Ga je Fallout: New Vegas kopen ? |
Ja! Ik vond Fallout 3 al geweldig, en ik kan niet wachten voor meer! |
|
57% |
[ 20 ] |
Ja, want ik vond de Fallout 1/2/3 al top! |
|
8% |
[ 3 ] |
Misschien, ik vond de eerste twee games erg leuk, maar Fallout 3 vond ik minder, maar aangezien er ex-medewerkers van BIS aan mee werken, ben ik nog benieuwd. |
|
5% |
[ 2 ] |
Misschien, Fallout 3 vond ik leuk, maar ik vertrouw Obsidian niet echt. (t.o.v Bethesda) |
|
11% |
[ 4 ] |
Nee, hield van de eerste 2 games, maar Fallout 3 heeft te veel verandert in de serie, en deze bouwt verder op Fallout 3's gameplay. |
|
0% |
[ 0 ] |
Nee, ik vind Fallout geen leuke serie |
|
8% |
[ 3 ] |
Andere (post in topic) |
|
8% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 35 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Sep 2010 13:35 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Ach ga weg. Alsof de fans het tof hadden gevonden als er een vijfde DLC-pack was gekomen. Dit is een volledig nieuwe omgeving, met een heel nieuw arsenaal wapens en vijanden, een compleet nieuw verhaal met een waardige duur als het goed is, en last but certainly not least: het is gemaakt door andere makers dan Fallout 3, door de oorspronkelijke studio, dus hopelijk wordt verhaal en dialoog stukken beter als in F3. |
Daarom kan et nog steeds als een uitbreiding uitgebracht worden ipv een hele nieuwe game. Ze hadden FnV beter uitkunnen brengen zoals R* gedaan heeft met GTA uitbreidingen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Sep 2010 13:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Maar Fallout: New Vegas belooft minstens even groot te worden als Fallout 3. Dan kun je even goed gaan zeggen dat Uncharted 2 een uitbreiding moest zijn voor Uncharted en er eigenlijk nooit meer een gloednieuwe FF gemaakt moet worden. Gewoon uitbreidingen. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 04 Sep 2010 13:41 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | GekooktEi schreef: | Ach ga weg. Alsof de fans het tof hadden gevonden als er een vijfde DLC-pack was gekomen. Dit is een volledig nieuwe omgeving, met een heel nieuw arsenaal wapens en vijanden, een compleet nieuw verhaal met een waardige duur als het goed is, en last but certainly not least: het is gemaakt door andere makers dan Fallout 3, door de oorspronkelijke studio, dus hopelijk wordt verhaal en dialoog stukken beter als in F3. |
Daarom kan et nog steeds als een uitbreiding uitgebracht worden ipv een hele nieuwe game. Ze hadden FnV beter uitkunnen brengen zoals R* gedaan heeft met GTA uitbreidingen. |
Maar verbeterde de GTA uitbreidingen veel? Was er een volledig nieuwe map?
Als er een game dit jaar zijn geld zeker gaat worden is het wel New Vegas, daar ga je vele uurtjes in kunnen steken. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Sep 2010 13:43 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
KingLikesCookies schreef: | Mafusto schreef: | ...zoals R* gedaan heeft met GTA uitbreidingen. |
Was er een volledig nieuwe map?. |
Nee.
Sorry hoor, maar zolang je niet weet hoeveel content erin gaat zitten kan je niet bepalen dat het beter DLC had kunnen zijn Als het spel net zo lang is als Fallout 3, met een net zo grote, unieke map, zie ik niet in waarom het geen volledig spel is.
@ Joni: My point exactly. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Sep 2010 13:55 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Maar Fallout: New Vegas belooft minstens even groot te worden als Fallout 3. Dan kun je even goed gaan zeggen dat Uncharted 2 een uitbreiding moest zijn voor Uncharted en er eigenlijk nooit meer een gloednieuwe FF gemaakt moet worden. Gewoon uitbreidingen. |
Met het verschil dat Uncharted 2 wel dingen veranderd heeft.
En de laatste FF delen veel aan de gameplay veranderen.
Zelfs CoD veranderd per jaar meer dan hierin veranderd wordt
.
Ik vind het gewoon jammer dat ze gewoon niks toevoegen. Dit is hetzelfde om een normale patch van bijv WoW te gaan verkopen als uitbreiding. Fallout zal zeker wel een goede game worden maar het voelt gewoon als een cash in.
Vergelijk het met de Dragonball tenkaichi/raging blast games.
Er veranderd nauwelijks iets maar toch worden ze als nieuwe games verkocht terwijl het ook als DLC zou kunnen worden verkocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 04 Sep 2010 14:22 Onderwerp:
| |

|
En New Vegas gaat ook dingen verbeteren, ook al lijkt de gameplay hetzelfde.
Probeer de game misschien later is uit bij een vriend als je niet overtuigd bent, je zult zien, de game is wel degelijk verbeterd, ook als ziet hij er nogal hetzelfde uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Sep 2010 14:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mafusto schreef: | Zelfs CoD veranderd per jaar meer dan hierin veranderd wordt. |
Don't push it. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Sep 2010 14:36 Onderwerp:
| |

|
KingLikesCookies schreef: | En New Vegas gaat ook dingen verbeteren, ook al lijkt de gameplay hetzelfde.
Probeer de game misschien later is uit bij een vriend als je niet overtuigd bent, je zult zien, de game is wel degelijk verbeterd, ook als ziet hij er nogal hetzelfde uit. |
Ik heb niet gezegd dat ik hem niet koop.
Ik zei dat ik het eerder een uitbreiding vindt dan echt een nieuwe game.
De kans dat ik de game voor een budget prijs ga kopen is wel groot.
Borderlands heeft ook DLC met nieuwe grote maps, nieuw verhaal en meer wapens. Daarom vindt ik dit nieuwe deel ook meer op een veredele DLC lijken dan een volledig deel in het Fallout universum.
Edit:
@GekooktEi
Het klopt wel. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Sep 2010 15:06 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Weet je wat ik toch raar vindt? Jij baseert je hele mening van een spel dat geen volwaardig spel zou zijn en dat je budget gaat kopen, op het feit dat het grafisch hetzelfde is. Er zijn wel degelijk gameplaytechnische veranderingen zoals een Hardcore-mode of Survival-mode of weet ik het, een overhaul van het SPECIAL systeem, een Respect-systeem waardoor verschillende facties anders naar je kijken naast het Karma-systeem en zoals ik al zei een net zo groot verhaal, een compleet nieuwe map én setting waarschijnlijk groter dan die van F3 (want er waren toch ook vehicles?) en ga zo nog maar even door.
Alles bovenstaande klinkt als een normaal spel, maar omdat het geen grote grafische verbeteringen heeft koop je hem niet. Dat vind ik toch scheef en een behoorlijke graphics-whore attitude. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Sep 2010 15:35 Onderwerp:
| |

|
@ GekooktEi
Ik heb het nooit over GFX gehad.
Nog heb ik gezegd dat ik de game daarom de game voor een budget prijs ga halen... Ik vind alleen dat de dev's meer hadden kunnen veranderen aan het spel.
KingLikesCookies zei dat de grootste vernieuwingen een uitgebreider Karma like systeem zou zijn en de dialogen en verhaal meer zouden lijken op F1 en F2.
Waarop ik zei:
Mafusto schreef: | Oftewel gewoon een veredelde uitbreiding en hadden het ook als DLC kunnen uitbrengen. Ik ben wel blij dat je nu daadwerkelijk kunt inzoomen.
Er zitten geen nieuwe gameplay elementen in etc.
Ik weet niet of ik hem gelijk haal. Ik moet F3 ook nog uitspelen. |
Ik vind gewoon dat ze New Vegas beter hadden kunnen uitbrengen zoals R* gedaan heeft met hun "Episodes of Libertycity" DLC. Dus voor €30,00 op Steam/XBL/PSN plaatsen en een Disc versie in de winkels leggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Sep 2010 15:37 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mafusto schreef: | Ik heb het nooit over GFX gehad. |
Klopt, sorry. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 04 Sep 2010 15:55 Onderwerp:
| |

|
Ben het volledig met Mafutso`s laatste post eens, 60 Euro vind ik iets teveel van het goeie, 40 zou al een stuk beter zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Sep 2010 16:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mafusto schreef: | Ik vind gewoon dat ze New Vegas beter hadden kunnen uitbrengen zoals R* gedaan heeft met hun "Episodes of Libertycity" DLC. Dus voor €30,00 op Steam/XBL/PSN plaatsen en een Disc versie in de winkels leggen. | Maar New Vegas is van de ground up opgebouwd. Dit is niet zoals Episodes from Liberty City dat gewoon identiek dezelfde stad en dergelijke neemt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Sep 2010 16:44 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Mafusto schreef: | Ik vind gewoon dat ze New Vegas beter hadden kunnen uitbrengen zoals R* gedaan heeft met hun "Episodes of Libertycity" DLC. Dus voor €30,00 op Steam/XBL/PSN plaatsen en een Disc versie in de winkels leggen. | Maar New Vegas is van de ground up opgebouwd. Dit is niet zoals Episodes from Liberty City dat gewoon identiek dezelfde stad en dergelijke neemt. |
De wereld is opnieuw opgebouwd ja. Daarom kun je nogsteeds het spel op bijv PSN plaatsen. Niet dat je de Disc van F3 nodig hebt om het te spelen. Ik bedoel gewoon online en op disc aanbieden. En ik heb woord DLC niet moeten gebruiken maar stand alone expansion. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Sep 2010 17:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Een game die wsl 6-8 GB gaat worden, aanbieden op PSN en Marketplace is nog altijd niet vanzelfsprekend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Sep 2010 17:41 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Een game die wsl 6-8 GB gaat worden, aanbieden op PSN en Marketplace is nog altijd niet vanzelfsprekend. |
PSN heeft meer volledige spellen dus waarom zou New Vegas het niet kunnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Sep 2010 17:48 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mafusto schreef: | Joni Philips schreef: | Een game die wsl 6-8 GB gaat worden, aanbieden op PSN en Marketplace is nog altijd niet vanzelfsprekend. |
PSN heeft meer volledige spellen dus waarom zou New Vegas het niet kunnen. | En op inFamous en Burnout Paradise na zijn ze allemaal begonnen als PSN game; niet als retail-game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Sep 2010 17:49 Onderwerp:
| |

|
Je vergeet LBP.
En dit zou ook een goede boost zijn voor digitale full games. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Sep 2010 17:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mafusto schreef: | Je vergeet LBP.
En dit zou ook een goede boost zijn voor digitale full games. | LBP verscheen idd origineel exclusief op Blu-Ray, maar werd origineel een PSN game. Enkele maanden voor de release gooide Sony die plannen echter om. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Sep 2010 20:23 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Mafusto schreef: | Je vergeet LBP.
En dit zou ook een goede boost zijn voor digitale full games. | LBP verscheen idd origineel exclusief op Blu-Ray, maar werd origineel een PSN game. Enkele maanden voor de release gooide Sony die plannen echter om. |
We dwalen af. Maar die games geven wel aan dat het gewoon mogelijk is om NVegas ook als DLG/SAE uit te brengen. Ik blijf erbij dat de aanwezige vernieuwing naar mijn mening te weinig zijn om als full priced game te verkopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 16 Okt 2010 14:21 Onderwerp:
| |

|
Is er iemand die de game toevallig al heeft? |
|
Terug naar boven |
|
|
Deep_But_Stupid |
Geplaatst: 16 Okt 2010 14:52 Onderwerp:
| |

|
Ik heb gehoord dat er bepaalde winkels over de hele wereld de game al verkopen. En hij is ook al beschikbaar voor download.
Als iemand hem heeft: post jouw impressies, weet nog niet of ik hem ga kopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 16 Okt 2010 15:24 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Joni Philips schreef: | Mafusto schreef: | Je vergeet LBP.
We dwalen af. Maar die games geven wel aan dat het gewoon mogelijk is om NVegas ook als DLG/SAE uit te brengen. Ik blijf erbij dat de aanwezige vernieuwing naar mijn mening te weinig zijn om als full priced game te verkopen. |
Als de map weer zo groot is met nieuwe textures (heel New Vegas bijvoorbeeld) tikt dat wel lekker aan in de GB's. Denk dat Sony liever niet heeft dat het netwerk zo belast wordt. Plus het is door een volledig ander team ontwikkeld enkel op de reeds gebruikte engine. Ze hebben VATS overgenomen en wat textures van Raiders ofzo, maar daar is het wel bij gebleven heb ik het idee. Ik denk overigens dat er VEEL meer tijd in New Vegas gaat zitten dan in Fallout 3. Maar dat is mijn mening Fallout 3 had je alle missies en side-quest best vlot gedaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 16 Okt 2010 15:34 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik heb inderdaad ook niet het idee dat veel hetzelfde is. Volgens mij was t.o.v. Fallout 3, S.P.E.C.I.A.L. ook weer veranderd, iig qua weergave etc zag het er heel anders uit. Daarbij, kom op, iedere NPC in het spel is nieuw, een heel nieuwe wereld + verhaal van mooie lengte probably... Op de graphics na zijn er genoeg dingen anders volgens mij. Survival Mode lijkt me daarbij ook extreem vet! |
|
Terug naar boven |
|
|
Deep_But_Stupid |
Geplaatst: 16 Okt 2010 16:03 Onderwerp:
| |

|
Menen jullie dat? Ik vind het net een exacte kopie van Fallout 3, dezelfde gameplay en graphics... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende |