Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 22, 23, 24 Volgende
|
Roderick |
Geplaatst: 19 Mei 2010 10:42 Onderwerp:
| |

|
Tja, sorry dat ik het zeg, maar dan ben je gewoon dom bezig. Kleine verschillen ok, zoals in AC2, maar dit is toch vrij groot allemaal. Zeker als je beide consoles hebt staan, je online friends op beide leuk zijn etc zou dit de doorslag moeten geven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lajakovic |
Geplaatst: 19 Mei 2010 10:42 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Het gaat wel degelijk over Red Dead Redemption. Rockstar heeft lang genoeg tijd gehad om de PS3 versie van de GTA engine een upgrade te geven. Enige versie die ze een upgrade gaven is de Xbox 360 versie, die er prachtig uitziet. Problemen rondom de PS3 versie van de engine zijn alleen maar groter geworden, en dat voor een titel die zich niet eens in een stad afspeelt. |
Rare uitspraken voor een redacteur, bronnen graag. En daarbij ligt dit probleem toch echt bij rockstar en niet bij de PS3, GT5 kan er bijvoorbeeld op 1080p @ 60fps wel gewoon op draaien. Dus aan de PS3 hardware zal het niet liggen einstein . |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 19 Mei 2010 10:44 Onderwerp:
| |

|
Lajakovic schreef: | Roderick schreef: | Het gaat wel degelijk over Red Dead Redemption. Rockstar heeft lang genoeg tijd gehad om de PS3 versie van de GTA engine een upgrade te geven. Enige versie die ze een upgrade gaven is de Xbox 360 versie, die er prachtig uitziet. Problemen rondom de PS3 versie van de engine zijn alleen maar groter geworden, en dat voor een titel die zich niet eens in een stad afspeelt. |
Rare uitspraken voor een redacteur, bronnen graag. En daarbij ligt dit probleem toch echt bij rockstar en niet bij de PS3, GT5 kan er bijvoorbeeld op 1080p @ 60fps wel gewoon op draaien. Dus aan de PS3 hardware zal het niet liggen einstein . |
Zeg ik dan ERGENS in die quote dat het aan de PS3 ligt? N.E.E.
Ben het volledig met je eens dat dit Rockstar te verwijten is, maar als consument moet je je dan niet voor de gek laten houden.
Kijk, een beetje resolutieverschil boeit geen reet. Zoals Maarten al zegt: beetje scherpere textures merk je na 10 minuten al niks meer van. Maar als dingen als framedrops, texture pop-in gecombineerd gaan met deze lagere resolutie, dan gaat er echt iets mis. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lajakovic |
Geplaatst: 19 Mei 2010 10:51 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Lajakovic schreef: | Roderick schreef: | Het gaat wel degelijk over Red Dead Redemption. Rockstar heeft lang genoeg tijd gehad om de PS3 versie van de GTA engine een upgrade te geven. Enige versie die ze een upgrade gaven is de Xbox 360 versie, die er prachtig uitziet. Problemen rondom de PS3 versie van de engine zijn alleen maar groter geworden, en dat voor een titel die zich niet eens in een stad afspeelt. |
Zeg ik dan ERGENS in die quote dat het aan de PS3 ligt? N.E.E.
Ben het volledig met je eens dat dit Rockstar te verwijten is, maar als consument moet je je dan niet voor de gek laten houden.
Kijk, een beetje resolutieverschil boeit geen reet. Zoals Maarten al zegt: beetje scherpere textures merk je na 10 minuten al niks meer van. Maar als dingen als framedrops, texture pop-in gecombineerd gaan met deze lagere resolutie, dan gaat er echt iets mis. |
Dat middelste stukje was een aanvulling op Gezer zijn post gericht aan robert, die cynisch zei: Power of the cell.
Daarbij had je beter in je qoute over de verschillen tussen RDR ook eventjes de complete qoute kunnen overnemen en niet alleen het negatieve gedeelte.
Citaat: | Keep in mind that the game doesn’t look bad on the PS3—not by any stretch—but based on our time with the game and direct comparisons, the 360 version looks better. If you purchase the PS3 version of the game you’re not going to be let down, but if you have the choice, pick up a copy for the 360. |
Dus er is helemaal niets aan de hand. Hopelijk kunnen de fanboys nu weer verder gaan met hun dagelijkse bezigheden.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 19 Mei 2010 11:11 Onderwerp:
| |

|
Screengrabs van de Xbox 360 versie:
 |
|
Terug naar boven |
|
|
jerfo |
Geplaatst: 19 Mei 2010 11:14 Onderwerp:
| |

|
prachtig als je naar die achtergrond kijkt, lijkt het net een foto |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 19 Mei 2010 11:15 Onderwerp:
| |

|
Screen 1 is bijna fotorealistisch joh  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Mei 2010 11:20 Onderwerp:
| |

|
Welke versie zal ik aanschaffen? De superieure Xbox 360-versie, waarmee ik dus, aangezien ik geen Xbox Live Gold heb, niet online kan spelen.
Of de PS3-versie die op 567p draait, en dus minder is, waarmee ik, aangezien online gamen op de PS3 gratis is, wel mee online kan gamen... |
|
Terug naar boven |
|
|
jerfo |
Geplaatst: 19 Mei 2010 11:21 Onderwerp:
| |

|
zou ik zeker voor de ps3 versie gaan als je tog geen gold gaat aanschaffen
graphics betekend niet alles, zolang de gameplay goed is en online plezier telt zeker zwaar mee |
|
Terug naar boven |
|
|
Lajakovic |
Geplaatst: 19 Mei 2010 11:28 Onderwerp:
| |

|
Vind het altijd top hoeveel aandacht R* altijd aan de lucht besteed, kleur, wolken, intensiteit van het licht. Dit is zo bepalend voor het gevoel van een game! Verschil is trouwens echt goed op te merken tussen TBoGT en TLAD met een respectievelijke blauw/roze en meer grauwe lucht. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Mei 2010 11:51 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
WAUW! Lol dit is wel één van de mooiste spellen die ik ooit heb gezien bedenk ik me nu
@ Mr. Awesome: PS3 versie, zeker weten!! Anders ben je Gezer 2.0, en dat wil je echt niet zijn. Die 20% zou je echt niet merken als je niet zou weten dat er verschil in de versies zat.
Maar is het nu al wel officieel dan? Of nog steeds een (waarschijnlijk waar, algemeen geaccepteerd) gerucht? Het tweede, toch?
@ Maarten
Beter meld je je even aan in het PS3 posse topic 
Laatst aangepast door GekooktEi op 19 Mei 2010 12:05; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 19 Mei 2010 12:03 Onderwerp:
| |

|
Ik ga RDR ook gewoon voor de PS3 halen, anders kan ik niet online spelen wanneer ik wil, met de Xbox moet ik gelijk Gold aanschaffen, fuck dat. Multiplayer schijnt toch wel echt leuk te worden dus dat wordt wel een belangrijk aspect voor mij. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 19 Mei 2010 12:09 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Ik ga RDR ook gewoon voor de PS3 halen, anders kan ik niet online spelen wanneer ik wil, met de Xbox moet ik gelijk Gold aanschaffen, fuck dat. Multiplayer schijnt toch wel echt leuk te worden dus dat wordt wel een belangrijk aspect voor mij. |
Ja, wie is er nou ook zo idioot om 50% van een spel te kopen? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Mei 2010 12:18 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Trueskill schreef: | Nelus schreef: | Ik ga RDR ook gewoon voor de PS3 halen, anders kan ik niet online spelen wanneer ik wil, met de Xbox moet ik gelijk Gold aanschaffen, fuck dat. Multiplayer schijnt toch wel echt leuk te worden dus dat wordt wel een belangrijk aspect voor mij. |
Ja, wie is er nou ook zo idioot om 50% van een spel te kopen? |
Tja, je hebt van die mensen...... |
|
Terug naar boven |
|
|
jerfo |
Geplaatst: 19 Mei 2010 12:55 Onderwerp:
| |

|
hmm ik weet niet of het eerder gezegd is maar in de review van gamespot kan je 2 keer een hond langs zien komen, 1 keer pakt de hond de 'boef' die de player wil vangen.
vraag me dus af of je een hond als pet kan hebben |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Mei 2010 12:57 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Dat zou epic shit zijn
Oh trouwens, was dat niet bij een night guard stukje? Ik dacht namelijk ergens gelezen te hebben dat je bij die missies een waakhond tot je beschikking hebt. |
|
Terug naar boven |
|
|
jerfo |
Geplaatst: 19 Mei 2010 13:05 Onderwerp:
| |

|
hmm heb wat gezocht maar de honden worden alleen gebruikt om savonds 'mensen met kwade bedoelingen' buiten de stad te houden
nergens te vinden dat je er zelf 1 kan hebben |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 19 Mei 2010 13:10 Onderwerp:
| |

|
Zo niet, kan je vast wel eentje met je lasso vast pakken en achter je paard slepen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Mei 2010 14:05 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
jerfo schreef: | hmm heb wat gezocht maar de honden worden alleen gebruikt om savonds 'mensen met kwade bedoelingen' buiten de stad te houden
nergens te vinden dat je er zelf 1 kan hebben |
Ja, maar als jij 's avonds dus een ranch moet bewaken krijg je er daarom ook één
Hier kan je overigens de 100% checklist zien, die ook informatie biedt, in de zin van hoeveel missies er zijn, maar ook hoe die Marksman Challenges werken etc., en natuurlijk gewoon wat je allemaal moet doen. Met wat doorzettingsvermogen moet dit kunnen lukken, lijkt me  |
|
Terug naar boven |
|
|
PsYkOfOoL |
Geplaatst: 19 Mei 2010 14:29 Onderwerp:
| |

|
@ Gezer,
face it 360 versie is beter.
+ wie speelt tegenwoordig nog wipeout boohoo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 19 Mei 2010 14:30 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 19 Mei 2010 14:43 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Zo niet, kan je vast wel eentje met je lasso vast pakken en achter je paard slepen.  |
You are one evil motherfucker!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 19 Mei 2010 14:54 Onderwerp:
| |

|
Look! New DLC!:
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 19 Mei 2010 14:59 Onderwerp:
| |
![]()
|
Hmm kut dat xbox versie beter is, speel tegenwoordig (Kz enzow) veel meer op PS3
Ach dan koop ik dees gwn voor xbox, de game is sowiezo vet |
|
Terug naar boven |
|
|
Lajakovic |
Geplaatst: 19 Mei 2010 15:00 Onderwerp:
| |

|
PsYkOfOoL schreef: | @ Gezer,
face it 360 versie is beter.
+ wie speelt tegenwoordig nog wipeout boohoo. |