| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| lorenzogilds |
Geplaatst: 06 Sep 2010 17:33 Onderwerp:
| |

|
pulp fiction
10/10
woorden schieten me te kort om deze film te omschrijven wat een masterpiece 
Laatst aangepast door lorenzogilds op 09 Sep 2010 21:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 06 Sep 2010 17:43 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | Goof schreef: | Iron Man
Ik kijk eigenlijk zelden nog films, maar deze wilde ik graag zien. En ik heb er zeker geen spijt van. Het verhaal van de film is opbouwend zeer sterk en overzichtelijk en de acteurs zijn erg goed. Sommige momenten zijn wel voorspelbaar, maar dat maakt eigenlijk niet uit. Iron Man is een hele coole held.
8.0/10 |
Robert Downey Jr. is sowieso ook al een held.  |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 06 Sep 2010 17:57 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dinner for schmucks
Het middenstuk wat te langdradig, maar toch ook wel aardige humor. Had alleen net iets meer verwacht van beide hoofdrolspelers.
6.5 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 09 Sep 2010 19:59 Onderwerp:
| |

|
Machete
Vet!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 10 Sep 2010 21:16 Onderwerp:
| |

|
Net terug van de voorpremiere van Resident Evil: Afterlife Leuke film om in 3D in de bios te zien. Begint met super veel actie, daarna een rustig saai stuk en knalt daarna gewoon door met actie! Erg ongeloofwaardige actie en personen die gewoon niet dood willen Maar wel leuk om 3D in de bios te zien. Een echte popcornfilm met als hoogtepunt: Axeman!
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 10 Sep 2010 21:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| im2 schreef: | | Ook gezien gisteren. Ik vond vooral dat er nogal wat saaie momenten in de film zaten en dat het einde langer mocht zijn. Maar ik geef hem toch een 8/10. |
Het eind had gewoon anders moeten zijn. Hoe het in grote lijnen gaat vind ik prima, ik respecteer het einde van de film, helemaal prima. Maar hij heeft totaal geen reden om dat te doen. Hij kan dat ding net zo goed gooien in plaats van in zijn hand houden, dat zou geen verschil hebben gemaakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 11 Sep 2010 12:19 Onderwerp:
| |

|
La Grande Bouffe 7.0/10
Een absurde film over een groep mannen die zichzelf letterlijk dood gaan eten in een pand met gezelschap van een paar hoertjes en een onderwijzeres. Aardig acteerwerk, een heerlijk duister sfeertje, veel blote vrouwen, en constant etende mensen maken je niet geloven dat deze film uit 1973 komt. Origineel is ie zeker en de zwarte humor is leuk. De film was helaas wel te lang, en op het eind ben je er wel een beetje klaar mee en lijkt de film zelfs ietwat uitgesponnen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 11 Sep 2010 13:24 Onderwerp:
| |

|
Indiana Jones and the Temple of Doom
Minder leuk dan Raiders Of The Lost Ark door de soms vervelende personages en enkele nutteloze scenes in de eerste helft, maar in het einde zit toch genoeg actie om dit een vermakelijke film te maken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| E-man |
Geplaatst: 11 Sep 2010 14:26 Onderwerp:
| |
|
Tenderness
6,0/10 Had er hogere verwaxchtingen van toen ik de trailer zag op de dvd van de film defiance. Die film krijgt van mij een 9,0. Wat een goed verhaal! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 11 Sep 2010 21:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| United 93: Wat een dom begin zeg. De kapers op United 93 zijn pas begonnen eens ze wisten dat het WTC was geraakt, maar volgens de film zaten ze bij Norad dan nog militaire oefeningen te doen en bij flight control keken ze nog verbaasd op over een vierde gekaapt vliegtuig? Yeah sure. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 12 Sep 2010 17:28 Onderwerp:
| |

|
In Bruges
Must see als je van zwarte humor houdt.
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 13 Sep 2010 01:56 Onderwerp:
| |

|
Sunshine
Leuke Sci-fi film. Niet meer niet minder. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Sep 2010 20:00 Onderwerp:
| |

|
The Good, The Bad & The Ugly - 8.0/10
Goeie western, maar een film die al zo'n vijftig jaar oud is, is moeilijk te beoordelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 14 Sep 2010 20:28 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | The Good, The Bad & The Ugly - 8.0/10
Goeie western, maar een film die al zo'n vijftig jaar oud is, is moeilijk te beoordelen. | Dat is waar, ik vind het ook altijd moeilijk om klassiekers te beoordelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 14 Sep 2010 21:52 Onderwerp:
| |

|
Black Hawk Down 8.0/10
Indrukwekkende film. Knap gefilmd en mooi weergeven. Alles ziet er prachtig uit en er was duidelijk een ruim budget. Veel actie, mooie quotes en gelukkig geen helden of cheezyness, zoals Hoot in de film al zegt; War is just War. En dat sluit mooi aan bij de film. Men is niet bang de gruwel van de oorlog te tonen, maar draaft gelukkig niet zover door dat het een anti-Amerika film wordt. En dat kan ik persoonlijk wel waarderen. Helaas wordt de film naar het einde toe wel een beetje veel van hetzelfde. Het had de film goed gedaan als er 15 tot 25 minuten van de speelduur afgehaald was. Maar een kniesoor die daar een probleem van maakt.
Rampage 5.8/10
Matige film, maar een geweldige achterliggende gedachte. Dat het zo makkelijk is zoveel mensen uit te moorden en er gewoon mee weg te komen. Misschien komt het omdat ik eerst Black Hawk Down zag, maar ik vond het camerawerk barslecht en de actie maar 'zo-zo'. Maar voor de heer Uwe Boll best een te pruimen film.
Good Will Hunting 8.6/10
Mooie film. Sterk acteerwerk van Matt Damon, Robin Williams en Vinnie Driver. Origineel concept en knappe dialogen. Interessant, ontroerend en zo af en toe zelfs grappig. Wel een lange zit, maar geen enkele minuut is overbodig.
True Blood Season 1 8.7/10
Spannende serie met zeer overtuigende karakters en een leuk geschetste stadje. Leuk is dat de film de vampieren niet zozeer als centraal middelpunt stelt, maar meer inspeelt op het hoe en wat, en problemen in de samenleving weerspiegelt. Jammer dat de laatste aflevering wel heel erg druk wordt, (alle (sub)plotten komen uit en er komen de laatste 20 minuten nog eens 3 bij). Al met al een heerlijke serie om elke avond een klein uurtje voor vrij te maken. Op naar seizoen 2  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 14 Sep 2010 22:09 Onderwerp:
| |

|
| Jelle Havermans schreef: |
True Blood Season 1 8.7/10
Spannende serie met zeer overtuigende karakters en een leuk geschetste stadje. Leuk is dat de film de vampieren niet zozeer als centraal middelpunt stelt, maar meer inspeelt op het hoe en wat, en problemen in de samenleving weerspiegelt. Jammer dat de laatste aflevering wel heel erg druk wordt, (alle (sub)plotten komen uit en er komen de laatste 20 minuten nog eens 3 bij). Al met al een heerlijke serie om elke avond een klein uurtje voor vrij te maken. Op naar seizoen 2 :) |
Wen er maar aan , alle season finales van True Blood zijn zo.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 15 Sep 2010 00:50 Onderwerp:
| |

|
Waarom kijkt hier niemand Machete, da's echt een topfilm! Zo belachelijk dat het gewoon heel goed wordt.
Heb vandaag overigens Splice gezien. In de sneak, dus geen idee wat het zou zijn. Het was een gore kutfilm. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 16 Sep 2010 15:43 Onderwerp:
| |

|
| Joris schreef: | | Waarom kijkt hier niemand Machete, da's echt een topfilm! Zo belachelijk dat het gewoon heel goed wordt. |
Bij ons in België heb ik nog geen datum van de programmatie gevonden.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| lorenzogilds |
Geplaatst: 16 Sep 2010 15:47 Onderwerp:
| |

|
| Joris schreef: | Waarom kijkt hier niemand Machete, da's echt een topfilm! Zo belachelijk dat het gewoon heel goed wordt.
Heb vandaag overigens Splice gezien. In de sneak, dus geen idee wat het zou zijn. Het was een gore kutfilm. |
Ik heb hem gekeken wat een grappige film ik vind hem zelfs beter dan de Expendables |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ace_quorthon |
Geplaatst: 16 Sep 2010 15:54 Onderwerp:
| |

|
Gister The Expandables gezien. Vermakelijk, maar meer ook niet. Eigenlijk een typische Sylvester Stalone film, alleen dan met een vleugje Ocean's 11/12/13 door alle bekende namen en de humor.
Vandaag Iron Man 2. Meer van hetzelfde eigenlijk. Het is dat die hoofdrolspeler erg leuk speelt anders had ik het niks gevonden.
Beide niet aan te raden als topfilm, maar mocht je teveel tijd hebben dan kan je je er goed mee vermaken! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Femina |
Geplaatst: 16 Sep 2010 19:08 Onderwerp:
| |

|
Remember me
Erg mooie film! Zeker een aanrader  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 18 Sep 2010 23:09 Onderwerp:
| |

|
Deze week alle 3 De ''The Godfather'' films gekeken.
Prachtige films , nog nooit zo iets geweldigs gezien. Aleen het einde  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 19 Sep 2010 00:07 Onderwerp:
| |

|
Inglourious Basterds
Zo fucking vet, en het einde had ik helemaal niet verwacht, ik zat de hele tijd na te denken: "Waar zal het nou fout gaan?"
En weer wat epische qoutes erbij natuurlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 19 Sep 2010 00:54 Onderwerp:
| |

|
Toy Story
Aardige film, deed mij eigenlijk vrij weinig vergeleken andere animatie films zoasl Wall-E & Madagaskar. Blu-ray Films zijn mij iets te prijzig als de film niet helemaal is zoals verwacht. =/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 19 Sep 2010 14:32 Onderwerp:
| |

|
Clash of The Titans
Gewoon opnieuw gezien voor de CGI.
Four Lions
Prachtige en originele film, 9/10. Geen happy-end maar toch een goeie film.
Zelfde stijl humor als Shaun of The Dead.
Death at a Funeral
Popcorn movie, 7/10. Niets speciaal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 164, 165, 166 Volgende |