Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ga je Fallout: New Vegas kopen ?
Ja! Ik vond Fallout 3 al geweldig, en ik kan niet wachten voor meer!
57%
 57%  [ 20 ]
Ja, want ik vond de Fallout 1/2/3 al top!
8%
 8%  [ 3 ]
Misschien, ik vond de eerste twee games erg leuk, maar Fallout 3 vond ik minder, maar aangezien er ex-medewerkers van BIS aan mee werken, ben ik nog benieuwd.
5%
 5%  [ 2 ]
Misschien, Fallout 3 vond ik leuk, maar ik vertrouw Obsidian niet echt. (t.o.v Bethesda)
11%
 11%  [ 4 ]
Nee, hield van de eerste 2 games, maar Fallout 3 heeft te veel verandert in de serie, en deze bouwt verder op Fallout 3's gameplay.
0%
 0%  [ 0 ]
Nee, ik vind Fallout geen leuke serie
8%
 8%  [ 3 ]
Andere (post in topic)
8%
 8%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 35

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 28 Mei 2010 22:35    Onderwerp: Fallout: New Vegas Reageren met citaat

Fallout: New Vegas

Fallout: New Vegas is een spin-off in de Fallout serie, die is gestart was door Black Isle Studios.
Na de reïncarnatie van Fallout door Bethesda Softworks (die in 2004 de rechten van de Fallout reeks kocht) met Fallout 3, werd na het commercieel en kritisch succes duidelijk dat er genoeg ruimte was voor een tweede game in de stijl van Fallout 3.

Daardoor werd Fallout: New Vegas aangekondigd, die niet door Bethesda, maar door Obsidian Entertainment wordt ontwikkeld.
Obsidian Entertainment is een ontwikkelaar in Californië, VS, en is opgericht in 2003 door ex-medewerkers van Black Isle Studios
(die Fallout 1 en Fallout 2 heeft ontwikkeld) , die in 2003 gesloten werd door Interplay, de eigenaars van de ontwikkelaar.

Fallout: New Vegas speelt zich af in het fictieve post-apocalyptische Las Vegas en omstreken in het jaar 2280,
en zoals je waarschijnlijk al weet, ligt Las Vegas meer aan de Westkust van de VS, en niet aan de Oostkust zoals Washington D.C. in Fallout 3.
Daarom gaat de game meer referenties maken naar het verhaal, de setting, de karakters (...) van de eerste 2 games,
Fallout 1/2, die zich ook aan de Westkust afspeelde.

De game is nu verkrijgbaar op PC, Xbox 360 en Playstation 3.

Debut Trailer op Youtube

Laatst aangepast door KingLikesCookies op 28 Okt 2010 16:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Matesers BerichtGeplaatst: 29 Mei 2010 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb echt zin in deze game. Eerst dacht ik dat het niet goed zou worden omdat bethesda het niet zelf maakt maar obsidian heeft deel 1 en 2 gemaakt, dus zij zijn zeker capabel. Fallout 3 waarin je Fallout 1 en 2 herkent wordt waarschijnlijk top.

Overigens: Goede en complete keuzemogelijkheden in de poll (Y)

Laatst aangepast door Matesers op 29 Mei 2010 20:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Mei 2010 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

alleen mijn keuze mist nog:
- nee, want heb deel 3 ook (nog) niet gespeeld.

dus dan maar 'andere'
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 29 Mei 2010 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Matesers schreef:
Overigens: Goede en complete keuzemogelijkheden in de poll

Bedankt, ik al vaker gemerkt dat de meeste Fallout-fans zich in ofwel de eerste, ofwel de derde keuze terugvinden.

elemeNt schreef:
alleen mijn keuze mist nog:
- nee, want heb deel 3 ook (nog) niet gespeeld.

dus dan maar 'andere'

Sorry, die heb ik idd vergeten, is er een manier om dit te veranderen?
Ik heb niet zoveel ervaring met forums.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Vind ik niet echt een relevante keuzemogelijkheid, no offense. Daar heb je de Anders-optie voor.

Overigens heb ik voor optie 2 gekozen. Ik twijfelde tussen optie 2 en 3, maar 3 vond ik uiteindelijk ook een tof spel. Ik moet er wel bij zeggen dat ik F2 lang niet zo leuk vond als 1, ook niet als 3, maar ach daar hoef je geen extra optie voor te maken hoor ":p Ik hou het op "1/2/3 waren top dus dit is een must have".

Ik koop trouwens waarschijnlijk ook de Collector's Edition. Jammer alleen dat er deze keer geen Vault-Boy Bobblehead bij zit
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
F3 was een hele toffe game, maar na zo'n lange game had ik toch wel cutscenes verwacht a la FF of MGS, we kregen maar een diashow van 2 minuten. =(

Ja, zelfs Fallout 1 had op het einde meer grafisch geweld dan F3. Ik vond het door het aan elkaar knopen van verschillende epilogen, net als bij Heavy Rain, wel heel goed werken. Terwijl het minder moeite is om dan meerdere eindes aan elkaar te binden heb je toch het idee dat je één einde beleeft. Maar Heavy Rain had mooie cutscenes en F3 had, in tegenstelling tot F1 en F2 die toch wat minder grafische middelen tot hun beschikking hadden, inderdaad alleen maar in-game still shots en artworks die achter elkaar afgespeeld werden. Best jammer inderdaad want F3 eindigt niet echt met een knal inderdaad, en dat verwacht ik toch van zo'n mooi spel.
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Vond Fallout 3 echt vet. Maar ik wil even kijken hoe deze uitpakt, en of ik geld overhoud voor deze.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Video preview inclusief gameplay:
http://pc.ign.com/dor/objects/14341979/fallout-new-vegas/videos/falloutnv_vdp_060310_v3.html
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 05 Aug 2010 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is wel triest van die fallout mensen hoor...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag aan Fallout 3 begonnen op de PlayStation 3. Die game is gewoonweg geweldig! In de eerste paar uur wordt je gewoon in de game gezogen!

Fallout: New Vegas zeker halen!
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Vandaag aan Fallout 3 begonnen op de PlayStation 3. Die game is gewoonweg geweldig! In de eerste paar uur wordt je gewoon in de game gezogen!

Fallout: New Vegas zeker halen!

Ik vond de eerste paar uur juist kut in de vault, en waarom Ps3 als je de superieure Xbox versie op Pc kan halen, dacht dat jij daar altijd over ging. =/
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

be prepared: LOADS of bugs/freezes
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:

Ik snap het niet. Komt hij niet uit in japan ofzo?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

"Ja, want ik vond de Fallout 1/2/3 al top!"

Natuurlijk dat ik dan ook Fallout NV ga halen
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:

Het zijn Japanners die alles wat als kritiek op FF13 gegeven werd op protestborden hebben voor een pro-fallout advertisement
Terug naar boven
Danie-san BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zeer van Fallout 3 genoten, de uitbreidingen waren wel erg wisselend van kwaliteit, maar al met al vond ik het een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

Ik hoop dat New Vegas het niveau van Fallout 3 kan evenaren. Ik ga hem iig zekerrr kopen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:

Het zijn Japanners die alles wat als kritiek op FF13 gegeven werd op protestborden hebben voor een pro-fallout advertisement

Het is niet zozeer gericht op FF XIII hoor... Het is meer een protest tegen lineaire RPG's. Ik vind het maar een beetje suffe add. Een gamer kiest toch zelf wat hij fijn vind om te spelen. Ik heb echt totaal geen problemen met een lineaire game. Ik prefereer het zelfs boven een sandbox game.

Citaat:
In a fairly cheeky Japanese advertisement for its upcoming open-world action-RPG, Fallout: New Vegas, Bethesda Softworks assembled a group of mock protesters who have some mock concerns with a few JRPG tropes. Andriasang provided translations to some of their crudely-fashioned signs, which display such complaints as "when did games become something that you watch," "what's the point of playing again if there's no change to the story," and "I think it would be nice if the main character had a mission aside from just wiping out evil."

It's a pretty clever advertisement, but we wonder if Bethesda has considered the possible repercussions. Like, for instance, Square Enix could run a similar advertisement where like, five million Dragon Quest IX players hold up signs which simply say, "yeah, so what?"
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja maar FF13 is het perfecte voorbeeld daar wordt het dus ook sneller mee geassocieerd. Fallout is top hoor, ik vind het alleen nogal laag als je over andere (concurerende) product negatief spreekt in je eigen reclame.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ja maar FF13 is het perfecte voorbeeld daar wordt het dus ook sneller mee geassocieerd. Fallout is top hoor, ik vind het alleen nogal laag als je over andere (concurerende) product negatief spreekt in je eigen reclame.

Ik vind er niets mis mee maar dan moet natuurlijk je product ook de moeite waard zijn en het negatieve overtreffen, anders zet je jezelf en je product voor paal >_<
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie weinig verschil tussen F3 en Vegas. Wat worden de nieuwe features van Vegas? Of speelt het alleen op een andere map af en heb je nieuwe wapens en perks (Oftewel een veredelde uitbreiding?).
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Ik zie weinig verschil tussen F3 en Vegas. Wat worden de nieuwe features van Vegas? Of speelt het alleen op een andere map af en heb je nieuwe wapens en perks (Oftewel een veredelde uitbreiding?).

Het is geen uitbreiding, maar ook geen sequel. New Vegas is een spin-off, en qua graphics ga je niet veel verandering zien.
De dialoog, het verhaal en andere RPG-elementen worden verbeterd. De game is denk ik ook deels gemaakt voor de FO1/2 fans tevreden te stellen, want veel van hun waren niet welbepaald tevreden met Bethesda's verhaal en dialoog.

Ook de gaat de game wat meer 'realistischer' voelen, er gaat bevoorbeeld geen 'slechte' facties en 'goede' facties zijn, iedere factie gaat zien goede en slechte kanten hebben.
En de shooter elementen worden ook verbeterd, je kunt nu echt inzoomen met wapens en er komen natuulijk veel meer wapens.

Dus hield je van FO3 als shooter, ga je hier zeker van houden en als je van FO1/2/3 als RPG hield, ga je hier ook zeker van houden.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Oftewel gewoon een veredelde uitbreiding en hadden het ook als DLC kunnen uitbrengen. Ik ben wel blij dat je nu daadwerkelijk kunt inzoomen.
Er zitten geen nieuwe gameplay elementen in etc.
Ik weet niet of ik hem gelijk haal. Ik moet F3 ook nog uitspelen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ach ga weg. Alsof de fans het tof hadden gevonden als er een vijfde DLC-pack was gekomen. Dit is een volledig nieuwe omgeving, met een heel nieuw arsenaal wapens en vijanden, een compleet nieuw verhaal met een waardige duur als het goed is, en last but certainly not least: het is gemaakt door andere makers dan Fallout 3, door de oorspronkelijke studio, dus hopelijk wordt verhaal en dialoog stukken beter als in F3.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Raar dat veel mensen denken dat het betere graphics moet hebben. Dat is wel leuk, maar niet noodzakelijk IMO, New Vegas is in eerste plaats een RPG, en daar zijn graphics niet verschrikkelijk belangrijk.
Als je goede graphics wilt, kun je beter naar de echte shooters kijken want daar zijn graphics stukken belangrijker.
Qua gameplay is er wel degelijk verbetering, en gameplay in een RPG is trouwens meer dan alleen combat.

En als de RPG-elementen van FO3 niet goed genoeg was voor velen, is het belangrijk dat die worden verbeterd en niet de graphics, aangezien die in FO3 ok waren.

Als New Vegas beter verkoopt dan FO3 is er trouwens een kans dan Obsidian FO4 mag maken, met betere graphics. New Vegas is eerder een game van kleiner budget, wel verbetering en daardoor worden de graphics niet verbeterd.

Je mag het dan misschien melk noemen, maar ik ben er zeker van dat New Vegas door veel fans een prachtige game gaat worden.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Nou, ik vind dat een spel met zoveel shooter-gameplay zich wel aan moet passen aan shooternormen (nou ja iets minder vanwege de huge map natuurlijk) eerlijk gezegd. Daarbij, Fallout 3 had al flink verouderde graphics, die van Oblivion maar dan 1% beter oid, dus mede daarom is het jammer dat er geen vooruitgang is op dat vlak. Als Fallout 3 nou super graphics had gehad, was het ook niet zo erg geweest dat deze dezelfde graphics had gehad. Bijvoorbeeld bij AC en ACII maakte het niet zoveel uit dat ze eigenlijk dezelfde graphics hadden qua character models, omdat deel 1 er gewoon goed uit zag.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 5

Ga naar: