) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 25 Dec 2010 22:38 Onderwerp:
| |
![]()
|
Oorlogswinter
5/5
Mooie film, goed geacteerd, goed verhaal en de juiste opbouw en spanning.
Dit komt ééns in de paar tientallen jaren voor dat ik deze rating aan een nederlandse film geef..
Het einde is toch voor mij nog wat te open.. Het had uitgebreider gekunt. Maar de rest van de film blijft zo hangen dat je dit minpuntje snel vergeten bent. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 25 Dec 2010 23:22 Onderwerp:
| |

|
Easy A
8,5/10
Aangename film met een sterke acteerprestatie van Emma Stone.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 26 Dec 2010 17:15 Onderwerp:
| |
![]()
|
The Next Three Days (Paul Haggis)
Zeer spannende thriller met een zeer bevredigende einde.
4/5
The Boondock Saints (Troy Duffy)
Wat krijg je als je Pulp Fiction en Snatch mengt? Inderdaad een pijnlijke niet grappige misdaad film met geen eigen Identiteit.
2/5
From Paris with Love (Pierre Morel)
Clichématige actiefilm met letterlijk geen vernieuwende element.
2/5
Mad Detective (Johnnie To en Ka-Fai Wai)
Vermakelijke en een zeer stijlvolle politie film met een ingenieuze verhaallijn.
4/5
Inception (Christopher Nolan)
Fantastische film met een briljante verhaallijn. Misschien hebben Nolan en zijn crew een beetje van Satoshi Kon films afgekeken, maar weet het perfect te combineren met de spionage thema.
4.5/5 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 26 Dec 2010 18:22 Onderwerp:
| |

|
| groente12 schreef: |
Wat krijg je als je Pulp Fiction en Snatch mengt? Inderdaad een pijnlijke niet grappige misdaad film met geen eigen Identiteit.
2/5 |
Huh?? Volgens mij heb je echt een andere film gekeken. Als The Boondocks Saints iets heeft dan is het wel een eigen identiteit en humor... Deze film is echt geweldig met meesterlijke rollen van Willem Dafoe (als vrouw, hoezo niet grappig?) en Rocco. Daarnaast was de film ook nog eens vernieuwend door eerst het gevolg van de misdaad te laten zien en daarna hoe het allemaal gebeurden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 26 Dec 2010 18:38 Onderwerp:
| |

|
@ elemeNT
Ik weet nog wel dat je ook commentaar op mij had toen ik die film een 6 ofzo gaf. 't is echt zo'n soort film waar je maar net van moet houden. Iedereen z'n eigen mening toch?
| elemeNt schreef: | | Daarnaast was de film ook nog eens vernieuwend door eerst het gevolg van de misdaad te laten zien en daarna hoe het allemaal gebeurden. |
Vernieuwend? Hebben we zoiets dan nog nooit eerder gezien? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 26 Dec 2010 19:01 Onderwerp:
| |

|
| PS3gamerXD schreef: | @ elemeNT
Ik weet nog wel dat je ook commentaar op mij had toen ik die film een 6 ofzo gaf. 't is echt zo'n soort film waar je maar net van moet houden. Iedereen z'n eigen mening toch? |
Ben ik niet met je eens. Tuurlijk je kan niet van dit soort films houden, maar het een slap aftreksel noemen van Snatch+Pulp Fiction en zeggen dat de film identiteitsloos is, is gewoon belachelijk en heeft niks met smaak te maken. Geef de film dan een 2/5 omdat je het thema niks vind of omdat je de volgorde van verhaal zo niet lekker vind kijken. Sowieso is The Boondock Saints al niet te vergelijken met de 2 films want het leent er helemaal niks van.
| PS3gamerXD schreef: |
| elemeNt schreef: | | Daarnaast was de film ook nog eens vernieuwend door eerst het gevolg van de misdaad te laten zien en daarna hoe het allemaal gebeurden. |
Vernieuwend? Hebben we zoiets dan nog nooit eerder gezien? |
Jij wel dan meer dan 10 jaar geleden? Zo ja, welke film heeft ooit scenes gehad zoals die uit The Boondock Saints? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 26 Dec 2010 20:00 Onderwerp:
| |

|
Hmm 2de kerstdag filmdag.
Het begon met New Kids: Turbo (5.0). Drank heeft nog steeds zijn werking. De film heeft zo zijn momenten maar dat zou wel door het alcohol komen .
Anyway de tweede film Crank 2: High Voltage (7.0). Het eten is op. M'n broer zet deze film erop, ik pak wat te drinken. Hoe langer de film erop was hoe meliger we werden. Er staat een lege fles Jägermeister en de film is afgelopen.
De derde film The Hangover (9.5) gaat er eindelijk op. Last best laten we maar zeggen. Wishkey erbij en genieten maar. Ook al weet je wanneer de grappen komen en de film op zich was ook al voorspelbaar, maar hij blijft geweldig . Zelfs na 3 keer kijken.
To be continued...? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 26 Dec 2010 23:56 Onderwerp:
| |

|
Home Alone 2
Leuke kerstfilm.
Vet Hard
Als een Nederlandse Comedy film vind ik hem best geslaagd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 27 Dec 2010 11:47 Onderwerp:
| |

|
Jackie Brown 8.0/10
Goede film van Tarantino. Meesterlijke cast waarbij iedereen perfect bij zijn rol lijkt te passen. Vooral Samuel L. Jackson maakt indruk. Dialogen zijn van zeer hoog niveau en ondanks erg weinig actie blijft de film globaal best spannend. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 27 Dec 2010 14:00 Onderwerp:
| |
![]()
|
| elemeNt schreef: | | groente12 schreef: |
2/5 |
Huh?? Volgens mij heb je echt een andere film gekeken. Als The Boondocks Saints iets heeft dan is het wel een eigen identiteit en humor... Deze film is echt geweldig met meesterlijke rollen van Willem Dafoe (als vrouw, hoezo niet grappig?) en Rocco. Daarnaast was de film ook nog eens vernieuwend door eerst het gevolg van de misdaad te laten zien en daarna hoe het allemaal gebeurden. |
Nee ik vindt de film echt niet goed. De film wilt te veel lijken op een geniale misdaad komedie wat het helemaal niet is. De hele opgefokte gesprekken zijn niet grappig sommige grappen en gesprekken komen rechtstreeks van een Tarantino film. Ook oogt de film heel erg lelijk het lijkt op een B film. Willem Dafoe is idd goed bezig, maar het enige pluspunt die ik kan bedenken bij deze film sorry.. opinions are opinions. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 27 Dec 2010 15:41 Onderwerp:
| |

|
Dat kan, dat je het geen leuke film vind, maar wat je in je eerste bericht zei klopt gewoon niet. De film is totaal niet te vergelijken met Pulp Fiction (welke veel meer gericht is op dialogen en een combinatie van verhalen die samen komen) of Snatch (waarvan ik het verband helemaal niet zie) en probeert zo ook helemaal niet te zijn. Daarnaast kwam Snatch nog later uit dan The Boondock Saints. De film probeert ook op geen enkel vlak geniaal en de beste te zijn. Het is ook geen big budget film en dat is juist de charme. Het is een cultfilm en absoluut geen blockbuster.
Wat ik uit je mening haal is dat je de film helemaal niet begrepen hebt of met een totaal verkeerde insteek gekeken hebt. Je verwachtte wss een soort Pulp Fiction met sterke dialogen, de humor van Snatch en de actie van de Expendables. De 'opgefokte gesprekken' zoals je het noemt zijn ook niet grappig bedoelt, zoals in Pulp Fiction. De humor zit hem juist in andere dingen zoals de over de top scenes en vooral de klunzigheid van Rocco. Dat de gesprekken rechtstreeks uit een Tarantino film komen ben ik dus ook totaal niet met je eens. Noem een voorbeeld zou ik zeggen? In een Tarantino film zijn de dialogen echt heel anders, veel inhoudelijker en is het vooral een gesprek met humor of een bepaald onderwerp waar ze dieper op in gaan. Ik denk dat je vooral doelt op de Pulp Fiction scene waarin Jules een stuk uit de bijbel opzegt en de 'prayer' scenes uit The Boondock Saints. In dat geval kan ik je zeggen dat het niet hetzelfde is omdat de een de tekst uit de bijbel haalt en de anderen een eigen tekst opzeggen.
Echt zonde dat je deze film meteen met één van de beste films aller tijde en Snatch gaat vergelijken. Als je zo naar oude klassiekers gaat kijken, dan mis je echt een hoop klasse. Misschien niet zo goed als deze 2 toppers, maar zeker goede films. Lock, Stock and Two Smoking Barrels gaf je volgens mij ook maar een 3,5/5 Dan zal het genre je wel gewoon niet liggen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 28 Dec 2010 00:39 Onderwerp:
| |

|
Crank 8/10
Hooligans 9/10
Buried 9/10
Black Snake moan 8/10
Death Race 2 7/10
Repo Men 8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 28 Dec 2010 00:42 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Death Race 2 7/10 |
Lol bestaat die? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 28 Dec 2010 00:44 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | RoaringMdog schreef: | | Death Race 2 7/10 |
Lol bestaat die? |
Yup , het is een prequel  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 28 Dec 2010 00:46 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Paintskillz schreef: | | RoaringMdog schreef: | | Death Race 2 7/10 |
Lol bestaat die? |
Ik googled het en ik zag het ja. Is die ooit in Nederland in de bios geweest? Nooit een reclame van gezien ofzo, had er wel naartoe gewild. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 28 Dec 2010 00:50 Onderwerp:
| |

|
| Nee , volgens mij is ie direct op dvd uitgekomen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 28 Dec 2010 13:51 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Citaat: | | Dat kan, dat je het geen leuke film vind, maar wat je in je eerste bericht zei klopt gewoon niet. De film is totaal niet te vergelijken met Pulp Fiction (welke veel meer gericht is op dialogen en een combinatie van verhalen die samen komen) of Snatch (waarvan ik het verband helemaal niet zie) en probeert zo ook helemaal niet te zijn. Daarnaast kwam Snatch nog later uit dan The Boondock Saints. De film probeert ook op geen enkel vlak geniaal en de beste te zijn. Het is ook geen big budget film en dat is juist de charme. Het is een cultfilm en absoluut geen blockbuster. |
Ja deze film leent wel heel veel elementen van Pulp Fiction en over Snatch heb ik het idd fout ik bedoelde juis Lock Stock Barrel is door de zelfde Regisseur gemaakt. Verder probeert de film juist te veel en vooral de coolness die de personages(zogenaamd uitstralen) het werkt heel erg irritant na 20 minuten had ik eigenlijk genoeg van de film, maar bleef het volgen door Dafoe. Verder boeit het mij niet zo erg dat een film een cult status heeft gekregen, natuurlijk wil ik de film dan eerder kijken dan de andere, maar dat wilt nog niet zeggen dat ik het verplicht hoog moet geven zoals het overgrote deel. De budget van de film is zoals veel andere films laag ja, waarom zijn die dan cinematografisch veel mooier en The Boondock Saint dan niet?
| Citaat: |
Wat ik uit je mening haal is dat je de film helemaal niet begrepen hebt of met een totaal verkeerde insteek gekeken hebt. Je verwachtte wss een soort Pulp Fiction met sterke dialogen, de humor van Snatch en de actie van de Expendables. De 'opgefokte gesprekken' zoals je het noemt zijn ook niet grappig bedoelt, zoals in Pulp Fiction. De humor zit hem juist in andere dingen zoals de over de top scenes en vooral de klunzigheid van Rocco. Dat de gesprekken rechtstreeks uit een Tarantino film komen ben ik dus ook totaal niet met je eens. Noem een voorbeeld zou ik zeggen? In een Tarantino film zijn de dialogen echt heel anders, veel inhoudelijker en is het vooral een gesprek met humor of een bepaald onderwerp waar ze dieper op in gaan. Ik denk dat je vooral doelt op de Pulp Fiction scene waarin Jules een stuk uit de bijbel opzegt en de 'prayer' scenes uit The Boondock Saints. In dat geval kan ik je zeggen dat het niet hetzelfde is omdat de een de tekst uit de bijbel haalt en de anderen een eigen tekst opzeggen. |
Ik verwachte helemaal niks van deze film. Ik ging deze film kijken omdat hij zo hoog in de film top lijsten staat. De dialogen zijn juist wel grappig bedoelt als reactie op Rocco's vaak niet grappige gedrag. Als je graag een voorbeeld wilt van een typische Tarantino gesprekken wilt download gratis scenario's van beide films en dan zie je wel wat ik bedoel.
| Citaat: |
Echt zonde dat je deze film meteen met één van de beste films aller tijde en Snatch gaat vergelijken. Als je zo naar oude klassiekers gaat kijken, dan mis je echt een hoop klasse. Misschien niet zo goed als deze 2 toppers, maar zeker goede films. Lock, Stock and Two Smoking Barrels gaf je volgens mij ook maar een 3,5/5 Dan zal het genre je wel gewoon niet liggen. |
Nogmaals de vergelijking met Snach is mijn fout ik bedoelde Lock Stock.
Hoezo als ik zo naar klassiekers kijk.. ik heb genoeg klassiekers gezien die ik wel waardeer en deze helaas niet . En sinds wanneer is een 3,5 laag dat is juist een dikke vette voldoende of niet.
Ontopic
El Secreto de Sus Ojos (Juan José Campanella)
Heerlijke drama met een spannend verhaal.
3,5/5
Brotherhood (Je-gyu Kang)
Zuid Korea's antwoord op Saving Private Ryan.
4/5 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 28 Dec 2010 16:03 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Paintskillz schreef: | | RoaringMdog schreef: | | Paintskillz schreef: | | RoaringMdog schreef: | | Death Race 2 7/10 |
Lol bestaat die? |
Ik googled het en ik zag het ja. Is die ooit in Nederland in de bios geweest? Nooit een reclame van gezien ofzo, had er wel naartoe gewild. |
Maar jongens, aan de IMDb-pagina te zien komt de film op 11 januari 2011 uit in de VS... Hij is sinds 27 december in het VK, dus komt hij hier niet gewoon nog heen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 29 Dec 2010 01:33 Onderwerp:
| |

|
De Films van vandaag :
Saw 7 8/10
The Bucket List 10/10 Wat een prachtige film
American History X 10/10
Little Fockers 7/10
Smokin' Aces 6/10
The Crazies 8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 29 Dec 2010 09:59 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| RoaringMdog schreef: | The Bucket List 10/10 Wat een prachtige film
American History X 10/10 |
Inderdaad twee prachtige films! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 29 Dec 2010 10:18 Onderwerp:
| |

|
Inception voor de tweede maal
The Social Network 9,5/10
Geniaal gewoon  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 29 Dec 2010 10:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Oh ja trouwens, gisteren:
Brief voor de koning :')
Wel een grappige film... Ik heb het boek niet te lezen, dus ik heb niet veel te zeggen over de filmadaptatie ervan... Het verhaal is natuurlijk nogal zoetsappig en kinderlijk maar dat is niet te wijten aan de film als dat in het boek ook allemaal zo gaat. Nou ja, matige film, maar wat wil je? Ik heb me er wel even mee vermaakt, moest toch een kinderfilm kijken bij het oppassen dus dan was dit het ergste nog niet. Volgens de keer maar een Pixar-film trouwens. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 29 Dec 2010 13:11 Onderwerp:
| |

|
| Everybody_lies schreef: | Inception voor de tweede maal
The Social Network 9,5/10
Geniaal gewoon  |
De beste films van het afgelopen jaar!
| GekooktEi schreef: | | RoaringMdog schreef: | The Bucket List 10/10 Wat een prachtige film
American History X 10/10 |
Inderdaad twee prachtige films! |
I agree.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 164, 165, 166 Volgende |