Wat ga je stemmen dan? |
PvdA |
|
1% |
[ 1 ] |
SP |
|
0% |
[ 0 ] |
Groenlinks |
|
14% |
[ 9 ] |
VVD |
|
7% |
[ 5 ] |
D66 |
|
15% |
[ 10 ] |
Christenunie |
|
3% |
[ 2 ] |
CDA |
|
1% |
[ 1 ] |
PVV |
|
40% |
[ 26 ] |
SGP |
|
0% |
[ 0 ] |
Trots op Nederland |
|
1% |
[ 1 ] |
Partij voor de Dieren |
|
6% |
[ 4 ] |
Geen Nederlander |
|
7% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 64 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11 Volgende
|
D: |
Geplaatst: 28 Feb 2010 12:36 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
Inderdaad, in het stemhokje heb je ook geen Blanco-knopje en die partij wint toch niet Eigenlijk is die Belgen-optie ook niet heel nuttig want die kunnen gewoon in het topic reageren met "ik ben Belg" of gewoon wel een partij kiezen, maar goed. |
Je hebt toevallig wél een knopje voor blanco in het stemhokje.
Ik ben blij dat het meerendeel van de reageerders in dit topic nog niet oud genoeg zijn om te stemmen, jullie weten echt geen ene ruk over politiek zo te lezen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 28 Feb 2010 12:37 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | GekooktEi schreef: |
Inderdaad, in het stemhokje heb je ook geen Blanco-knopje en die partij wint toch niet Eigenlijk is die Belgen-optie ook niet heel nuttig want die kunnen gewoon in het topic reageren met "ik ben Belg" of gewoon wel een partij kiezen, maar goed. |
Ik ben blij dat het meerendeel van de reageerders in dit topic nog niet oud genoeg zijn om te stemmen, jullie weten echt geen ene ruk over politiek zo te lezen. |
Voor zover het blanco stem knopje iets met politiek te maken heeft... |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Feb 2010 12:49 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Oh sorry, wist ik niet, ben ik toevallig nog nooit geweest.
Wat is het verschil tussen blanco en niet stemmen? Kan "blanco" een regering worden? Bestuurloos land? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 28 Feb 2010 13:16 Onderwerp:
| |

|
Volgens mij wordt een blanco stem bij de partij opgeteld die al de meeste stemmen heeft ontvangen om zo een grotere meerderheid en meer zetels te krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 28 Feb 2010 13:20 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | GekooktEi schreef: |
helaas voor jou snapt de meerderheid van de Nederlanders er ook niks van |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Feb 2010 13:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nickdhnick schreef: | Volgens mij wordt een blanco stem bij de partij opgeteld die al de meeste stemmen heeft ontvangen om zo een grotere meerderheid en meer zetels te krijgen. | Nope, ze worden gewoon genegeerd. Ze tellen enkel voor opkomstpercentage.
En D, met papieren verkiezingen kun je toch niet kiezen voor blanco. Of is de stemcomputer ondertussen al terug in Nederland? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Feb 2010 14:26 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
GroenLinks vindt dat downloadverbod een bedreiging is voor het vrije internet en wil het daarom tegengaan. Wat een zielige manier om stemmen te winnen zeg. Ik vind het sowieso een domme argumentatie en het is duidelijk alleen om stemmen te winnen van het downloadende publiek. En zou het er überhaupt wel doorkomen? Ik weet het niet, hoor. BREIN is watching you... |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 28 Feb 2010 16:21 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | Shadowx schreef: | Laatstewoord schreef: | Gast. Argumentatie aub. |
Ik vind het woordje gast erg triest, zeg je toch ook niet tegen je pa ??
|
Just saying, z'n pa geniet wat meer respect bij hem dan jij denk ik. |
Ik verwacht van jou geen ander antwoord, je bent een kneus maar dat wist je al.
Als je iets tegen me hebt PM me dan gewoon ok kkthxbai. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 28 Feb 2010 17:03 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Danny Ouderling schreef: | Shadowx schreef: | Laatstewoord schreef: | Gast. Argumentatie aub. |
|
Just saying, z'n pa geniet wat meer respect bij hem dan jij denk ik. |
Ik verwacht van jou geen ander antwoord, je bent een kneus maar dat wist je al.
Als je iets tegen me hebt PM me dan gewoon ok kkthxbai. |
Ik heb helemaal niets tegen jou of enig ander Gamed lid. Maar het feit dat jij jezelf met z'n vader vergelijkt vind ik een beetje vreemd. Maar als ik tegen je heb, zal ik dat met een gerust hart in een PM zetten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Wazzim |
Geplaatst: 28 Feb 2010 17:06 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: |
Ik heb helemaal niets tegen jou of enig ander Gamed lid. Maar het feit dat jij jezelf met z'n vader vergelijkt vind ik een beetje vreemd. Maar als ik tegen je heb, zal ik dat met een gerust hart in een PM zetten. |
Chill gewoon, iedereen gaat direct bekvechten xD |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 28 Feb 2010 17:32 Onderwerp:
| |

|
Wazzim schreef: | Danny Ouderling schreef: |
Chill gewoon, iedereen gaat direct bekvechten xD |
Ik ben helemaal niet uit op een bekgevecht of wat dan ook, ik zeg alleen wat ik vind. En als iemand mij beledigd voor kneus(om wat voor reden dan ook), wil ik gewoon even mijn kant vertellen. Volgens mij deed ik dat op een normale manier. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 28 Feb 2010 18:05 Onderwerp:
| |

|
En back on topic graag, dat soort geneuzel doe je maar in het chattopic. |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 28 Feb 2010 18:27 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Nickdhnick schreef: | Volgens mij wordt een blanco stem bij de partij opgeteld die al de meeste stemmen heeft ontvangen om zo een grotere meerderheid en meer zetels te krijgen. | Nope, ze worden gewoon genegeerd. Ze tellen enkel voor opkomstpercentage.
En D, met papieren verkiezingen kun je toch niet kiezen voor blanco. Of is de stemcomputer ondertussen al terug in Nederland? |
Je kan wel gewoon kiezen voor blanco bij papieren verkiezingen door gewoon een blaadje in te leveren waar niets op is geschreven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Feb 2010 20:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Goof schreef: | Joni Philips schreef: | Nickdhnick schreef: | Volgens mij wordt een blanco stem bij de partij opgeteld die al de meeste stemmen heeft ontvangen om zo een grotere meerderheid en meer zetels te krijgen. | Nope, ze worden gewoon genegeerd. Ze tellen enkel voor opkomstpercentage.
Je kan wel gewoon kiezen voor blanco bij papieren verkiezingen door gewoon een blaadje in te leveren waar niets op is geschreven. | Idd, je stemt blanco door niets te kiezen. Dus in deze poll wordt dat nagebootst. Als je blanco wil stemmen, duid je niets aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 28 Feb 2010 20:42 Onderwerp:
| |

|
Geert komt aan de macht zo te zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Feb 2010 22:13 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Psychrome Dark schreef: | Geert komt aan de macht zo te zien. |
Waar moet het heen met dit land?
Hier - rechts - afslaan  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 28 Feb 2010 22:19 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Psychrome Dark schreef: | Geert komt aan de macht zo te zien. |
Hier - rechts - afslaan  |  |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 28 Feb 2010 22:33 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | GekooktEi schreef: | Psychrome Dark schreef: | Geert komt aan de macht zo te zien. |
Hier - rechts - afslaan  |  |
Niemand weet hoe Geert het gaat doen mocht tie de grote winnaar worden, misschien doet tie het wel veel beter dan 4x Bak met Ellende.
Als het volk ervoor kiest dan zegt dat toch heel wat lijkt mij, simpel het volk is het zat.
Alleen het grappige van alles vind ik toch wel dat de meeste mensen hier onder de 20 zijn en zichzelf voordoen alsof ze al jaren ervaring hebben, misschien tijd dat dat soort de oogkleppen eens af doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 28 Feb 2010 23:27 Onderwerp:
| |

|
Nee, het volk is gewoon ontzettend dom als het voor Geert Wilders zal kiezen. Een man schreeuwt wat stoere dingen en iedereen loopt gewoon zonder denken achter hem aan. Doet me denken aan de beginjaren van de NSDAP. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 28 Feb 2010 23:41 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 00:16 Onderwerp:
| |

|
Hahaha geweldig :'D het is werkelijk niet te beschrijven hoe dom die figuren daar zijn. Dat commentaar is wel overbodig, iedereen kan zien hoe hard die mensen de mist in gaan.
Ik kan niet geloven dat mensen nu nog steeds op PVV kunnen stemmen na het zien van dat soort filmpjes. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 00:22 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Nee, het volk is gewoon ontzettend dom als het voor Geert Wilders zal kiezen. Een man schreeuwt wat stoere dingen en iedereen loopt gewoon zonder denken achter hem aan. Doet me denken aan de beginjaren van de NSDAP. |
Hoe kan je de NSDAP nou vergelijken met de PVV kom op zeg, begin jaren van de NSDAP werden joden geslagen en geterroriseerd iets wat ik de PVV niet ziet doen.
De zit een groot verschil tussen een bepaald ras systematisch uitroeien (wat de NSDAP wou) en hoofdregels stellen aan mensen die in nederland willen wonen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Laatstewoord |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 00:36 Onderwerp:
| |
|
Shadowx schreef: |
Gast zakgeld NU.
|
Ik vind het woordje gast juist wel cool, ik werk gewoon voor mijn geld en laten we verder alsjeblieft niet de relatie met mijn vader erbij gaan halen...
Mijn reactie was misschien wat kort, maar een statement als "CDA en PVDA helpen Nederland nog verder naar de klote" en verder niet over uitweiden hoe ze dat precies gedaan hebben, vind ik persoonlijk ook te kort door de bocht.
Ik zou graag een heldere uitleg willen hebben hierover, want volgens mij valt het toch wel mee in Nederland. We hebben tenslotte forse economische crisis achter de rug, en desondanks hoeven we nog steeds niet met z'n allen naar de voedselbank.
Kijk, het probleem is nu dat we in Nederland niet verder kijken dan onze neus lang is, en dat we doen alsof een probleem is opgelost zodra het over de grens is gebonjourd. En daar heb ik zelf dus een probleem mee, we kunnen niet blijven doen alsof de wereld ophoudt bij Nederland. We lopen wel te zeiken over hoe kut het hier is, maar we leven hier in grote weelde die ook nog eens redelijk gelijkmatig verdeeld is. Ik kan je verzekeren dat dat in het merendeel van de landen toch wel anders is. En wat gaat Nederland doen als het aan de PVV ligt? We trekken ons terug, we pleuren alles wat on-Nederlands is uit de samenleving, bouwen een muur om het land en doen verder alsof onze neus bloedt.
Gadverdamme wat een kutmentaliteit. Honderd jaar opbouw van de Nederlandse samenleving door de plee gespoeld.
Verder vind ik het opmerkelijk dat je voor de PVV stemt en tegelijkertijd een sharia-wetgeving aanhangt. Een vreemde tegenstelling als je het mij vraagt.
Ik ben het trouwens wel met je eens dat de antillen onafhankelijk moeten worden. Kolonialisme is nu ook wel een beetje uit de tijd.
Nou dat was hem weer.
Later! |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 01:03 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 01:30 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Idd, je stemt blanco door niets te kiezen. Dus in deze poll wordt dat nagebootst. Als je blanco wil stemmen, duid je niets aan. |
Nee zo werkt dat niet, niet stemmen en blanco stemmen zijn niet dezelfde handelingen, als je niets kiest gaat je stem naar de grootste partij, kies je blanco dan word je stem ongeldig en word enkel opgeteld bij opkomst. Zie het maar als een symbolische stem tegen de hele verkiezingen.
Eenieder die de farce van de politiek doorziet zou dus blanco moeten stemmen (landelijk) om te voorkomen dat de stem bij incompetenten terecht komt (de gehele landelijke politiek). |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11 Volgende |