| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 01 Sep 2010 00:48 Onderwerp:
| |

|
| Jesse.B schreef: | | D: schreef: |
ja en dan lekker relatieproblemen krijgen nee bedankt.
En nee @ wie het zei, ik wil absoluut niet naar take me out.
Dat programma krijg ik echt kramp in mijn anus van. |
Kijk je bent ook te bang om iets te proberen ik weet zeker dat je
er gewoon anders tegen aan kijkt.
En je moet niet denken dat als je niet de zelfde dingen leuk vind
je ruzie krijgt, het gaat ook groten deels of je met elkaar kunt praten en lachen.
Je moet gewoon elkanders hobby's en interesses kunnen respecteren
en als je van elkaar houd doe je dat  |
lol, je klinkt als een wanhopige vent die maar pakt wat ie pakken kan omdat ie bang is om alleen te zijn. Dan heb ik IMHO meer respect voor D: |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 01 Sep 2010 09:35 Onderwerp:
| |

|
| Klinkt helemaal niet zo, Jesse heeft een punt, in een relatie gaat het om geven en nemen, andermans interesses respecteren en je eigen grenzen verleggen. Als je een relatie wilt waar je de interesses aan de ander oplegt en van alles eist, dan wordt het heel moeilijk en lang zoeken naar iemand. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 01 Sep 2010 16:00 Onderwerp:
| |

|
Precies, wanhopig hoe kom je er bij ik zoek wel een beetje een vriendin maar wanhopig nee ik heb zeker wel eisen aan een vrouw.
maar dat van D: is gewoon te veel eisend (bedoel er niks mee verder)
Maar ik zou gewoon respect hebben voor interesses van de vrouw,dat zal vaak wel moeten want anders word het niks, en je krijgt vaak ook wederzijdse respect.
Iemand die precies op je lijkt vind je ten eerste niet zo snel,
en daarbij word de relatie saai reken daar maar op. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Sep 2010 16:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Wat D: zoekt is een kopie van hemzelf in vrouwelijke vorm. Voor sommige mensen is dat genoeg, ik zoek liever iemand die 50-60% hetzelfde is zodat je toch nog elk eigen dingen hebt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 01 Sep 2010 16:21 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Wat D: zoekt is een kopie van hemzelf in vrouwelijke vorm. Voor sommige mensen is dat genoeg, ik zoek liever iemand die 50-60% hetzelfde is zodat je toch nog elk eigen dingen hebt. |
... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 01 Sep 2010 16:26 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | Joni Philips schreef: | | Wat D: zoekt is een kopie van hemzelf in vrouwelijke vorm. Voor sommige mensen is dat genoeg, ik zoek liever iemand die 50-60% hetzelfde is zodat je toch nog elk eigen dingen hebt. |
... |
... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 01 Sep 2010 17:08 Onderwerp:
| |

|
Gedraag jullie heren Al mocht je iemand erg belachelijk vinden, dan hoef je het niet verder uit te drukken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 01 Sep 2010 17:09 Onderwerp:
| |

|
Joni lokte het uit...  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 01 Sep 2010 17:10 Onderwerp:
| |

|
| elke relatie heeft relatie problemen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 01 Sep 2010 17:17 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | Joni lokte het uit...  |
Maar niet op die manier zoals jullie het zeiden Je mag zelf uitzoeken hoe Joni het wel bedoelde. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 01 Sep 2010 17:22 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 01 Sep 2010 17:51 Onderwerp:
| |

|
Ik zoek helemaal geen kopie van mijzelf hoe kom je daar nou weer bij :/
Het probleem imo is vaak het meest dat als je een meisje ontmoet je haar hele vriendenclub er bij krijgt en ik ben niet zo'n groepjesmens (meer)
En er zijn nog genoeg dingen die er bij komen, dat is geen eisenpakket dat is een type waar ik mij prettig bij voel, ik zou nooit met iemand samenleven die niet zo is en dan proberen die dan zo te maken dus waar hebben jullie het over. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nimitz |
Geplaatst: 06 Sep 2010 17:13 Onderwerp:
| |

|
friendzone  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 06 Sep 2010 17:15 Onderwerp:
| |

|
Ah jammer dan, bij mij komen er ineens weer een paar mooie leuke meiden tevoorschijn. 1 tje had het uit en de ander op school dus altijd goed  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nimitz |
Geplaatst: 06 Sep 2010 17:18 Onderwerp:
| |

|
| Jesse.B schreef: | Ah jammer dan, bij mij komen er ineens weer een paar mooie leuke meiden tevoorschijn. 1 tje had het uit en de ander op school dus altijd goed  |
haha zó erg vind ik het nou ook weer niet, nu hoef ik dat andere meisje ook niet af te wijzen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 06 Sep 2010 18:16 Onderwerp:
| |

|
Mijn verkering heeft het gister uitgemaakt.
Ben en blijf nog wel even een emotioneel wrak. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 06 Sep 2010 23:55 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 07 Sep 2010 11:01 Onderwerp:
| |

|
| Ze zag het niet meer zitten. We waren toch te verschillend. En nog een X aantal dingen. Ik heb even rustig kunnen nadenken en denk dat het MISSCHIEN wel beter is zo. Al vind ik het zeer kut. Maar we blijven nog vrienden dus ik ben er niet zo heel erg onderste boven van. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 07 Sep 2010 15:44 Onderwerp:
| |

|
Dat is wel crap ja. Uitmaken is altijd kut voor beide.
Met mij gaat het zoals altijd raar, ik blijf elke keer terugkomen naar dat ene meisje en het blijft gewoon vriendschappelijk, toch wel chill, want ik kan gewoon afspreken met andere meiden (A) Dat afspreken met andere meiden gebeurt alleen niet, lol. Ach, het is prima zo denk ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nimitz |
Geplaatst: 07 Sep 2010 15:54 Onderwerp:
| |

|
ben nu 1.5 maand al minstens 2-3x in de week bij een meisje, ken haar hele gezin&familie... die noemen haar zelfs al mijn vriendin, vrijdag was ze jarig, feliciteren ze me met 'gratz met je vriendin'.. zaterdag feestje van haar en vrienden, zit allemaal goed.. dacht ik zondag, nu moet ik het ook wel even officieel maken want het verandert geen drol met wat we nu al doen en dan heb ik dat ook weer gehad.. geeft ze geen antwoord en zegt ze later dat het niet aan mij ligt omfg..xD ze zou het me nog vertellen(irl) maar jemig dat was wel even mijn wtf momentje van het jaar .. nu ben ik morgen en vrijdag weer bij haar,gaat dus nog goed zou je zeggen...maar twijfel nu echt wel, doet toch wel iets met je..ik snap haar echt niet.. ben benieuwd wat er nu aan de hand is! is even afwachten dus tot morgen! Ik vertrouw haar wel en geloof haar ook, maar ben er toch al wel even 3 dagen overstuur van zonder dat ik dat wil.. moet wel een heel aparte goede reden zijn.. want het zat echt wel heel goed van beide kanten! ben echt zo benieuwd..
Laatst aangepast door Nimitz op 07 Sep 2010 15:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 07 Sep 2010 15:55 Onderwerp:
| |

|
| En geloof me... je blijft nog wel even overstuur. Ik was ook zo`n 4 maanden nog overstuur nadat ik verkering had. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nimitz |
Geplaatst: 07 Sep 2010 16:00 Onderwerp:
| |

|
Iedereen dacht/denkt dat we al iets hadden, zo gingen/gaan we ook met elkaar om.. het is net zoals getrouwd zijn zonder een ring  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 07 Sep 2010 16:01 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Dat noemen ze dus de friend zone. Wat haar ouders zeggen is wat zij graag zouden willen, niet wat hun dochter zei. En ouders denken dat zeer snel heb ik uit ervaring ontdekt met mijn beste vriendin, zowel haar als mijn ouders dachten dat we samen waren omdat we zo vaak uitgingen. En toen we zeiden dat dat niet zo was, probeerden ze ons van gedacht te doen veranderen. Het zijn de ouders die gemengde signalen geven, zij zelf niet als ik het zo lees. En je moet die ouders begrijpen: jij bent een veilige keuze aangezien ze je kennen en veel zien. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nimitz |
Geplaatst: 07 Sep 2010 16:10 Onderwerp:
| |

|
Niet alleen haar ouders, ook onbekende familie die ik daar ontmoet (dat zal dan wel van ouders komen), mijn vrienden, haar vrienden! Je maakt wel een heel goed punt, dit kan best wel zo zijn.. waarschijnlijk dan ook in mijn geval! maar waarom kruipt ze dan altijd zo tegen me aan als ik daar ben, zoent ze me op de bank als haar familie erbij zit(ben daar niet zo van) maar zij doet het dus okeuj dan kan het wel even haha maar ik bedoel, ik geloof niet dat zij mij ziet als een 'vriend'.. daarom ben ik ook zo benieuwd en ongemakkelijk erover, want ik kan echt geen goede reden ervoor vinden dat ze het niet zou willen.. anyway, morgen word het mysterie ontrafeld.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 07 Sep 2010 17:04 Onderwerp:
| |

|
word vervolgd ben nieuwsgierig wat het nou word
maar schiet wel op anders vraag ik het wel  |
|
| Terug naar boven |