Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Volgende
|
chimnino |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 20:43 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Ben vandaag begonnen aan mijn 2de playtrough! Heb in de Knack Focus gelezen dat de game rond de 20 eindes heeft, ziek.  |
eindes zal je waarschijnlijk moeten zien als de Epilogues die je vrijspeelt. Daar krijg je er met 1 run al zo'n 5 van. Met wat variaties vanaf bepaalde punten, kan je daar invloed op brengen (zie trophy guide gamespot dacht ik) |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 20:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Uitgespeeld.......... UITGESPEELD! EN OH MIJN GOD WAT EEN BRUUT SPEL.
Geniaal wie de Killer was, hoewel ik het bij de laatste ARI-sessie zelf al wel door had; bij *HEAVY SPOILER EINDE* was or is a policeman had ik wel door wie het was. Ik wil dat spel echt nog 80 keer uitspelen en zien hoe het dan loopt. Ik wil bijv. ook Blake beschuldigen Oh Norman Jayden ging bij mij dood bij de laatste QTE van het spel (lmao), viel in de prakker tijdens het gevecht met de Killer, maar toch kreeg ik de Four Heroes Trophy. En ik vind het wel jammer dat bepaalde vragen helemaal niet beantwoordt worden, zoals waarom de Killer zijn eigen zaak onderzocht!? Maar misschien komt dat omdat het einde bij mij niet perfect was, want Scott ontsnapte, weet niet of dat zo hoort maar denk het niet hè want het is toch Heavy Rain.*/spoiler*
Ik ben trouwens pretty sure dat ik deze Platinum kan halen... Nog een paar keer doorspelen en dan lukt dat wel. Het helpt vooral wel dat je aparte scènes gewoon opnieuw kan doen tot je de Trophy hebt, ik zie niet in wat er moeilijk aan is. En de QTE's heb ik ook helemaal onder de knie, ik heb al heel veel Trophies waar je gewoon zo goed mogelijk de QTE af moet ronden al verzameld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 20:58 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Uitgespeeld.......... UITGESPEELD! EN OH MIJN GOD WAT EEN BRUUT SPEL.
Geniaal wie de Killer was, hoewel ik het bij de laatste ARI-sessie zelf al wel door had; bij *HEAVY SPOILER EINDE* was or is a policeman had ik wel door wie het was. Ik wil dat spel echt nog 80 keer uitspelen en zien hoe het dan loopt. Ik wil bijv. ook Blake beschuldigen Oh Norman Jayden ging bij mij dood bij de laatste QTE van het spel (lmao), viel in de prakker tijdens het gevecht met de Killer, maar toch kreeg ik de Four Heroes Trophy. En ik vind het wel jammer dat bepaalde vragen helemaal niet beantwoordt worden, zoals waarom de Killer zijn eigen zaak onderzocht!? Maar misschien komt dat omdat het einde bij mij niet perfect was, want Scott ontsnapte, weet niet of dat zo hoort maar denk het niet hè want het is toch Heavy Rain.*/spoiler* |
Ik denk: dat hij zijn eigen zaak onderzocht om zo al het overige bewijsmateriaal te verzamelen en het daarna te verbranden.
En ik snap trouwens nog steeds niet wat Ethan deed tijdens zijn blackouts. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 21:08 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Trueskill schreef: |
Ik denk: dat hij zijn eigen zaak onderzocht om zo al het overige bewijsmateriaal te verzamelen en het daarna te verbranden.
En ik snap trouwens nog steeds niet wat Ethan deed tijdens zijn blackouts. |
Oh ja, dat is inderdaad best logisch En inderdaad, dat snap ik ook nog steeds niet helemaal. *spoiler* hij had toch iets van schizofrenie? En hij had de hele tijd zo'n "Max" in zijn handen, maar hoe kon de Killer ooit naar hem toe sneaken en zo'n ding in z'n hand stoppen? Ik blijf het wel geniaal vinden dat hij de Killer was, vooral omdat ik hem echt het sympatiekste figuur van het spel vond. En ik was eigenlijk ook helemaal vergeten dat het helemaal niet duidelijk was wie zijn inhuurders waren... Dat zijn toch even de dingen die je je dan opeens bedenkt Blijft echt geniaal, geniaal spel ook. Ik ga meteen de eindscène opnieuw - en nu goed - doen. Ik was ook binnen één QTE dood, want ik moest een hamer ontwijken en ik kreeg daarvoor zeg maar geen tweede kans dus hij sloeg me in één keer knock-out lol. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 22:35 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: | @Chimnino: nja, denk toch wel dat er meer dan 5 eindes zijn hoor.
@Eitje: *SPOILER FEST* Bij mij ging Norman Jayden dood nadat ik met zijn laatste ARI bezig was, er kwam bloed uit zijn ogen en neus en op het einde van de ARI sessie stierf hij... Echt zo rot, want ik vond hem de coolste personage.  |
Hè, hoezo dat? Wat deed je dan voor speciaals?  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Mrt 2010 16:23 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: | GekooktEi schreef: | Gezer schreef: | @Chimnino: nja, denk toch wel dat er meer dan 5 eindes zijn hoor.
@Eitje: *SPOILER FEST* Bij mij ging Norman Jayden dood nadat ik met zijn laatste ARI bezig was, er kwam bloed uit zijn ogen en neus en op het einde van de ARI sessie stierf hij... Echt zo rot, want ik vond hem de coolste personage.  |
Hè, hoezo dat? Wat deed je dan voor speciaals?  |
Lol ik was te lang bezig met zijn ARI, zwaar aan het zoeken voor sporen. Toen hij gold watch! zei, sloot ik af en stierf hij opeens aan een overdosis Triptocaine... Het spijtige eraan is dat die stomme Blake zijn ARI bril krijgt. |
Nou ik weet niet of dat wel zo slecht is want *spoiler*Jayden staat dan wel opeens naast hem in ARI mode. Ik heb zo'n idee dat dat geen goed teken was. Aannemende dat Jayden niet diende als Blake's in-ARI butler lol. Ik hoorde trouwens ook over die gold watch -- die heb ik nooit doorgehad, maar toch wist mijn Jayden dat het een ex-cop was. Volgens mij door het pistool dat in handen zou moeten zijn van de politie.*/spoiler* |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Mrt 2010 20:17 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: | Nouja, ben nu bezig met mijn 2de playtrough en ik vind het nog steeds awesome! Van de weekend is beginnen aan de DLC taxidermist.  |
Ik ben soort van bezig met de tweede playthrough, ik probeer nu het gros van de losse Trophies te halen zeg maar Daarna ga ik het spel echt nog een paar keer uitspelen om alle eindes te unlocken, ik moet die Platinum hebben want hij is niet moeilijk -- er zit alleen behoorlijk wat tijd in en je moet alle eindes uitvogelen. Daarvoor moet je dus ook dingen verkeerd doen enz, wat het wel moeilijk maakt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Mrt 2010 20:23 Onderwerp:
| |

|
'Deze film werd mede mogelijk gemaakt door Zware Regen voor het SpelStation 3.' |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Mrt 2010 20:26 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mr. Awesome schreef: | 'Deze film werd mede mogelijk gemaakt door Zware Regen voor het SpelStation 3.' |
Waar heb je het over?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 04 Mrt 2010 20:26 Onderwerp:
| |

|
De DLC was een tech demo van Madison die ze een keer lieten zien bij een convention. Ik kreeg het gratis bij me CE en taxidermist is echt wreed... Ik hoop dat we gauw de DLC krijgen van de Origami Killer. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Mrt 2010 21:29 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Lawliet schreef: | De DLC was een tech demo van Madison die ze een keer lieten zien bij een convention. Ik kreeg het gratis bij me CE en taxidermist is echt wreed... Ik hoop dat we gauw de DLC krijgen van de Origami Killer. |
Jep, ik ook. Misschien mogen we ook verder met [spoiler]Scotty[/spoiler], wie weet Ik vind het dan altijd zo vet dat ze characters animeren enz. alleen maar voor een paar scènes gameplay, echt respect. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 04 Mrt 2010 23:47 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | ik moet die Platinum hebben want hij is niet moeilijk |
Er zit wel 1 pittige in vind ik. Die met het verkeer op de snelweg. Moet je ALLES goed hebben van de QTE's. Vervelende is dat het draaien bij mij niet altijd wil pakken (controller is een keer door de kamer gevlogen (A) volgens mij reageert hij niet meer zo goed ) en het stuk voor de trophy zit ook nog eens aan het einde van het chapter. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 05 Mrt 2010 17:13 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
chimnino schreef: | GekooktEi schreef: | ik moet die Platinum hebben want hij is niet moeilijk |
Er zit wel 1 pittige in vind ik. Die met het verkeer op de snelweg. Moet je ALLES goed hebben van de QTE's. Vervelende is dat het draaien bij mij niet altijd wil pakken (controller is een keer door de kamer gevlogen (A) volgens mij reageert hij niet meer zo goed ) en het stuk voor de trophy zit ook nog eens aan het einde van het chapter. |
Jep, ik vond de opdracht zelf niet moeilijk maar dan moet je ook de perfecte keuze maken tussen links en rechts steeds, zeker? Of maakt dat niet uit maar moet je gewoon geen enkele knop rood hebben?
Trouwens, normaal zetten we dat soort dingen voor de zekerheid in het wit, hoewel je het vaag genoeg beschrijft om het geen spoiler te noemen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 03:47 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | @Eitje: ik denk geen knop rood hebben. Denk dat ik vandaag klaar ben met mijn 2de playtrough... dus beginnen aan 3rde playtrough! Ik krijg er echt geen genoeg van, blijft een heerlijk spel.  |
Tja als je geen geld hebt voor iets anders dan mot je wel
Kan niet begrijpen dat er mensen zijn die Heavy Rain meer dan 1x uitspelen of liever gezegt afkijken want een spel noem ik het nog steeds niet maar he das mij mening  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 12:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Shadowx schreef: | Gezer schreef: | @Eitje: ik denk geen knop rood hebben. Denk dat ik vandaag klaar ben met mijn 2de playtrough... dus beginnen aan 3rde playtrough! Ik krijg er echt geen genoeg van, blijft een heerlijk spel.  |
Tja als je geen geld hebt voor iets anders dan mot je wel  |
Inderdaad, want mensen die wel geld hebben gooien een game na 8 uurtjes weer op Marktplaats omdat ze het geld daarvan niet nodig hebben om hun tweede game te kopen. Of kopen 80 games die ze 5 uurtjes spelen omdat ze daar toch genoeg geld voor hebben, en kijken dan blij naar hun verzameling.
Wauw, wat moet dat fijn zijn, geld hebben. Niet het uiterste uit je games hoeven halen, heerlijk.
Echt wat kan jij soms dom klinken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 12:48 Onderwerp:
| |

|
Is het niet zo dat een groot deel van het begin van Heavy Rain toch steeds hetzelfde zal zijn en het daarom vrij repetitief wordt? Ik vraag me ook af hoe leuk het verhaal blijft nadat je de clue hebt uitgevogeld (de eerste keer dus). |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 12:55 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Shadowx schreef: | Gezer schreef: | @Eitje: ik denk geen knop rood hebben. Denk dat ik vandaag klaar ben met mijn 2de playtrough... dus beginnen aan 3rde playtrough! Ik krijg er echt geen genoeg van, blijft een heerlijk spel.  |
Tja als je geen geld hebt voor iets anders dan mot je wel  |
Inderdaad, want mensen die wel geld hebben gooien een game na 8 uurtjes weer op Marktplaats omdat ze het geld daarvan niet nodig hebben om hun tweede game te kopen. Of kopen 80 games die ze 5 uurtjes spelen omdat ze daar toch genoeg geld voor hebben, en kijken dan blij naar hun verzameling.
Wauw, wat moet dat fijn zijn, geld hebben. Niet het uiterste uit je games hoeven halen, heerlijk.
Echt wat kan jij soms dom klinken. |
Owned |
|
Terug naar boven |
|
|
MocroMo |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 12:59 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Gezer schreef: | @Eitje: ik denk geen knop rood hebben. Denk dat ik vandaag klaar ben met mijn 2de playtrough... dus beginnen aan 3rde playtrough! Ik krijg er echt geen genoeg van, blijft een heerlijk spel.  |
Kan niet begrijpen dat er mensen zijn die Heavy Rain meer dan 1x uitspelen of liever gezegt afkijken want een spel noem ik het nog steeds niet maar he das mij mening  |
Dit is het domste wat ik tot nu toe heb gelezen in het topic, waar slaat dat op...? Jij bent echt iemand die zoveel onzin kan lullen, het grappige is dat het soms weleens voorkomt dat jij jezelf dan in andere topic tegenspreekt. Dat jij Gezer niet mag, moet jij weten maar kom niet met dit soort lompe opmerkingen. Als ik een spel koop dan wil ik het ook soms wel eens 3 a 4 keer uitspelen en een jaar later speel ik hem nog een keer. Maar goed een kamper als jou die heeft toch genoeg geld toch....?! |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 12:59 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Roderick schreef: | Is het niet zo dat een groot deel van het begin van Heavy Rain toch steeds hetzelfde zal zijn en het daarom vrij repetitief wordt? Ik vraag me ook af hoe leuk het verhaal blijft nadat je de clue hebt uitgevogeld (de eerste keer dus). |
Nou, het eerste uurtje is inderdaad vrij saai. Maar het fijne is ook dat, aangezien je in het begin geen belangrijke beslissingen moet maken, je dan gewoon naar Scene select gaat, en pas na de intro begint Want bij een nieuwe playthrough gaat het er - voor mij iig - vooral om dat ik nieuwe keuzes maak om het einde anders te laten gaan. En ja, je moet echt door het hele spel andere keuzes maken, niet alleen in de laatste paar scènes, om nieuwe epilogues uit te vogelen. Daarin zit vooral ook de replaywaarde. Het is niet gewoon zo dat je zoiets hebt van oh wat grappig, als ik even opnieuw uitspeel gaat het dit, maar bij mij gaat de nieuwsgierigheid echt de pan uit en wil ik al die eindes ontdekken en zien.
Voor mij zit de kracht van het spel dus echt in de invloed van die keuzes. Zelfs al heb ik het gros van de eindes al gelezen op fora, ik wil ze alsnog zelf ontdekken en uiteindelijk natuurlijk die mooie All Endings-Trophy in bezit krijgen. Ik ben nu nog niet eens begonnen met een tweede playthrough, ik speel nu losse scènes door om die losse Trophies te krijgen, maar zo kan je alle eindes niet vrijspelen en dat wil ik koste wat kost. En daarvoor moet ik het spel zeker nog meerdere keren uitspelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 15:57 Onderwerp:
| |

|
MocroMo schreef: | Shadowx schreef: | Gezer schreef: | @Eitje: ik denk geen knop rood hebben. Denk dat ik vandaag klaar ben met mijn 2de playtrough... dus beginnen aan 3rde playtrough! Ik krijg er echt geen genoeg van, blijft een heerlijk spel.  |
Dit is het domste wat ik tot nu toe heb gelezen in het topic, waar slaat dat op...? Jij bent echt iemand die zoveel onzin kan lullen, het grappige is dat het soms weleens voorkomt dat jij jezelf dan in andere topic tegenspreekt. Dat jij Gezer niet mag, moet jij weten maar kom niet met dit soort lompe opmerkingen. Als ik een spel koop dan wil ik het ook soms wel eens 3 a 4 keer uitspelen en een jaar later speel ik hem nog een keer. Maar goed een kamper als jou die heeft toch genoeg geld toch....?! |
Waar zie je me zeggen dat ik gezer niet mag, ik zeg alleen maar dat ik niet kan begrijpen dat iemand een spel achtermekaar zoveel keer uitspeelt, dat van geen geld hebben was een geintje omdat tie zelf in een ander topic iets over geld zei.
Plus die laatste opmerking wat wil je daarmee zeggen ??
Plus
MocroMo schreef: | Jij bent echt iemand die zoveel onzin kan lullen, het grappige is dat het soms weleens voorkomt dat jij jezelf dan in andere topic tegenspreekt. |
Noem eens iets altijd leuk als iemand zoiets post zonder feiten, grappig zo`n opmerking van iemand als jij maar ik verwacht dan ook niks anders.
@Gezer
Kep niks tegen je respecteer het dat je gek bent op je PS3 en de game Heavy Rain kan alleen niet begrijpen dat als je hem uit hebt wat iemand trekt om hem nog een keer en nog een keer en misschien nog een keer uit te spelen.
Laatst aangepast door Shadowx op 06 Mrt 2010 16:01; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 15:59 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | kan alleen niet begrijpen dat als je hem uit hebt wat iemand trekt om hem nog een keer en nog een keer en misschien nog een keer uit te spelen. |
Misschien omdat je dan andere keuzes kan maken en een ander einde krijgt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 16:01 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | Shadowx schreef: | kan alleen niet begrijpen dat als je hem uit hebt wat iemand trekt om hem nog een keer en nog een keer en misschien nog een keer uit te spelen. |
Ja dat ben ik met je eens maar zo snel achter mekaar dat is iets wat ik niet snap, dat je hem misschien aantal weken later nog een keer speel ok en dan kiest om een andere weg te volgen maar zo snel dat is wat ik me afvraag.
Ik heb dat ook met bepaalde games zoals Uncharted 2 die bewaar ik ook en speel hem zodra er niks anders te spelen is nog een keer uit, de vraag is waarom zo snel achter mekaar ik bedoel je hebt hem net uit gespeeld en dan gelijk alweer overnieuw beginnen en dan weer dat is wat ik niet snap zeker niet nu er in deze laatste 2 maanden enorm veel goeie games uit zijn, dat is dus ook de reden waarom ik zei tegen gezer ja als je geen geld hebt voor iets anders maar dat was een flauw grapje omdat tie in een ander topic iets over geld zei vandaar dat ik de grap maakte ja als je geen geld hebt voor iets anders dan speel je het 3x maar zoals ik al zei dat was een flauw grapje, maar misschien is het de echte reden dat tie hem daarom 3x speelt ik weet het niet vandaar dat ik me zoiets af vroeg.
Dat MocroMo maar gelijk in verdediging moet gaan zonder feiten tja ach ik verwacht niks anders van hem. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 17:38 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Nickdhnick schreef: | Shadowx schreef: | kan alleen niet begrijpen dat als je hem uit hebt wat iemand trekt om hem nog een keer en nog een keer en misschien nog een keer uit te spelen. |
Ja dat ben ik met je eens maar zo snel achter mekaar dat is iets wat ik niet snap, dat je hem misschien aantal weken later nog een keer speel ok en dan kiest om een andere weg te volgen maar zo snel dat is wat ik me afvraag.
Ik heb dat ook met bepaalde games zoals Uncharted 2 die bewaar ik ook en speel hem zodra er niks anders te spelen is nog een keer uit, de vraag is waarom zo snel achter mekaar ik bedoel je hebt hem net uit gespeeld en dan gelijk alweer overnieuw beginnen en dan weer dat is wat ik niet snap zeker niet nu er in deze laatste 2 maanden enorm veel goeie games uit zijn, dat is dus ook de reden waarom ik zei tegen gezer ja als je geen geld hebt voor iets anders maar dat was een flauw grapje omdat tie in een ander topic iets over geld zei vandaar dat ik de grap maakte ja als je geen geld hebt voor iets anders dan speel je het 3x maar zoals ik al zei dat was een flauw grapje, maar misschien is het de echte reden dat tie hem daarom 3x speelt ik weet het niet vandaar dat ik me zoiets af vroeg.
Dat MocroMo maar gelijk in verdediging moet gaan zonder feiten tja ach ik verwacht niks anders van hem. |
Jij schiet anders ook gelijk in de verdediging nu  |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 18:05 Onderwerp:
| |

|
Dyllann schreef: | Jij schiet anders ook gelijk in de verdediging nu  |
Ik verdedig mezelf, mocrotje niet die doet dat voor een ander, en komt met dingen aanzakken zonder enig bewijs.
Enige wat ik deed was een vraag stellen wrom men een game zo snel 3 keer achter mekaar uitspeelt en maak er een opmerking bij dat het misschien met geld te maken heeft (want misschien is dat het wel) maar nee hij mot er gelijk tegen in gaan maar zoals ik al zei ik verwacht niet anders van Mocronogwat.
Maar goed ontopic nogmaals waarom speelt men deze game zo snel achter mekaar 3x uit, is dat puur uit verveling omdat je geen geld hebt om wat anders te kopen of puur omdat je het een gaaf spel vind en de andere dingen wilt kiezen in het spel, hoe je het ook bekijkt de killer blijft hetzelfde. |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 18:12 Onderwerp:
| |

|
OMDAT DE GAME GEWOON MAGISCH IS
SPOILER:
Ik moet de game evenwel nog spelen, ben amper drie uur ver |
|