Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 140, 141, 142 ... 164, 165, 166  Volgende  
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

The Hangover 8.3/10

Bij een tweede kijkbeurt nog steeds erg leuk. Toffe karakters, leuke humor en een origineel 'verhaal' maken van The Hangover een frisse, zeer vermakelijke blockbuster-comedy.

De Rust Zelve 7.0/10

Aardige show van Jochem Myer. Paar erg flauwe maar ook ijzersterke grappen. Op het laatst valt de man echter wat in herhaling.

Bitch Slap 2.0/10

Na 25 min afgezet. We vonden er geen van alle wat aan. Cheap-ass special effects, kutacteerwerk en een verhaal + humor en dialogen van het laagste niveau. 1.0 punt voor de gigantische boezems van de hoofdrol speelsters.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Christian Vuye schreef:
Everybody_lies schreef:
Inception voor de tweede maal

The Social Network 9,5/10

Geniaal gewoon

De beste films van het afgelopen jaar!

Ik denk dat ik het daar wel mee eens ben, ja

Overigens, als ik bijvoorbeeld naar de Golden Globe-nominaties kijk bij Best Motion Picture (Drama) zijn dat ook de enige twee genomineerden die ik heb gezien... Misschien zou ik dus anders oordelen als ik de andere mogelijk beste films van het jaar ook had gezien.

Ik had trouwens van The King's Speech en Black Swan nog nooit gehoord, best gek.

Ik vind trouwens dat RED wel Best Motion Picture (Comedy) verdient Verrassend leuke film, al helemaal omdat ik toch niet veel meer verwachtte dan een voorspelbare action flick.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Death Race 2 6/10
Wel een leuke film, niet meer dan dat. Het gaat dus over de origins van Death Race, dus eerst zie je een stuk van het spel wat er voor kwam: Death Match, daar hadden ze van mij best wel meer aandacht aan kunnen besteden. Van de cast zijn ook alleen 14k en Lists teruggekeerd. Jammer van Statham is het wel, maar zelfs die had de film niet kunnen redden, ze hadden het gewoon bij een deel moeten laten.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 30 Dec 2010 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Films van vandaag:

Fast And Furious 8/10
Pride And Glory 9/10
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 30 Dec 2010 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat

De Laatste Dagen van Emma Blank (Alex van Warmerdam)
Aardige eigenzinnige film van Warmerdam smaakt zeker naar meer.
3/5
Phone Booth (Joel Schumacher)
Geweldige thriller. Vakkundig in elkaar gemaakt en bovenal heeft Kiefer Sutherland een fantastisch rol vertolkt.
4,5/5
Matchstick Men (Ridley Scott)
Een zeer vermakelijke misdaad komedie, wel vind ik de twist aan het einde wel slecht. Over het algemeen ben ik zeer tevreden grotendeels door de leuke montage en Nicholas Cage.
4/5
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 30 Dec 2010 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat

The Karate Kid
Deze film blijf ik een prachtfilm vinden. Heb hem gezien in de bios en heb hem nu op Blu-ray. Maar ik vind Konfu dan ook erg mooi om te zien.
Wederom snap ik de titel van de film niet, karate en konfu zijn andere vechtstijlen.

Deze film krijgt een 9/10

The Bank Job
Een goede film over het overvallen van een bank. Af en toe is het leuk om lekker te genieten van de actie Moet hem alleen niet te vaak kijken.

Deze film krijgt een 7.5/10
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 30 Dec 2010 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
The Karate Kid
Wederom snap ik de titel van de film niet, karate en konfu zijn andere vechtstijlen.

Wikipedia schreef:
Karate komt van de Japanse woorden (kanji) kara (空) te (手), wat "lege hand" betekent. De volledige naam is karate-do, hierbij wordt naast de kanji voor karate (空手) ook de kanji do (道) gebruikt. Do kan worden vertaald als "(leer)weg, (les)pad, route, lering, reis". "Kung Fu" uit het Chinees is vrij vertaald hoge vaardigheid, grote concentratie of toewijding.

Als jij een titel moest kiezen, welke van de twee zou jij nemen?
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 30 Dec 2010 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu snap ik het beter ja Thanks!
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 30 Dec 2010 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Lord of war 8/10
Met Nicolas Cage.
leuke film die ik een tijd geleden heb gezien

leuk gedaan begin ook met het leven van de kogel
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 30 Dec 2010 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat

The Collector 6.7/10

Aardige horror-thriller die bouwt op extreme smerigheid en erg veel bloed. Verhaaltje is maar dun, maar de hoofdrolspeler doet het goed en de spannende en de sadistische stukjes zijn 'leuk'. Wel een apart einde; dat had ik persoonlijk anders gedaan. Wachten op deel 2.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 30 Dec 2010 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjakie en de Chocoladefabriek
Matige verfilming van het boek, alleen de omgeving is wel redelijk gedaan, de keuze van de personages wat minder (welke acteurs voor welke kinderen)
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Green Zone (Paul Greengrass)
Begon echt veel belovend, maar halverwege de film had het toch te veel van een Bourne film. Verder is het gewoon een lekkere actie film.
3,5/5
Cashback (Sean Ellis)
Fantastische film van Britse bodem. De film had wel 20 minuten de tijd om in te komen, maar daarna was ik helemaal verkocht. Ik waardeerde ook hoe de film het verschil portretteert tussen het mooie erotische deel van het vrouwelijke lichaam en de harde seksuele deel die mij ook nu ernstig tegenvalt, het wordt allemaal mooi en poëtisch in beeld gebracht en is daarmee de grootste aantrekking van deze film. Verder is de film bijzonder sterk geschreven en doen de acteurs goed hun ding wat ze horen te doen. Visueel is dit ook meteen een van de mooiste films die ik heb gezien. Een verfrissende drama komedie.
4,5/5
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Buried
Na veel lovende verhalen toch maar gekeken. Wat viel deze film ontzettend tegen zeg. Sommige scenes zijn gewoon dom... Brand in een houten kist, die zelf niet brand en waar bijna geen zuurstof is? Hele tijd een aansteker erbij houden terwijl er bijna geen zuurstof is? Een youtube filmpje maken en een minuut erna al 48.000 bezoekers kan ook al niet. Hij zat niet heel diep begraven want hij had nog ontvangst met zijn gsm, dus waarom niet proberen jezelf eruit te graven als de doos toch kapot is?. Het is ook de zoveelste film waar een Amerikaan verdwijnt in het Midden Oosten, waarin het dus weer gaat over politieke correctheid, dus krijg je weer een cliche einde, wat je al lang aan zag komen. Op zich had de film wel een leuke 'vernieuwende' insteek, maar mist het de diepgang en goed onderzoek naar hoe het echt zou zijn.
5/10

Winter's Bone
Echt een prachtige grimmige film over een meisje die op zoek gaat naar haar verdwenen vader. Als hij niet komt opdagen, dan raken zij, haar zieke moeder, broertje en zusje hun huis kwijt. Jennifer Lawrence speelt echt een fantastische rol en de eventuele Golden Globe zou zeker terecht zijn.
8/10

Piranha 3D
Tja wat moet ik er over zeggen.. Weer een remake/reboot die totaal verkeerd uitpakt. Alle spanning is vervangen door mooie (blote) vrouwen, waardoor de film toch een aantal puntjes krijgt voor de beelden.
2/10
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Jan 2011 02:02    Onderwerp: Reageren met citaat

The Men Who Stare At Goats ?/10

Echt, ik ga deze film nog een keer kijken als ik knetterstoned ben en oordeel dan, want zo moet die film bekeken worden geloof ik.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 01 Jan 2011 02:48    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Sjakie en de Chocoladefabriek
Matige verfilming van het boek, alleen de omgeving is wel redelijk gedaan, de keuze van de personages wat minder (welke acteurs voor welke kinderen)

er zijn 2 versies he.

oud
http://www.imdb.com/title/tt0067992/
en nieuw
http://www.imdb.com/title/tt0367594/

groente12 schreef:

Phone Booth (Joel Schumacher)
Geweldige thriller. Vakkundig in elkaar gemaakt en bovenal heeft Kiefer Sutherland een fantastisch rol vertolkt.
4,5/5

zekers
hoe je van zo iets kleins als een telefoon cel . zo een leuke film kan maken
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jan 2011 09:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sjakie en de Chocoladefabriek is de slechte, Willy Wonka en de Chocoladefabriek is de goede.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 01 Jan 2011 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

The Hangover
Een van de betere komedies tegenwoordig.
8/10
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 01 Jan 2011 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat

KingLikesCookies schreef:
The Hangover
Een van de betere komedies tegenwoordig.
8/10

I second That.

Dexter Season 1 8.4/10

Top acteerwerk, een van de beste karakters uit een serie ooit in de hoofdrol, een ingenieus verhaal en geweldige (subtiele) humor. Op het eind wordt de serie steeds spannender en wat duisterder. En dat kon ik persoonlijk ook wel waarderen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Jan 2011 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Lost Seizoen 2 - 9.6/10

Beter dan het eerste seizoen, met meer mysterie. Maar WTF gebeurt er op het einde?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 01 Jan 2011 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

True Grit

Coen broers, Steven Spielberg, Jeff Bridges. Natúúrlijk heb je dan een mooie film. Fantastisch
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 01 Jan 2011 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Ik had trouwens van The King's Speech en Black Swan nog nooit gehoord, best gek.

Beide films gaan ook pas in februari hier in de bioscoop draaien. Net als True Grit trouwens, dus dat wordt echt een topmaand.
Zelf onlangs de nieuwe Narnia en de nieuwe Woody Allen gezien, die beiden redelijk waren, maar niet fantastisch.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 01 Jan 2011 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

The Sorcerers Apprentice 6,5/10

Leuk tussendoortje met geweldige CGI
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 03 Jan 2011 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Monty Python's Life of Brian en Monty Python's The Meaning of Life

Beide leuke films met erg goeie humor, de special effects zijn wel wat aan de gedateerde kant maar passen juist daarom ook zo goed bij de humor van de films.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 05 Jan 2011 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Loft (Antoinette Beumer)
Geweldige film, maar niet heus een simpele remake van het Belgische variant camera technieken decoupage, scenario, kleurenfilte. Werkelijk alles is het zelfde.
2/5
Menace II Society (Albert Hughes en Allen Hughes)
Goede ghetto film. Technisch en visueel niet de mooiste maar deze film moet het ook hebben van de vermakelijke personages.
3,5/5
Mother(Joon-ho Bong)
Zonder twijfel de beste film van Joon-ho Bong met Mother overtreft hij zijn Memories of Murder het totale paket klopt gewoon.
4,5/5
Erin Brockovich(Steven Sodenbergh)
Voorlopig de beste film die ik heb gezien met Julia Roberts in de hoofdrol. De film is erg vakkundig in elkaar gezet. Prima film van Sodenbergh, maar niet heel erg memorabel.
3,5/5
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 05 Jan 2011 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat

groente12 schreef:
Mother(Joon-ho Bong)
Zonder twijfel de beste film van Joon-ho Bong met Mother overtreft hij zijn Memories of Murder het totale paket klopt gewoon.
4,5/5
Grappig genoeg was dit dezelfde film die ik gisteravond keek. Een awesome film inderdaad maar ik vind het niet "zonder twijfel" de beste aangezien ik Memories of Murder en The Host (das wel een heel andere film) beter vond. De laatste 15 minuten van Mother voelde te langdradig aan maar voor de rest een geniale film.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 140, 141, 142 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 141 van 166

Ga naar: