Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 161, 162, 163  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Gadverdamme. Hoop dat je een SOA krijgt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

Ja. van het zoenen idd
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 12:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

wtf is dat nou voor een opmerking?!

-edit: dit topic is trouwens ook over zijn hoogtepunt heen vroegah hadden we nog van dit soort epische verhalen

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=4400&postdays=0&postorder=asc&start=175

Laatst aangepast door Robert op 25 Jul 2010 12:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 12:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Herpes kan via kussen doorgegeven worden.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, koortslip is ook al een vorm van herpes
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

-edit: dit topic is trouwens ook over zijn hoogtepunt heen vroegah hadden we nog van dit soort epische verhalen

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=4400&postdays=0&postorder=asc&start=175

of dit: http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=4400&postdays=0&postorder=asc&start=425
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Whahaha ja die Zie zang kan er ook wat van XD. Als ik me verveel zal ik dit nog eens door gaan lezen want dit is gewoon goud!

Misschien ga ik er wel een bundel van maken...
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Ik geloof niet in karma maar de natuur heeft mooie oplossingen voor dit soort dingen. Ik hoop ook niet dat hij dood gaat, maar overvloedige sex met meer dan 1 persoon (en het spelen met de gevoelens van mensen) mag best afgestraft worden. Een SOA lijkt me dan ook wel terecht.

Herpes zou ik wel okay mee zijn.

Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 25 Jul 2010 13:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie zeg dat ik overvloedige sex heb met beide? Ik heb toch duidelijk gezegd dat ik dat andere meisje heb gezoend, niet geneukt?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Komt er vast nog wel eens van. Het was ook meer een grapje in de richting van "dat zou wel een mooie, poetische afstraffing zijn voor zo'n soort houding tegen meisjes hebben". Maar misschien ben ik ouderwets en is de ene ochtend in het bed met een meisje liggen en dan later op de dag een ander meisje kussen tegenwoordig al sociaal geaccepteerd. We hebben hier natuurlijk wel vooral mannen op het forum.

Misschien wel interessant om te vragen of je inderdaad principes hebt? Kussen met 2 meisjes op 1 dag mag kennelijk wel. Met de gevoelens van 2 meisjes spelen dus ook wel. Sex niet? Waar ligt de grens?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Over dit topic verspreid staan echt de geweldigste verhalen. De laatste epische vond ik nog hmm die van. Weet ik niet. Over twee meiden en heel veel facebook links erbij

Ik zat net al op pagina 100 maar ben er overheen gelezen blijkbaar.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Komt er vast nog wel eens van. Het was ook meer een grapje in de richting van "dat zou wel een mooie, poetische afstraffing zijn voor zo'n soort houding tegen meisjes hebben". Maar misschien ben ik ouderwets en is de ene ochtend in het bed met een meisje liggen en dan later op de dag een ander meisje kussen tegenwoordig al sociaal geaccepteerd. We hebben hier natuurlijk wel vooral mannen op het forum.

Misschien wel interessant om te vragen of je inderdaad principes hebt? Kussen met 2 meisjes op 1 dag mag kennelijk wel. Met de gevoelens van 2 meisjes spelen dus ook wel. Sex niet? Waar ligt de grens?

Mwoah, met de gevoelens spelen van meiden komt niet echt van pas. De ene wilt zelf geen relatie. De ander daagde me uit om te zoenen, al langere tijd. Dus het moest er ooit eens van komen. Maar dat meisje waar ik mee zoende werk ik al twee jaar mee, dus die had ik elke zaterdag al als flirt voordat ik uberhaupt met dat ene meisje begon te daten enzo, if that helps?

Ik ben geen player, ook zeker geen moraalridder, maar ik vind zelf dat ik wel de juiste afweging maak, ik laat niet meiden in huilen uitbarsten omdat ik hun heb gekwetst, ik kwets niemand hiermee.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

Meiden zijn net zo erg hoor, èèn vriendin van mij gaat nu met een ander terwijl ze nog een relatie heeft met haar vriend die ook al 2x is vreemdgegaan. En ken ook zat meiden die van de een naar de ander gaan zonder ook maar na te denken hoe die jongen zich voelt als ze met een vriend van hem er van doorgaat op z`n verjaardag.

Ik vind het zelf echt belachelijk om zo eventjes op een avondje je partner te dumpen voor een ander of met een ander te gaan rotzooien.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Meiden zijn net zo erg hoor, èèn vriendin van mij gaat nu met een ander terwijl ze nog een relatie heeft met haar vriend die ook al 2x is vreemdgegaan. En ken ook zat meiden die van de een naar de ander gaan zonder ook maar na te denken hoe die jongen zich voelt als ze met een vriend van hem er van doorgaat op z`n verjaardag.

Ik vind het zelf echt belachelijk om zo eventjes op een avondje je partner te dumpen voor een ander of met een ander te gaan rotzooien.

Geloof me, ik weet er alles van hoe vreselijk meisjes kunnen zijn

Als je dit soort dingen doet moet je er in ieder geval ook eerlijk over kunnen zijn tegen iedereen, anders ben je gewoon aan 't liegen en bedriegen. Dit geld net zo goed voor de dames als de heren. Ik heb overigens ook niks tegen mensen die gewoon eerlijk zijn over hoe ze leven tegen iedereen (inclusief hun meerdere partners dus), want iedereen heeft andere principes. Als je er maar open over bent.

@ Nelus: Tja, mijn levensstijl is het iig niet, maar misschien heb ik wat te snel geoordeeld. Als het meisje opeens verlegen is kan het heel goed zijn dat ze je leuk vind, dus of ze 't leuk vind om te horen dat je die ochtend nog iemand anders zat te zoenen, mwoah.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, ik heb het haar nog gezegd voordat ik haar zoende (niet direct ervoor, maar eerder die middag) Maar ze had zelf tot twee weken geleden ook een vriend, maar daar is het mee uit. Dus we waren die gehele tijd dat we met andere bezig waren heel open tegen elkaar over onze andere partners zeg maar (alhoewel de mijne dus niet echt een partner is). Maar nu ik haar eens zoende, deed ze dus meer verlegen, was wel schattig Normaal heeft ze altijd een grote bek tegen mij over andere jongens enzo, maar eigenlijk is ze een klein schattig meisje.

Laatst aangepast door Nelus op 25 Jul 2010 14:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
-karaktervol euvre-

Een man van mn hart.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier een LOLQUE? verhaal

situatie is als volgt
2 groepen, 1 jongensgroep met 10 man van rond de 20
1 groep met 2 dochters en een moeder
gaan beide uit, een van de jongens is helemaal dronken en danst met de moeder, moeder ook dronken, ze zoenen, gaan naar het strand, en doen het daar
verhaal ging heel het hotel rond, alleen dr dochters weten het nog niet

btw
jongen was 19, vrouw was 42
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet zeggen dat het een vrij typisch verhaal is
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat die Nelus eens zn pleziertjes hebben!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Indeed (A) Maar ik wil me gedrag dus heus wel verantwoorden als daar naar gevraagd wordt.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Indeed (A) Maar ik wil me gedrag dus heus wel verantwoorden als daar naar gevraagd wordt.

Spring je ook van de brug af als daar naar gevraagd word?

Je zegt al tijden dat je het wel best zo vind hoe het nu gaat tussen jou en de meiden en nu er een random gozer (Ik neem aan dat jullie elkaar niet kennen in reallife) zegt dat hij het maar niets vind ga je je daar maar naar aanpassen? Ik snap jou niet hoor.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Heuh, nee, ik pas me niet aan. Ik bedoelde meer als in: Als mensen vragen naar een uitleg van mijn gedrag, dan wil ik het dus best uitleggen (gedrag verantwoorden).
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het ook geen heel raar concept dat iemand z'n gedrag aan past; we zijn allemaal nog in de "leer" fases van ons leven. We delen ideeen over hoe we kunnen/moeten leven met elkaar en dat verandert je echt wel.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja maar Ninodude had het idee dat ik nu mijn gedrag zou gaan aanpassen door wat je zei. Maar aangezien ik mijn gedrag niet schandalig vind, stop ik er niet mee ofzo, tenzij het kwetsend wordt, dan natuurlijk wel.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Zateeeerdaaag naar Cafffeee Almaaaa!

Was weer een tijdje geleden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 120 van 163

Ga naar: