| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| D: |
Geplaatst: 28 Jun 2010 02:03 Onderwerp:
| |

|
| Dyllann schreef: | | D: schreef: | | Ach, oudere vrouwen vinden jongere mannen altijd interresant, daar ben ik zelf ook gewend mee. Maar ik moet daar niks van hebben. |
Waar moet jij wel iets van hebben? |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 29 Jun 2010 17:38 Onderwerp:
| |

|
Een meisje ontmoet, heel erg leuk en ze lachte om alles wat ik zei/deed. Lekker nog even een drankje gedaan enzo.....
Maar ik heb een vriendin XD maarja ik zie wel hoe dit loopt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 29 Jun 2010 18:25 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | GekooktEi schreef: | | Kurosaki01 schreef: | | Maar dan is het eerder een vraag uit interesse. En niet dat ze wil kijken of je nog vrijgezeld bent. |
Dat denk ik ook inderdaad... Ik zou er maar niet al te hoge verwachtingen van hebben Nino  |
Dude, wat denk je dat ik met een 40er ga? =')
Nee maar ze zei het wel op zoon manier van; "ik heb wel intresse in jou, ventje" ga er ook maar niet over door, krijg allemaal vage beelden van in m`n hoofd.  |
Never heard of the phenomenom MILF? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 29 Jun 2010 19:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Psychrome Dark schreef: | | Never heard of the phenomenom MILF? |
Cougar, as dey laik to say nowadais. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Jun 2010 20:12 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Psychrome Dark schreef: | | Never heard of the phenomenom MILF? |
Een cougar is een roofdier. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 29 Jun 2010 20:14 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | GekooktEi schreef: | | Psychrome Dark schreef: | | Never heard of the phenomenom MILF? |
....Realy...ik denk stiekem dat D: zin heeft in wat Gilf action  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Jun 2010 20:22 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | D: schreef: | | GekooktEi schreef: | | Psychrome Dark schreef: | | Never heard of the phenomenom MILF? |
....Realy...ik denk stiekem dat D: zin heeft in wat Gilf action  |
nee ik val niet op oudere vrouwen. En ik krijg daar over het algemeen wel altijd de aandacht van :{w |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 29 Jun 2010 20:39 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Psychrome Dark schreef: | | Never heard of the phenomenom MILF? |
Een vrouw is een cougar als ze op jongere kerels valt, een MILF is gewoon Mother i'd like to fuck. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 29 Jun 2010 20:40 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | GekooktEi schreef: | | Psychrome Dark schreef: | | Never heard of the phenomenom MILF? |
Een vrouw is een cougar als ze op jongere kerels valt, een MILF is gewoon Mother i'd like to fuck. |
@ GekooktEI
You just got BURNED!
@ D:
Het telt niet als oma's je vragen of je een snoepje wilt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dyllann |
Geplaatst: 29 Jun 2010 20:55 Onderwerp:
| |

|
| Psychrome Dark schreef: | | Trueskill schreef: | | GekooktEi schreef: | | Psychrome Dark schreef: | | Never heard of the phenomenom MILF? |
@ GekooktEI
You just got BURNED!
@ D:
Het telt niet als oma's je vragen of je een snoepje wilt. |
Het telt wel als het genoemde snoepje het kleine mannetje in de boot is. If you catch my drift. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 29 Jun 2010 21:10 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Psychrome Dark schreef: | | Trueskill schreef: | | Een vrouw is een cougar als ze op jongere kerels valt, een MILF is gewoon Mother i'd like to fuck. |
@ GekooktEI
You just got BURNED! |
Jongens... Ik weet wel dat het een verschil is, maar die vrouw is dan toch ook een cougar als ze op Nino zou vallen? Ik noemde het niet als vervangende term maar als een andere benaming ervoor. Kijk, stel dat ze iets van Nino wilde, dan hoeft het geen milf te zijn (ze had ook oerlelijk kunnen zijn) maar is het wel een cougar.
Laatst aangepast door GekooktEi op 29 Jun 2010 21:54; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 29 Jun 2010 21:23 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Psychrome Dark schreef: | | Een vrouw is een cougar als ze op jongere kerels valt, een MILF is gewoon Mother i'd like to fuck. |
@ GekooktEI
You just got BURNED! |
Jongens... Ik weet wel dat het een verschil is, maar die vrouw is dan toch ook een cougar als ze op Nino zou vallen? Ik noemde het niet als vervangende term maar als een andere benaming ervoor. Kijk, stel dat ze iets van Nino wilde, dan hoeft het geen milf te zijn (ze had ook oerlelijk kunnen zijn) maar is het wel een cougar.[/quote]
Dan heb ik je verkeerd begrepen, het spijt me.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 29 Jun 2010 22:04 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Jun 2010 22:32 Onderwerp:
| |

|
| waarom moet overal toch een engelstalige naam aan gegeven worden noem het gewoon een oudere vrouw die op jongens valt klaar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 29 Jun 2010 22:47 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | waarom moet overal toch een engelstalige naam aan gegeven worden noem het gewoon een oudere vrouw die op jongens valt klaar. |
Veel te lang, ik stel voor dat we gewoon voor de Nederlandse variant gaan: Poema.
"Hey, check die lekkere poema!"
"Met die poema zou ik wel een avondje willen stoeien"
etc |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Jun 2010 23:02 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | D: schreef: | | waarom moet overal toch een engelstalige naam aan gegeven worden noem het gewoon een oudere vrouw die op jongens valt klaar. |
Veel te lang, ik stel voor dat we gewoon voor de Nederlandse variant gaan: Poema.
"Hey, check die lekkere poema!"
etc |
ik zal het even vertalen:
"hey, zie eens die sexueel aantrekkelijke oudere vrouw"
Dat kost je maar 3 meer woorden, zoveel langer duurt dat niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 29 Jun 2010 23:03 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 29 Jun 2010 23:05 Onderwerp:
| |

|
En wat nu als je een verhaal schrijft waar je 40x die 'sexueel aantrekkelijke oudere vrouw' moet schrijven?
dan zijn het er opeens 120 woorden meer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 29 Jun 2010 23:21 Onderwerp:
| |

|
En laten we niet eens beginnen over hoeveel letters het wel niet meer is dan "poema".
Ik ben nu wel benieuwd naar een verhaal waar 40 keer de "sexueel aantrekkelijke oudere vrouw" (een beschrijving die overigens zeker niet volledig is) in voor komt, trouwens. Wil er iemand hier een lichtelijk pikant verhaal schrijven over een sexueel aantrekkelijke oudere vrouw? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Jun 2010 23:25 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | En laten we niet eens beginnen over hoeveel letters het wel niet meer is dan "poema".
Ik ben nu wel benieuwd naar een verhaal waar 40 keer de "sexueel aantrekkelijke oudere vrouw" (een beschrijving die overigens zeker niet volledig is) in voor komt, trouwens. Wil er iemand hier een lichtelijk pikant verhaal schrijven over een sexueel aantrekkelijke oudere vrouw? |
27 letters. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 30 Jun 2010 11:20 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | En laten we niet eens beginnen over hoeveel letters het wel niet meer is dan "poema".
27 letters. |
Jouw moeder heeft 27 letters! BAM! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 30 Jun 2010 11:32 Onderwerp:
| |

|
| Psychrome Dark schreef: | | D: schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | En laten we niet eens beginnen over hoeveel letters het wel niet meer is dan "poema".
27 letters. |
Jouw moeder heeft 27 letters! BAM! |
Hahahaha, jezus mina  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 30 Jun 2010 11:47 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
D:, we hebben het er de vorige pagina nog over gehad wat het verschil was tussen een M.I.L.F. ("seksueel (wel goed spellen D aantrekkelijke oudere vrouw" om het vrij te vertalen) en een cougar/poema (oudere vrouw die "jaagt" op jongere mannen)... En nu zit jij weer te zeggen dat dat hetzelfde is.
Eerst zei je "oudere vrouw die op jongens valt", dat klopte, maar dat is dus iets anders dan een "seksueel aantrekkelijke oudere vrouw".
@ Robert: Die quotefail kwam oorspronkelijk van mij, maar ik zag dat het bij Trueskill niet klopte toen hij mij quotte en toen fixte ik mijn post even  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 25 Jul 2010 11:28 Onderwerp:
| |

|
Mijn beschrijving van gisteren:
Ik werd wakker naast dat meisje wat ik al tijden leuk vind en mee rotzooi maar niks mee heb. Later op die dag zoende ik een ander meisje van me werk omdat ze beweerde dat ik het niet zou durven.
Zoen ik haar eindelijk (na twee jaar, collega van me) en dan wordt ze gelijk helemaal verlegen. Echt te grappig, eerst grote bek, daarna een 180 graden draai in persoonlijkheid
Maar ja, ze is nu even op vakantie, kijken of ze bijdraait  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 25 Jul 2010 11:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
|