Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 02:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

D: schreef:
Die bounty van net heb ik 5 keer overnieuw moeten doen, de eerste keer ging die faggot er met MIJN paard vandoor na een half uur achtervolgen door de meest onherbergzame bergstreken, de tweede keer wilde ik hun afmoorden maar ik had nog niet helemaal door hoe je dead eye moest activeren

(...)

dikke middelvinger aan die debiel, wat denkt ie wel niet een beetje mijn paard stelen, het is echt af te raden om een bounty mark vanaf je paard te lassoën.. je kunt beter zn paard eerst vanonder em weg schieten, vervolgens zo ver mogelijk van em van je eigen paard stappen en em dan pas lassoën.

Ik heb Dead Eye nog helemaal niet gebruikt! Ik vergeet steeds dat ik dat ook nog heb! Heb je die überhaupt wel vanaf het begin trouwens? Ik zou het niet weten namelijk En, als je hem vanaf je paard lasso't kan je hem ook gewoon mee slepen Dat is ook wel zeer handig, alhoewel ik niet weet of hij dat wel overleeft als je een lange tocht moet maken

Ik heb nu wel de lasso en night guard en 1 missie voor de Marshall gedaan, en heb een huisje in Armadillo, een bounty gedaan, wat random encounters (op de goede manier (A)) uitgevochten en een gang hideout gecleared met een behulpzame sheriff die er jammer genoeg voor moest sterven. En dat is alles wat ik tot nu toe heb gedaan zo ongeveer Binnen iets meer dan een uurtje? Of zal ik de tijd alweer vergeten zijn?

Verder heb ik een uur en een kwartier in free roam doorgebracht met een vreemdeling, wat heel leuk was. Ik heb iets van 4 keer huppeldepup Basin, die PS3-exclusieve hide-out, gedaan en daarmee ben ik alweer enkele levels omhoog gegaan. Ik probeerde nog met Harmonica te team-uppen maar dat lukte jammer genoeg niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 03:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Het enige wat ik wel fucked up vind aan dit spel is hoe makkelijk je friendly units perongeluk aanvalt, ik liep heel zachtjes met paard tegen een stalmeester op (dat paard had ik nét getemd gvd) en opeens stond er in beeld 'youve assaulted blablabla'

wtf....

Je moet echt extreem voorzichtig zijn in dit spel wil je niet elke job upfucken.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat

De Soundtrack is ook heel vet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Over de soundtrack...waar the fock kan ik die vinden O_O
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:

Hier moet je je code die je bij de LE gekregen hebt ingeven : http://rockstargames.com/reddeadredemption/soundtrackdownload/
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
RoaringMdog schreef:

Hier moet je je code die je bij de LE gekregen hebt ingeven : http://rockstargames.com/reddeadredemption/soundtrackdownload/

Awesome , dat wist ik dus niet xD , thanks voor de link
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat

ik dl die ost wel gewoon van isohunt ofzo, omdat ze de SE niet uitgebracht hebben dus en die had ik wel gepreordered.

Overigens is de muziek ingame heel rustgevend, mocht ook weleens in een game goede muziek zitten voor de verandering, dikke duim omhoog.
Ik ga zo weer spelen want ik ben niet helemaal goed de laatste tijd dus kan ik ook niet de stad in vandaag.

Heb er alweer zin in.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha, ik ben m nu ook weer aan het spelen xD
Op een gegeven moment ben ik onderweg naar een missie , vraagt een vrouw aan het of ik haar wagen terug wil halen , ik rij net weg van haar, en ik hoor zo een couger geluidje en ja hoor , ze is dood xD , echt geweldig dat soort dingen
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja mijn paard wat ik ooit in een nachtelijk avontuur gevonden heb en echt als mijn lieve paardju zag is doodgeslagen door zon KUTcougar, en daarna kwam er nog een cougar proberen mij te mollen, waren er in totaal dus 2 maar ik heb ze beiden omgebracht en gevilt.

Nu moet ik een nieuw paard temmen, maar ik wil perse een mooie. ;l

Wel keionleuk dat mijn lievelingspaard dood is.

wat wel kei welleuk is is dat ik eens gek hard door armadillo scheurde op mn lievelingspaard toen ie nog leefde zo de hoek om van de hoerenkeet en echt voluit op iemand in beukte (wel perongeluk) die vent vloog dus echt gewoon tegen een hek omhoog, heb een minuut lang nog moeten lachen erom.

Ik heb mooie avonturen beleefd met mijn wijlen paardje, ik zal em missen.
Zijn naam was paardje.

Laatst aangepast door D: op 22 Mei 2010 16:10; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, mijn hoers is ook dood, ik fluitte 300x naar hem maar hij kwam maar niet toen ik in de problemen zat. Toen had ik net Dead Eye geactiveerd en toen ging mijn hoers recht voor een mannetje staan...

I killed my own hoers
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat we nog fijne avonturen gaan beleven online met zn allen, offline is al zo kei indringend dat ik bijna moet schreien door de dood van mijn lieve paard 'paardje'

Ik zal mij even melden in het posse topic, niet dat ik in een guild wil maar ik kan nu wel vrienden gebruiken om mij te troosten, en om de kuil te graven waar paardje in moet want het was best een grote.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Ja mijn paard wat ik ooit in een nachtelijk avontuur gevonden heb en echt als mijn lieve paardju zag is doodgeslagen door zon KUTcougar, en daarna kwam er nog een cougar proberen mij te mollen, waren er in totaal dus 2 maar ik heb ze beiden omgebracht en gevilt.

Nu moet ik een nieuw paard temmen, maar ik wil perse een mooie. ;l

Wel keionleuk dat mijn lievelingspaard dood is.

wat wel kei welleuk is is dat ik eens gek hard door armadillo scheurde op mn lievelingspaard toen ie nog leefde zo de hoek om van de hoerenkeet en echt voluit op iemand in beukte (wel perongeluk) die vent vloog dus echt gewoon tegen een hek omhoog, heb een minuut lang nog moeten lachen erom.

Ik heb mooie avonturen beleefd met mijn wijlen paardje, ik zal em missen.
Zijn naam was paardje.

Awwww, R.I.P paardje

Ik had ook een mooi wit paard ..ook dood , wit met bruin was ie , zijn naam ..was Slet , totdat ik een bandit probeerde te pakken en ie weg reed op mn paard ..toen ik achter hem aanging schoot ik mn paard neer >.< , maar nu heb ik de betere Slet , genaamd Sletje

Oja , gister was het online echt supervet , met zn 6e alemaal op ezels xD , ik vind het ook heel jammer dat je geen screenshots kan nemen..
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:

Awwww, R.I.P paardje

Ik had ook een mooi wit paard ..ook dood , wit met bruin was ie , zijn naam ..was Slet , totdat ik een bandit probeerde te pakken en ie weg reed op mn paard ..toen ik achter hem aanging schoot ik mn paard neer >.< , maar nu heb ik de betere Slet , genaamd Sletje

Oja , gister was het online echt supervet , met zn 6e alemaal op ezels xD , ik vind het ook heel jammer dat je geen screenshots kan nemen..

ezels?! Ik ga eerst nog wat dagen singleplayer doen voordat ik online kom hoor maar dat is wel gaaf.

Ik herinner mij nu dat net ff voordat mn paard doodging ik bovenop een berg een vent tegenkwam die vroeg of ie 'een ride' mocht hebben, ik ben natuurlijk een lievige doch stoere coolmans en bleef staan, wat denk je..
trekt die clown me van mn paard en rent erop vandoor, nou MOOI NIET DUS JOH.. ik wilde em ook niet lassoen want dit was mijn paardje!!!!

Dus schoot ik em door zn kop riskerend dat ik paardje zou raken maar ik had geen keus, ik wilde paardje niet kwijt, en toen ik de berg af was en even moeite had een heuveltje op te komen kwamen die cougars opeens.

Zoveel hield ik van paardje, en nu kan ik er nooit meer op rijden....
Paardje was heel donkerbruin met hazelnoot achtige plekken, verder bijna zwart.. als ik het had gekunt had ik er een jas van genaaid.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Was het nou ook mogenlijk om de online characters te customizen , want het lijkt mij zo epic om met een groep dikke mexicanen op ezels rond te rijden , als dat mogenlijk is is dit echt de beste game ooit
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

lijkt me wel dat dat mogelijk is anders zou toch iedereen hetzelfde eruitzien? Ik weet het niet ik ben nog niet online geweest... maar goed.

Ik heb net een bende uitgemoord en een koets met een bankkluis er in naar armadillo gereden, ze kwamen onderweg nog 3x achter me aan lol.

Heb ook weer een paardje gevonden, in het wild.. duurde wel lang om te temmen dus zal wel een goeie zijn.
Maar om mijn eerste paardje niet te vergeten zal ik deze "paardje twee" noemen.

Naja ik ga eerst even wat eten en dan weer verder, ik moet een ierse vent helpen aan de andere kant van de map nu maar kom steeds onderweg leukigheden tegen ;l
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Was het nou ook mogenlijk om de online characters te customizen , want het lijkt mij zo epic om met een groep dikke mexicanen op ezels rond te rijden , als dat mogenlijk is is dit echt de beste game ooit

Ja dat kan

Je kunt online uit veel skins kiezen. En zelf je mount instellen.

Edit: Kun je de lasso ook online krijgen.
Zo ja waar/welk lvl?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom vind ik Just Cause 2 tot nu toe leuker?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat je zo'n idioot bent die verschrikkelijke voice acting leuk vind en niets om het verhaal geeft?
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Waarom vind ik Just Cause 2 tot nu toe leuker?

Je hebt geen smaak. Cowboy is cooler dan rare CIA agent
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

indd, hoeveel games speel je wel niet een afgezaagde amerikaanse 'look at me im awesome and americain' agent. *roll eyes*

Een pionier in de tijd dat amerika nog bezocht werd door de hele wereld is veel cooler.

The south ftw, fuck de government.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ninja's>Cowboy's>Piraten
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Cowboy's > Alles. Waarom denk je dat ik van Indy hou. Indiana Jones 3 heeft beste intro ooit, 1912, de tijd van RDR! Dat zie je er helemaal in terug, heerlijk. Maakten ze nu nog maar eens een Indy game in deze stijl, dat is het enige wat nog beter zou zijn
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat poker snap ik echt niks van, zal nog een hele opgave worden om die 2000chips te winnen maar ik doe dat wel als ik klaar ben met de 1p en de highroller club kan bezoeken ofzo.

Heb ook geen zin om uit te zoeken hoe je uberhaupt pokert, ik kan wel pesten dat is wel leuk.

De meeste minigames snap ik sowieso niet behalve horseshoes, 5finger en armwrestling, dat laatste win ik tot nu toe altijd.
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe win je in Horseshoes want dat lukt mij niet om hem goed naar die staaf te gooien.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

brend5 schreef:
Hoe win je in Horseshoes want dat lukt mij niet om hem goed naar die staaf te gooien.

heb je al geprobeerd te richten?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 16 van 24

Ga naar: