Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 161, 162, 163  Volgende  
VampirePrincess BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

kubus schreef:
Lol ik geloof dat ik genoeg gezegd heb.

Even voor de duidelijkheid, ik heb niks tegen female gamers. Met de nadruk op female gamers. Waar ik wel een schijthekel heb zijn zogenaamde "GAMERGURLZ" zoals het paar borsten hierboven.

Ik wordt knettergestoord van het imago dat dit soort mensen zetten van vrouwelijke gamers. Niet elk meisje dat gamed loopt haar tieten te flashen overal met "dont hit on me silly booooysss~ )" teksten en dergelijken.

Zucht.

Btw hebben wij elkaar ontmoet dan? >_>

Hahahaha amusant ben je Alicia, ik zou bijna denken dat je wat te zeggen had behalve deze onzinnige gebash van je wat werkelijk nergens over gaat immers ik ben jou niet en vice versa dus bemoei je lekker met je eigen zaken. En ja we hebben elkaar idd ontmoet ;d Jij was die domme meid die nauwelijks uit haar woorden kwam en een beetje bijstond..

Get over it and move on. ;] we hebben elkaar bij de training ontmoet. Je had me toch een indruk achter gelaten .. Zo mondig was je toen niet.. hier ben je opeens de held.. id like to see you those things irl. Hell je kon niet eens fatsoenlijk wat bijdragen aan de hele dag. Lachwekkend

Nochtans internet hero's are internet hero's, begrijp dat je hier ineens een grote bek hebt. Chapeau.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

VampirePrincess schreef:
kubus schreef:
bitching

bitching back.

mauw~
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Wil je een breezah?
Terug naar boven
kubus BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

VampirePrincess schreef:
Hahahaha amusant ben je Alicia, ik zou bijna denken dat je wat te zeggen had behalve deze onzinnige gebash van je wat werkelijk nergens over gaat immers ik ben jou niet en vice versa dus bemoei je lekker met je eigen zaken. En ja we hebben elkaar idd ontmoet ;d Jij was die domme meid die nauwelijks uit haar woorden kwam en een beetje bijstond..

Get over it and move on. ;] we hebben elkaar bij de training ontmoet. Je had me toch een indruk achter gelaten .. Zo mondig was je toen niet.. hier ben je opeens de held.. id like to see you those things irl. Hell je kon niet eens fatsoenlijk wat bijdragen aan de hele dag. Lachwekkend

Nochtans internet hero's are internet hero's, begrijp dat je hier ineens een grote bek hebt. Chapeau.

Hahahhahahaa dit is echt briljant. Dus je bent echt die Suna van de training en het meisje dat vervolgens werd ontslagen omdat ze iedereen de schuld van alles gaf en alleen maar met d'r voorgevel stond te pronken achter de balie.

En ik heb geen idee waar je het over hebt met niet uit m'n woorden komen. Ik praat met m'n mond he, niet met m'n tieten. :O Maak je daar niet een vergissing?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Could u write my name on ur tits ?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat

wtf is hier aan de hand ahaha dit is weer eens anders dan het normale 360/PS3 gebitchfight.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
wtf is hier aan de hand ahaha dit is weer eens anders dan het normale 360/PS3 gebitchfight.

Idd dit breekt zo lekker de week.
Terug naar boven
kubus BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Robert schreef:

Idd dit breekt zo lekker de week.

Waar denk je aan?

Anyways ik vind het mooi geweest zo. Wil geen mods op m'n dak voor het offtopic gaan om zoiets knulligs XP. Ik heb een mooie avond gehad!

OT: Nog steeds in vaste relatie. Binnenkort maar eens een vakantie plannen met z'n tweeen, werd weleens tijd na 2,5 jaar D;...
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet niet, geen zin om Suna te vooroordelen eigenlijk. Mensen die met hun tieten op hyves staan te showen zijn niet per se sletten ofzo. Kunnen trots zijn dat ze een mooi voorgevel hebben. Als ik een sixpack had zou ik niet per se mijn profielfoto een sixpack laten zien maar ook niet schamen als er een mooie foto wordt gemaakt bij het zwembad en die dan post op me hyves

Moraal: Niet vooroordelen!

kubus schreef:
werd weleens tijd na 2,5 jaar D;...

Gratz! Dat is wel nice!

Laatst aangepast door Nelus op 25 Mei 2010 23:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat

ohja, nog even een voorspelling

binnen een dag is er een Houd elkaar hier op de hoogte van je liefdesleven! - deel 2
Terug naar boven
VampirePrincess BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat

kubus schreef:
VampirePrincess schreef:

Hahahhahahaa dit is echt briljant. Dus je bent echt die Suna van de training en het meisje dat vervolgens werd ontslagen omdat ze iedereen de schuld van alles gaf en alleen maar met d'r voorgevel stond te pronken achter de balie.

En ik heb geen idee waar je het over hebt met niet uit m'n woorden komen. Ik praat met m'n mond he, niet met m'n tieten. :O Maak je daar niet een vergissing?

Eigenlijk zat het toch wat genuanceerder dan dat.. Ach ja wat kan je ook verwachten van een manager die de helft van zn leven in de FRS heeft door gebracht en niet al te bijster snugger is. Hell, Hij wist nie eens van de buma af en wilde al meteen opstappen als hij niet zn muziek mocht draaien omdat t illegaal was LOL wat een onnozelheid..
Was overigens erg vermakelijk je zo te zien zitten daar met je mond vol tanden.. totaal geen idee waar t over ging hahaha XD Wat me dan wel verbaasd is dat je hier zo n grote mond hebt maar irl niet eens je mond open deed.. Dat vind ik pas zwak en laf van je ..
Enfin, internet hero's will be internet hero's ;D toch zo veilig om vanuit je pc tje dit soort dingen neer te typen.. ;] je zou eens in mn gezicht moeten proberen
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Anyways ik vind het mooi geweest zo. Wil geen mods op m'n dak voor het offtopic gaan om zoiets knulligs XP. Ik heb een mooie avond gehad!

Maak je niet zo druk om die gasten, die staan erbij en kijken ernaar zoals gewoonlijk. Ja of Stefan of Nick springt ertussen om te laten zien dat hij enige rol van betekenis speelt.

Off Nelus weer met zijn gezeik.

Laatst aangepast door Kurosaki01 op 25 Mei 2010 23:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Zou ik nog antwoord op mijn vraag krijgen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok, *boks ring bel*
Klaar, match is over Verbaal debat is gevoerd.
Nu weer terug naar relatiegerelateerde (lol, dat woord) onderwerpen
Terug naar boven
VampirePrincess BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer dat ze nu opeens weg gaat.. begon net interessant te worden..
Erg grappig dit hahah ze was zo rustig beetje bescheiden en niet al te gebekt en hier is ze opeens degene met de grootste mond .. o god ;] if only i emt her in real life once again <3
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat

VampirePrincess schreef:
kubus schreef:
VampirePrincess schreef:

Eigenlijk zat het toch wat genuanceerder dan dat.. Ach ja wat kan je ook verwachten van een manager die de helft van zn leven in de FRS heeft door gebracht en niet al te bijster snugger is. Hell, Hij wist nie eens van de buma af en wilde al meteen opstappen als hij niet zn muziek mocht draaien omdat t illegaal was LOL wat een onnozelheid..
Was overigens erg vermakelijk je zo te zien zitten daar met je mond vol tanden.. totaal geen idee waar t over ging hahaha XD Wat me dan wel verbaasd is dat je hier zo n grote mond hebt maar irl niet eens je mond open deed.. Dat vind ik pas zwak en laf van je ..
Enfin, internet hero's will be internet hero's ;D toch zo veilig om vanuit je pc tje dit soort dingen neer te typen.. ;] je zou eens in mn gezicht moeten proberen

ja, of in je tieten...
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat

I would be in for that.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

nah, doe mij maar puur natuur
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat

I'd Zerg rush those puppies though
Terug naar boven
VampirePrincess BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Omg dit is heel triest.. Waar zijn de mods?
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Die zijn aan het fappen op je tieten
Terug naar boven
FreakingWesley BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Twee meisjes in dezelfde training. Eentje is ontslagen wegens puur sletten gedrag, de andere is winkelmanager geworden. Je haalt jullie situaties van de training een beetje door de war meid, sinds mensen nog over je en je vage opmerkingen hebben zitten praten.

Niet dat iemand had verwacht van jou het laatste woord te krijgen . Ga me er echter verder niet mee bemoeien, ik zie de "Kan je het zelf niet aan" gebitch nu al aankomen .

Laatst aangepast door FreakingWesley op 25 Mei 2010 23:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang zou er wel raad mee weten.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Die zijn aan het fappen op je tieten

Comment of the year?
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
zie sang zou er wel raad mee weten.

GIE MOE DIE BIE DE TETTE PAKKE
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 107 van 163

Ga naar: