Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat ga je stemmen dan?
PvdA
1%
 1%  [ 1 ]
SP
0%
 0%  [ 0 ]
Groenlinks
14%
 14%  [ 9 ]
VVD
7%
 7%  [ 5 ]
D66
15%
 15%  [ 10 ]
Christenunie
3%
 3%  [ 2 ]
CDA
1%
 1%  [ 1 ]
PVV
40%
 40%  [ 26 ]
SGP
0%
 0%  [ 0 ]
Trots op Nederland
1%
 1%  [ 1 ]
Partij voor de Dieren
6%
 6%  [ 4 ]
Geen Nederlander
7%
 7%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 64

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Kijk wat boeit het nou of tie jood is, wat boeit mij nou of iemand marokaan, turk, surinamer etc etc is (mij wederhelft familie komt uit suriname). Zelfs Wilders zegt en ook al is tie jood dat als je in NL bent gedraag je jezelf volgens de NL voorwaarden.
Idd, maar dan gaat hij zelf in tegen zijn standpunt over dubbele nationaliteit. En dat duidt dan weer aan dat hij niet gelooft in zijn eigen overtuigingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Shadowx schreef:
Kijk wat boeit het nou of tie jood is, wat boeit mij nou of iemand marokaan, turk, surinamer etc etc is (mij wederhelft familie komt uit suriname). Zelfs Wilders zegt en ook al is tie jood dat als je in NL bent gedraag je jezelf volgens de NL voorwaarden.
Idd, maar dan gaat hij zelf in tegen zijn standpunt over dubbele nationaliteit. En dat duidt dan weer aan dat hij niet gelooft in zijn eigen overtuigingen.

We hebben het hier over dubbel paspoort wie zegt dat wilders 2 paspoorten heeft, als je bewijs hebt Joni laat het dan zien dan schept dat wat duidelijkheid.

Robert schreef:
Maar waarom heeft Wilders het dan altijd over het "Marrokaanse tuig" ipv het tuig (in algemene zin dus) wat voor problemen zorgt. Pak criminelen gewoon aan zonder te letten op afkomst, want wat is het voordeel om enkel op marrokanen te letten.

Raar zeg dat het dan elke keer die marokanen zijn die in de picture moeten staan, ik heb nog geen jood een ander in mekaar zien rammen voor de lol.
Maar ik scheer ze niet allemaal over 1 kant ook ik heb vrienden die marokaan zijn alleen gedragen die zich wel.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Hier laat ik het bij, zeker omdat het nutteloos is om met een stel tokkies van rond de 16 een discussie aan te gaan (die denken dat ze al een levens ervaring achter de rug hebben) en die volgens mij allemaal in een dorp wonen en niet weten wat erom hun heen gebeurt vooral met name in de grote steden.

We zullen het zien dalijk 9 juni, mocht tie het winnen dan moet dat toch heel wat zeggen met name dat de nederlanders het zat zijn, iets wat de linkse partijen jammer genoeg zullen ontkennen want die weten niet eens meer wat het woordje democratisch betekend in nederland.

Tevens sluit ik me aan bij wat D: zegt met *fuck-de-europese-wetgeving*

Grappig, je zit op al die punten fout bij mij. Wat is het nu verleidelijk om mijn gelijk te gaan halen hier, maar ik doe dat niet, in de hoop dat ik je kan helpen door kritisch te zijn. Hopelijk ga je dan zelf ook kritisch nadenken over wat Wilders zegt, en laat je geen misbruik maken van je frustratie, die zeker terecht kan zijn.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Joker schreef:
Shadowx schreef:
Hier laat ik het bij, zeker omdat het nutteloos is om met een stel tokkies van rond de 16 een discussie aan te gaan (die denken dat ze al een levens ervaring achter de rug hebben) en die volgens mij allemaal in een dorp wonen en niet weten wat erom hun heen gebeurt vooral met name in de grote steden.

We zullen het zien dalijk 9 juni, mocht tie het winnen dan moet dat toch heel wat zeggen met name dat de nederlanders het zat zijn, iets wat de linkse partijen jammer genoeg zullen ontkennen want die weten niet eens meer wat het woordje democratisch betekend in nederland.

Tevens sluit ik me aan bij wat D: zegt met *fuck-de-europese-wetgeving*

Grappig, je zit op al die punten fout bij mij. Wat is het nu verleidelijk om mijn gelijk te gaan halen hier, maar ik doe dat niet, in de hoop dat ik je kan helpen door kritisch te zijn. Hopelijk ga je dan zelf ook kritisch nadenken over wat Wilders zegt, en laat je geen misbruik maken van je frustratie, die zeker terecht kan zijn.

De enige met een frustratie hier ben jezelf, vooral als je met opmerkingen komt als *Wat is het nu verleidelijk om mijn gelijk te gaan halen hier, maar ik doe dat niet*

Je klinkt met zo opmerking net als het laatste kabinet veel willen zeggen maar weinig doen.

Maar nu kap ik toch echt want tis toch nutteloos om met figuren te praten die waarschijnlijk niks meegemaakt hebben of in een 1 of klein dorpje wonen waar de enige criminaliteit waarschijnlijk een los lopende koe is.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2010 00:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik woon in Amsterdam, in een vogelaars aka probleemwijk om precies te zijn. Verder mag je denken wat je wil over mij, en ga ik er verder maar niet meer op in.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:

Nee laten we alle gezag en verantwoording uit eigen handen geven aan een crimineel instituut welk een totalitair economische wereld wilt forceren. En dan niet enkel aan een hoofdstad, nee laten we er een buiten-lands begrip van maken, nog verder van de mensen weg.

Wat moet mij het nu interreseren wat iemand aan de andere kant van de planeet wilt, dat is hun zaak. En zo moeten hun niks te zeggen krijgen over onze zaken. Punt.

Natuurlijk, alle landelijke en internationale bestuurders zijn criminele klootzakken. Heel anders dan lokale bestuurders van lokale partijen. Gert-Jan van gemeentebelangen weet vast ook veel beter wat er in jouw gemeente speelt, dan Henk van de lokale PvdA. Heb je ook nog een onderbouwing of blijft het bij loos geschreeuw?

Dat het jou niks interesseert wat mensen buiten jouw gemeente denken of willen, met welke problemen ze kampen en wat voor kennis ze hebben opgedaan, is gelukkig niet de algemene opinie. Met zo'n bekrompen visie zou de wereld eeuwen aan kennis achter hebben gelopen. En waarom denk je dat jouw mening van belang is op dit forum? Hier komen ook mensen van buiten jouw gemeente, zelfs mensen uit het buitenland. Politici mogen van jou niet samenwerken over grenzen heen, maar je houdt wel discussies over Final Fantasy met mensen die niet uit je dorp komen. Die game is btw helemaal aan de andere kant van de wereld gemaakt, op een plek waar het jou een hol zal interesseren wat de mensen denken.

Bang zijn voor de wereld is niet erg, maar lafheid kun je beter uitbannen dan er altijd weer voor te zwichten.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 03:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:

Bang zijn voor de wereld is niet erg, maar lafheid kun je beter uitbannen dan er altijd weer voor te zwichten.

Man ga op een ouwe sok kauwen, dat politieke praatje heb ik al zovaak aangehoord.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 04:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:

Nee laten we alle gezag en verantwoording uit eigen handen geven aan een crimineel instituut welk een totalitair economische wereld wilt forceren. En dan niet enkel aan een hoofdstad, nee laten we er een buiten-lands begrip van maken, nog verder van de mensen weg.

Wat moet mij het nu interreseren wat iemand aan de andere kant van de planeet wilt, dat is hun zaak. En zo moeten hun niks te zeggen krijgen over onze zaken. Punt.

Natuurlijk, alle landelijke en internationale bestuurders zijn criminele klootzakken. Heel anders dan lokale bestuurders van lokale partijen. Gert-Jan van gemeentebelangen weet vast ook veel beter wat er in jouw gemeente speelt, dan Henk van de lokale PvdA. Heb je ook nog een onderbouwing of blijft het bij loos geschreeuw?

Dat het jou niks interesseert wat mensen buiten jouw gemeente denken of willen, met welke problemen ze kampen en wat voor kennis ze hebben opgedaan, is gelukkig niet de algemene opinie. Met zo'n bekrompen visie zou de wereld eeuwen aan kennis achter hebben gelopen. En waarom denk je dat jouw mening van belang is op dit forum? Hier komen ook mensen van buiten jouw gemeente, zelfs mensen uit het buitenland. Politici mogen van jou niet samenwerken over grenzen heen, maar je houdt wel discussies over Final Fantasy met mensen die niet uit je dorp komen. Die game is btw helemaal aan de andere kant van de wereld gemaakt, op een plek waar het jou een hol zal interesseren wat de mensen denken.

Dat je wilt samen werken met het buitenland kan ik begrijpen dat we al dat etter tuig moeten accepteren niet.
Grenzen open voor mensen die wat willen bereiken hier en leven willen opbouwen door middel van werk ok maar de uitkering trekkers en criminelen blijven maar lekker thuis maar oja wacht land waar ze vandaan komen zijn ze liever kwijt dan rijk zodat wij onze belasting centen kunnen uitgeven aan een stel hersenloze figuren die alleen maar uit zijn op een uitkering van onze hardwerkende verdiende euro`s, maar of je woont nog thuis en wordt alles voor je betaald of je bent zelf een uitkering trekker anders piepte je wel anders.

Tevens die game die aan de andere kant van de wereld is gemaakt die mensen zullen niet naar nederland komen om crimineel te worden of voor een uitkering dus das nou een loze opmerking van je.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:

Man ga op een ouwe sok kauwen, dat politieke praatje heb ik al zovaak aangehoord.

Goeie respons!

@Shadowx, nergens in mijn post gaat het over asielzoekers, ik vraag me dan ook af waarom je ze bij alles moet betrekken.

-------

En Breaking News: Bos stapt uit de politiek. Cohen is opvolger.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Joris schreef:

Goeie respons!

@Shadowx, nergens in mijn post gaat het over asielzoekers, ik vraag me dan ook af waarom je ze bij alles moet betrekken.

-------

En Breaking News: Bos stapt uit de politiek. Cohen is opvolger.

Weet je wat ik zal een enkeltje betalen voor je naar marocco ok, mag jij daar asiel aanvragen eens zien of je ervoor in aanmerking komt en of je in aanmerking komt voor een uitkering.
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Pvv, all the way.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Weet je wat ik zal een enkeltje betalen voor je naar marocco ok, mag jij daar asiel aanvragen eens zien of je ervoor in aanmerking komt en of je in aanmerking komt voor een uitkering.
Joris zegt niets over asielzoekers in zijn post... Hij heeft het alleen over de gemeentelijke houding van D:. Waar haal jij daar asielzoekers uit? Nu ja, zo bewijzen Wilders stemmers exact waarom ze op Wilders stemmen.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol, PVV wint hier ook gewoon? Dat belooft nog wat. Ach, misschien moet 't ook gewoon eens gebeuren, kunnen mensen weer hun lesje leren voor de komende 50 jaar. Ja, ik vergelijk 'm met Hitler.

GL voor mij, als ik in Nederland ben begin juni (hier in de UK is het niet veel beter). Maar Cohen als premier zou ik wel zien zitten. En ik heb niks tegen Bos gehad, maar de meeste mensen kennelijk wel... gelukkig lijken ze Cohen wel te zien zitten.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Shadowx schreef:
Joris zegt niets over asielzoekers in zijn post... Hij heeft het alleen over de gemeentelijke houding van D:. Waar haal jij daar asielzoekers uit? Nu ja, zo bewijzen Wilders stemmers exact waarom ze op Wilders stemmen.

Als je Joris ze vorige post allemaal leest dan weet je hoe die erover denkt en daar was mij antwoord op bedoelt had geen reet met zijn laatste post te maken die ook gewoon nergens op sloeg want enige wat jullie mensen doen is PVV stemmers uitmaken voor racisten of over discriminatie lullen terwijl ze dat niet eens zijn maar ga gewoon door als kippen zonder kop en steek vooral die kop maar weer in het zand.
Jij snap zowieso niet waarom ik op Wilders dus je hele opmerking slaat als een tang op een varken en enige wat je nu doet is dom uit je nek lullen tevens ken je me niet eens maar wees maar blij want figuren als jij zou ik niet eens willen kennen.
Maar als belg wil je er natuurlijk bij horen bij de linkse kliek toch, zal wel veilig zijn in dat kleine dorpje daar in belgie waar enige criminaliteit jaywalking is.
Zou zeggen kom weekje rotterdam wonen dan lul je voortaan wel anders.

Oja het zijn gemeentes die geld aan marokaanse criminelen geven zodat de hardwerkende belasting betalende burger zich veilig voelt.
Maar ja ook dat zie je niet he Joni je weet niet eens hoe het in NL eraan toe gaat sure makkelijk vanaf de zijkant kijken vanuit belgie toch.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Maar als belg wil je er natuurlijk bij horen bij de linkse kliek toch, zal wel veilig zijn in dat kleine dorpje daar in belgie waar enige criminaliteit jaywalking is.
Ik weet dat Brussel geen wereldstad is, maar een klein dorpje, nee, net niet. Hier lopen Oost-Europese gangsters met Kalasjnikovs over straat, terwijl ze Marokkaanse jongeren misbruiken als afleiding. Dat lijkt me iets spannender dan die bendes waar jij het over hebt.

Shadowx schreef:
Als je Joris ze vorige post allemaal leest dan weet je hoe die erover denkt en daar was mij antwoord op bedoelt had geen reet met zijn laatste post te maken die ook gewoon nergens op sloeg want enige wat jullie mensen doen is PVV stemmers uitmaken voor racisten of over discriminatie lullen terwijl ze dat niet eens zijn maar ga gewoon door als kippen zonder kop en steek vooral die kop maar weer in het zand.
Als je antwoord niets met zijn post te maken heeft, klink je als een achterdochtige racist. En dat heeft niets met mij te maken, maar met jouw manier van antwoorden op een post die niets met asielzoekers te maken heeft, maar alles met internationale politiek.

Shadowx schreef:
Jij snap zowieso niet waarom ik op Wilders dus je hele opmerking slaat als een tang op een varken en enige wat je nu doet is dom uit je nek lullen tevens ken je me niet eens maar wees maar blij want figuren als jij zou ik niet eens willen kennen.
Wel, je hebt het tot nu toe vooral over zijn standpunten over buitenlanders, dus ik zou denken denken daarom... Als je andere redenen hebt, laat je die misschien best weten. Anders moet je niet de moeite doen hierop te reageren

Shadowx schreef:
Maar ja ook dat zie je niet he Joni je weet niet eens hoe het in NL eraan toe gaat sure makkelijk vanaf de zijkant kijken vanuit belgie toch.
Niet echt, Wilders wil Vlaanderen bij Nederland dus zouden al die problemen ook naar ons komen. Dus ik ben nogal tegen Wilders.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Shadowx schreef:
Wel, je hebt het tot nu toe vooral over zijn standpunten over buitenlanders, dus ik zou denken denken daarom... Als je andere redenen hebt, laat je die misschien best weten. Anders moet je niet de moeite doen hierop te reageren.

En ook jij hebt moeite met dingen lezen die ik al eerder gezegd heb, ja ik heb het over buitenlanders alleen ik heb er altijd duidelijk bij gezet buitenlanders die hier alleen maar naar toe komen voor een uitkering of om hun criminaliteit hier uit te voeren, buitenlanders die zich netjes aan de wet houden (en dan heb ik het over alle buitenlanders wit zwart geel paar oranje zal me een worst wezen welke kleur ze zijn) en hierheen komen om te werken zijn van harte welkom ook tevens zijn dit dingen die Wilders gezegd heeft maar ja ook dit deden ze bij pimmetje, die werd al voor racist uitgemaakt toen die alleen maar zei *nederland is vol*

Misschien tijd voor een *beter* brilletje ?.

Joni Philips schreef:
Shadowx schreef:
Niet echt, Wilders wil Vlaanderen bij Nederland dus zouden al die problemen ook naar ons komen. Dus ik ben nogal tegen Wilders.

Problemen lol hahaha sorry maar moest ff lachen, de belgische regering is net een SOAP aflevering dus lol praat me niet van problemen alsof jullie die niet hebben.

Laatst aangepast door Shadowx op 12 Mrt 2010 23:24; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Joni Philips schreef:
Shadowx schreef:
Wel, je hebt het tot nu toe vooral over zijn standpunten over buitenlanders, dus ik zou denken denken daarom... Als je andere redenen hebt, laat je die misschien best weten. Anders moet je niet de moeite doen hierop te reageren.

En ook jij hebt moeite met dingen lezen die ik al eerder gezegd heb, ja ik heb het over buitenlanders alleen ik heb er altijd duidelijk bij gezet buitenlanders die hier alleen maar naar toe komen voor een uitkering of om hun criminaliteit hier uit te voeren, buitenlanders die zich netjes aan de wet houden (en dan heb ik het over alle buitenlanders wit zwart geel paar oranje zal me een worst wezen welke kleur ze zijn) en hierheen komen om te werken zijn van harte welkom ook tevens zijn dit dingen die Wilders gezegd heeft maar ja ook dit deden ze bij pimmetje, die werd al voor racist uitgemaakt toen die alleen maar zei *nederland is vol*

Misschien tijd voor een *beter* brilletje ?.
Ik zal even herhalen wat ik zei: je enige reden - die je hier tenminste toont - om op Wilders te stemmen zijn zijn standpunten rond buitenlanders. Mij maakt het niet uit of je buitenlanders buiten wil en welke dat zijn, ik zeg alleen maar dat je tot nu toe geen andere reden toonde om op Wilders te stemmen. Wat denk je over zijn aanpak van de economie, over de oorlog in Afghanistan, ... ?

Shadowx schreef:
Problemen lol hahaha sorry maar moest ff lachen, de belgische regering is net een SOAP aflevering dus lol praat me niet van problemen alsof jullie die niet hebben.
En daarnet keek ik nog makkelijk toe vanuit Belgie en woonde ik een klein dorp waar niets aan de hand was?
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Wat denk je over zijn aanpak van de economie, over de oorlog in Afghanistan, ... ?

Oorlog in Afghanistan wat hebben wij daar te zoeken kost de belasting betaler alleen maar onnodig veel geld, geld die in veel belangrijkere dingen gestopt kan worden zoals meer blauw op straat maar dan blauw die gezag uitstralen niet van die nerds met ziekenfonds brilletjes op, geld wat besteed kan worden aan het onderwijs zonder dat daar weer op bezuinigt moet worden, geld dat besteed kan worden aan mensen die nog steeds afhankelijk zijn van de voedsel bank, geld dat in onze zorgsector gestopt kan worden, en om die reden ben ik ook tegen dat er enorm veel geld naar buitenland gaat zonder het te overleggen met het volk want ze geven onze belasting centen uit, terwijl hier nog niet alles op pootjes draait, 5.5 mil naar die dik kopen die zich de oranjes noemen en toen er werd gezegd iedereen moet bezuinigen was het balk met ellende die zei *we blijven af van het salaris van onze dikkop de koningin*.

Tevens zaten we alleen maar in afghanistan omdat balkie met ellende enorm diep in de amerikaanse president ze reet zit.

Joni Philips schreef:
En daarnet keek ik nog makkelijk toe vanuit Belgie en woonde ik een klein dorp waar niets aan de hand was?

FF zien wat heeft een dorpje met de regering van belgie te maken oja sorry je bent belg dus had deze reactie kunnen verwachten

Kijk hier maar eens ff naar :

http://frontpage.fok.nl/nieuws/375487/1/1/100/marokko-zet-amerikanen-uit-wegens-bekeren.html

Tja wij moeten het wel allemaal accepteren maar andersom mag het niet, tis wat he als we dat hier doen zijn we racisten.

Maar hier laat ik het bij ik weet dat je graag het laatste woord wil hebben omdat je je gelijk altijd wilt/probeert te halen dus weet je wat je hebt gewonnen ok.
Grts koekie ?

Laatst aangepast door Shadowx op 12 Mrt 2010 23:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Joni Philips schreef:
Wat denk je over zijn aanpak van de economie, over de oorlog in Afghanistan, ... ?

Oorlog in Afghanistan wat hebben wij daar te zoeken kost de belasting betaler alleen maar onnodig veel geld
Maar kijk, dan zit je weer fout met Wilders die pro-oorlog in Afghanistan is aangezien hij NAVO operaties wil blijven steunen. Wilders wil een militaire aanwezigheid in Afghanistan. Maar kijk, zo is het toch leuker om weer over wat anders te discussieren dan het eeuwige immigratie-debat. Op zich zou een soort referendum systeem over de grote onderwerpen veel beter werken, maar dan zou je internet voting nodig hebben.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Shadowx schreef:
Joni Philips schreef:

Oorlog in Afghanistan wat hebben wij daar te zoeken kost de belasting betaler alleen maar onnodig veel geld
Maar kijk, dan zit je weer fout met Wilders die pro-oorlog in Afghanistan is aangezien hij NAVO operaties wil blijven steunen. Wilders wil een militaire aanwezigheid in Afghanistan. Maar kijk, zo is het toch leuker om weer over wat anders te discussieren dan het eeuwige immigratie-debat. Op zich zou een soort referendum systeem over de grote onderwerpen veel beter werken, maar dan zou je internet voting nodig hebben.

Toch nog ff een laatste opmerking hierover.

PVV steunt oorlog Irak maar ja lijken beide op elkaar vind je niet die 2 landen. (of was dat een belgische opmerking van je want dan begrijp ik het wel )

Onderstaand komt van de site PVV

Voor de PVV is het helder: weg uit Uruzgan, weg uit Afghanistan. Natuurlijk moet de Taliban worden bestreden, maar niet meer, voor zover we dat al deden, door Nederland. Ons land heeft meer dan genoeg gedaan. Het is mooi geweest.

Ow btw

The End

Laatst aangepast door Shadowx op 13 Mrt 2010 00:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Citaat:
Sterker nog, mijn fractie is een groot voorstander van het voeren van de strijd tegen het internationale terrorisme en tegen de barbaarse Taliban. Zonder de ISAF-missie, zonder Operation Enduring Freedom, zonder de strijd tegen de Opposing Military Force, de OMF, zou Afghanistan terugvallen naar de middeleeuwen, dat staat vast. De aanwezigheid van de NAVO en van andere landen is dan ook in het belang van Afghanistan, maar is ook in het belang van de rest van de wereld. Dat staat wat mijn fractie betreft buiten kijf.

Toch gek dat je met zo'n mening dan een volledige ommekeer maakt en gaat beweren dat oorlog in Afghanistan niet belangrijk is als Wilders zijnde.

Heeft iemand trouwens veiligheidscijfers uit Amsterdam? Ben benieuwd of die aanpak van Cohen werkt in de meest multiculturele stad ter wereld.

Laatst aangepast door Joni Philips op 12 Mrt 2010 23:59; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Voor de PVV is het helder: weg uit Uruzgan, weg uit Afghanistan. Natuurlijk moet de Taliban worden bestreden, maar niet meer, voor zover we dat al deden, door Nederland. Ons land heeft meer dan genoeg gedaan. Het is mooi geweest.

Jezus wat hypocriet. Wat zijn het ook een stelletje extreme nationalisten, zeg, het chauvinisme druipt er van af.

En dan tegelijkertijd zeker commentaar geven op hoe vreselijk patriottistisch Amerika is?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2010 03:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind niet dat de taliban moet worden bestreden, ik vind dat de taliban moet worden hersteld en dat er technologische hulp moet worden geboden om het land op te bouwen, dat schulden moeten worden kwijtgescholden en toekomst moet worden aangeboden.

De meeste regels van de taliban komen uit een defensieve houding, uit angst naar verhoering en uitbuiting van de samenleving daar, en daarin lijken ze geen kant uit te kunnen tot je de druk van de ketel neemt.

Er zijn geen woorden voor hoe dom het is om die mensen af te jagen alsof het monsters zijn, en gebaseerd op wat? Op de houding van het westen dat wij wel weten wat goed en fout is, terwijl we hier in het westen zelf tot aan de grond zitten door corruptie, sociaal en moreel verval. We houden schone posters op met circussen op tv maar ondertussen lapt men democratie aan haar laars en pist op het eigen land.

En dan durft men te oordelen over de wanhoop van een ander land, wat hebben wij daar te zoeken. En dat is nu juist waar het mee begonnen is, de destabilisatie is juist de reden van de problemen in de regio.
Eerst door de russen, en toen nog eens door de amerikanen, met een rubberbootje nederlanders en nog wat schapen erachteraan getrokken.

En waarom? Om een markt op te richten en open te houden, dat is waar het hele gelazer om draait. Grond en koop en verkooprechten.
Economie, waar de jeugd blijkbaar zoveel van op heeft.

Het zal jullie vast verbazen dat tijdens de zetelperiode van de taliban alle papaver velden gekapt werden, en dat sinds de taliban opgejaagd wordt door amerika al die papaver velden weer terug zijn. Verdacht?
Google is uw vriend.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2010 04:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind niet dat de taliban moet worden bestreden, ik vind dat de taliban moet worden hersteld en dat er technologische hulp moet worden geboden om het land op te bouwen, dat schulden moeten worden kwijtgescholden en toekomst moet worden aangeboden.

Als ik naar de bank van lening gaat en ik kan me schulden niet meer terug betalen wordt het ook niet kwijt gescholden, of krijg ik economische hulp.

Mijn personelijke mening nog steeds is, zorg eerst voor je eigen land en je eigen land genoten en denk dan pas aan anderen.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2010 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat

En wanneer is je eigen land af? Mensen zijn toch nooit tevreden. Wij staan waarschijnlijk ergens in de top 5 (of 10) van "grootste welvaart" landen in de wereld en check hoe dramatisch Nederlanders doen over hun eigen land. We hebben vrijwel alleen te maken met luxe problemen en toch zijn "de mensen" over het algemeen niet gelukkig.

Dat hoor je in de politiek natuurlijk niet want wie stemt er nu op een "tevreden" partij? We willen altijd verandering, we kunnen immers zien op TV hoe "slecht" het er aan toe gaat in de wereld.

Shadowx, als je denkt dat iedereen gelijke kansen krijgt, dan vind ik je nogal naïef.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 11

Ga naar: