Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Volgende
|
GekooktEi |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 17:09 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Unknown, er is nog niet eens bekend over wie die gaat. Ik wil graag die van Ethan spelen want ik wil dolgraag weten wat er nou achter die blackouts zit. En ik wil ook de precieze details weten over Jaydens verslaving. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 17:10 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 17:13 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Trueskill schreef: |
 |
Ik vind het ook gewoonbest kut van hem. Hoe klote is dat ook voor Madison, 'let's start a new life', en dan krijg je dat. Ik vind het ietwat onrealistisch aangezien het wel heel koel is om gewoon zelfmoord te plegen en daarmee ook je nieuwe geliefde depressief te maken... |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 20:39 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Trueskill schreef: |
 |
Ik vind het ook gewoonbest kut van hem. Hoe klote is dat ook voor Madison, 'let's start a new life', en dan krijg je dat. Ik vind het ietwat onrealistisch aangezien het wel heel koel is om gewoon zelfmoord te plegen en daarmee ook je nieuwe geliefde depressief te maken... |
En toch begrijp ik het, je hebt dan zo'n gevoel van: "Ur doing it wrong" |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 21:59 Onderwerp:
| |

|
Ik moet zeggen dat ik de demo niet veel soeps vond. Het is een beetje lineaire doorloop level achtig gevoel, ook al heb je keuzes als onderwerp voor je gesprek. AmazingShikoku beschrijft mijn mening al een beetje op pagina 4.
Ik hoop dat het spel beter is, maar ik ga hem pas kopen als die goedkoper is. Ik ben namelijk wel een verhaal-fan van games, Heavy Rain schijnt een goeie te hebben, plus het feit dat ik Fahrenheit echt megavet vond.
Ik koop HR wel een keer uit Engeland voor 30 eu ofzo  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 22:08 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
De demo heeft voor veel mensen een averechts effect omdat je in de demo niet geconfronteerd wordt met het effect van wat je in de missies doet. Bijvoorbeeld, je mist gewoon clues als je die niet verzameld met Jayden in de Crime Scene-missie, en je merkt pas later in het spel dat dat wel klote is want uiteindelijk kan dat betekenen dat er doden gaan vallen hoor, op het einde. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 08 Mrt 2010 22:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik heb er trouwens nooit meer aan gedacht, maar de muziek achter For Love (link muziek) was niet de uiteindelijke soundtrack, wat ik toch wel jammer vind. Als dat af was gespeeld tijdens de achtervolgingen enzo had dat het echt afgemaakt. Ik heb er tijdens het spel echter nooit aan gedacht Wat ik wel vond was dat de muziek soms iets opzwepende mocht in de intensieve stukken. Dit was er écht perfect bij geweest, jammer dat het verder niet gebruikt is in het spel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 11 Mrt 2010 20:05 Onderwerp:
| |

|
gisteren hele nacht opgebleven omdat ik nergens nog tijd vind om te gamen, en HR uitgespeeld
En dat terwijl ik hele dag barstende koppijn had en gaar van werk terugkwam. Maar God, wat was het het waard!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 11 Mrt 2010 20:26 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Dat heb ik ook Valentino Gelukkig komende twee weken stage, daarin vind ik wel genoeg vrije tijd. Ik hoop dat ik Heavy Rain niet stiekem vergeet, dat heb ik soms met spellen als ik ze te lang niet speel. Ik heb hem nu al een week niet gespeeld ofzo. BF Bad Company is ook zo'n leuk spel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 19:36 Onderwerp:
| |

|
Vandaag heb ik het spel ook weten te verkrijgen. Ik zou eigenlijk gaan voor God of War III, maar toen Heavy Rain binnenkwam voor de helft van eerstgenoemde, besloot ik toch maar deze te nemen.
Ook heb ik een code ontvangen voor DLC (behoorlijk groot, 1200MB), maar weet ik niet precies wat dit DLC nu inhoud. Wat is het precies?
En nee, ik ga de game helaas niet meteen spelen. Had ik graag gewild, maar mijn speel-sessie Yakuza 3 heeft op dit moment even voorrang. Sorry, jongens! En meiden... |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 19:52 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Het is een zijverhaal over één van de hoofdpersonage waarin je achtergrondinformatie over diegene krijgt zeg maar. Het is niet vitaal voor het verhaal, het is gewoon een extra scène. Plus de officiële soundtrack en het dynamische thema van Heavy Rain, die heel vet is trouwens, hetzelfde als het menu
Ik ga dit spel echt wel Platinummen. Ik moet nog 4 Trophies waaronder All Endings en Platinum natuurlijk. Verder Butcher (makkelijk) en Wise Guy (die heb ik nog steeds niet kunnen doen, toen ik me liet arresteren was Jayden dood maar de scène staat wel in mijn chapters-lijst dus mss daar even kijken).
Trouwens, als je dus Ethan "savet" met Jayden bij Under Arrest, wordt hij dan dus weer vrijgelaten?
Toen ik trouwens een hele playthrough aan de mooie gouden Trophy had gewijd waarvan de naam een spoiler is, kreeg ik de Trophy niet... Ik had namelijk Madison laten wurgen door de Killer bij de finale (Ethan was gearresteerd en Jayden was al neergestoken bij Fish Tank, expres natuurlijk, dus Mad moest het alleen doen) voordat ze Shaun redde, maar dat bleek niet te moeten voor die Trophy, dus toen liet ik haar vermoorden nadat ze Shaun had gered en toen had ik hem
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 25 Mrt 2010 22:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Vandaag aan de game begonnen, echt een fantastisch spel tot nu toe, ik zit er helemaal in. Ik plaats dit nieuwtje echter niet voor een lofzang, maar om iets heel vaags: op een gegeven moment stap ik als FBI agent in mijn kantoortje en krijg ik de optie X - Investigation. Dit komt op een moment dat ik dit niet hoor te krijgen, waarna vrijwel alles om me heen ineens zwart is en enkel het hoofdkarakter nog te zien is. Na het opnieuw opstarten van de savegame kan ik wel gewoon verder, maar gebruik ik deze optie wederom, dan krijg ik weer hetzelfde probleem.
Ook had ik al problemen aan het begin van de game, na de installatie bleef de game maar laden, maar opstarten deed hij niet. Pas nadat ik alle data verwijderd had en opnieuw had geïnstalleerd deed de game het goed.
Zijn er meer mensen die last hebben van deze, dan wel andere bugs? |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 25 Mrt 2010 22:43 Onderwerp:
| |

|
mijn spel loopt beter zonder de updates |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Mrt 2010 19:08 Onderwerp:
| |

|
Ik heb Heavy Rain inmiddels een week of twee, maar nog steeds heb ik de game niet in mijn console gestoken... kan er de tijd niet voor vinden... of de zin. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 27 Mrt 2010 15:04 Onderwerp:
| |

|
zonde mr awesome, zonde...
Ik vind het ook een beetje raar trouwens, aangezien HR minder speelduur heeft dan al die rpgs van jouw:P |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 27 Mrt 2010 16:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Rene Groen schreef: | Vandaag aan de game begonnen, echt een fantastisch spel tot nu toe, ik zit er helemaal in. Ik plaats dit nieuwtje echter niet voor een lofzang, maar om iets heel vaags: op een gegeven moment stap ik als FBI agent in mijn kantoortje en krijg ik de optie X - Investigation. Dit komt op een moment dat ik dit niet hoor te krijgen, waarna vrijwel alles om me heen ineens zwart is en enkel het hoofdkarakter nog te zien is. Na het opnieuw opstarten van de savegame kan ik wel gewoon verder, maar gebruik ik deze optie wederom, dan krijg ik weer hetzelfde probleem.
(...)
Zijn er meer mensen die last hebben van deze, dan wel andere bugs? |
Nou, ik heb wel een variant op die -- mijne is echter niet spelbedervend maar is wel soortgelijk. Bij jou stond er dus <X> Investigate, bij mij bleef <R1> naast mijn hand staan nadat ik ARI af had gezet, wat ik wel grappig vond. Het werkte ook gewoon, hij maakte dat gebaar met zijn hand elke keer als ik drukte. Jammer genoeg kon ik geen bewijs vinden of analyseren, maar ik vond het wel een grappige glitch. |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 09 Apr 2010 19:08 Onderwerp:
| |

|
Vet spel -> uitgespeeld, hopelijk maken ze nog zoiets. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 11 Mei 2010 10:31 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 11 Mei 2010 15:48 Onderwerp:
| |

|
Leuk gedaan maar kep niet 20 min zitten kijken ff snel erdoorheen geklicked. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 11 Mei 2010 16:40 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Leuk gedaan maar kep niet 20 min zitten kijken ff snel erdoorheen geklicked. | er zit ook echt een verhaal in die het wel waard is om te blijfen kijken :p. btw had je de stukje gezien waarin nicko ging dansen? dat was epic  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 11 Mei 2010 17:06 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
no-ps3-no-living schreef: | Shadowx schreef: | Leuk gedaan maar kep niet 20 min zitten kijken ff snel erdoorheen geklicked. | er zit ook echt een verhaal in die het wel waard is om te blijfen kijken :p. btw had je de stukje gezien waarin nicko ging dansen? dat was epic  |
Tot daar heb ik gekeken haha  |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 11 Mei 2010 17:20 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | no-ps3-no-living schreef: | Shadowx schreef: | Leuk gedaan maar kep niet 20 min zitten kijken ff snel erdoorheen geklicked. | er zit ook echt een verhaal in die het wel waard is om te blijfen kijken :p. btw had je de stukje gezien waarin nicko ging dansen? dat was epic  |
Tot daar heb ik gekeken haha  | er is ook een epi 2, dit soort video's laten maar weer zien hoe veelzijdig gta is  |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 04 Feb 2011 15:00 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|