Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 25, 26, 27  Volgende  
D: BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Wazzim schreef:
Joni Philips schreef:
Psychrome Dark schreef:
Is er dan niet een grote verhaallijn, die allemaal terug verwijzen naar oudere delen etc? Zoiets heb ik ooit meegekregen..
Nope.

FF8 fans moeten dit trouwens eens lezen, het is een interessante kijk op het verhaal van disk 2, 3 en 4.
http://squallsdead.com/

Hahaha ja daar hadden mensen het over een paar weken geleden, ik vindt het wel een beetje vaag hoor al dacht ik wel op eerste instantie dat Squall dood ging op het einde van disc1.

Het is maar een theorie, ik vind het argument van het einde etc wel aannemelijk tot die theorie maar ik denk toch niet dat het zo simpel is als dat, er komen teveel nieuwe gezichten en gebeurtenissen lang na squalls zogenaamde 'dood' nog voorbij, zo kun je bij alles wel blijven zeggen dat het niet realistisch is dus onderdeel van de na-doodse droom moet zijn maar dat is echt te kort door de bocht, als het werkelijk de bedoeling was van de schrijver dan zou er wat dat betreft veel meer uitleg zijn. Maar we zullen het wss nooit weten, alleen de script schrijver weet wat er echt speelde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy XIII gaat aan mijn neus voorbij. Eigenlijk zou ik hem reviewen, maar doordat een bepaald redactielid "Heavy Rain" is misgelopen, krijgt deze persoon nu FFXIII. En dit terwijl de 'uitdeler' mij de game al enkele weken beloofde. Zelfs heb ik mijn pre-order van de Special Edition afgezegd, omdat ik ervan zou uitgaan dat ik FFXIII zou ontvangen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Final Fantasy XIII gaat aan mijn neus voorbij. Eigenlijk zou ik hem reviewen, maar doordat een bepaald redactielid "Heavy Rain" is misgelopen, krijgt deze persoon nu FFXIII. En dit terwijl de 'uitdeler' mij de game al enkele weken beloofde. Zelfs heb ik mijn pre-order van de Special Edition afgezegd, omdat ik ervan zou uitgaan dat ik FFXIII zou ontvangen.

Enige oplossing: de 'uitdeler' inmekaar schoppen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Mr. Awesome schreef:

Enige oplossing: de 'uitdeler' inmekaar schoppen.

Daar schiet ik niets mee op.
Nu moet ik dus een andere manier vinden om de game te krijgen...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan hem toch nog steeds gewoon kopen?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Nee, want ik heb daar op dit moment geen geld voor. Het geld dat ik had gereserveerd voor de game, heb ik nu gespendeerd aan de guide en Street Fighter: Anniversary Collection voor de originele Xbox.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Christian Vuye schreef:
Nee, want ik heb daar op dit moment geen geld voor. Het geld dat ik had gereserveerd voor de game, heb ik nu gespendeerd aan de guide en Street Fighter: Anniversary Collection voor de originele Xbox.

Je verkoopt toch ook vrij vaak games?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Mr. Awesome schreef:
Christian Vuye schreef:

Komt weleens voor. Echter, op dit moment heb ik geen games die ik weg zou willen doen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Christian Vuye schreef:
Mr. Awesome schreef:
Christian Vuye schreef:

Komt weleens voor. Echter, op dit moment heb ik geen games die ik weg zou willen doen.

Kom em vanaf release data maar bij mij spelen dan

Waar review je em voor? voor gamed?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome is geen redacteur op Gamed.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Wrijf dat er maar lekker in meneer de redacteur!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Christian Vuye schreef:

Wrijf dat er maar lekker in meneer de redacteur!

Haha, nee. Zo bedoelde ik het zeker niet. Ik ben nog niet eens vast, maar pas ''in opleiding''!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Nee. Ik ben wel tijdelijk 'Redacteur in opleiding' geweest. In mijn ogen is mijn sollicitatie ook niet echt goed behandeld. Een reeks van onduidelijkheden is daar de reden voor. Een tweede kans zou ik echter niet afwijzen...

Maar dan gelieve wel met een kortere proeftijd dan gewoonlijk, aangezien ik deze al heb doorstaan.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

gaat dit nog over Final Fantasy of over Redactuer zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
gaat dit nog over Final Fantasy of over Redactuer zijn

Both.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Final Fantasy XIII gaat aan mijn neus voorbij.

Volgens mij zeiden we een tijd geleden nog tegen je dat je beter kon wachten op de Europese release. Je zat toen te patsen met je Japanse versie, dat je er weinig van snapte en dat je de Europese versie toch ook ging halen...

Ik kan niet anders zeggen dan: HAHAHA!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Mr. Awesome schreef:
Final Fantasy XIII gaat aan mijn neus voorbij.

Volgens mij zeiden we een tijd geleden nog tegen je dat je beter kon wachten op de Europese release. Je zat toen te patsen met je Japanse versie, dat je er weinig van snapte en dat je de Europese versie toch ook ging halen...

Ik kan niet anders zeggen dan: HAHAHA!

Bedankt dat je zo met me meeleeft
En 'patsen' is niet het juiste woord. Ik kocht enkel die versie omdat ik die hoe dan ook in mijn collectie moest hebben. Om verschillende redenen.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat

nou ik wou de Japanse versie hebben
omdat ik niet kon wachten op de vieze stinkende Europese versie
die 3 maanden later uitkwam(toen FFXIII in Japans uitkwam wist ik de release van USA en EU nog niet en dacht eind dit jaar pas in EU)
en dat is dus de reden van elke GAMER die FINAL FANTASY XIII vanuit JAPAN heeft geimporteerd
INCL. JIJ MR. AWESOME ookal heb jij hem van Marktplaats.nl
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
die 3 maanden later uitkwam(toen FFXIII in Japans uitkwam wist ik de release van USA en EU nog niet en dacht eind dit jaar pas in EU)
en dat is dus de reden van elke GAMER die FINAL FANTASY XIII vanuit JAPAN heeft geimporteerd

Je hebt foutieve informatie, mijn beste. Ik heb de game niet gekocht via die bekende veilingsite. Mijn exemplaar komt toch echt van de gameboer...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dantekloon schreef:
Sommige mensen hebben geduld.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik snap het nut niet van het kopen van een Japanse versie. Je speelt de complete game zonder ook maar iets van het verhaal te snappen.

Ik blijf er bij dat echte fans gewoon wachten tot de Engelse versie uit is, tenzij je Japans kan natuurlijk. Ik vind het simpelweg dom. Punt.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
Ik snap het nut niet van het kopen van een Japanse versie. Je speelt de complete game zonder ook maar iets van het verhaal te snappen.

Ik blijf er bij dat echte fans gewoon wachten tot de Engelse versie uit is, tenzij je Japans kan natuurlijk. Ik vind het simpelweg dom. Punt.

het is niet dom het verhaal kun je altijd op internet vinden
en ik wist de release NIET in December 2009 van EU
daarom heb ik hem geimporteerd
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Stammetje91 schreef:

het is niet dom het verhaal kun je altijd op internet vinden
en ik wist de release NIET in December 2009 van EU
daarom heb ik hem geimporteerd

-.-'
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd als er mooie filmpjes bezig zijn leest hij met een uitgeprint blaadje mee wat ze zeggen.

Als je nu Japans snapte dan zou ik nog zeggen ok.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Idd als er mooie filmpjes bezig zijn leest hij met een uitgeprint blaadje mee wat ze zeggen.

Als je nu Japans snapte dan zou ik nog zeggen ok.

Ik zou japans wel prefereren omdat het simpelweg het origineel is, ik zit niet echt te wachten op engelse stemmen, zelfs niet met de mondbewegingen aangepast, ik vind dat eigenlijk een achterlijke actie.. inplaats al die moeite te doen voor een engelse sync. Hadden ze ook wel de jap VA kunnen houden met engelse ondertiteling.

de japanse voice actors nemen hun werk tenminste serieus want daar is het ook echt een serieuze 'job, dat kan ik niet van de engelstalige voice actors zeggen die het vaak voor de snelle centen doen, neem nu de Xboxerts over 'star ocean' die vonden het massaal een kont van een spel, maar ik vind de ps3 versie beter dan de meeste final fantasy's, waarom? omdat er originele VA in zit en die kwaliteit is te merken ook, geweldige humor in de filmpjes, en de characters zijn ook veel kleurvoller zo.

Square enix is duidelijk een corporatie geworden, die denken niet fatsoenlijk na die volgen enkel de centen, net als de slechte voice actors uit de vs. Daarom zul je zien dat ze bij FF13 nieteens een jap va dlc zullen uitbrengen, omdat ze nu al het excuus hebben dat ze de synchronisatie hebben gedaan dus moet je niet meer zeuren.

Dat ze allemaal in een zak zand mogen veranderen en meegaan met een luchtballon.

Trouwens, waar review je nou voor dan mr.awesome?

Ik kan zo langzamerhand ook wel weer een review schrijven over SO4 voor de ps3 :p

Heb al eens een review geschreven bij fokgames, weet alleen niet meer voor wel spel dat was, jaren geleden alweer.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 25, 26, 27  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 27

Ga naar: