| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Lucas |
Geplaatst: 18 Jul 2010 12:45 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | Batman Begins - 9/10
Geniale film. Dit is hoe een actiefilm moet zijn. |
Meteen The Dark Knight erna kijken! En Inception. Christopher Nolan ftw! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 18 Jul 2010 13:02 Onderwerp:
| |

|
Inception komt toch pas over een paar dagen uit...?
En je was Memento en The Prestige vergeten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lucas |
Geplaatst: 18 Jul 2010 13:09 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | Inception komt toch pas over een paar dagen uit...?
En je was Memento en The Prestige vergeten  |
nog 4 dagen En die zijn idd ook heel vet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 19 Jul 2010 09:59 Onderwerp:
| |

|
Flash Forward
Jammer dat de serie gecancelled is. 8/10
En toch hoop ik op een seizoen 2. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 19 Jul 2010 10:26 Onderwerp:
| |

|
oeeee ik heb teveel zin in Inception Hij schijnt echt briljant te zijn, en zijn derde plek in de top 10 van IMDB belooft veel goeds, ook al zijn er nog maar weinig stemmen.
OT
Slaugther 5.3/10
De film komt bijzonder traag op gang (het eerste uur gebeurt er niks en lijkt de film net een slap drama) waarna zeer abrupt de 'horror' begint. Dat dat laatste stuk is best de moeite waard, en het concept was leuk verzonnen. Helaas weet deze scene de film niet te redden, want het buiten het matige acteerwerk om had de film het eerste uur maar weinig sfeer; en dat is voor mij toch een breekpunt op horror/thriller-gebied. Zonde, want het concept had een zeer vermakelijk horroravondje op kunnen leveren.
I Love You, Beth Cooper 5.5/10
Een alles behalve standaard romcom, maar niet persé op een goede manier. De scenes leken soms wel willekeurig en het verhaal was maar wat onsamenhangend. Heb om enkele scenes kunnen lachen (de flashbacks bijvoorbeeld), en Hayden blijft natuurlijk een genot voor het oog. Bovendien viel het acteerwerk me reuze mee; dat van Hayden was zelfs aardig te noemen. Daar tegenover stonden echter wat irritante karakters en zo af en toe wat afgrijselijk flauwe Amerikaanse humor. Soundtrack was daarentegen wel weer te pruimen. In zijn genre net een voldoende waardig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 19 Jul 2010 10:49 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Jelle Havermans schreef: | oeeee ik heb teveel zin in Inception Hij schijnt echt briljant te zijn, en zijn derde plek in de top 10 van IMDB belooft veel goeds, ook al zijn er nog maar weinig stemmen. |
Ach, wat is weinig -- volgens mij moet een film tenminste 3000 of 30.000 stemmen hebben voordat hij überhaupt in de Top 250 geplaatst wordt. Echter is dit natuurlijk een kwestie van hype, veel nieuwe (wel hele goede natuurlijk) films komen eventjes in de Top 250 te staan, en een tijdje na release worden mensen kritischer en gaat zo'n film er meestal weer uit. Maar goed, ik zeg natuurlijk niet dat dit met Inception gaat gebeuren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ace_quorthon |
Geplaatst: 19 Jul 2010 10:59 Onderwerp:
| |

|
Toy Story 3 - 7.5
Leuk, maar haalt het niet bij zijn voorgangers. 3D maakte het ook niet veel beter, dus ik zou wachten totdat deze op dvd uit is. Hoewel ik wat negatief klink vond ik het wel degelijk een leuke film, maar omdat ik er wat meer van verwachtte viel het toch enigszins tegen.
The Karate Kid (5 - tnx joni ) - 6.5
Jaden Smith verraste me zeer. Hij acteerde toch behoorlijk overtuigend, en deed me zo af en toe nog aan Will denken ook De film zelf is bijna een kopie van zijn voorgangers maar dan in een andere setting. Hoewel het daardoor zeer, zeer voorspelbaar was allemaal, was de atmosfeer toch wel goed in de film. Misschien niet bios-waardig, maar wel leuk om gezien te hebben!
Laatst aangepast door ace_quorthon op 19 Jul 2010 12:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 19 Jul 2010 11:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Waarom zeg je (3) bij The Karate Kid? Er zijn al vier films, dus dit zou (5) zijn als je de films telt. ps. Jaden is idd een goede acteur, mooi dat hij de lijn van The Pursuit of Happyness verder zet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 19 Jul 2010 11:17 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ace_quorthon schreef: | The Karate Kid (3) - 6.5
Jaden Smith verraste me zeer. Hij acteerde toch behoorlijk overtuigend, en deed me zo af en toe nog aan Will denken ook De film zelf is bijna een kopie van zijn voorgangers maar dan in een andere setting. Hoewel het daardoor zeer, zeer voorspelbaar was allemaal, was de atmosfeer toch wel goed in de film. Misschien niet bios-waardig, maar wel leuk om gezien te hebben! |
Vergeet niet de soundtrack van Fort Minor
Maar, het is altijd fijn als acteurs kinderen hebben die ook goed acteren, dan vult het tenminste nog de leegte als een acteur overlijdt. Niet dat Will Smith snel zal overlijden waarschijnlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 19 Jul 2010 11:48 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Idd, maar binnen 20 jaar zie ik hem ook geen Bad Boys of Independence Day meer spelen. Dus dan is zoonlief oud genoeg. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 19 Jul 2010 12:07 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Joni Philips schreef: | | Idd, maar binnen 20 jaar zie ik hem ook geen Bad Boys of Independence Day meer spelen. Dus dan is zoonlief oud genoeg. |
Ja, dat wel. Dat bedoelde ik op zich ook, gewoon de ruimte opvullen die papa achterlaat. Ach, als acteurs ouder worden kunnen ze natuurlijk nog geweldige rollen spelen, mooiere dan als ze jong zijn maar dan moeten ze het wel goed aanpakken natuurlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ace_quorthon |
Geplaatst: 19 Jul 2010 12:11 Onderwerp:
| |

|
Heb het gefixed hoor joni
Elke acteur is anders, dus ik heb geen idee hoe Jaden het verder zal gaan doen in de filmwereld. Ik herken gewoon de charme van Will in zijn zoon en dat vind ik heel leuk om te zien! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ace_quorthon |
Geplaatst: 19 Jul 2010 12:16 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | XboxFan785 schreef: | The Shawshank Redemption
5/10 voor de moeite, hij slaagde nergens op en was ook heel traag. Duidelijk m'n genre niet maar stond op IMDB op nummer 1. |
Really weird taste, dude.
Je weet toch dat entertainment niet enkel draait om geweld en bloed?  |
Ik vond The Shawshank Redemption aardig leuk, maar ik zou hem nooit op 1 zetten (en dat terwijl het genre me wel degelijk ligt). Het is gewoon een allround film die voor veel mensen toegankelijk is, er zijn weinig haters. Om die reden krijgt hij weinig scores die het naar beneden halen, maar dit betekend niet direct dat het dan de leukste film is die je ooit gezien hebt! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 19 Jul 2010 23:10 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 19 Jul 2010 23:22 Onderwerp:
| |

|
Repomen
1 van de slechtste films ever. Wat een kansloos wanproduct. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 20 Jul 2010 00:41 Onderwerp:
| |

|
The Karate Kid 9/10
De beste van reeks. Mooi verhaal, leuke training scenes en natuurlijk mr. Miyagi.
The Karate Kid part II 9/10
Een betere verhaal rond Mr.Miyagi, spannend en de gevechten waren leuk.
The Karate Kid part III 7/10
Ik vind de film zwak vergeleken met Part II. De bad guys waren behoorlijk dom en de plot was saai omdat het bijna het zelfde als de eerste deel was.
De eerste twee films waren echt leuk, maar de derde was zeer teleurstellend. Nu moet ik nog The Next Karate Kid zien en de remake. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 20 Jul 2010 08:43 Onderwerp:
| |

|
The Untouchables
Zoals Christian laast al zei: geweldige film, maar net geen meesterwerk. Daar voor mist deze film gewoon iets.
8.8
Shaft (uit 2000)
Redelijk goede film, acteerwerk is prima, Samuel L. Jackson speelt goed, de actie is goed, maar het verhaal faalt gewoon.
6.3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 20 Jul 2010 13:25 Onderwerp:
| |

|
The A-Team 9/10
Zeer leuke film met over the top actie en humor! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 20 Jul 2010 14:22 Onderwerp:
| |

|
Jarhead
Een hele goede oorlogsfilm, maar dan niet eentje met alleen maar actie. Sterker nog, er is haast geen actie. De film is gewoon goed door het acteerwerk, de visuele pracht, en een goed verhaal.
Jarhead laat je zien hoe het is om een "jarhead" te zijn.
8.5 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 20 Jul 2010 20:07 Onderwerp:
| |

|
The Perfect Man 5.0(?)/10
Meestal vind ik een chik-flick op zijn tijd prima te versmaden maar deze film was toch wel voor een heel jong publiek. De film was daarom zo braaf als mogelijk was, en de simpele onderliggende moraal kwam wel erg duidelijk naar boven. Acteerwerk was matig, maar Hillary Duff was wel leuk om naar te kijken. Bovendien was haar moeder ook niet verkeerd. Een paar grapjes waren wel grappig maar ik raad deze film af als je ouder bent dan 13. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 20 Jul 2010 22:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Wrongfully Accused. Blijft een prachtige film. Zowel woordgrapjes als kleine en grote visuele zaken. Ideaal voor de fan van Naked Gun/Scary Movie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| zie sang |
Geplaatst: 21 Jul 2010 00:15 Onderwerp:
| |

|
Clash of the titan .8/10 heel goeie movie .
The A-team , 8/10 mooie actie met UFC personage ( Rampage )
als BA |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VeDeR |
Geplaatst: 22 Jul 2010 15:20 Onderwerp:
| |

|
Unthinkable, Samuel L. Jackson als black-ops-negotiator, die in opdracht van de staat alle middelen mag gebruiken om een terrorist, die claimt nuclieare wapens te hebben verstopt, aan het praten te krijgen over de lokatie ervan. Ziek maar een geniale rol!
Agora, mooie historische film over het opkomende christelijk geloof in een Romeins Alexandrië, en het leven van de bekende vrouwelijke filosoof Hypatia. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 22 Jul 2010 19:20 Onderwerp:
| |

|
La Horde
Een Franse zombie film die een soort Left 4 Dead/28 Days Later sfeertje probeert te creëren, maar dat niet echt goed lukt. Een film met redelijk veel actie en 'gangster' gasten die totaal niet kunnen schieten. Het ziet er allemaal wel aardig en sfeervol uit, maar de film is echt typisch Frans, wat de film niet echt ten goede komt. Het gaat soms iets te over the top, maar net niet ver genoeg om tof te zijn zeg maar. De film heeft ook totaal geen achtergrond verhaal, waardoor het maar gissen is naar wat er gebeurd is. Ook is het einde erg slecht... Jammer want het had op zich wel potentie in het zombie genre.
5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 22 Jul 2010 22:48 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
The Karate Kid
Erg genoten van deze film, simpel vermaak waarbij het verhaal niets nieuws doet maar wel leuk in elkaar zit. Hoewel het acteerwerk van Jaden Smith niet overal even sterk is toch een zeer leuke film.
7.7/10
Leap Year
Voorspelbaar met enkele grappige momenten.
6.0/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 117, 118, 119 ... 164, 165, 166 Volgende |