Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 22, 23, 24  Volgende  
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Voor dat we te ver off-topic gaan wil ik jullie vriendelijk verzoeken om gewoon weer over Red Dead Redemption zelf te praten. Wat de verschillen ook mogen zijn, iedereen zal ongeveer dezelfde game halen, maar ondertussen ook hele andere dingen in de game beleven. Deel die verhalen hier en praat gewoon over misschien wel de GOTY van dit jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joraaaan BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah dat failt inderdaad best wel hard.

En inderdaad, die verschillen zijn zo klein, laten we daar maar gewoon over ophouden
Terug naar boven
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

zei ik ook, de verschillen zijn heel klein. maar op bepaalde games zie je ze enorm maar rockstar is niet dom.

Mafia 2 en Red Dead Redemption Mass Effect 2 deze games maken zeker een kans op game of the year einige idee warneer de ps3 store wordt geupdate? ik wil de demo van modnation racers!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joraaaan BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeel toevallig weet ik dat. Dat is morgen, precies tijdstip weet ik niet, maar je ziet de log wel bij gamed staan na een tijdje de dag in
Terug naar boven
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

18 mei ps3 store.

staat overal

kwil de tijd weten ik weet de ps3 store update op woensdag
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan zal ik schatten rond 3-4 uur in de middag.
Terug naar boven
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat

het is vandaag 18 mei.... er werdt gezegt meestal update ze na 21:00 maar kwil het zkr weten
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Vandaag wordt de US PlayStation Store geupdate, althans vandaag, in ieder geval erg laat of zelfs vannacht. Morgen in de loop van de dag wordt de EU PlayStation Store geupdate en dan zal je daar de ModNation Racers demo kunnen vinden, vandaag krijg je de game in ieder geval nog niet te spelen. Zodra de demo online staat lees je het natuurlijk meteen op Gamed, gewoon de frontpage in de gaten houden morgen

En nu weer echt over Red Dead Redemption gaan praten mannen, kom op, jullie kunnen het cowboys.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=YQUT6VwOeeo&translated=1
Terug naar boven
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

lol :p

dixons heeft modnation al op vooraad.

staat op hun site morgen effe checken
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 01:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
This is non-scientific, but after playing an hour of both games, and switching back and forth between the two systems on our display, it's clear that the 360 version has quite the graphical advantage. It's sharper, with much less aliasing. The faces of the characters were clearer in the opening section. Gameplay sections likewise looked better, with smoother graphics across the board. The PlayStation 3 version looked impressive, but there was a noticeable jump in quality while playing on the 360.
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 08:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Citaat:
This is non-scientific, but after playing an hour of both games, and switching back and forth between the two systems on our display, it's clear that the 360 version has quite the graphical advantage. It's sharper, with much less aliasing. The faces of the characters were clearer in the opening section. Gameplay sections likewise looked better, with smoother graphics across the board. The PlayStation 3 version looked impressive, but there was a noticeable jump in quality while playing on the 360.

Duh, de PS3 draait op 644p. Maar wat wil je nu precies zeggen met je post? Waarschijnlijk dat de xbox-versie beter is. Maar daar hadden we het gisteren ook al over toch.
Of ga je nu elke dag een soort gelijke qoute aanhalen?

Jullie hebben meer pixels, wij meer hebben 4x zoveel mensen in onze posse.

Op die manier blijf je bezig he;)
Terug naar boven
jerfo BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Citaat:

gaat nou een redacteur ook al off topic bezig? dacht dat we daar nu wel klaar mee waren

en wat heb je nou aan een 4x zo grote posse als er maar 8 mensen in passen XD
Terug naar boven
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 09:06    Onderwerp: Reageren met citaat

ja wtf

ik heb de ps3 versie gecancelled, heb hem voor de xbox 360 besteld.

bah 640
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 09:07    Onderwerp: Reageren met citaat

jerfo schreef:
Roderick schreef:
Citaat:

gaat nou een redacteur ook al off topic bezig? dacht dat we daar nu wel klaar mee waren

en wat heb je nou aan een 4x zo grote posse als er maar 8 mensen in passen XD

Nou dat de kans heel groot is dat je iig één volle posse kan vormen als je online gaat, lijkt mij wat makkelijker gaan als dat er maar maximaal 6 mensen in de lijst staan xD. Maar hopelijk kan het nu weer ontopic, over RDR gaan, en niet welke console de langste klabanus heeeft.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat

644p power of the Cell!!!!

Haha doet me denken aan al die commotie rondom Alan Wake.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 09:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Volgens mij is deze vergelijking wel goed te doen. High-res vergelijking screenshots plus additionele info. Zelfde problemen als bij GTA IV, meer pop-up, een meer blurry uiterlij, minder begroeing, mindere belichting en de framerate schijnt ook stukken minder te zijn.

Maar die screenshots, damn wat zien die er freakin tof uit. Dat sfeertje, die stijl! Ik krijg opeens heel veel zin in die game
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 09:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Zal wel meevallen haha. Wie heeft trouwens de LE versie? Ikzelf heb al maanden terug bij de FRS besteld, toen was er een actie dat je automatisch de LE zou ontvangen. Heb hier echter nooit een bevestiging op gehad, wel de bestelling, maar dus niet dat ik zeker de LE krijg.
Terug naar boven
jerfo BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 10:25    Onderwerp: Reageren met citaat

-_- serieus volgens mij kunnen de laatste 2 pagina's van dit topic verwijderd worden, gaat niet meer over RDR
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Het gaat wel degelijk over Red Dead Redemption. Rockstar heeft lang genoeg tijd gehad om de PS3 versie van de GTA engine een upgrade te geven. Enige versie die ze een upgrade gaven is de Xbox 360 versie, die er prachtig uitziet. Problemen rondom de PS3 versie van de engine zijn alleen maar groter geworden, en dat voor een titel die zich niet eens in een stad afspeelt.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 10:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe weten jullie eigenlijk dat de ps3 versie zo slecht is als je em nog niet eens gespeeld hebt.
Terug naar boven
jerfo BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat

dat heeft niets te maken of het zich in een stad afspeelt of niet.
maar zeg nou zelf dit topic gaat tog al niet meer over rdr, maar over de kwaliteit van de ps3 vs 360
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat

De kwailteit van red dead redemption, tja dat lijkt me vrij veel over red dead redemption gaan.
Terug naar boven
jerfo BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat

het gaat over de kwaliteit van gta en hoeveel frames de ps3 aankon in andere spellen, en dan dat plaatje wat gezer ons allemaal wil laten zien
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 10:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Mij maakt het grafisch verschil niets uit. Het draait me hoofdzakelijk om de game (en dus de gameplay) zelf en die is hetzelfde ongeacht welke console je hebt staan

Ik ga 'm gewoon voor de PS3 in huis halen want al die berichten over 'versie X ziet er beter uit dan versie Y' heb ik al genoeg gezien en uiteindelijk stoor je je er ook niet aan...

Bij Assassin's Creed II net hetzelfde: omg, x360 heeft betere kleuren, betere schaduwen en scherpere texturen! Maakte me niets uit, heb aardig wat uurtjes in de game steken zonder me ooit druk te maken over de gfx van de PS3 versie >.<
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 10 van 24

Ga naar: