Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 161, 162, 163  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 27 Aug 2010 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse.B schreef:
liefde stinkt (nee nog niks mislukt maar ik voorzie "ze friendzone")

Put her in the rape zone
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 27 Aug 2010 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vraag me stiekem toch soms af als ik langs dit topic struikel waar jullie al die meisjes toch tegenkomen die dan 'zomaar met je thuis film gaan kijken' etc.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 27 Aug 2010 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
ik vraag me stiekem toch soms af als ik langs dit topic struikel waar jullie al die meisjes toch tegenkomen die dan 'zomaar met je thuis film gaan kijken' etc.

nou, ik kwam die van mij iig tegen tijdens het boogschieten met de intro. t was zo'n beetje de enige activiteit waar je mensen van andere studies tegen kon komen, en in mijn geval waren dat een aantal leuke meiden van industrial design
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 27 Aug 2010 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:

nou, ik kwam die van mij iig tegen tijdens het boogschieten met de intro. t was zo'n beetje de enige activiteit waar je mensen van andere studies tegen kon komen, en in mijn geval waren dat een aantal leuke meiden van industrial design

ahw.. naja ik ga dus nooit op activiteiten heb ik het geld (nu al helemaal niet) nooit voor, de enige activiteit waar ik op te vinden ben is door het bos of over natuurvlaktes wandelen, daar vind je ook nooit meiden natuurlijk. :l
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 07:07    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:

ahw.. naja ik ga dus nooit op activiteiten heb ik het geld (nu al helemaal niet) nooit voor, de enige activiteit waar ik op te vinden ben is door het bos of over natuurvlaktes wandelen, daar vind je ook nooit meiden natuurlijk. :l

Probeer dan eens iets te gaan doen van een sport ofzo (anders dsan wandelen en zwemmen), of ga bijvoorbeeld vrijwilligerswerk doen in een of andere openbare gelegenheid, gegarandeerd dat je wat leuke meiden tgenkomt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 08:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

De enige activiteit waar ik op te vinden ben is door het bos of over natuurvlaktes wandelen, daar vind je ook nooit meiden natuurlijk. :l

Ligt er aan van welke diersoort.

Niet dat ik je niet serieus neem hoor, even grapje tussendoor. Gewoon inderdaad dingen gaan doen waar je snel met elkaar aan de praat raakt dus inderdaad echt samen een activiteit doen. Je kan wel door de stad gaan zwalken maar de meeste mensen stellen het niet echt op prijs als je ze opeens mee uit vraagt terwijl je gewoon aan het winkelen bent zeg maar.

En nee, dat is niet uit ervaring.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

ik sport liever niet met meer mensen, ik heb geen zin in dat gestaar en gekeur, ik houd ook van rust.. hoe meer mensen om me heen hoe minder prettig ik mij voel.

Als ik weer wat geld heb ga ik iig even informeren bij de schouwburg wanneer er eens iets van bach, brahms, fauré of mozart opgevoert wordt.
Mischien dat ik dan een leuke meid tegen kom.....

Elke keer als ik een meisje over de vloer heb (1x per 10 jaar + -) dan heb ik het gevoel dat ik er niks mee gemeen heb, ze zijn vaak ongeinterreseert en sturen aan op seks en daar knap ik meteen op af, ik ben veel te serieus ookal toegegeven ben ik man en ja ik heb ook seksuele driften maar daar wil ik niet iemand voor gebruiken en ook niet voor gebruikt worden.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb weinig goede hoop dat het nog goed komt. Helaas ze is echt gewoon het meisje van mijn dromen....maarja het moet wel van 2 kanten komen.
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

@ D:

als je een leuke vrouw zoekt moet je niet altijd kijken naar wat jij leuk vind je moet ook eens je grenzen verlengen en ook eens wat je wat minder vind om te doen, en ook geen vrouw zoeken met precies dezelfde eigenschappen
want dat werkt gewoon niet
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse.B schreef:
@ D:

als je een leuke vrouw zoekt moet je niet altijd kijken naar wat jij leuk vind je moet ook eens je grenzen verlengen en ook eens wat je wat minder vind om te doen, en ook geen vrouw zoeken met precies dezelfde eigenschappen

Sowieso vind ik het onzin om een partner of zelfs vrienden te zoeken die dezelfde hobby`s en meningen delen. De meeste volwassen koppels die ik ken zijn dan ook best wel verschillend van elkaar maar kunnen het wel goed met elkaar vinden.

Het belangrijkste is dat je gewoon jezelf moet zijn, en dat is denk ook het lastigste punt bij D: omdat hij 90% van de wereld niet moet hebben en zo dus nooit iets nieuws zal proberen wat hem misschien best wel zou bevallen.

2 punten die tegenovergesteld van elkaar zijn, maar imo wel belangrijk in je vrienden en liefdesleven.

Edit: 3535 posts! :')

Laatst aangepast door ninodude op 28 Aug 2010 20:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Kunnen we D: niet een handje helpen en hem opgeven voor Take Me Out?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Kunnen we D: niet een handje helpen

Viezerd, ga jij hem maar een handje helpen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry, ik ben hier niet om jou fantasie uit te laten komen
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar wel om D: te laten komen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat

als jij daar graag over fantaseert dan moet je het zelf weten...
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 28 Aug 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse.B schreef:
@ D:

ja en dan lekker relatieproblemen krijgen nee bedankt.

En nee @ wie het zei, ik wil absoluut niet naar take me out.
Dat programma krijg ik echt kramp in mijn anus van.
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 29 Aug 2010 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat

ja en dan lekker relatieproblemen krijgen nee bedankt.

En nee @ wie het zei, ik wil absoluut niet naar take me out.
Dat programma krijg ik echt kramp in mijn anus van.

Kijk je bent ook te bang om iets te proberen ik weet zeker dat je
er gewoon anders tegen aan kijkt.
En je moet niet denken dat als je niet de zelfde dingen leuk vind
je ruzie krijgt, het gaat ook groten deels of je met elkaar kunt praten en lachen.
Je moet gewoon elkanders hobby's en interesses kunnen respecteren
en als je van elkaar houd doe je dat
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 29 Aug 2010 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Kunnen we D: niet een handje helpen en hem opgeven voor Take Me Out?

Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 30 Aug 2010 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm, ik geef over een paar 2 weken een feest vanwege mijn verjaardag, en ik ben een beetje aan het twijfelen of ik haar ook zal uitnodigen... t zijn wel allemaal vrienden van mijn oude school enzo, plus het feit dat ze ook nog helemaal terug moet naar eindhoven... zal ik het doen of niet?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Aug 2010 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja

Gewoon doen
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Aug 2010 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Ja

Gewoon doen

+ vraag of ze blijft slapen
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik snap het niet (hoewel het vaak voorkomt). Nu ik het meisje, die ik eerst leuk vond en aandacht gaf, heb afgeschreven, gaat ze nu opeens aandacht geven nu ik het niet meer doe.

WTH?! Nja, ik ga mijn houding niet veranderen, ik weet dat ze waarschijnlijk tijdens de introdagen toch weer 4 jongens regelt ofzo
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
hmm, ik geef over een paar 2 weken een feest vanwege mijn verjaardag, en ik ben een beetje aan het twijfelen of ik haar ook zal uitnodigen... t zijn wel allemaal vrienden van mijn oude school enzo, plus het feit dat ze ook nog helemaal terug moet naar eindhoven... zal ik het doen of niet?

doen ofc. Good Luck!

komende zondag komt na 7 weken eindelijk mijn vriendin terug van Indonesië!
zin in!!
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Update: gelukt, ze komt! En nog een leuke toevoeging: ze vroeg me ook al mee vanmiddag naar de open anime night van kinjin morgenavond
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Update: gelukt, ze komt! En nog een leuke toevoeging: ze vroeg me ook al mee vanmiddag naar de open anime night van kinjin morgenavond

congratz!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 124 van 163

Ga naar: