| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 29 Jul 2010 17:14 Onderwerp:
| |

|
Inception 8.0/10
conclusie is dat Inception een sterke film is geworden maar de titel meesterwerk in my opinion niet verdient. Toch heb ik me kostelijk vermaakt. Vooral dankzij het sterke acteerwerk van met name Dicaprio, Page en Gordon-Levitt. Het verhaal stak leuk in elkaar en wat best ingewikkeld, maar werd nooit te lastig. Verder waren de special effects van hoog niveau en zeker met surround-sound waren de actiescenes overweldigend. Helaas vond ik echter wel dat wanneer de inception-missie dan eindelijk begon, het niveau van de film ietwat aftakelde. Visueel was alles vanaf dat moment dik in orde maar ik vond het allemaal net wat te 'Hollywood' worden op den duur. Echt ergerlijk werd het nooit, maar met al die explosies en subtiele grapjes had ik bijna het idee dat ik naar een lompe Hollywood actiefilm zat te kijken.
Toch raad ik iedereen aan om deze film in de bioscoop te kijken want Inception levert een intelligente, spannende ervaring die ik maar zelden heb meegemaakt.
Fight Club 8.2/10
Toen ik de film aan het kijken was viel hij me wat tegen, op wat sterke scenes na vond ik maar 'zo zo'. Tot ik op de fiets naar huis ging nadenken; wat een briljante film! Natuurlijk sterk acteerwerk, een goede sfeer en een paar intrigerende dialogen.
Snatch. 8.0/10
Toffe quotes, een top-cast, een lekkere dosis (zwarte) humor en grof geweld maken Snatch tot een van de betere crime-films die ik ooit heb gekeken. Verder moet ik nog even kwijt dat ik echt genoten heb van de accenten; erg knap van de acteurs en met name dat van Pitt was geweldig grappig.
Ace Ventura 1 2.5/10
Ongelooflijk flauwe humor die constant herhaald wordt. Verder nogal kinderachtig, en na enige tijd begon die Jim Carrey mijn mateloos te irriteren. Ik heb me zelfs nog nooit echt geirriteerd tijdens een film, maar Jim Carrey heeft het met zijn walgelijke manier van praten voor elkaar gekregen.
Forrest Gump 9.0/10
Topfilm met briljant acteerwerk, humor, prachtige locaties, heerlijke soundtrack en geweldige onderliggende gedachte(n). Verplicht voor elke filmliefhebber.
Music And Lyrics 6.8/10
Nogal 'mwah' acteerwerk maar wel charismatische karakters en chemie tussen de hoofdrolspelers. Bovendien waren sommige scenes best grappig, en was de muziek zo tussendoor best verfrissend.
The Sweetest Thing 6.0/10
De film kwam verder nogal hitsig op mij over. Veel op seks gerichte grapjes, waarvan eigenlijk alleen de scenes waarbij de jongens bij de meiden-wc naar binnen gluren en de scene met de motorrijder echt grappig waren. Verder viel me ditmaal op dat het verhaal echt een voegsel is van zoveel mogelijk toevalligheden. Leuk voor geile tienermeisjes, en jongens die Cameron Diaz willen zien terwijl ze een piemel in haar oog krijgt.
Laatst aangepast door Jelle Havermans op 29 Jul 2010 17:34; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 29 Jul 2010 17:17 Onderwerp:
| |

|
| Jelle Havermans schreef: | | Inception 8.0/10 |
| Jelle Havermans schreef: | | Toch raad ik iedereen aan om deze film in de bioscoop te kijken want Inception levert een intelligente, spannende ervaring die ik maar zelden heb meegemaakt. |
You must be kidding me. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 29 Jul 2010 17:21 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Jelle Havermans schreef: | | Inception 7.9/10 |
| Jelle Havermans schreef: | | Toch raad ik iedereen aan om deze film in de bioscoop te kijken want Inception levert een intelligente, spannende ervaring die ik maar zelden heb meegemaakt. |
een 8.0 is behoorlijk hoog cijfer als je ziet dat ik Fight Club, door veel critici tot een van de beste films ooit gerekend, een 8.2 geef  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 29 Jul 2010 19:29 Onderwerp:
| |

|
| Jelle Havermans schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Jelle Havermans schreef: | | Inception 7.9/10 |
een 8.0 is behoorlijk hoog cijfer als je ziet dat ik Fight Club, door veel critici tot een van de beste films ooit gerekend, een 8.2 geef  | Geef Fight Club nog maar een kijkje, daar wordt die alleen maar beter van. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Draster |
Geplaatst: 29 Jul 2010 23:29 Onderwerp:
| |

|
Verhaal wist me niet mee te slepen en de enige personages die ik echt interessant vond waren de prins van de Fire Nation en zijn oom. De personages zijn ook wat eentonig imo. Het stuk met de prinses van de Northern Water Tribe was bvb. zo snel gegaan, dat het pesonage haast niets aan het verhaal heeft bijgedragen waardoor de conclusie ook niet echt meeslepend is.
Van de training bij de Water Tribe zie je ook niet veel, opeens kunnen Katara en Aang gewoon perfect water controleren..
Het zou leuk geweest zijn om eens te zien hoe ze nu juist zo'n element leren beheersen. Van die scroll die katara van de 'earth' gebruikers krijgt krijgen we ook niets meer te zien..
Een slechte film ga ik het niet noemen, maar ik had er meer van verwacht. Er was zo'n goede basis voor het verhaal..
De tekenfilm versie heb ik nooit gevolgd, dus weet ik niet of het trouw is gebleven aan het origineel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 29 Jul 2010 23:34 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Castle S1: Zeker de moeite.
Training Day: Verrassend filmpje, niet wat ik had verwacht gezien de typische Denzel Washington film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 30 Jul 2010 11:16 Onderwerp:
| |

|
Inception
Tja, net geen meesterwerk. Maar misschien denk ik daar anders over als ik 'm 5, 6 keer heb gezien, wat wel gaat gebeuren. Nolan laat weer zien hoe je een zomer blockbuster maakt. Hoe vaak moet hij 't nog voor doen? Meer van dit spul, graag. De populariteit bewijst dat mensen wel een goed verhaal willen zien, en dat dat gewoon te doen is in een actie film.
9/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 30 Jul 2010 11:20 Onderwerp:
| |

|
The mist en A knight's tale
Allebei zeer goede films. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 30 Jul 2010 12:38 Onderwerp:
| |

|
| Draster schreef: | Avatar: The last airbender
Verhaal wist me niet mee te slepen en de enige personages die ik echt interessant vond waren de prins van de Fire Nation en zijn oom. De personages zijn ook wat eentonig imo. Het stuk met de prinses van de Northern Water Tribe was bvb. zo snel gegaan, dat het pesonage haast niets aan het verhaal heeft bijgedragen waardoor de conclusie ook niet echt meeslepend is.
Van de training bij de Water Tribe zie je ook niet veel, opeens kunnen Katara en Aang gewoon perfect water controleren..
Het zou leuk geweest zijn om eens te zien hoe ze nu juist zo'n element leren beheersen. Van die scroll die katara van de 'earth' gebruikers krijgt krijgen we ook niets meer te zien..
Een slechte film ga ik het niet noemen, maar ik had er meer van verwacht. Er was zo'n goede basis voor het verhaal..
De tekenfilm versie heb ik nooit gevolgd, dus weet ik niet of het trouw is gebleven aan het origineel. |
Laten we hopen dat hij het in het vervolg beter doet.
De tekenfilmserie is gewoon geniaal. Het is jammer dat hij zich te veel op de actie richt (zoals ik hieruit opmaak.). En Aang zou nog geen water moeten kunnen besturen. Van de acting zou ik ook niet zo veel verwachten aangezien Aang gespeeld wordt door een joch dat een vechtsport beoefend en geen enkel andere manier van acteren heeft beoefend... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 30 Jul 2010 13:28 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Draster schreef: | Avatar: The last airbender
Laten we hopen dat hij het in het vervolg beter doet.
De tekenfilmserie is gewoon geniaal. Het is jammer dat hij zich te veel op de actie richt (zoals ik hieruit opmaak.). En Aang zou nog geen water moeten kunnen besturen. Van de acting zou ik ook niet zo veel verwachten aangezien Aang gespeeld wordt door een joch dat een vechtsport beoefend en geen enkel andere manier van acteren heeft beoefend... |
Hier ben ik het compleet mee eens, beste tekenfilmserie ooit.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 30 Jul 2010 13:44 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: |
Er komt een sequel ^.^
Met een nieuwe Avatar en het speelt zich 70 jaar na het origineel af. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 30 Jul 2010 14:25 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Trueskill schreef: |
Er komt een sequel ^.^
Shit, serieus? Wanneer? en het wordt zeker pas over 30 jaar op Nederlandse televisie afgespeeld? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 30 Jul 2010 17:47 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | Mafusto schreef: | | Trueskill schreef: |
Er komt een sequel ^.^
Shit, serieus? Wanneer? en het wordt zeker pas over 30 jaar op Nederlandse televisie afgespeeld? |
The Legend of Korra
"Mike and Bryan have imagined a compelling new story inspired by the Airbender mythology that they so brilliantly crafted when the TV series began," Johnson said. "This new avatar is not only a girl, but also hot-headed, independent and ready to take on the world."
The Legend of Korra follows the adventures of a "passionate, rebellious and fearless" teenager from the Southern Water Tribe, a girl named Korra. Having already mastered three of the four elements (Earth, Water, and Fire), she seeks to master the final element of Air. Her travels eventually lead her to the metropolis of Republic City, an epicenter for the modern Avatar world. Although a thriving society of benders and non-benders alike, Republic City is also ridden with crime, including an anti-bending rebellion that is gaining momentum. Under the guidance of Aang's son, Tenzin, Korra begins her airbending training as she confronts the dangers ahead of her.
The Legend of Korra will be produced at Nickelodeon Animation Studios and is expected to begin airing sometime in 2011.
Bron: IGN
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 31 Jul 2010 10:17 Onderwerp:
| |

|
Trophic Thunder
Leuke, originele komedie met heel wat verrassingen, en een topcast.
8,9/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 31 Jul 2010 11:36 Onderwerp:
| |

|
| Jelle Havermans schreef: |
Ace Ventura 1 [/b] 2.5/10
Ongelooflijk flauwe humor die constant herhaald wordt. Verder nogal kinderachtig, en na enige tijd begon die Jim Carrey mijn mateloos te irriteren. Ik heb me zelfs nog nooit echt geirriteerd tijdens een film, maar Jim Carrey heeft het met zijn walgelijke manier van praten voor elkaar gekregen. |
Ik vond het best een vermakelijke film eigenlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 31 Jul 2010 12:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| The Thing: Een film die enkele dingen bewijst: A. Filmcritici kennen niets van films en B. remakes kunnen wel beter zijn dan het origineel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 31 Jul 2010 13:06 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | The Thing: Een film die enkele dingen bewijst: A. Filmcritici kennen niets van films en B. remakes kunnen wel beter zijn dan het origineel. |
Je zal het toch wel over de 1982 versie hebben? John Carpenter Daar komt overigens volgend jaar een 'prequel/reboot' van in de bios. De game van die film was ook wel een onbekend toppertje.
Zelf heb ik Order of Chaos met Milo Ventimiglia (Heroes) gekeken... wat ik beter niet had kunnen doen. Wat een zwaar kansloze film zeg met echt een belachelijk einde. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 31 Jul 2010 13:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| elemeNt schreef: | | Joni Philips schreef: | | The Thing: Een film die enkele dingen bewijst: A. Filmcritici kennen niets van films en B. remakes kunnen wel beter zijn dan het origineel. |
Je zal het toch wel over de 1982 versie hebben? John Carpenter Daar komt overigens volgend jaar een 'prequel/reboot' van in de bios. De game van die film was ook wel een onbekend toppertje.
| Idd, de Carpenter versie. Hopelijk komt de versie van volgend jaar beetje in de buurt. En over de game heb je zeker gelijk, die had ik acht jaar geleden ofzo al gespeeld. Gelukkig was ik het gameplot al vergeten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 31 Jul 2010 14:03 Onderwerp:
| |

|
| Hebben filmcritici de Carpenter versie afgekraakt dan? Lijkt me sterk. Steengoeie film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 31 Jul 2010 14:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Ze noemden het onder andere een deprimerende, domme film die science-fiction en horror probeert te combineren; maar geen van beide goed doet. Grote probleem is dat de meest prominente filmcritici al 40-50 jaar bezig zijn en stammen uit de jaren '30 en 40. Ze zijn al zo lang bezig dat ze vergeten wat ze doen, zoals een film 3 op 4 geven en hem compleet afbreken in de recensie. Of zoals Ebert: als enige wereldwijd Speed 2 een goede rating geven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 01 Aug 2010 17:58 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Aug 2010 18:34 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| XboxFan785 schreef: | Er komt al een nieuwe remake van The Thing volgend jaar:
http://www.imdb.com/title/tt0905372/
Heb juist Batman under the Red Hood gezien, wel een heel goeie animatiefilm. | Idd, zoals Element al zei krijgt The Thing From Another World een tweede remake/reboot. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 01 Aug 2010 19:01 Onderwerp:
| |

|
The Karate Kid
Het is een keer anders dan.. anders. Jacky Chan speelde mee, maar niet hoe hij normaal speelt. Iig, er zit iets bijzonders in deze film en daarom beloon ik hem met een 8.5/10
Het enige wat mij dwars zit is, de film gaat over kungfu, de jongen leert ook kungfu, waarom heet het dan the "karate" kid?
Grown Ups
De trailer was leuk, en dat was dan ook het enige leuke aan de film.
Slap verhaal, leuke acteurs bij elkaar gestopt en met het idee "Maak er maar een feestje van". Ik zou er niet heen gaan in de bioscoop.
Deze film krijgt van mij een 4/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Aug 2010 19:17 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | XboxFan785 schreef: | Er komt al een nieuwe remake van The Thing volgend jaar:
http://www.imdb.com/title/tt0905372/
Heb juist Batman under the Red Hood gezien, wel een heel goeie animatiefilm. | Idd, zoals Element al zei krijgt The Thing From Another World een tweede remake/reboot. |
Typisch Hollywood. Sequels, Reboots en Remakes waarvan 70% nog slechter zijn dan hun voorganger. Kom nu toch eens met iets nieuws. Kijk naar Inception. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 01 Aug 2010 22:20 Onderwerp:
| |

|
Batman under the Red Hood 9/10
Mooie animatie, goede plot en overall een geweldige film. Alleen de Joker vond ik iets wat teleurstellend. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 164, 165, 166 Volgende |