| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| ninodude |
Geplaatst: 25 Mei 2010 23:47 Onderwerp:
| |

|
Anders deze wel:
| Trueskill schreef: | | zie sang zou er wel raad mee weten. |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| AmazingShikoku |
| |

|
| Ik heb het gevoel dat danny in een troll attempt iets op zijn manboobs gaat krabbelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VampirePrincess |
| |

|
| FreakingWesley schreef: | Twee meisjes in dezelfde training. Eentje is ontslagen wegens puur sletten gedrag, de andere is winkelmanager geworden. Je haalt jullie situaties van de training een beetje door de war meid, sinds mensen nog over je en je vage opmerkingen hebben zitten praten.
Niet dat iemand had verwacht van jou het laatste woord te krijgen . Ga me er echter verder niet mee bemoeien, ik zie de "Kan je het zelf niet aan" gebitch nu al aankomen . |
Nee das duidelijk je hebt geen flauw idee waar je t over hebt hoe t ging en wat de situatie is.. Dus waar kom jij ineens vandaan mister knight in shining armor? ik weet dat de behoefte voor een mening hoog is vooral op foras maar hou je domme opmerkingen zonder enig grond voor je aub kom je iig nie zo oblivious over dus leuke analyse maar verder gebakken lucht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 25 Mei 2010 23:49 Onderwerp:
| |

|
| AmazingShikoku schreef: | | Ik heb het gevoel dat danny in een troll attempt iets op zijn manboobs gaat krabbelen. |
Die van Danny zijn vast wel groot genoeg om I <3 AmazingShikoku op te schrijven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FreakingWesley |
Geplaatst: 25 Mei 2010 23:49 Onderwerp:
| |

|
| VampirePrincess schreef: | | Bawww wat ik zeg is waar en wat jij zegt is onzin ookal is het een feit dat ik ben ontslagen en zij niet bawwwww ga weg |
lol k |
|
| Terug naar boven |
|
|
| AmazingShikoku |
Geplaatst: 25 Mei 2010 23:52 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | AmazingShikoku schreef: | | Ik heb het gevoel dat danny in een troll attempt iets op zijn manboobs gaat krabbelen. |
Die van Danny zijn vast wel groot genoeg om I <3 AmazingShikoku op te schrijven. |
Al mag VampirePrincess het altijd even proberen natuurlijk^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VampirePrincess |
Geplaatst: 25 Mei 2010 23:55 Onderwerp:
| |

|
Ohw ik ben binnenkort tocvh in Amsterdam met de sc2 toernooi.. zal ik anders Alicia een bezoekje brengen :DDDD kijken wat ze in t echt te melden heeft LOL |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Mei 2010 23:56 Onderwerp:
| |

|
| VampirePrincess schreef: | Ohw ik ben binnenkort tocvh in Amsterdam met de sc2 toernooi.. zal ik anders Alicia een bezoekje brengen :DDDD kijken wat ze in t echt te melden heeft LOL |
Film je het voor ons? Gewoon zon camera tussen die tieten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 25 Mei 2010 23:57 Onderwerp:
| |

|
| VampirePrincess schreef: | Ohw ik ben binnenkort tocvh in Amsterdam met de sc2 toernooi.. zal ik anders Alicia een bezoekje brengen :DDDD kijken wat ze in t echt te melden heeft LOL |
Just drop it, kom op, op je hyves staat dat je 28 bent, dus gedraag je ernaar xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VampirePrincess |
Geplaatst: 25 Mei 2010 23:57 Onderwerp:
| |

|
| Kurosaki01 schreef: | | VampirePrincess schreef: | Ohw ik ben binnenkort tocvh in Amsterdam met de sc2 toernooi.. zal ik anders Alicia een bezoekje brengen :DDDD kijken wat ze in t echt te melden heeft LOL |
<3 tuurlijk geen probleem anders kom je mee en breng je modder of schuim mee voor extra effect |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 25 Mei 2010 23:58 Onderwerp:
| |

|
| VampirePrincess schreef: | | Kurosaki01 schreef: | | VampirePrincess schreef: | Ohw ik ben binnenkort tocvh in Amsterdam met de sc2 toernooi.. zal ik anders Alicia een bezoekje brengen :DDDD kijken wat ze in t echt te melden heeft LOL |
<3 tuurlijk geen probleem anders kom je mee en breng je modder of schuim mee voor extra effect |
Sorry, er ging even een hele mooie fantasie door me heen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 25 Mei 2010 23:58 Onderwerp:
| |

|
wow did is beter dan Clash of the Titans Kunnen we dit niet uitvechten in SSF IV? Die heb ik al weken in de kast staan en nog niet online gespeeld... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 25 Mei 2010 23:59 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | VampirePrincess schreef: | | Kurosaki01 schreef: | | VampirePrincess schreef: | Ohw ik ben binnenkort tocvh in Amsterdam met de sc2 toernooi.. zal ik anders Alicia een bezoekje brengen :DDDD kijken wat ze in t echt te melden heeft LOL |
Sorry, er ging even een hele mooie fantasie door me heen |
Welke had jij?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
| |

|
| Nelus schreef: | | VampirePrincess schreef: | Ohw ik ben binnenkort tocvh in Amsterdam met de sc2 toernooi.. zal ik anders Alicia een bezoekje brengen :DDDD kijken wat ze in t echt te melden heeft LOL |
Just drop it, kom op, op je hyves staat dat je 28 bent, dus gedraag je ernaar xD |
Kijkt naar D: & Shadowx, wat zij je ookal weer? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
| |

|
| VampirePrincess schreef: | | Kurosaki01 schreef: | | VampirePrincess schreef: | Ohw ik ben binnenkort tocvh in Amsterdam met de sc2 toernooi.. zal ik anders Alicia een bezoekje brengen :DDDD kijken wat ze in t echt te melden heeft LOL |
Of ketchup als nepbloed voor de eindscene en vuurwerk voor een grote explosie  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| AmazingShikoku |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:00 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | wow did is beter dan Clash of the Titans Kunnen we dit niet uitvechten in SSF IV? Die heb ik al weken in de kast staan en nog niet online gespeeld... |
Ik zat persoonlijk meer te denken aan een wet t-shirt contest. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:01 Onderwerp:
| |

|
Ik zat te denken aan Suna in een modderbad en dat ik haar mocht schoonmaken afterwards  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VampirePrincess |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:03 Onderwerp:
| |

|
| AmazingShikoku schreef: | | elemeNt schreef: | wow did is beter dan Clash of the Titans Kunnen we dit niet uitvechten in SSF IV? Die heb ik al weken in de kast staan en nog niet online gespeeld... |
Ik zat persoonlijk meer te denken aan een wet t-shirt contest. |
Zo boeiend is Alicia niet :p trust me je kunt wel tig meer meiden bedenken die een leukere uitzicht hebben |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:03 Onderwerp:
| |

|
Ik kom wel mee, np ik ben toch binnenkort een keer in Adam.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:04 Onderwerp:
| |

|
Daar gaat het nou fout in jullie liefdesleven.. je moet niet denken, maar doen Om even ontopic te blijven.
ps. Is Vamp 28?? Ik dacht 16 ofzo toen ik haar avatar zag  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:04 Onderwerp:
| |

|
En nu genoeg offtopic en Bitchfights. *Wijst met zijn digitale vinger naar het chattopic*
Het was even leuk, nu weer terug naar de liefdes drama's.
Laatst aangepast door Nickdhnick op 26 Mei 2010 00:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:05 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | | Ja of Stefan of Nick springt ertussen om te laten zien dat hij enige rol van betekenis speelt. |
So I told you. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:06 Onderwerp:
| |

|
Nou, al dat drama verdient wat mij betreft een dikke
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:15 Onderwerp:
| |

|
| Wie nu nog doorgaat over VampirePrinsess of Kubus. Direct of indirect krijgt een directe waarschuwing. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 26 Mei 2010 00:15 Onderwerp:
| |

|
| Mogen we wel verder gaan over Laura? |
|
| Terug naar boven |
|