Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 25, 26, 27  Volgende  
konnichiwa BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Het grotendeel van de Amerikanen wil geen subs. Hetzelfde voor de grotere landen in europa. Ik erger me er rot aan bij chinese/hong kong films slaagt echt nergens op in het Engels.

Trouwens een heel lage score op metacritic voor FFXIII '84' kan nog wel stijgen/dalen.

Nou ja laag voor de main serie van FF.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

http://n4g.com/News-485472.aspx

Ze hadden hem netzogoed ook naar de Wii kunnen porten...
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat

We wisten toch allang dat de PS3 versie dé versie is om in huis te halen als je beide systemen bezit. Denk niet dat iemand die een 360 bezit er heel sneu om is dat de cutscenes in een lagere reso zijn, die is blij genoeg dat ie em kan spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Wazzim BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
http://n4g.com/News-485472.aspx

Ze hadden hem netzogoed ook naar de Wii kunnen porten...

De Wii kan niet eens 576P aan dus dat zou nog slechter zijn...
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
We wisten toch allang dat de PS3 versie dé versie is om in huis te halen als je beide systemen bezit. Denk niet dat iemand die een 360 bezit er heel sneu om is dat de cutscenes in een lagere reso zijn, die is blij genoeg dat ie em kan spelen.

Wat denk je dat ik doe, natuurlijk ga ik voor de PS3 versie. 3 of 1 disc dan is mijn keuze snel gemaakt. Sowieso met de betrouwbaarheid van de 360, het heeft eigenlijk nog niet zo met het spel zelf te maken.

Wou hem net preorderen, maar ik doe dat wel via het net. Kom ik goedkoper uit.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Roderick schreef:

Wat denk je dat ik doe, natuurlijk ga ik voor de PS3 versie. 3 of 1 disc dan is mijn keuze snel gemaakt. Sowieso met de betrouwbaarheid van de 360, het heeft eigenlijk nog niet zo met het spel zelf te maken.

Wou hem net preorderen, maar ik doe dat wel via het net. Kom ik goedkoper uit.

Ik vond discswappen zn charme wel hebben op de ps2 altijd, ik vond het niet erg om even op te staan uit de luie stoel, is goed voor je.

Maar goed als ik een xbox zou hebben zou ik em ook nogsteeds voor de ps3 halen simpelweg omdat je final fantasy op een nintendo of playstation hoort te spelen, als echte tovenaar.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat heb ik ook een beetje, FF voelt toch beter op een PS console daarbij is het een eerbetoon aan Sony die het al zo moeilijk hebben.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy XV op Wikipedia...
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome dat was al heel lang zo

het is nog niet echt aangekodigt
de Producer van FF heeft in een interview besproken over FFXV

dus nog helemaal niks bekent over FFXV en ook niet voor welke console
en ook niet wie de game gaat produceren

en volgens Wikipedia behoort de Saga//Mana//Kingdom Hearts series ook bij Final Fantasy serie
en dat vindt ik van wel omdat

de aller eerste 3 Saga delen in Amerika Final Fantasy Legend I-II-III is en in Japan Makai Toushi Saga I-II-III

en de eerste Mana in Amerika Final Fantasy Adventure is en Europa Mystic Quest en Japan Seiken Densetsu
Terug naar boven
mercy0001 BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

165 nieuwe, en prachtige, screens:
http://www.rpgsite.net/news/639/165-new-final-fantasy-xiii-screenshots.html
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

mercy0001 schreef:
165 nieuwe, en prachtige, screens:
http://www.rpgsite.net/news/639/165-new-final-fantasy-xiii-screenshots.html

Bedankt, maar dat zie ik allemaal wel als ik de game speel
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Een 8.3 van IGN AU, hij zou een 6.9 hebben gescoord als het geen Final Fantasy heten.

Dit is echt erg gewoon, na al die jaren in ontwikkeling geweest te zijn krijgt hij mediocre scores. :S (ja 8 is mediocre voor Final Fantasy standaards)

Oja en van Edge een 5/10:

http://n4g.com/News-486656.aspx

Edit: Hij is ook al gedaald van 86 naar 82 op metacritic:

http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/finalfantasy13

Laatst aangepast door No'tje op 05 Mrt 2010 22:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Een 8.3 van IGN AU, hij zou een 6.9 hebben gescoord als het geen Final Fantasy heten.

Dit is echt erg gewoon, na al die jaren in ontwikkeling geweest te zijn krijgt hij mediocre scores. :S (ja 8 is mediocre voor Final Fantasy standaards)

Oja en van Edge een 5/10:

http://n4g.com/News-486656.aspx

Ach ik neem sinds 1990 scores van andere mensen al niet meer serieus voor mijn koopkeuze. En toen was ik nog maar 7. ;>
Terug naar boven
Wazzim BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach who cares, het is FINAL FANTASY, dat maakt het gewoon goed voor mij
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Wazzim schreef:
Ach who cares, het is FINAL FANTASY, dat maakt het gewoon goed voor mij

Dat zeiden we ook over Resident Evil 5 wat de grote teleurstelling van 2009 bleek te zijn.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Op Gamespot scoort ie een mooie 8.5, en OXM beloond de game zelfs met een 9/10. Natuurlijk moeten jullie wachten op de ultieme review: die van Gamed!
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Het is heel grappig dat FFXIII maar 1 algemene review krijgt telkens. De PS3 en 360 versies zouden apart moeten gereviewd worden omdat er verschillen zijn tussen beide versies. Dat deed de media ook met de reviews van sommige andere games waarbij de PS3 versie voor een of andere reden 0.5 score minder kreeg. Dus waarom blijven ze nu stil?

Nouja, de media is biased, vooral Edge. 4 jaar ontwikkeling en dan krijgt de game een 5/10? GTFO. FFXIII mag dan niet de beste FF zijn, de game is zeker meer dan 5/10 waard.

Bij mijn weten moet SE de 360 versies nog uitzenden en dan zal menig site er wel degelijk op in gaan.

Naast dit ontvangen sites niet altijd alle versies van een game en imo is dat ook onzin. De verschillen waar zovaak over gezeurd wordt zijn echt minimaal en alleen van belang voor de échte hardcore multiplatformbezitters. Merk je dat er grote verschillen zijn, zoals bij Bayonetta, of nu FFXIII, dan wordt daar uitgebreid aandacht aan besteed.

Je anti-EDGE betoog slaat nergens op. Al is de game een eeuw in ontwikkeling, als zij em niet goed vinden, vinden zij em niet goed. Ontwikkelingsduur staat niet garant voor een topgame.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-final-fantasy/62720

8.6 van GT, maarja die gaven MW2 ook een 9.5 en Uncharted 2 een 9.3 die zijn niet te vertrouwen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Na het bekijken van de GameTrailers en Gamespot video reviews begint de game me toch wel te interesseren, misschien haal ik hem wel als m'n Xbox 360 terug is van reparatie. Kan me niet schelen dat het de mindere versie is. Komaan, daar gaan we nu toch niet over zagen? De PS3-versie van Fallout 3 was op vlak van graphics ook minder dan de Xbox 360-versie. Maar geen haan die daar naar kraait.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Vind jij dan een game waar zolang aan gewerkt is een 5 waard? Ik heb de game niet gespeeld, heb enkel trailers etc gezien maar voor mij is de game al zowiezo meer dan een 5 waard. 5/10 games zijn games zoals Terminator Salvation, FFXIII is van hoger niveau.

Ik vind niks van FFXIII want ik heb de game niet gespeeld.

Wat ik wel vind is dat je niet zomaar kunt zeggen: game X is 5 jaar in ontwikkeling dus het wordt een goede game. Zo gaat dat niet. Pas NA het spelen kun je zien wat een game je doet, niet ervoor, dan zit je puur met voorgevoelens.

On a different note; ik vind dat de 360 versie er nog best wel goed afkomt in de vergelijking van Digital Foundry. Ingame graphics zijn wat minder scherp, maar hij loopt dan ook iets vloeiender. Filmpjes op de 360 zijn wel wat blokkerig, en dat is jammer, maar geen overdreven verschillen gezien met de PS3 versie wat ingame graphics betreft. Wil niet zeggen dat ik de 360 versie ga halen. K haal em mooi op de PS3
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Mauh, ik haal hem volgende maand wel in huis, ik heb het nu te druk met Final Fantasy X en later deze maand God of War III.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Vind jij dan een game waar zolang aan gewerkt is een 5 waard? Ik heb de game niet gespeeld, heb enkel trailers etc gezien maar voor mij is de game al zowiezo meer dan een 5 waard. 5/10 games zijn games zoals Terminator Salvation, FFXIII is van hoger niveau.

Omdat men er 5 jaar aan heeft gewerkt moet hij een hogere score krijgen?

'Meester vind het niet eerlijk ik heb twee keer zolang aan mijn opdracht gewerkt maar toch krijg ik minder punten dan Jan Willem'

Trouwens na FFXII verwacht ik toch dat mensen wat slimmer zijn geworden.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook net de review gezien op GT en ik ga de game zeker wel halen. Het lijkt me alsnog een leuke games ondanks zijn foutjes.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik krijg lekker de collectors edition enenene~
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-final-fantasy-xiii-face-off nuff said :p
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 25, 26, 27  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 9 van 27

Ga naar: