Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat ga je stemmen dan?
PvdA
1%
 1%  [ 1 ]
SP
0%
 0%  [ 0 ]
Groenlinks
14%
 14%  [ 9 ]
VVD
7%
 7%  [ 5 ]
D66
15%
 15%  [ 10 ]
Christenunie
3%
 3%  [ 2 ]
CDA
1%
 1%  [ 1 ]
PVV
40%
 40%  [ 26 ]
SGP
0%
 0%  [ 0 ]
Trots op Nederland
1%
 1%  [ 1 ]
Partij voor de Dieren
6%
 6%  [ 4 ]
Geen Nederlander
7%
 7%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 64

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende  
Jonezy BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar Goof, hoe zegt Geert Wilders dan dat hij de problemen met de etnische minderheden gaat aanpakken? Heb concreet nog nooit plannen gelezen. Bovendien heb ik hem wel eens horen roepen dat een Marokkaan die 2 keer de wet overtreed maar terug moet naar zijn eigen land. Hier vind ik dus dat je een totaal verkeerde aanpak kiest. Wat je zou moeten doen is kijken waarom Marokkaanse jongeren in verhouding meer misdaad plegen, en dat aanpakken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet ook niet hoe PVV hier precies tegenover staat, maar van andere partijen weet ik alleen maar dat ze dit probleem niet of nauwelijks zullen aanpakken. In het topic 'politiek' stond volgens mij het beleid van de PVV, dus dat kan je misschien lezen. Hierin stond dat een allochtoon die meerdere malen een zware misdaad pleegt, terug kan worden gestuurd naar zijn land van herkomst. Dit vind ik een goed aanpak, want dan zijn we meteen van het probleem verlost. Zo'n grootschalig onderzoek is trouwens denk ik moeilijk te bewerkstelligen, is duur en het trekken van een duidelijke conclusie komt misschien ook niet aan de orde. En wie zegt dat de PVV zulke onderzoeken vermijdt?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Goof schreef:
Hierin stond dat een allochtoon die meerdere malen een zware misdaad pleegt, terug kan worden gestuurd naar zijn land van herkomst.
Denk je echter dat Turkije en Marokko willen samenwerken met Wilders die zo'n statements maakt over de Islam? Je kunt helemaal geen mensen terugsturen naar een land als ze niet binnen mogen in dat land. Je moet daarvoor effectief onderhandelen.
Terug naar boven
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja alleen is het land van herkomst van de gemiddelde allochtoon in een heleboel gevallen gewoon Nederland, en ik denk eerlijk gezegd dat de overlast voornamelijk afkomstig is van de Marokkanen die in Nederland geboren zijn. Dus terugsturen naar het land van herkomst is in dat geval geen optie.

Bovendien kan je grote problemen niet met zoiets simpels als een vliegticket oplossen. Was het maar waar. Problemen los je op met veel inzet en hard werk, en dat is denk ik wat mijn fundamentele probleem is met Wilders, hij houdt mensen een makkelijke oplossing voor die eigenlijk niet bestaat.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Laatstewoord schreef:
Tja alleen is het land van herkomst van de gemiddelde allochtoon in een heleboel gevallen gewoon Nederland, en ik denk eerlijk gezegd dat de overlast voornamelijk afkomstig is van de Marokkanen die in Nederland geboren zijn. Dus terugsturen naar het land van herkomst is in dat geval geen optie.

Bovendien kan je grote problemen niet met zoiets simpels als een vliegticket oplossen. Was het maar waar. Problemen los je op met veel inzet en hard werk, en dat is denk ik wat mijn fundamentele probleem is met Wilders, hij houdt mensen een makkelijke oplossing voor die eigenlijk niet bestaat.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Laatstewoord schreef:
Tja alleen is het land van herkomst van de gemiddelde allochtoon in een heleboel gevallen gewoon Nederland, en ik denk eerlijk gezegd dat de overlast voornamelijk afkomstig is van de Marokkanen die in Nederland geboren zijn.
Inderdaad, gezien de gevangenissen en straffen in Marokko zijn ze daar een pak minder geneigd tot zo'n zaken. Kijk maar naar enkele misdrijven en vergelijk Marokko (32 miljoen inwoners) met Nederland (16 miljoen). In Nederland zijn er bijv. meer moorden dan in Marokko, en dat zonder rekening te houden met het feit dat Nederland de helft minder inwoners telt.

Moord: http://www.nationmaster.com/graph/cri_mur-crime-murders
Overvallen: http://www.nationmaster.com/graph/cri_rob-crime-robberies
Verkrachtingen: http://www.nationmaster.com/graph/cri_rap-crime-rapes
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja Joni of er wordt in Marokko natuurlijk veel minder vaak aangifte gedaan als er iets gebeurd.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien interessant voor de mensen die het hebben over te lage straffen:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/235204/1/1/50/strafmaat-in-nederland-juist-erg-hoog.html

Verder zijn de taakstraffen in Nederland idd niet ideaal.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat

We hebben het dan wel over niet-nederlanders die het land uit kunnen worden gezet als ze de wet overtreden. Ik zei allochtonen, maar het gaat over niet-nederlanders.

Hoe kan je weten dat de oplossing van de 'vliegtickets' niet werkt als het nog nooit is uitgevoerd? Wat is dan jouw (betere) oplossing?

En de vergelijking in het aantal moorden tussen Marokko en Nederland bewijst alleen maar dat de straffen in Nederland inderdaad te laag zijn en dat Nederland te dichtbevolkt is.

edit: en Spanje de meeste beroveringen?
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni, misschien omdat dat hun thuisland is. Hier in Nederland denken ze de baas te zijn en alles te kunnen proberen wat misschien het gedrag van sommige jongeren verklaart. Natuurlijk kunnen nederlandse jongeren er ook wat van, maar die hebben toch een gevoel van waarde voor het land en normen en waarden. Bij sommige ontbreekt het.

Maar ik ga toch niet op geert stemmen, ten eerste ik vind het een klootzak .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dark lars BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
dark lars schreef:
Shadowx schreef:
Joris schreef:
Wat een enorm lelijke poll uitslag . Had het wel wat verwacht, maar dat het zo extreem zou zijn valt me toch tegen. Jammer dat zoveel jonge mensen al zo somber en negatief over Nederland zijn.

In ieder geval ga ik hier niet meer in discussie over politiek, dat wordt toch huilen met de pet op.

Jij leeft zeker onder een steen, je hoort het overal de jeugd de ouderen etc etc ze zijn het allemaal zat.

Volgens mij is het bij jongeren vooral de sensatie zucht en misschien ervaringen met""kut-marokanen" binnen de familie.

En behalve dat er nog amper is gestemd kan je hier soweiso 0,00 uithalen aangezien er al een "voorselectie" is geweest dmv het te vragen op een game site, hetzelfde geld als je het bijv op een astrologie site zou zetten dan was er al een voorselectie in het type mensen die je aantrekt op zo'n poll. Of het ook echt verschil maakt weet ik eigenlijk niet

Kijk en daar ga je al de fout in, je zegt Marokanen maar de PVV heeft het niet alleen over de Marokanen of alleen de islam, in principe heeft tie ook niks tegen buitenlanders (ben er zelf 1) zolang ze zich maar aan de nederlandse regels houden wat ik vrij normaal vind als ik naar turkije of marocco of spanje of italie of egypte gaat dan heb ik me ook aan te passen aan hun regels.
Erg jammer weer dat je het zo verwoord, net als toen met Pimmetje die voor Racist uitgemaakt werd terwijl die alleen maar zei dat Nederland vol is.

Ik zeg niet marokanen, ik zeg "kut-marokanen" waarmee ik refereer naar het populaire woord waaronder alles wat een opgeschoren kapsel en "eh meisje!" kan roepen valt (fiets in de 1e versnelling en schoudertasje zijn bonuspunten). Ik zelf doe dat niet, ik benoem het dmv van een voorbeeld, jij neemt dat voorbeeld en doet alsof ik een feit hebt benoemt, je lijkt net de lijsttrekker van D66! Ik verwoord dus niks

Allemaal leuk en aardig ook dat je zelf buitenlands bent maar ik ben younes hadi-talab, klinkt niet erg nederlands lijkt me? Gelukkig heb ik ook een nederlandse naam waaronder ik gewoon ingeschreven sta.

Ik ben daar blij om omdat dat veel scheelt qua eerste indruk solicitatie e.d. Best erg dat het zo werkt, maar dat heeft wel een reden, mede om die reden stem ik PVV idd.

Opvallend dat iedereen die tegen de PVV is zegt dat die stemmers alleen erop stemmen omdat het zogenaamd "anti-islam" is(ShadowX, let op het is een voorbeeld niet een door mij vastgesteld feit.) waarop er vervolgens bij een hoge PVV uitval door deze mensen alleen geconcentreerd wordt op juist dat punt!

Waarom moeten de wilders stemmers zich steeds verdedigen vanuit hun standpunt? Lijkt mij dat het in deze tijden eerder andersom zou moeten?!
Waarom wil de SP na jaren lang praten en bemiddelen(met nu de resultaten daarvan) het komende kabinet weer hetzelfde gaan doen?

Kan een SP stemmer mij dat uitleggen? Waarom heeft balkenende zich weer kandidaat als lijsttrekker(/premier) gemeld(na 4 geflopte 2e kamers onder zijn bewind), iemand die op het CDA stemt die mij dat uitlegd?

Lijkt mij dat er vollop is bewezen dat dit nederland NIET werkt, frustraties lopen hoog op dat zie je dagelijks en dat blijkt nu ook maar weer. Ik vind het een SCHANDE dat bijna alle partijen in nederland dit geluid van de burgers negeren.

Wilders doet dit niet, PVV..+1

Laatst aangepast door dark lars op 26 Feb 2010 15:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Op zich is de methode van de vliegtickets al een keer eerder uitgevoerd, alleen gebruikten ze toen treinen om een bepaalde etnische groep de oostergrens over te bonjouren. De Nederlanders waren er ook aardig goed in geworden, dus misschien gaat het inderdaad toch wel werken.

Oneerlijk om de vergelijking met WOII te maken?
Niet echt vind ik eigenlijk. Dit is in principe waar het op neerkomt: deportatie. We pleuren mensen de grens over, steken onze kop in het zand en hopen dat het allemaal wel goed komt. En dan blijkt dat er toch wel wat dingen niet helemaal goed zijn gegaan.

Dit is in principe waar mijn morele probleem ligt; als wij dan volgens Wilders zo'n superieure cultuur hebben waarom kunnen we dan niet op een menswaardigere manier met onze problemen omgaan?

Daarbij komen ook de praktische problemen van uitleveringsverdragen, controles, onkosten, en het feit dat de meeste probleemjongeren vermoedelijk in Nederland zijn geboren. En dat allemaal omdat de Nederlandse samenleving niet adequaat met een paar draaideurcriminelen
om kan gaan? Nou, niet met mijn belastingcenten hoop ik in ieder geval.

Wat is mijn oplossing wou je weten?
Als je criminaliteit tegen wil gaan zet je politie in. Politie die goed functioneert en respect inboezemt, niet die jokers die nu voor ordehandhavers moeten doorgaan.
Als je de wortels van deze criminaliteit wil aanpakken ga je kijken waar het misgaat met de integratie, met name op het scholingssysteem, iets waar de laatste tijd al redelijk aan gewerkt wordt, maar wat nog wel beter kan.
Ja ik weet dat dat niet gelijk resultaat zal opleveren, maar je moet ook geduld hebben met dit soort dingen.

Hogere straffen uitdelen heb ik overig niks op tegen, mits de overtreding groot genoeg is.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Jonezy schreef:
Ja Joni of er wordt in Marokko natuurlijk veel minder vaak aangifte gedaan als er iets gebeurd.
Over kleine feiten kun je dat zeggen, maar moord en dergelijke vallen nog op. Weet je dat zelfs de 'Belgische ontsnappingskoning' Sekkaki depressief en bang wordt in een Marokkaanse gevangenis. Die gast is gevat omwille van gewapende overvallen, carjackings en tigerkidnappings, maar in Marokko is hij bang. En grappig genoeg wil Marokko hem niet uitleveren aan Belgie. De Marokkaanse koning staat dat niet toe omdat zo'n mensen de reputatie van zijn land beschadigen.

Goof schreef:
We hebben het dan wel over niet-nederlanders die het land uit kunnen worden gezet als ze de wet overtreden. Ik zei allochtonen, maar het gaat over niet-nederlanders.
Natuurlijk, maar er is nog steeds een akkoord nodig met dat thuisland. Criminelen naar hun thuisland sturen kan, België probeert dat ook. Alleen zal het Wilders nooit lukken en Balkenende wel als hij het zou willen. Zonder akkoord worden die criminelen niet het land ingelaten en dan moeten ze terugkeren naar het land waar ze vertrokken zijn.

Dellion schreef:
Joni, misschien omdat dat hun thuisland is. Hier in Nederland denken ze de baas te zijn en alles te kunnen proberen wat misschien het gedrag van sommige jongeren verklaart.
Technisch gezien zijn de meeste van die jongeren half en half. En we zien dat ze in Marokko minder problemen geven dan in Nederland. Dus lijkt eerder hun Westerse opvoeding het probleem.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik sluit me aan bij Goof.

Mijn overige redenen zijn simpel ik heb niks maar dan ook niks tegen buitenlanders die zich aan de normen en waarden van nederland houden.
Kom je naar nederland dan ben je hier of om te werken of om iets te bereiken je komt niet naar nederland (wat een hoop wel doen) om een uitkering aan te vragen.

Tevens vind ik het belachelijk dat ze 2 paspoorten moeten hebben wat dus inhoud dat je dus eigenlijk helemaal niet naar nederland komt om iets op te bouwen.

Tevens vind ik dat als iemand naar nederland komt en tijdens zijn aanvraag hier iets pleegt gelijk terug gestuurd moet worden naar land van herkomst ook als er wordt gezegd maar als tie terug gaat wordt tie opgepakt etc etc.

Over de PVDA tja die vind ik helemaal belachelijk om informatie over hun partij in een andere taal dan nederlands te verspreiden.
Tevens stond er van de week op Fok dat zo`n mafzool van de PVDA wil dat er een landelijke kliklijn komt waar buitenlanders in hun eigen taal criminaliteit kunnen melden omdat er teveel hier zijn die geen verstaanbaar nederlands praten, je moet die mensen juist helpen om nederlands te kunnen niet om het ze nog makkelijker te maken.
Tevens vind ik dat als je naar nederland komt je binnen 6 maanden de nederlandse taal beheerst.

Verder kan ik niet begrijpen hoe een buitenlander die niet werkt in een grote bak van een wagen rond rijd en een nederlands gezin naar de voedsel bank moet gaan.
Laatst ook op TV een man van turkse afkomst die aangehouden werd in blik op de weg die te keer gaat dat nederland zo`n verschikkelijk KUT land is tja sorry maar als het zo kut is wat doe je dan hier.

Iedereen is gelijk zoals je hierboven kan zien aan mij verwoordingen, alleen vind ik wel dat een hoop belachelijk is wat hier in NL gebeurt.
Dus Wazzim zoals je ziet gaat het bij mij helemaal niet om buitenlanders het gaat om het algehele plaatje, ook ik heb vrienden en kennissen en familie van buitenlandse afkomst.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Dellion schreef:
Joni, misschien omdat dat hun thuisland is. Hier in Nederland denken ze de baas te zijn en alles te kunnen proberen wat misschien het gedrag van sommige jongeren verklaart.
Technisch gezien zijn de meeste van die jongeren half en half. En we zien dat ze in Marokko minder problemen geven dan in Nederland. Dus lijkt eerder hun Westerse opvoeding het probleem.

Omdat de westerse opvoeding te soft is, maar dat is het probleem juist, als je ze op pakt voor iets hoor je in ons land ..... , op moment dat je zegt dan berechten we je ook via de maatstaven van dat land dan is het, nee dat hoeft nu ook weer niet.
Probleem ook weer is *de mensen rechten*, sorry maar als een crimineel (en ik heb het hier over alle mensen dus niet alleen buitenlanders) iets flikt en bewijs is daar dan heeft zo persoon geen rechten meer.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Omdat de westerse opvoeding te soft is.
Idd, de volledige jeugd gaat uiteindelijk naar de kloten omdat ouders hun kinderen niet meer durven opvoeden. Dan zijn die niet-Westerse buitenlanders wel goed ingeburgerd als ze hetzelfde probleem hebben.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:

Probleem ook weer is *de mensen rechten*, sorry maar als een crimineel (en ik heb het hier over alle mensen dus niet alleen buitenlanders) iets flikt en bewijs is daar dan heeft zo persoon geen rechten meer.

Ondanks dat ik me afzijdig hou van de discussie, hierop wil ik toch even reageren. Het is natuurlijk onzin dat iemand geen rechten meer heeft als ie de wet overtreedt. Je hebt recht op een advocaat, een redelijke behandeling als je in de gevangenis komt, recht op privacy, enz. Het zou belachelijk zijn dat als iemand zich niet aan de wet houdt, de wet maar helemaal buiten spel te zetten.
Terug naar boven
dek BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een vraagje aan de aanhang van Wilders... Hij heeft terecht kritiek op problemen in ons land. (dat is leuk voor de oppositie) Bijna elke idioot kan deze problemen waarnemen. Wat maakt Wilders zo speciaal buiten dat ie er wat van zegt (en zijn mooie kapseltje)? Wat zijn zijn oplossingen. Hoe wilt hij ons land concreet helpen?

Vaak zijn zijn concrete ideeën te belachelijk om uit te voeren. Zoals bijv. mensen zo makkelijk het land uit sturen etc. Want je krijgt altijd te maken met ambiguďteiten en gevallen waar het twijfelachtig is wat je er mee aan moet. Hoe zegt Wilders met zulke zaken om te gaan? Een land regeren is meer dan bestaande problemen aanpakken/aankaarten, maar ook zorgen dat er weinig nieuwe problemen ontstaan. Ik vraag me af of Wilders niet voor meer problemen gaat zorgen dan er al zijn. Verder heb ik me nog niet zo verdiept in Wilders zijn filosofie, maar als je met mensen ergens in discussie over gaat leer je sneller iets. Dus ik ben benieuwd...
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat

dek schreef:
Ik heb een vraagje aan de aanhang van Wilders... Hij heeft terecht kritiek op problemen in ons land. (dat is leuk voor de oppositie) Bijna elke idioot kan deze problemen waarnemen. Wat maakt Wilders zo speciaal buiten dat ie er wat van zegt (en zijn mooie kapseltje)? Wat zijn zijn oplossingen. Hoe wilt hij ons land concreet helpen?

Vaak zijn zijn concrete ideeën te belachelijk om uit te voeren. Zoals bijv. mensen zo makkelijk het land uit sturen etc. Want je krijgt altijd te maken met ambiguďteiten en gevallen waar het twijfelachtig is wat je er mee aan moet. Hoe zegt Wilders met zulke zaken om te gaan? Een land regeren is meer dan bestaande problemen aanpakken/aankaarten, maar ook zorgen dat er weinig nieuwe problemen ontstaan. Ik vraag me af of Wilders niet voor meer problemen gaat zorgen dan er al zijn. Verder heb ik me nog niet zo verdiept in Wilders zijn filosofie, maar als je met mensen ergens in discussie over gaat leer je sneller iets. Dus ik ben benieuwd...

Je kan die vraag beter aan jezelf stellen.

Wat heeft de huidige (ex) regering of welke andere voor hun ooit aan alle problemen gedaan.

Antwoord is simpel NIKS NADA ZIP, of de PVV het wel gaat doen weet niemand maar hij is wel de man die er nu voor durft uit te komen terwijl de heren van CDA en PVDA alleen maar ruzie met mekaar aan het maken zijn en nog nooit iets goeds gedaan hebben voor het volk dan alleen maar het land nog verder naar de klote te helpen.
Terug naar boven
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 03:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Gast. Argumentatie aub.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 05:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Laatstewoord schreef:
Gast. Argumentatie aub.

Ik vind het woordje gast erg triest, zeg je toch ook niet tegen je pa ??

Gast zakgeld NU.

Maar goed als reply op Joris

Als reply op wat je hier zegt *Je hebt recht op een advocaat, een redelijke behandeling als je in de gevangenis komt, recht op privacy, enz.* heb ik het volgende te zeggen.

Ja je hebt recht op een advocaat en een eerlijke behandeling tot het bewijs geleverd is dat je of schuldig bent of niet en als je schuldig bent en er concrete bewijzen zijn dat iemand een ander heeft vermoord en de bewijzen zijn er dan verliest die persoon in mij mening zijn rechten en zou snelrecht de beste oplossing zijn, spuitje geven en afvoeren lekker goedkoop en scheelt de belasting betaler een hoop geld.
Iets gestolen bewijs daar chop chop handjes eraf en geen uitkering geven.
Niks privacy in gevangenissen want in NL noem ik dat geen gevangenis eigen kamer, TV erop eventueel spel computer gym zaal en zelfs een supermarkt komop zeg dat noem ik 5 sterren hotels dus die hele privacy zouden ze naar moeten fluiten gewoon simpel net als in buitenland met ze tienen in een celletje van 3 bij 3 en water en brood niks tv niks spel computer al die privacy was tie kwijt op moment van dat tie de fout in ging.

Goed voorbeeld laatst werd er een kerel opgehangen in een land (weet ff niet waar) die kinderen had verkracht en 1 in de woestijn had achtergelaten dit kind stierf een wrede dood, de dader werd publiekelijk opgehangen en de enige die weer zaten te zeiken was de mensenrechten organisatie.
Sorry maar ik vond zijn straf te mild het zou je kind maar zijn dan zou je zo`n persoon langzaam zien willen sterven althans ik wel, en dan kan die mensenrechten organisatie van mij het dak op.

Zulk recht moeten ze hier ook invoeren, maar goed bovenstaande is mij mening.

Als je het wilt oplossen zoals laatstewoord zegt dan zouden ze moeten beginnen met de grenzen dicht te gooien en de nederlandse antillen volledig onafhankelijk te verklaren, en dus geen geld meer in pompen in dat bodemloze put land.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 09:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Laatstewoord schreef:
Gast. Argumentatie aub.

Ik vind het woordje gast erg triest, zeg je toch ook niet tegen je pa ??

Just saying, z'n pa geniet wat meer respect bij hem dan jij denk ik.
Terug naar boven
Wazzim BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Thanks guys, ik wist dat jullie me vertrouwden ;D
Ik ben zelf bang voor kut marokkanen, gelukkig zit ik op het VWO en daar zijn ze te dom voor.
Ik ben zelf een minderheid in de marokkaanse bevolking hier, de meeste marokkanen die hierheen komen zijn berbers uit de gebergtes, die weten dus echt TOTAAL NIKS van de waarden en normen in de stadscultuur die in NL en in het meerendeel van Marokko heerst.
Berbers werden btw vroeger door de overheid in Marokko gediscrimineert vanwege cultuur verschillen LOL
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ja ja, en als we verandering willen dan hebben we de PVV nodig want rechtste partijen zijn conservatief. Zeer jammer resultaat, ik hoop dat dit totaal niet representatief is maar anders dan valt die regering toch wel.

Joni Philips schreef:
D: schreef:
graag 'blanco' aan de poll toevoegen.

Bij voorbaat dank.
Ah nee, Blanco stemmers duiden niets aan

Inderdaad, in het stemhokje heb je ook geen Blanco-knopje en die partij wint toch niet Eigenlijk is die Belgen-optie ook niet heel nuttig want die kunnen gewoon in het topic reageren met "ik ben Belg" of gewoon wel een partij kiezen, maar goed.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch mooi om te zien dat er nog wat andere mensen zijn die ook wat zien in D66.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 11

Ga naar: