| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 01 Aug 2010 22:25 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | | XboxFan785 schreef: | Er komt al een nieuwe remake van The Thing volgend jaar:
http://www.imdb.com/title/tt0905372/
Heb juist Batman under the Red Hood gezien, wel een heel goeie animatiefilm. | Idd, zoals Element al zei krijgt The Thing From Another World een tweede remake/reboot. |
Typisch Hollywood. Sequels, Reboots en Remakes waarvan 70% nog slechter zijn dan hun voorganger. Kom nu toch eens met iets nieuws. Kijk naar Inception. |
Kijk liever naar Bollywood want die maken geen remakes. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Aug 2010 23:56 Onderwerp:
| |

|
| XboxFan785 schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | | XboxFan785 schreef: | Er komt al een nieuwe remake van The Thing volgend jaar:
http://www.imdb.com/title/tt0905372/
Heb juist Batman under the Red Hood gezien, wel een heel goeie animatiefilm. | Idd, zoals Element al zei krijgt The Thing From Another World een tweede remake/reboot. |
Typisch Hollywood. Sequels, Reboots en Remakes waarvan 70% nog slechter zijn dan hun voorganger. Kom nu toch eens met iets nieuws. Kijk naar Inception. |
Kijk liever naar Bollywood want die maken geen remakes. |
En deze opmerking slaat op? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 02 Aug 2010 00:56 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 02 Aug 2010 02:27 Onderwerp:
| |

|
Quentin tarantino's hell ride met michael madsen.
Ik vind quentin's films altijd op het randje van 'overdreven' balanceren maar in sommige films van hem is dat juist een pluspunt, dit is er een van.
Heel veel seksueel over de top gedrag en vuilbekkerij maar het is wel een geweldige film door de krachtige individuele karakters.
Verhaal: 7 omdat het zo godvergeten slecht geacteerd is is het eerder een cluster aan leuk geweld en geouwehoer.
Muziek: 7 Rock en ambience maar wel op de quentin manier.
Grafisch: 9 Rauwe decors, vage paddestoelentrip en viezigheid, wat verwacht je anders.
Totaal cijfer: 8.5
Goeie film om een avondje mee te vermaken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 02 Aug 2010 18:20 Onderwerp:
| |

|
Aladdin is van Disney wat van Hollywood is dus eigenlijk is dit geen remake maar een spinoff. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 03 Aug 2010 11:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Inception
Wat een film, zeer goed verteld en minstens zo goed verfilmd. Zeker één van de betere films die ik gezien heb, en dat zeg ik niet snel.
9.5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 03 Aug 2010 13:58 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | Inception
Wat een film, zeer goed verteld en minstens zo goed verfilmd. Zeker één van de betere films die ik gezien heb, en dat zeg ik niet snel.
9.5/10 |
Die film ga ik sowieso nog een keer in de bios zien binnenkort. Lijkt me echt te vet. =)
Zelf heb ik als laatste 4: Rise of the Silver Surfer gezien, wat in mijn ogen een van de slechtste Marvel verfilmingen is die ik heb gezien. Ik verwachtte er al niet zoveel van, en dan nog valt de film tegen. Meer dan een 6 is het sowieso niet waard. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 03 Aug 2010 15:01 Onderwerp:
| |

|
Inception 8/10
Plot was goed, de effecten waren geweldig, maar toch voel ik dat er iets mist. Ik kwam er een beetje met een meh gevoel vandaan. Alsnog is deze film zeker aan aanrader. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 03 Aug 2010 15:34 Onderwerp:
| |

|
Ik heb predators in de bioscoop gezien, voor mij alles wat je mag verwachten van een predator film. Dus eigenlijk een 10, maar laat ik het maar een 9,5 geven er is altijd room for improVment.
Kick ass vond ik maar matig, een 6. Beetje saai eigenlijk, het wist me wel te boeien maar niet 2 uur lang. Het superheld grapje vond ik wel leuk maar had veel meer belachelijk gemaakt mogen worden. Geen film om in de bioscoop te zien vind ik, dan vond ik die ene kerel veel leuker in Superbad, mclovin
The karate kid: een 4,5. "De zoon van", hij kan niet goed acteren. Vanaf minuut een weet je de rest van de film en vooral jackie chan die overal opduikt was voor mij het hoogte punt van de film, gaat helemaal nergens over die man is gewoon overal tegelijk. Kan je beter het orgineel zien want dit is kut van de hoogste plank |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 03 Aug 2010 21:14 Onderwerp:
| |

|
Inception
Prachtfilm waar ik bijna niets slechts over kan zeggen. Ik zou een 10 willen geven maar ik vond dat ze het begin van de film beter konden aanpakken.
SPOILER>
Nu zat ik me de hele tijd af te vragen waar de intro in de verhaallijn paste, wat me een beetje afleidde gedurende de rest van de film. Al zal dat wel aan mij liggen.
9,5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 03 Aug 2010 21:24 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | Inception 8/10
Plot was goed, de effecten waren geweldig, maar toch voel ik dat er iets mist. Ik kwam er een beetje met een meh gevoel vandaan. Alsnog is deze film zeker aan aanrader. |
Gelukkig is er nog iemand hier die een beetje kritisch kan zijn en Inception niet als god onder de films beschouwt =)
The Boondock Saints II 6.0/10
Flinterdun verhaal + lekkere milf met een texaans accent die op vervelende momenten opduikt + keiharde actie = hersenloos maar vermakelijk vervolg die het helaas bij lange na niet haalt bij deel 1.
Hotel Rwanda 8.2/10
De film probeert voornamelijk met het leed indruk op te wekken, en dat lukt aardig. Hotel Rwanda heeft een aantal mooie maar ook heftige scenes. Verder stelt de film gelukkig ook geen teleur. Sterk acteerwerk, en goede muziek. Het verhaal kwam echter wat simpel en onuitgewerkt op me over. Bovendien vond ik dat de Hutu's wel erg als het 'kwaad' werden geschetst, terwijl de Tutsi's destijds ook heus geen lieverdjes waren. Het leek soms wel bijna Lord of the Rings met de Hutu's als Mordor :') Het neemt echter niet weg dat Hotel Rwanda een pracht-film is die op meerdere fronten erg veel indruk maakt.
The Hunting Party 7.3/10
Degelijke actiethriller over oorlogs-journalisten, doorspekt met gitzwarte humor. Leuke dialogen, wisselend acteerwerk en helaas net wat te weinig actie. Verder nog wat gaten in het plot maar een mierenneuker die daar een probleem van maakt. Wel leuk dat dit verhaal - min of meer - echt gebeurd is.
S. Darko 7.0/10
Ik heb Donnie Darko nog niet gezien, maar deze film viel me alles mee. Overtuigende karakters en goede muziek. Jammer dat de special effects belabberd waren en er wat overbodige scenes in de film zaten. Maar snel Donnie Darko kijken, zeker als S. Darko overal zo'n laag gemiddelde krijgt in verhouding met Donnie Darko. Ik lees veel over herhaling dus misschien vind ik de film zo slecht nog niet omdat ik de sterke aspecten nog nooit gezien had. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 03 Aug 2010 22:36 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | Inception 8/10
De emotionele factor, misschien? Daar heb ik de meeste mensen over horen klagen, dat ze er niet om moesten huilen etc.
Memento was inderdaad beter qua emoties, maar ik vind het wel een beetje mieren geneuk als een film voor de rest alles goed doet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 03 Aug 2010 22:44 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | Lawliet schreef: | Inception 8/10
De emotionele factor, misschien? Daar heb ik de meeste mensen over horen klagen, dat ze er niet om moesten huilen etc.
Memento was inderdaad beter qua emoties, maar ik vind het wel een beetje mieren geneuk als een film voor de rest alles goed doet. |
Misschien. Ik kan het moeilijk uitleggen wat ik er nou precies van voel wat er miste. Ik kwam er met een meh gevoel vandaan dus ik vind de film niet zo super geweldig als alle andere. Alsnog een goede film die van mij een dikke 8 krijgt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 03 Aug 2010 23:55 Onderwerp:
| |

|
| im2 schreef: | Inception
Prachtfilm waar ik bijna niets slechts over kan zeggen. Ik zou een 10 willen geven maar ik vond dat ze het begin van de film beter konden aanpakken.
SPOILER>
Nu zat ik me de hele tijd af te vragen waar de intro in de verhaallijn paste, wat me een beetje afleidde gedurende de rest van de film. Al zal dat wel aan mij liggen.
9,5/10 |
Het begin is eigenlijk (een stuk van) het einde van de film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 04 Aug 2010 07:40 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | im2 schreef: | Inception
SPOILER>
9,5/10 |
Het begin is eigenlijk (een stuk van) het einde van de film. |
Dat had ik ook wel door, ik vond het gewoon niet leuk dat ik er zolang op moest wachten.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| lorenzogilds |
Geplaatst: 04 Aug 2010 12:15 Onderwerp:
| |

|
inception
9/10
Wat een pracht film ik heb deze film in imax gezien en ik zal deze film ervaring nooit meer vergeten inception is de film van het jaar in mijn ogen. Maar christopher nolan zijn beste film blijft toch wel momento  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 04 Aug 2010 13:39 Onderwerp:
| |

|
Christopher Nolan is pas 40 (zeer jong voor zo'n regisseur) en heeft nu al 6 grote projecten achter z'n naam staan. Z'n beste film moet vast nog wel komen
Ik hoop echt op Harley Quinn en/of andere vrouwelijke baddies in de nieuwe Batman film. Catwoman misschien.
Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 04 Aug 2010 13:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Aug 2010 13:42 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | Christopher Nolan is pas 40 (zeer jong voor zo'n regisseur) en heeft nu al 6 grote projecten achter z'n naam staan. Z'n beste film moet vast nog wel komen  |
Al zijn films zijn tot nu toe ook toppers. Eén van de weinig regisseurs in Hollywood die z'n tijd neemt voor elk project. Memento, Batman Begins, The Prestige, The Dark Knight & Inception: allemaal toppers en ik kan nu al niet meer wachten op Batman 3. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 04 Aug 2010 14:22 Onderwerp:
| |

|
| The Prestige en Insomnia waren leuk, maar zeker geen toppers. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 04 Aug 2010 17:41 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | The Prestige en Insomnia waren leuk, maar zeker geen toppers. |
+1 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 04 Aug 2010 17:52 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 04 Aug 2010 18:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| XboxFan785 schreef: | | elemeNt schreef: | | The Prestige en Insomnia waren leuk, maar zeker geen toppers. |
+1 | -1. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 04 Aug 2010 18:26 Onderwerp:
| |

|
Misschien daarom dat ik de film een 8 heb gegeven.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 04 Aug 2010 19:58 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | The Prestige en Insomnia waren leuk, maar zeker geen toppers. | The Prestige is dat absoluut wel hoor. Insomnia niet nee. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 04 Aug 2010 20:09 Onderwerp:
| |

|
| CowboySpike schreef: | | elemeNt schreef: | | The Prestige en Insomnia waren leuk, maar zeker geen toppers. | The Prestige is dat absoluut wel hoor. Insomnia niet nee. |
Wat maakt die film een topper dan? De film zit best goed in elkaar ja maar de acteurs naast Hugh Jackman doen het niet uitzonderlijk goed en voegen niets toe. De film doet ook niks nieuws t.o.v. echte top films. Het is eigenlijk gewoon op elk vlak een net niet top film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 164, 165, 166 Volgende |