Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu al je 3rde playtrough? Nice bro!

Even een vraagje als je het spel voor de 2de keer begint en je maakt andere beslissingen komt dat dan ook terug in het spel zelf of pas bij het einde?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
PS: please stop met het trollen van dit topique...

Wat heeft dit te maken met een simpele vraag waarom iemand een game 3x achter elkaar speelt, tevens een vraag aan Ei wie zegt dat ik niet van me games geniet dat heeft niet echt iets te maken met geld, mijn verzameling is niet eens zo groot ik bewaar alleen games waar ik een replay waarde mee heb alleen speel ik een game niet gelijk achter elkaar.
Ik ben tevens geen multiplayer gamer en speel een game alleen op single player gebied uit, daarnaast geniet ik van me games dus glazen bollen kijken wat jij nu doet helpt niet veel want jij weet niet eens of een ander van zijn games geniet.

Mijn vraag was gewoon simpel waarom iemand een game 3x uitspeelt en of dat met geld te maken had omdat iemand misschien geen geld voor een andere game heeft en dus uit verveling een spel 3x achter mekaar speelt.
Dat ik antwoord krijg zoals ik nu zie had ik eigenlijk wel verwacht, want zo zitten de meeste hier in elkaar, jullie kunnen helaas niet op een normale manier discussiëren maar ja dat zal wel met de leeftijd te maken hebben denk ik, soms lijkt het de wow forums hier wel ook daar kon men niet op een normale manier discussiëren ook daar gingen ze gelijk de verdediging in en kan er op een normale manier niet gepraat worden zonder elkaar te flamen en dan doel ik op het antwoord dat je gaf door iemand voor dom uit te maken, zulke antwoorden vind ik personelijk maar zielig.

Ook erg jammer dat mocro gelijk het woordje kamper erbij mot halen of was dat racistisch bedoelt mocro ?
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Van een mug een olifant maken...

Naja dat zou onderhand in elk topic gezegd kunnen worden.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:

Oja tuurlijk alles mot maar gepikt worden hier toch en de anderen hebben zeker altijd gelijk.
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Kurosaki01 schreef:

Oja tuurlijk alles mot maar gepikt worden hier toch en de anderen hebben zeker altijd gelijk.

QQ more
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Dyllann schreef:
Shadowx schreef:
Kurosaki01 schreef:

QQ more

Aaah ja jij hebt of speelt nog steeds wow, daar zag je dagelijks zulke zielige antwoorden, je hebt natuurlijk niks beters te zeggen, leuke van zulke trieste figuren is dat ze in dagelijks leven keihard falen en op internet de held uithangen, jij bent er 1 van
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Blijf ontopic!
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Dyllann schreef:
Shadowx schreef:
Kurosaki01 schreef:

QQ more

Aaah ja jij hebt of speelt nog steeds wow, daar zag je dagelijks zulke zielige antwoorden, je hebt natuurlijk niks beters te zeggen, leuke van zulke trieste figuren is dat ze in dagelijks leven keihard falen en op internet de held uithangen, jij bent er 1 van

Jij neemt internet argumenten serieus. Jij zit bijna te janken omdat je een discussie verliest. Wie faalt hier nou?
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Dyllann schreef:
Jij neemt internet argumenten serieus. Jij zit bijna te janken omdat je een discussie verliest. Wie faalt hier nou?

Pls blijf ontopic of is lezen niet je sterkste punt (tevens zit ik niet op forums om te winnen of te verliezen daar groei je overheen op een bepaalde leeftijd).

ONTOPIC:

Wat ik jammer vond aan het spel is dat je kon laden als je iets fout gedaan had, had er eigenlijk niet in moeten zitten maar vraag me af of dat technisch mogenlijk had geweest.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
@Shadowx: ik heb je vraag beantwoord maar jij bleef de vraag maar opnieuw stellen en je vond het blijkbaar ook leuk om ff een zinloze discussie te starten. Echt, als je gewoon mijn eerste post naar jou toe had gelezen waren we nu hier over de game aan het praten ipv andere dingen. Ik hoop dat je het gewoon laat liggen... Van een mug een olifant maken zoals Kuro dat zei, is zeker van toepassing hier.

Citaat:
Wat ik jammer vond aan het spel is dat je kon laden als je iets fout gedaan had, had er eigenlijk niet in moeten zitten maar vraag me af of dat technisch mogenlijk had geweest.

Ik snap het niet?

En wie gaat er weer door (en ik maar de schuld krijgen )

Maar goed je snapt dus niet wat ik bedoel hier een simpele uitleg.
Je kan saven in het spel dit zorgt ervoor dat als iemand dood gaat je de level opnieuw kan beginnen om ervoor te zorgen dat de persoon niet doodgaat door het goed te doen, ik vind in een spel als Heftige Regen dat die optie er niet hoort te zijn en dat ze horen te saven na de level zodat je de level dus niet opnieuw kan spelen.
Terug naar boven
Scarecrow BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat

lol baby's ik zie hoe mensen op shadow reageren alsof ze niks te verliezen hebben, laat shadow toch gewoon
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 01:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
En DAT zou technisch onmogelijk zijn?! LOL

Luister lieverd lezen is moeilijk zeker als je geen nederlander bent maar ik zeg ook dat ik me dat afvraag, ik zeg dus niet dat het onmogenlijk is ik zeg dus ik vraag me af of het technisch mogenlijk is met andere woorden past dat wel in een film/spel als Heftige Regen.

Maar ja jullie moeten altijd zo moeilijk doen en altijd overal gelijk in hebben en alles zo serieus nemen, terwijl enige wat je hoeft te doen is simpel iets te begrijpen maar ow wacht ook dat is te moeilijk, hier laat ik het verder bij.

Nogmaals Heftige Regen was een leuke film met een verschikkelijke besturing.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 01:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik snap Shadowx wel met betrekking tot het saven. Maar goed, het klinkt inderdaad tof om het spel meteen te hebben laten saven wanneer je dood bent maar dat maakt het bijvoorbeeld ook wel moeilijk om die losse Trophies te halen. Dan hadden ze dat hele systeem weer over de kop moeten gooien, en ik vind de Trophies zoals ze nu zijn behoorlijk geslaagd. Het is echter wel onmogelijk om hem Platinum te halen zonder de Trophylist te kennen, denk ik, want er zitten wel ingewikkelde Trophies bij.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 02:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Jep Ei dat van de trophies kan ik begrijpen maar ...

Ik vind bij een spel als Heftige Regen dat je het speelt alsof jij de hoofdrol speelt en dat je niet kan zeggen ik rewrite het script wel ff van het verhaal van de film om te kijken of die persoon nu dood gaat of niet, ik mot zeggen ik deed een hele hoop dingen over als ik iemand in leven wou houden, maar in een film/spel als dit hoor je het gewoon te spelen zoals jij het verhaal beleefd en niet door middel van je save te laden om het anders te laten verlopen.

Maar das mij mening.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 03:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Als jij de discipline niet kan opbrengen om gewoon de eerste run te spelen "as is" dan ligt dat aan jou en niet aan de ontwikkelaar.
Dan ga je dood door een keuze in je eerste run. So be it. Speel gewoon door en laat het verhaal lopen zoals het is.

Dat zal de ervaring van het spel alleen maar leuker maken als je terug gaat naar dat punt NA DAT JE HET SPEL UIT HEBT om te kijken wat voor een gevolgen het heeft gehad door je karakter te laten (over)leven. Dat punt ligt volledig bij jou en niet bij de ontwikkelaar.

Als jij per se dat karakter wilt laten leven en zo je eerste ervaring met het spel wil vergallen door het gevolg van jou keuze ongedaan te maken door het stuk opnieuw te spelen, dan is dat toch echt aan jezelf.

Ik heb op bepaalde punten echt moeten stil staan, gas terug nemen en echt overwegen om een makkelijke uitweg kiezen om vervolgens misschien iets mis te lopen van "the hangman" en mogelijk Shaun verliezen, of dingen opofferen voor de arme knul. DAT is precies de ervaring die Quantic Dream voor ogen had, dat je echt mee leeft met de karakters en dat doe je totaal teniet door chapters opnieuw te doen vanwege een "slechte" keuze.

Vandaar ook die uitspraak ooit dat Heavy Rain eigenlijk maar 1x gespeeld zou moeten worden. Was de big boss van QD geloof ik.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 04:15    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino ik met alles wat je zegt eens, alleen de optie saven maakt het juist zo makkelijk en verleidelijk, was beter geweest als ze het weg gelaten hadden.
Punt is ik hou niet van verliezen
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
chimnino schreef:
Als jij de discipline niet kan opbrengen om gewoon de eerste run te spelen "as is" dan ligt dat aan jou en niet aan de ontwikkelaar.
Dan ga je dood door een keuze in je eerste run. So be it. Speel gewoon door en laat het verhaal lopen zoals het is.

Dus Shadowtje, het is jammer dat je geen discipline hebt om de eerste run te spelen "as is". Erg jammer, je moet toch de ontwikkelaar toch niet beschuldigen van de savesysteem...

Citaat:
Luister lieverd lezen is moeilijk zeker als je geen nederlander bent maar ik zeg ook dat ik me dat afvraag, ik zeg dus niet dat het onmogenlijk is ik zeg dus ik vraag me af of het technisch mogenlijk is met andere woorden past dat wel in een film/spel als Heftige Regen

Een kamper die me beschuldigt van moeilijk lezen, luister lieverd, als je mijn eerste post goed had gelezen hadden we deze discussie niet gehad, maar nee... je bleef maar de vraag opnieuw stellen als een papegaai terwijl ik de antwoord al gegeven had.

--------------------------

Nog 3 trophies te gaan om de game te platinumen! Eentje is "see all endingds". Volgens mijn berekingen zijn er 6 verschillende eindes, ik heb er al 2 gehad, vandaag heb ik waarschijnlijk mijn 3de einde. Ben nu bezig met de Perfect Crime trophy

Gezer stop toch eens met dat opdringerige mocro gedoe van je want ik wordt er kots misselijk van.
FF voor de duidelijkheid dit was geen racistische opmerking maar dat zal je wel weer ervan maken maar tja dan zou ik zeggen stop toch gewoon met dat woordje kamper.
Blijf gewoon ontopic zoals ik al paar post deed maar nee je mot doorgaan.
Dit was tevens me laatste reactie op je want gezien je toch niet kan ophouden zal ik de wijste zijn en verder ontopic gaan en je verder in dit topic negeren.

Ontopic:

Mocht er ooit een deel 2 komen zal ik hem weer kopen.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ha ha ha wat een gelul weer over een brute game .
ShadowX damn man dat jij het ergens niet mee eens bent wil nog niet zeggen dat iedereen dat dan maar moet vinden.
Deze game is het gewoon waard om 3x uit te spelen, desnoods laat je iemand anders het de 2e-3e keer(met hulp uiteraard) doen.
Ik ben momenteel ook niet zo rijk als dat ik vorig jaar was, maar daardoor waardeer je je nieuwe game wel stukken meer en kijk je er echt 10x meer naar uit als je weer een game kan gaan halen.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat

sotarK schreef:
ShadowX damn man dat jij het ergens niet mee eens bent wil nog niet zeggen dat iedereen dat dan maar moet vinden.
Deze game is het gewoon waard om 3x uit te spelen, desnoods laat je iemand anders het de 2e-3e keer(met hulp uiteraard) doen.
Ik ben momenteel ook niet zo rijk als dat ik vorig jaar was, maar daardoor waardeer je je nieuwe game wel stukken meer en kijk je er echt 10x meer naar uit als je weer een game kan gaan halen.

sotarK ook jij hebt moeite met duidelijk lezen, waar zie je mij zeggen dat iedereen het met mij eens moet zijn, lees toch eens een keer iets dan zie je tevens ook vaak dat het *mij mening is* (moeilijk he).
Dat jij het het waard vind om deze game 3x te spelen prima een ander vind dat niet maar verdraai toch geen woorden want ik zeg helemaal nergens dat anderen het met me eens moeten zijn.

2 quote`s van mezelf over de save game optie

Shadowx schreef:
Maar das mij mening.

Shadowx schreef:
Wat ik jammer vond aan het spel is dat je kon laden als je iets fout gedaan had

En dan oplettend op de *Wat ik jammer vond aan het spel*, dat betekend dus voor mensen als jij die het niet begrijpen *wat ik vind* niet wat een ander moet vinden zoals jij het ervan maakt.

Laatst aangepast door Shadowx op 07 Mrt 2010 14:21; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat

sotarK schreef:

Oke dan zeg ik het zo "Maar dat is mijn mening "
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Gezer schreef:
chimnino schreef:

Dus Shadowtje, het is jammer dat je geen discipline hebt om de eerste run te spelen "as is". Erg jammer, je moet toch de ontwikkelaar toch niet beschuldigen van de savesysteem...

Citaat:
Luister lieverd lezen is moeilijk zeker als je geen nederlander bent maar ik zeg ook dat ik me dat afvraag, ik zeg dus niet dat het onmogenlijk is ik zeg dus ik vraag me af of het technisch mogenlijk is met andere woorden past dat wel in een film/spel als Heftige Regen

Een kamper die me beschuldigt van moeilijk lezen, luister lieverd, als je mijn eerste post goed had gelezen hadden we deze discussie niet gehad, maar nee... je bleef maar de vraag opnieuw stellen als een papegaai terwijl ik de antwoord al gegeven had.

--------------------------

Nog 3 trophies te gaan om de game te platinumen! Eentje is "see all endingds". Volgens mijn berekingen zijn er 6 verschillende eindes, ik heb er al 2 gehad, vandaag heb ik waarschijnlijk mijn 3de einde. Ben nu bezig met de Perfect Crime trophy

Gezer stop toch eens met dat opdringerige mocro gedoe van je want ik wordt er kots misselijk van.
FF voor de duidelijkheid dit was geen racistische opmerking maar dat zal je wel weer ervan maken maar tja dan zou ik zeggen stop toch gewoon met dat woordje kamper.
Blijf gewoon ontopic zoals ik al paar post deed maar nee je mot doorgaan.
Dit was tevens me laatste reactie op je want gezien je toch niet kan ophouden zal ik de wijste zijn en verder ontopic gaan en je verder in dit topic negeren.

Ontopic:

Mocht er ooit een deel 2 komen zal ik hem weer kopen.
Is racisme ineenkeer sociaal acceptabel geworden?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
Bijna Heavy Rain platinum, zonet trophy gekregen voor All Endings, de game heeft 7 endings maar in totaal heb ik het maar 3 keer volledig uitgespeeld, de andere heb ik via chapter select gedaan.

Het gaat niet echt om concrete verschillende eindes, maar eerder om hoeveel epilogues er zijn denk ik. Zullen er wel iets van 20 zijn ofzo? Hou je die trouwens wel als je een nieuwe save game begint? Ik hoop van wel want die zijn wel leuk om terug te kijken.

Trouwens, [spoiler]als Madison niets met Ethan heeft of Ethan gaat dood, gaat ze haar boek Heavy Rain uitbrengen en signeren en dan komt die Vincent-dude waarvan zij blijkbaar de stem herkent ofzo en hij dan weg is als ze opkijkt. Op heel veel fora denken ze dat dat naar een vervolg hint maar dat lijkt me sterk want David Cage heeft al aangegeven geen vervolg te gaan maken, en dat lijkt mij niet heel toepasselijk bij dit spel, liever weer een heel nieuw verhaal zeg maar. Maar goed, komt er ene Vincent terug in The Taxidermist? Want ik vind het maar een vaag gedoe.[/spoiler]
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Gezer schreef:
Bijna Heavy Rain platinum, zonet trophy gekregen voor All Endings, de game heeft 7 endings maar in totaal heb ik het maar 3 keer volledig uitgespeeld, de andere heb ik via chapter select gedaan.

Het gaat niet echt om concrete verschillende eindes, maar eerder om hoeveel epilogues er zijn denk ik. Zullen er wel iets van 20 zijn ofzo? Hou je die trouwens wel als je een nieuwe save game begint? Ik hoop van wel want die zijn wel leuk om terug te kijken.

Trouwens, [spoiler]als Madison niets met Ethan heeft of Ethan gaat dood, gaat ze haar boek Heavy Rain uitbrengen en signeren en dan komt die Vincent-dude waarvan zij blijkbaar de stem herkent ofzo en hij dan weg is als ze opkijkt. Op heel veel fora denken ze dat dat naar een vervolg hint maar dat lijkt me sterk want David Cage heeft al aangegeven geen vervolg te gaan maken, en dat lijkt mij niet heel toepasselijk bij dit spel, liever weer een heel nieuw verhaal zeg maar. Maar goed, komt er ene Vincent terug in The Taxidermist? Want ik vind het maar een vaag gedoe.[/spoiler]

Geen Vincent in Taxidermist. Er zijn 18 epilogues. Eindelijk Kamikaze trophy vrijgespeeld.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Gruwelijkste einde unlocked!! :|

Tears in the Rain

http://www.youtube.com/watch?v=wZhagw7MAxw&NR=1
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:

18 verschillende epilogues en je houd ze als je een nieuwe save begint. Toen ik die scene zag dacht ik ook dat er een vervolg zou komen maar dan herinnerde ik wat David Cage zei... Echt jammer

Hoezo? Ik heb echt liever gewoon een heel nieuw spel. Dit is toch ook beter dan Fahrenheit 2? En daarbij, het sluit zo nooit aan op "jouw einde", en dat is ook toch een beetje jammer. Zij moeten dan een bepaald einde kiezen waar ze mee verder borduren, waardoor jouw spelverloop "gereset" wordt.

Citaat:
Gruwelijkste einde unlocked!! :|

Tears in the Rain

http://www.youtube.com/watch?v=wZhagw7MAxw&NR=1

Damn

Laatst aangepast door GekooktEi op 07 Mrt 2010 17:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 10

Ga naar: