Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 22, 23, 24  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Mafusto schreef:
In Enschede is ie overal al te koop
En sommige Mediamarkten in Nederland verkopen het spel voor 45 Euro.

Dwazen. Spel is gewoon €59,99 waard.

Zoiets heet concurrentie. MM Enschede heeft ongeveer 15 winkels (waarvan minimaal de helft aan hetzelfde plein zit) die ook het spel verkopen. Winkels die het spel gewoon voor 60 euro verkopen zullen dus weinig spellen kwijtraken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Mr. Awesome schreef:
Mafusto schreef:

Dat je hem voor 45 koopt, betekent alleen maar dat het misschien import is, en/of de winkel er minder winst om maakt. Het is echt niet zo dat Rockstar er dan minder op verdient.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Hij was er gelukkig

Geen special edition maar dat maakt me niet zoveel uit. De exta's interesseerden me toch niet echt zoveel.

Ziezo, eens benieuwd ^_^
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

klotezooi, het spel ligt in de winkel maar de SE ligt niet in de winkel en hoofdkantoor van de winkel weet nieteens wanneer.

Kan over een week en over 2 weken..

naja tot die tijd maar dragon age platinummen dan. :/
En verder maar national geographic kijken ofzo.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Mr. Awesome schreef:
Mafusto schreef:

Dat je hem voor 45 koopt, betekent alleen maar dat het misschien import is, en/of de winkel er minder winst om maakt. Het is echt niet zo dat Rockstar er dan minder op verdient.

Winkels zoals mediamarkt verkopen uitsluiten Pal regio games. Dus het is geen import.
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb mijn versie al in maar gepre-ordert bij frs en krijg nu dit mailtje:
Beste klant,

Onlangs heb je op onze website de game Red Dead Redemption voor de PS3 besteld.
Helaas zijn er op dit moment grote landelijke leveringsproblemen voor de Limited Edition van de PS3, waardoor wij je bestelling niet tijdig kunnen verzenden.
We doen ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te versturen.
Naar verwachting ontvang je de Limited Edition begin volgende week.
Zodra je bestelling verzonden wordt, ontvang je van ons een email.

Onze excuses voor dit ongemak.

Uhmm, wat de ne*k is het nut van pre-orderen als je het niet op de release geleverd krijgt. Dikke faal.
#notamused
Terug naar boven
jerfo BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat

ik kon ook kiezen of ik wachtte of dat ik hem vandaag zou hebben,
keuze was snel gemaakt, die bonussen zijn tog niet nodig
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 04:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Mr. Awesome schreef:
Mafusto schreef:

Zoiets heet concurrentie. MM Enschede heeft ongeveer 15 winkels (waarvan minimaal de helft aan hetzelfde plein zit) die ook het spel verkopen. Winkels die het spel gewoon voor 60 euro verkopen zullen dus weinig spellen kwijtraken.

Ik koop bijna nooit spellen voor 60 euro. Ik koop sowieso via het buitenland, dus maximaal 48 euro. Meestal wacht ik of heb ik ook een kans dat ik hem voor 36 euro kan krijgen via Singapore enzo.

Ik kan nu ook Red Dead Redemption aanschaffen voor 36 euro, maar ik ga toch maar voor de PS3 versie en die is out of stock.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 06:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Mafusto schreef:
Winkels zoals mediamarkt verkopen uitsluiten Pal regio games. Dus het is geen import.

Okee, ik zei ook: of het is import, óf de winkel kiest ervoor om wat minder winst te maken in ruil voor extra sales die dat uiteraard compenseren.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 09:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Mediamarkt is een groothandel bedrijf en bestelt games in grote getallen tegenover een korting van de leverancier. Beide hebben geen last van minder winst.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Lajakovic schreef:
Heb mijn versie al in maar gepre-ordert bij frs en krijg nu dit mailtje:
Beste klant,

Onlangs heb je op onze website de game Red Dead Redemption voor de PS3 besteld.
Helaas zijn er op dit moment grote landelijke leveringsproblemen voor de Limited Edition van de PS3, waardoor wij je bestelling niet tijdig kunnen verzenden.
We doen ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te versturen.
Naar verwachting ontvang je de Limited Edition begin volgende week.
Zodra je bestelling verzonden wordt, ontvang je van ons een email.

Onze excuses voor dit ongemak.

Uhmm, wat de ne*k is het nut van pre-orderen als je het niet op de release geleverd krijgt. Dikke faal.
#notamused

Ik had precies hetzelfde, nu heb ik hem dus morgen. Niet fijn xD
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haal hem wss ook morgen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

nou fuck die special edition maar hoor ,ik heb de gewone versie gehaald en heb net mn eerste stallion gelassoed. Dat lassoen is niet makkelijk maar het temmen wel.

Ik speel trouwens met expert aim ik ben geen kutnoob met autoaim en ik ga ook niet online met autoaim spelen.

Verder ben ik al eens doodgeschoten (lol) omdat ik perongeluk een bank binnen liep waar ik blijkbaar niet mocht komen en toen begon de hele stad op me te schieten, ik heb wel een headshot gemaakt maar kreeg de trophy niet, en ik heb al wat horsethieves gekilled ook met headshots, naja.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat

wow je bent echt pro
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Me has it!
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok de Sexscene heb ik nu ook gezien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jonezy BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is zo geweldig dit spel. Lekker rondrijden op je paard, af en toe een missie doen, zelf op onderzoek uitgaan. Ik kreeg een schatkaart van een man die ik had gered tijdens een willekeurige gebeurtenis. De tekening stelde een plek voor, maar ik had geen flauw idee waar in deze gigantische wereld. Toen ging ik weer een missie doen en kwam een plek tegen die op de tekening leek. Ik vergeleek het. Hier moest de schat liggen! Toen vond ik de schat, een kist met een goudstaaf en een nieuwe kaart! Geweldig wat een avontuur.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was in het begin best wennen met de controls maar het is een briljant spel, alleen je moet niet willekeurig mannen die staan te pissen voor de toiletten weg lassoën ben ik achter gekomen _O-
Dikke 50 dubloenen betalen bij het postkantoor lol.

Hm, oh en ik heb net mn eerste zootje schurken gepakt, ik vind (en jullie zullen het vast niet met mij eens zijn) een goedzak spelen wel cool, ik bedoel iedere badgui is bang voor de sheriff ;>

Weet niet of ik online een sheriff ga worden of toch een bandiet maar ik ga eerst lekker de hele 1p mode doorspelen voordat ik online ga spelen.

Lasso ftw, echt coolste wapen in het spel tot nu toe ^^

edit:
Oh en in een nachtelijk jachtavontuurtje kwam ik een heel donkerbruin paard tegen, leek in de nacht wel pikzwart dus ik als een dolle erachteraan en em tamen, is het licht heeft ie wel zwarte plekken maar is ie voornamelijk dus donkerbruin zoals ik al zei, wel jammer.
Maar is wel een gaaf paard, ik heb em al zon 4 a 5 missies gebruikt.

edit²: ik snap geen ene reet van al die minigames trouwens, zelfs op de laagste bet zijn ze bijna niet te doen, horseshoe lukt het me wel om in het zand te gooien (altijd perfect op groen) maar die vent wint altijd.
five finger (oftewel messen of vingerhakken) is ook niet te doen, ik kan die sequence wel snel doen maar tegenstander wint altijd..

Pokeren ga ik ook nog niet proberen want daar snap ik ook geen hol van.
Moet ik toch dat kutspel eens leren zucht..
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook nog geen enkele minigame gewonnen hoor D:
Tot nu toe speel ik als een goede jongeman. Ik ga hem denk ik sowieso helemaal als een goed persoon spelen, maar ik kwam ook een prostituee tegen in Armadillo die aangevallen werd door een man en die man trok een mes. Toen schoot ik die man dood om de vrouw te redden en toen bedankte ze me, maar kwam er wel te staan dat ik nu een beetje 'bad' was geworden. Achja, dat heb ik er voor over Heb ook 1 bandiet gevangen. Z'n hele bende vermoord, hij ging er vandoor, dikke achtervolging over de prairie, toen pakte ik mijn lasso en ving hem van z'n paard af. Onderweg terug naar Armadillo probeerden andere handlangers hem te bevrijden maar ik hield ze moedig van me af met mijn pistool. Wat een avontuur, en zoals eerder ook al, dit heeft niets met de main-quests van doen en toch is het geweldig!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Ik heb ook nog geen enkele minigame gewonnen hoor D:
Tot nu toe speel ik als een goede jongeman. Ik ga hem denk ik sowieso helemaal als een goed persoon spelen, maar ik kwam ook een prostituee tegen in Armadillo die aangevallen werd door een man en die man trok een mes. Toen schoot ik die man dood om de vrouw te redden en toen bedankte ze me, maar kwam er wel te staan dat ik nu een beetje 'bad' was geworden. Achja, dat heb ik er voor over Heb ook 1 bandiet gevangen. Z'n hele bende vermoord, hij ging er vandoor, dikke achtervolging over de prairie, toen pakte ik mijn lasso en ving hem van z'n paard af. Onderweg terug naar Armadillo probeerden andere handlangers hem te bevrijden maar ik hield ze moedig van me af met mijn pistool. Wat een avontuur, en zoals eerder ook al, dit heeft niets met de main-quests van doen en toch is het geweldig!

Ja in armadillo gebeurt dat heel vaak bij het hoerenhuis, daar heb ik een kamer gekocht dus ik kom er geregeld, ik heb onderhand ook al alle wapens die je daar kunt kopen, ik lasso echt alles wat los en vast zit
Elke bounty die ze opplakken ben ik meteen bij, moord de hele gang eerst van een heuveltje af uit en wacht dan tot mn mark aankomt rennen en lasso em.

Die ladykillers kun je trouwens dus ook beter lassoën

Ik ga online denk ik indd maar goodguy spelen en alle noobs die denken dat ze gaaf zijn en iedereen maar doodschieten (wss met autoaim ook) lassoën en op een trein rails leggen oid hahaha.

Ik had trouwens ook bij de laatste bounty een achtervolging nadat ik de mark op mn paard had gebonden, eerst dacht ik nog ze af te schudden maar dat werkt niet en ik vind het al kut genoeg om te schieten terwijl ik op paard zit maar okay, scheelde niet heel veel of ik was dood omdat ik veel te lang treuzelde. Ik sta nu overigens op een heuveltje naast de volgende bounty mark en heb net ff in een camp gesaved en ga em nu vangen, is wel helemaal aan de andere kant van de map dus ik hoop dat er niet heel veel achter me aankomt want wil wel de max. reward.

Ik moet zeggen trouwens dat de voice acting echt ongelovelijk goed is, dat gejank van die wondermiddelverkoper was ook om je te bescheuren, maar de main character is echt cool, heeft gewoon het tofste lachje wat je ook maar kan bedenken, zo heel ingehouden 'eh-he-hehe'

Oh, ik ben trouwens ubergoed in paarden temmen, is ook een minigame van en ik doe het steeds in 1x zonder een enkel probleem.

Ik ga zo maar even uitproberen of dead eye mode ook op paard werkt, is echt ziek handig.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Jonezy schreef:
dit heeft niets met de main-quests van doen en toch is het geweldig!

Precies. Ik vind gang hide-outs uitmoorden ook leuk. Er zat een sheriff gevangen, die besloot ik te redden (ik speel ook lekker de good guy ) maar hij werd dood geschoten
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Noobs ik heb al 5 beren gedood in Tall Trees en jullie zitten nog in Armadillo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
Noobs ik heb al 5 beren gedood in Tall Trees en jullie zitten nog in Armadillo

Ik heb het spel net een paar uur man, gister heb ik em niet gekocht omdat ik eigenlijk een preorder had voor de spec. edition maar die kwam niet binnen pas over 2 weken oid... zucht.

Die bounty van net heb ik 5 keer overnieuw moeten doen, de eerste keer ging die faggot er met MIJN paard vandoor na een half uur achtervolgen door de meest onherbergzame bergstreken, de tweede keer wilde ik hun afmoorden maar ik had nog niet helemaal door hoe je dead eye moest activeren, de 3e keer rende mn paard tijdens dead eye in mn aim zodat ik mn paard molde, de 4e keer ging ik dood tijdens het looten omdat die mongool het water in was gerold en ik blijkbaar verdrink als ik tot mn middel er in sta. En de 5e keer ging ik dood toen ik probeerde hun basis te looten na het doodschieten van, blijkbaar blijven ze achter je aankomen tot je em ingerekend hebt.

Maar goed zonet heb ik em toch levend gevangen, en na een gigantische omweg omdat ik niet oplette en zo'n 20 van zn manschappen afgeschoten vanaf mn paard dmv deadeye.

Dikke middelvinger aan die debiel, wat denkt ie wel niet een beetje mijn paard stelen, het is echt af te raden om een bounty mark vanaf je paard te lassoën.. je kunt beter zn paard eerst vanonder em weg schieten, vervolgens zo ver mogelijk van em van je eigen paard stappen en em dan pas lassoën.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat

De game is echt geweldig en beter dan GTA IV! Goede online multiplayer, prachtige design (woestijn is nog nooit zo mooi geweest) en toffe gameplay. Soms wat bugs enzo, maar dat vergeef ik wel voor een sandbox game als deze.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat

zonet een dief gevangen, hij kwam niet ver lol.. en ik heb met de sheriff een hele posse uitgemoord, wel makkelijk hoor. ;>

Maar die dief die bracht ik dan terug naar de shopkeeper en die begint em tegen zn hoofd te trappen. ;D

Ook moest ik hostages uit een groot landhuis redden en de eerste keer ging dat mis bij de laatste hostage, dus daarna ik zo naast het huis rennen zie ik hem en de hostage door het bovenste raam ik zo 'BAM' hostage gered lol, gewoon van buitenaf, en de andere wel van binnen gered ;>

Keileuk.

En ik heb nog nieteens online gespeeld en ik vind dit spel al superstoer.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 15 van 24

Ga naar: