Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 164, 165, 166  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Okt 2010 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Infernal Affairs is zeker beter dan de remake! In het begin is het wel lastig om al de aziatische acteurs en namen uit elkaar te houden. Je moet overigens wel alle 3 de delen kijken De 2e film is een prequel en de 3e film speelt zich weer af na deel 1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 05 Okt 2010 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

True Blood Season 2 7.9/10

Leuk, maar stuk fantasierijker dan het eerste seizoen, en dat moet je liggen. Persoonlijk vond ik enkele plotelementen wat minder geslaagd. Wel weer erg sterk acteerwerk en leuke gastrollen. Karakters kwamen overtuigend over en ook de sfeer zat er nog goed in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Okt 2010 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

@ Internal Affairs, The Departed

Nog nooit gehoord van de Aziatische versie, ik ben vast niet de enige... Ik vond hem eerst niet op IMDb omdat hij Mou Gaan Dou heet Maar goed, bijzonder dat de originele beter is... Martin Scorsese is toch wel een genie. Trouwens, op IMDb heeft The Departed wel een hogere score dan Internal Affairs.

Internal affairs is trouwens ook een film uit 1990 met o.a. Andia Garcia. Heeft die er ook nog iets mee te maken?
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 05 Okt 2010 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:
lorenzogilds schreef:
CowboySpike schreef:
lorenzogilds schreef:
Infernal affairs

9,7

Veel better dan the departed
Grappenmaker ben jij

Dat was geen grap ik meen het de originele versie ligt mij gewoon beter en ik vind tony leung en and andy lau gewoon veel beter acteren dan leonardo dicaprio en matt damon dat deden in de verfilming the departed. Ook was het verhaal veel beter afgewerkt en de scene op het dak maakt deze film helemaal af. Infernal affairs is op alle vlakken beter dan de the departed zo wel het camera werk als acteurs en het muziek en het cinematografisch vlak.
De departed was geen slechte film maar geef mij deze film maar.

Ik vond The Departed vet maar ik wist helemaal niet dat het een remake was=D Heb ff gekeken op Moviemeter en deze heeft een hoger gemiddelde dan The Departed^^.
Dan zou ik maar eens weer kijken want die heeft dat juist niet. The Departed staat zowel op moviemeter als IMDb veel en veel hoger.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 06 Okt 2010 07:55    Onderwerp: Reageren met citaat

CowboySpike schreef:
Jelle Havermans schreef:
lorenzogilds schreef:
CowboySpike schreef:
lorenzogilds schreef:
Infernal affairs

9,7

Grappenmaker ben jij

Dat was geen grap ik meen het de originele versie ligt mij gewoon beter en ik vind tony leung en and andy lau gewoon veel beter acteren dan leonardo dicaprio en matt damon dat deden in de verfilming the departed. Ook was het verhaal veel beter afgewerkt en de scene op het dak maakt deze film helemaal af. Infernal affairs is op alle vlakken beter dan de the departed zo wel het camera werk als acteurs en het muziek en het cinematografisch vlak.
De departed was geen slechte film maar geef mij deze film maar.

Ik vond The Departed vet maar ik wist helemaal niet dat het een remake was=D Heb ff gekeken op Moviemeter en deze heeft een hoger gemiddelde dan The Departed^^.
Dan zou ik maar eens weer kijken want die heeft dat juist niet. The Departed staat zowel op moviemeter als IMDb veel en veel hoger.

Exuses, hij heeft idd een hogere score. Ik moet minder vertrouwen op m'n geheugenxd
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 08 Okt 2010 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Prince of persia: Sands of Time

?/10.0

Het was wel vermakelijk maar het eind...

Minor spoilers:

Oh sorry van de stad, zal de volgende keer niet gebeuren, 't was een vergissing.

Er waren ook nog een paar pijnlijke one liners in de film maar over het algemeen was het wel leuk.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 09 Okt 2010 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Taken 8.0/10

Verhaaltje voelt af en toe wat nep en wel heel toevallig aan, en deed me zo af en toe denken aan Running Scared (waar het verhaal overigens beter in elkaar stak). Gelukkig maken de actie en het acteerwerk dat ruimschoots goed. Flitsende actie, knap camerawerk een paar vette quotes en niet veel meer dan dat maken van Taken een geslaagde actiefilm.

It Might Get Loud 6.8/10

Documentaire met The Edge van U2, Jack White van The White Stripes en Jimmy Page van Led Zeppelin. Helaas niet zo bijzonder. Geeft weinig nieuw inzicht in het gitaar spelen van de artiesten en het geheel voelt niet zo warm aan. Het samenspel van de artiesten is wel leuk maar daar houdt het memorabele toch wel op.
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 09 Okt 2010 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:
Infernal affairs

9,7

Infernal affairs vind ik wel wat emotioneler(=uiteraard pluspunt). Bijv. met die val van het dak.. The departed vond ik ook een erg goede film. Ik zou er niet tussen kunnen kiezen. Het leuke is wel bij infernal affairs dat er meer delen zijn. ik ben alleen nog niet aan 3 begonnen. Ligt nog steeds in het plastic:P
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 09 Okt 2010 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Godzijdank zijn er mensen die nu ook Infernal Affairs ontdekken Ik ben er ook 1 die het originele stukken beter vind als de Amerikaanse remake. Vind de vervolgen van het origineel wel aardig, maar komt niet in de buurt van het origineel.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 09 Okt 2010 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
@ Internal Affairs, The Departed

Nog nooit gehoord van de Aziatische versie, ik ben vast niet de enige... Ik vond hem eerst niet op IMDb omdat hij Mou Gaan Dou heet Maar goed, bijzonder dat de originele beter is... Martin Scorsese is toch wel een genie. Trouwens, op IMDb heeft The Departed wel een hogere score dan Internal Affairs.

Internal affairs is trouwens ook een film uit 1990 met o.a. Andia Garcia. Heeft die er ook nog iets mee te maken?

Het is Infernal Affairs, niet Internal Affairs

Probleem met een film als Infernal Affairs en andere Koreaanse/Aziatische films, is dat het een veel kleiner publiek aantrekt. IMDB bijvoorbeeld:
Departed, 8.5 met meer als 200K votes
Infernal Affairs, 8.1 met 36K votes
Tja, lekkere vergelijking dan. Plus het klootjes volk in Amerika waarderen toch weinig films uit het buitenland.

Er bestaat overigens ook een 5,5 uur (geloof ik) versie van de trilogy volledig in chronologische volgorde. Vraag me af of dat leuk is om te zien. Ben er stiekem wel benieuwd naar moet ik eerlijk toe geven.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Okt 2010 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

chimnino schreef:

Probleem met een film als Infernal Affairs en andere Koreaanse/Aziatische films, is dat het een veel kleiner publiek aantrekt. IMDB bijvoorbeeld:
Tja, lekkere vergelijking dan. Plus het klootjes volk in Amerika waarderen toch weinig films uit het buitenland.

Haha, ik las er gewoon steeds overheen. Zoveel verschillen de letters niet En ik presumeerde (hoezo verengelsing "^^) gewoon dat dat de titel was, gek genoeg

Je hebt enigszins gelijk. Het aantal stemmen maakt daarentegen niet veel uit; de film heeft genoeg stemmen om in de Top 250 te komen, dus dan maakt aantal stemmen niet veel uit. Over casual Amerikaanse kijkers die het bevooroordelen omdat het een Aziatische film is heb je daarentegen wel gelijk. Mensen zijn blockbusters gewend en waarderen een goede film vaak niet meer tegenwoordig.

Wat klinkt ik toch weer oud als ik dit zo lees van mezelf Maar ik kan een kwalitatief goede film wel waarderen. Ik beschouw mezelf dan ook wel als een filmliefhebber, ik kan er best gepassioneerd over praten. Ik moet alleen mijn web van kennis nogal uitbreiden. Daarvoor heb ik een vriend genaamd IMDb (geweldig hoeveel je kan ontdekken door daar uren rond te waren ) en ik moet gewoon veel films kijken. Daarbij zit het me niet zo mee dat ik principieel tegen het downloaden van films ben, dus het schiet niet zo op. Maar ik kom er wel
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
chimnino schreef:

Haha, ik las er gewoon steeds overheen. Zoveel verschillen de letters niet En ik presumeerde (hoezo verengelsing "^^) gewoon dat dat de titel was, gek genoeg

Je hebt enigszins gelijk. Het aantal stemmen maakt daarentegen niet veel uit; de film heeft genoeg stemmen om in de Top 250 te komen, dus dan maakt aantal stemmen niet veel uit. Over casual Amerikaanse kijkers die het bevooroordelen omdat het een Aziatische film is heb je daarentegen wel gelijk. Mensen zijn blockbusters gewend en waarderen een goede film vaak niet meer tegenwoordig.

Wat klinkt ik toch weer oud als ik dit zo lees van mezelf Maar ik kan een kwalitatief goede film wel waarderen. Ik beschouw mezelf dan ook wel als een filmliefhebber, ik kan er best gepassioneerd over praten. Ik moet alleen mijn web van kennis nogal uitbreiden. Daarvoor heb ik een vriend genaamd IMDb (geweldig hoeveel je kan ontdekken door daar uren rond te waren ) en ik moet gewoon veel films kijken. Daarbij zit het me niet zo mee dat ik principieel tegen het downloaden van films ben, dus het schiet niet zo op. Maar ik kom er wel

Tja, ik ben dan weer zo, ik download t om te kijken of t me bevalt, bevalt het me, koop ik hem. Anders niet. Een videotheek heeft vaak een te klein aanbod. Zeker met Aziatische films. En een koop op de gok doe ik niet meer. Paar tegenvallertjes gehad. Dus gewoon zoeken en eerlijk tegen jezelf blijven. Support the artists. If you like it, buy it.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

chimnino schreef:
GekooktEi schreef:
(...) Daarbij zit het me niet zo mee dat ik principieel tegen het downloaden van films ben, dus het schiet niet zo op (...)

Tja, ik ben dan weer zo, ik download t om te kijken of t me bevalt, bevalt het me, koop ik hem. Anders niet.

Dat kan ook, ja. Ik ben echter meer een een- of tweemalige kijker. Ik probeer te oefenen om films te kopen en ze meerdere malen te zien Zelfs de beste films die ik ooit heb gezien heb ik maar twee keer gezien ofzo. Ik wil The Godfather binnenkort even op Blu-Ray kopen. Ik wou dat die trilogie wat goedkoper was zeg, dat is toch een prachtig pronkstuk in je collectie Ik heb ook bijna geen films, mijn vader is ook nooit een filmkoper geweest, meer een huurder. Ben zelf wel van plan veel films te gaan kopen. Ooit. Als ik groot ben
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb vandaag Machete gezien! Wat een geweldige over the top actie film. Robert Rodriguez did it again Ik miste alleen de werpmessen en een dikke dronken Mexicaan op een ezel. Mochten moslims een anti Wilders film willen maken, dan moeten ze goed naar deze film kijken

8/10
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 02:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Piranhia .flauw maar veel bloot.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 08:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat is altijd zo kut he?
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Vampires Suck

Typische verstand-op-nul-film van de makers van Scary Movie. Heb Twilight nog nooit gezien, dus ik begreep er niet veel van :/
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 11 Okt 2010 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat

ALVIN AND THE CHIPMUNKS 1!!!

M`n beste vrienden waren er niet op de skatebaan... degenen die in de "vriendenlijst" daarna komen heb ik meegenomen en we zijn bij mij een filmpje gaan kijken... Daarna nog ff rustig gamen (LBP= most fun game with a group of people EVAH) *zeker als je melig bent*
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteravond met een vriendin naar Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole gegaan. Echt serieus... wat is die film een fantastisch mooi visueel meesterwerk! Zack Snyder heeft echt de mooiste film van het jaar gemaakt. Het 3D is geweldig, de vechtscenes komen mooi in beeld a la 300, de omgevingen zijn prachtig, de kleine uiltjes zien er heel zacht en schattig uit. Het verhaal is helaas wat aan de simpele en cliché kant. Sommige dingen worden ook niet heel goed uitgelegd (waarom de uilen niet tegen de magnetische kracht kunnen). De muziek is soms aardig en doet wat denken aan Hans Zimmer. Helaas zitten er ook een aantal nummers in die de plank wel erg mis slaan (zoals die met engelse zang).
Eigenlijk kan ik deze film aan iedereen aanraden die van visueel mooie animatie films houd. Een bezoekje aan de bios met een 3D bril is een must! Het is zeker geen echte kinderfilm, dus voor hele jonge kijkers is de film minder geschikt.

8,5/10

Het Roadrunner voorfilmpje in 3D was ook super tof
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

The legend of goemon, ik ga er even niet een hele review van tikken dit keer want ik ga zometeen 'public enemies' zien, voor 5 euro op de kop getikt.

maar die legend of goemon is een aanrader voor iedereen die de samurai warriors (koei) en sengoku basara of van mijn part devil kings (capcom) series heeft gespeeld en tof vind.

het speelt zich af in het era net na oda nobunaga, waar kinoshita tokishiro (beter bekend als Hideyoshi hashiba) probeert zijn macht uit te breiden, onderling strijden zijn generaals (zoals Ishida mitsunari) ook met elkaar.

Zelfs hanzo hattori speelt er in. En die reus (weet zn naam niet) boxer oid speelt Maeda keiji (als lijfwacht van hideyoshi)

Het verhaal gaat iig over Ishikawa goemon.

Cijfer: 8/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Star Wars Prequel Trilogy. Films zelf konden beter, maar Anakin Skywalker en Padme zijn zoveel interessanter dan Luke & Leia.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

A Nightmare on Elm Street (2010) 7/10

Zelfde probleem als Firday the 13th reboot. Het voegt niks nieuws of verbeterd iets van de voorgaande films. Jackie Earle Haley speelde Freddy wel oké, maar Robert Englund is nog steeds de beste Freddy. Verder vond ik de droom scenes maar zwak. Alleen rond het einde begon het beter te worden. Erg jammer want had geweldige droom scenes verwacht.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat

RED 7.0/10

Typische hollywood-actiefilm met een aantal leuke grapjes. Ik vond de openingscene heel erg vet, en dat smaakte naar meer. Helaas is de daaropvolgende actie spectaculair, maar wat minder origineel. Acteerwerk was aardig, alleen vond ik dat Morgan Freeman een nogal vreemde rol had, zeker voor een acteur met zo'n kaliber. Het plot is wat vaag en het gaat niet zo heel diep, maar daar stoorde ik me geen moment aan. Verder is alles mooi in beeld gebracht en aan explosies en kogels geen tekort.
RED is zo'n typische film geworden die je óf in de bios moet zien als je van explosies houdt, of die je met een paar maten + een kratje bier moet gaan kijken vanwege de humor en de actie.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

The Hole (2009 versie)
Schandalig slechte tiener horror Ik wil mijn 90 minuten terug! Toch nog een paar puntjes voor het buurmeisje in bikini.
3/10
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Okt 2010 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dispicable Me 3D 8.5 / 10
Heerlijke film, de minions zijn fantastisch en de humor weet steeds de juiste snaar te raken.

The Killer Inside Me 8.5 / 10
Je moet er even voor gaan zitten, het middenstuk is wat traag, maar wát een film. Casey Affleck acteert fantastisch, Jessica Alba is hot en de film als totaal vond ik zeer indrukwekkend. Zeker later nog eens kijken.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 129 van 166

Ga naar: