Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 164, 165, 166  Volgende  
Joris BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat

RE: Afterlife

Toffe film
Nee, serieus. 3D ziet er echt wel heel goed uit, ongeveer hetzelfde niveau als Avatar, en dat maakt de actie wel indrukwekkend. Film neemt zichzelf nergens te serieus, muziek ondersteunt het geheel goed en er zitten veel mooie vrouwen in.
Het klopt natuurlijk voor geen hol met de games, maar dat was ook al het geval bij de eerdere films.

7,5/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat

I Am Legend 7.9/10

Wat een verrassing. Boeiende film die verschillende thema's mooi in een apocalyptisch scenario samenvoegt. Will Smith acteerde geweldig en de sfeer was erg overtuigend. Jammer dat de monsters er nogal knullig uitzagen en dat de CGI best matig was. Vooral het eerste uur is goed, en daarna takelt de film ietwat af doordat er teveel wordt gefocust op actie en de monsters (en hun commando :') ).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Draster BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Children of Man

Leuke film, doet een beetje denken aan een nazi-film in de toekomst gesituderd, vooral tegen het einde aan.
Terug naar boven
Cylob BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Pan's Labyrinth 10/10

Om de een of andere gekke reden had ik deze film nog nooit gezien, maar heb 'em nu eindelijk op blu-ray gekocht.
Wat een meesterwerk! Staat meteen in mijn top 10 aller tijden.
Weinigen kunnen een duister sprookje zo mooi brengen als Del Torro.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Resident Evil: AfterLife (3D)

Ken Resident Evil niet zo goed dat ik de verhaallijn naast de games kan leggen, maar vond deze film in ieder geval weinig interessant en veel te voorspelbaar.

5.5 / 10
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Wall Street: Money Never Sleeps - 6.5/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2010 07:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Submerged, met Coolio in een hoofdrol. Zeer slechte film.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 27 Sep 2010 08:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nowhere Boy

Mits je geďnteresseerd ben in de jeugd van John Lennon en/of Beatles fan bent dan is dit zeker een aanrader. Voor andere mensen lijkt het me het volgende huis/tuin/keuken-drama te zijn
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Sep 2010 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Cylob schreef:
Pan's Labyrinth 10/10

Om de een of andere gekke reden had ik deze film nog nooit gezien, maar heb 'em nu eindelijk op blu-ray gekocht.

Inderdaad een geweldige film! Staat ook zeker in mijn top 10.

Ik heb gister Predators gekeken. Als je fan bent van de 'serie' dan moet je deze zeker kijken. Heeft alles in zich wat een Predator film moet hebben. Alleen ja.. Adrien Brody.. niet echt iemand die ik gekozen zou hebben voor de leading role. Al doet hij het echt niet slecht. Als Predator fan zeg ik dus:
8/10
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 27 Sep 2010 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Cylob schreef:
Pan's Labyrinth 10/10

Inderdaad een geweldige film! Staat ook zeker in mijn top 10.

Binnenkort ook maar eens kijken, trailer ziet er veelbelovend uit.
Terug naar boven
gamefreak78 BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Second hand lion,

Niet echt een bekende film maar zeker een aanrander, erg leuk verhaal. Een kind word gedumpd door zijn moeder bij zijn opa en diens broer.

De opa's leven bescheiden en onder armoede totdat de kleinzoon in huis komt de oudjes blijken namelijk belachelijk veel geld te hebben.

Maar ze kopen geen dikke bak of zo nee deze gasten kopen een oud vliegtuig een bejaarde leeuw etc. etc.

kijken waard!!! en wie hem nog niet gezien heeft is hangover ook zeker het kijken waard.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Finding Nemo

5e keer ofzo. Klassieker deze film. Eén van de beste animatiefilms aller tijden, zo niet de beste.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 08:58    Onderwerp: Reageren met citaat

The Experiment (2010) 7.0/10

Griezelige film geďnspireerd op het Stanford Prison Experiment. Indrukwekkend. Alles gaat wel heel erg snel, en ik betwijfel of een dergelijke situatie al na zo'n korte tijd ontstaat. Echter liep het echte experiment, weliswaar in minder heftige vorm, ook al na 6 dagen (terwijl het twee weken duurde) ten einde. Acteerwerk was goed en sfeer was duister. Binnenkort ook maar eens Das Experiment bekijken.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Splice
Had hoge verwachtingen van de film omdat de fragmentjes die ik er van gezien had er erg tof uit zagen. Helaas bleek de film enorm tegen te vallen en bleek het niet de Species achtige horror film die ik had verwacht. Het is bijna een drama versie van de film Species en het einde is echt zo dramatisch slecht. Jammer, echt een gemiste kans.
4/10
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

The Dark Knight

Heerlijk duistere film. Had verder geen ervaring met het batman-gebeuren, maar ben nu toch wel zachtjes fan geworden.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
The Dark Knight

Heerlijk duistere film. Had verder geen ervaring met het batman-gebeuren, maar ben nu toch wel zachtjes fan geworden.

Batman Begins ook nog even checken he, dies ook goed
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Legend of the Guardians (3D)
Mist helaas de humor van veel andere animatiefilms, maar wel erg mooi gemaakt en een leuk verhaal.

7 / 10

Tirza
Het einde zag ik niet aan komen, maar ondanks dat vond ik het geen goede film. Goed gefilmd, goede acteurs, daar lag het allemaal niet aan, maar het raakt me niet zoals het bedoeld was.

5 / 10
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 00:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonah Hex
Lekkere actie film die eigenlijk nergens in uitblinkt of grandioos faalt. Eigenlijk in alles net niet. Ik was helemaal niet bekend met de comics. Megan Fox is natuurlijk altijd leuk om te zien en nu ik met Red Dead Redemption toch al in de western mood zit, is dit een lekkere popcorn film. Met lage verwachtingen valt het dus allemaal wel mee
6,5/10
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook Tirza gezien, vond 'm best goed. Het boek was indrukwekkender, maar dat is vrijwel altijd zo als je eerst het boek leest. Aschat speelt erg goed.
7,5/10

Wallstreet: Money Never Sleeps vond ik weinig boeiend.
5/10
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 05 Okt 2010 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat

How to Train Your Dragon

Wat een fantastische animatiefilm
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 05 Okt 2010 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Infernal affairs

9,7

Veel better dan the departed
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 05 Okt 2010 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
How to Train Your Dragon

Wat een fantastische animatiefilm

Idd! Ik begon met superlage verwachtingen en hij bleek top te zijn
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 05 Okt 2010 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:
Infernal affairs

9,7

Grappenmaker ben jij
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 05 Okt 2010 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

CowboySpike schreef:
lorenzogilds schreef:
Infernal affairs

9,7

Grappenmaker ben jij

Dat was geen grap ik meen het de originele versie ligt mij gewoon beter en ik vind tony leung en and andy lau gewoon veel beter acteren dan leonardo dicaprio en matt damon dat deden in de verfilming the departed. Ook was het verhaal veel beter afgewerkt en de scene op het dak maakt deze film helemaal af. Infernal affairs is op alle vlakken beter dan de the departed zo wel het camera werk als acteurs en het muziek en het cinematografisch vlak.
De departed was geen slechte film maar geef mij deze film maar.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 05 Okt 2010 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:
CowboySpike schreef:
lorenzogilds schreef:
Infernal affairs

9,7

Grappenmaker ben jij

Dat was geen grap ik meen het de originele versie ligt mij gewoon beter en ik vind tony leung en and andy lau gewoon veel beter acteren dan leonardo dicaprio en matt damon dat deden in de verfilming the departed. Ook was het verhaal veel beter afgewerkt en de scene op het dak maakt deze film helemaal af. Infernal affairs is op alle vlakken beter dan de the departed zo wel het camera werk als acteurs en het muziek en het cinematografisch vlak.
De departed was geen slechte film maar geef mij deze film maar.

Ik vond The Departed vet maar ik wist helemaal niet dat het een remake was=D Heb ff gekeken op Moviemeter en deze heeft een hoger gemiddelde dan The Departed^^.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 128 van 166

Ga naar: