Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Roderick BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Keer op keer dezelfde personen die gezeik hebben. Heb dit keer de posts maar verwijderd. Word er een beetje zat van.

Zie sang: stop nou gewoon eens met het betrekken van de 360 in Sony-only discussies. Stop ermee.

shadowx: val nou eens niet iedereen aan die een andere mening heeft dan jij. Er zijn zat mensen die de 360 niks aan vinden. Jij vindt er wel wat aan, dus geniet er zelf van en laat een ander in hun waarde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand de GT review gezien? Wat denken jullie nu over de game?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat

GT review was prima toch? Er valt imo niet zoveel over deze game te reviewen. De vragen die je je moet stellen zijn: is het verhaal goed? Wordt het geloofwaardig neergezet? en als laatst: Zit de besturing de beleving in de weg of vergroot het deze? Die vragen beantwoordt de review goed.

Wat me in de demo opviel is de collectie aan onzinnige bullshitdingen die je ook moet doen...zoals het pufje van die detective of het in de P zetten van de versnelling. In de GT review zie je dat je dat veel meer moet doen met onzinnige dingen. Dat vind ik dan een beetje te ver gaan.

Toch vind ik de demo top, graphics zijn goed, animaties tof, en t verhaal interesseert me wel.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja, ik vind de game nu niet meer zo vet als verwacht, ik dacht dat je wel wat meer kon doen dan wat knopjes indrukken en wachten wat er uiteindelijk gebeurd.

De game mag dan wel een goed verhaal hebben maar dat is tegenwoordig niet echt bijzonder meer imo, ik denk dat ik er een maandje of 4 mee wacht totdat hij 30 Euro kost dat gebeurd altijd met Sony exclusive`s...
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke, na de demo ben ik overtuigd. Ik ga hem denk ik wel kopen, eerst nog wat reviews afwachten.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Ik ga Heavy Rain op launch halen omdat ik er al 3 jaar op wacht, ik vond Fahrenheit destijds heel tof en HR lijkt me echt vet. Ik ga, nu het vakantie is, terug beginnen met Fahrenheit.

En Mass Effect 2 dan?
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Oke, na de demo ben ik overtuigd. Ik ga hem denk ik wel kopen, eerst nog wat reviews afwachten.

http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/heavyrain

ik zeg doen
(nu met dat plaatje van de nl energy maatschapij)
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
Trueskill schreef:

ik zeg doen
(nu met dat plaatje van de nl energy maatschapij)

No shit, ik bedoel eigenlijk alleen die van Gamed
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, met een score van 89 op Metacritic is het ook niet echt een AAA game.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

...
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 03:08    Onderwerp: Reageren met citaat

De demo deed me een beetje denken aan alone in the dark. In het begin van die game moet je knoppen indrukken om te knipperen met je ogen. Dat is natuurlijk belachelijk omdat je dit in het echt zonder nadenken doet maar in de game moet je er wel steeds even aan denken.
In de demo moet je bijvoorbeeld precieze knoppen indrukken om je astma apparaat te gebruiken. Dit voelt voor mij dan net zoals bij alone in the dark.

Verder wil Heavy Rain heel realistisch zijn, maar net zoals bij andere games kun je tegen muren aanlopen. Normaal nemen we dit voor lief maar hier vind ik het niet passen. Hier hadden ze iets op kunnen verzinnen zoals automatisch bijsturen als je te dicht bij een muur komt o.i.d.

De game doet erg denken aan Fahrenheit (wat een verrassing) en ik ben behalve de hierboven genoemde punten dik tevreden met de demo.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 04:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de demo net uitgespeeld.

Heavy Rain is zo'n typische game die een cultstatus zou kunnen hebben, dan overhyped wordt zelfs voordat er ook nog maar footage bekend is en dan gaan er veel mensen zijn die het uiteindelijk niet zo leuk vinden, daar ben ik één van.

Ik hou van uitdaging in een game, en in Heavy Rain zitten te veel ingedutte momenten om mij op het puntje van mijn stoel te houden. Ik snap niet wat er zo interactief is aan het openen van een autodeur door met je controler te schudden, of op de X te drukken om een 5je op een toonbank te gooien. Er is totaal geen controle, het zijn gewoon totale onnodige onderbrekingen van een cutscene. De actiescenes zijn wel tof en zo snel mogelijk de juiste knop indrukken om niet je hoofd ingeslagen te krijgen met een pan is de eerste 2 keer wel leuk, maar het trucje is snel onder de knie.

Wat blijft er dan nog over, mensen overtuigen met 4 verschillende opties? Bijna elke keer als optie X niet werkt, zegt de NPC wat en heb je uiteindelijk nog steeds dezelfde optie Y en Z om te kiezen. 0_o.

Daarnaast is de lipsyncing gewoon slecht, ziet de game er maar slap uit gezien de minimale belasting die de game krijgt door de gameplay, en zat er een zware bug in de demo waardoor de prostituee in het hotel gewoon geen loopanimatie had en maar wat rondzweefde.

Het is gewoon allemaal niet zo interactief als het zich voordoet, of gewoon 'interactief' op punten dat het je alleen maar ophoudt van spelen en alleen maar irritant wordt. Daarnaast hebben de keuzes gewoon niet zoveel impact. Om een game als HR spannend te houden moet je door de minimale invloed van de speler gewoon de spanning er zo inhouden dat echt elke keuze een drastische invloed heeft, dat miste ik toch echt.

Het idee opzich is heel erg sterk, en het verhaal zal vast heel sterk zijn. maar de uitvoering is gewoon slap. Het voelt aan alsof je het grootste gedeelte onderbroken wordt middenin een GFX film. Zonde, misschien dat de volledige plaatje wel leuk is, maar deze demo balanceert op het randje van de definitie van een 'game'.

But that's just my 2 cents. Don't flame for not fanboying.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Probeer de demo maar eens, het is echt erg goed. wel jammer dat het net iets te snel stopt.

Toch verbaast het me wel ja dat de game een 89 krijgt. PS3 pers strooit meestal met de 10-en als het om een exclusive gaat.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Stefan van B schreef:
Gezer schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=u8SPrvke650

Main theme Heavy Rain, dit is de nieuwe Requiem for a dream!

Inderdaad. Ikzelf vind het theme echt geweldig. Zeker als de bass er opeens komt, dan wordt het gewoon episch

Zelfs van de muziek alleen krijg ik echt kippenvel van die geweldige opbouw... Echt geweldig. Brrrrr kippuhvel.

@ Heavy Rain 89 discussie

Ik vind het dan wel weer behoorlijk logisch. Het mag dan misschien (g)een AAA titel zijn, maar het blijft nogal niche. De een houdt ervan, de andere walgt ervan en noemt het een interactieve film... En dat zie je dan ook terug in de cijfers, neem ik aan. Het scheelt dan nog dat het spel een geweldig verhaal heeft en fantastische graphics, waardoor zelfs mensen die de gameplay niet zo geweldig vinden het nog een aardig cijfer geven. En kom op, met 90 zou het een AAA titel zijn maar met een 89 niet? :')
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee, als je die regel aanhoudt is het dan geen AAA titel.

Daarom is het ook maar een loze regel. De game krijgt marketingpush van Sony en heeft een flink budget. Reden genoeg om het als grote titel aan te geven.

Maar serieus: de stupiditeit van de discussies rondom Sony games begint wel ontzettend de pan uit te knallen. Nu wordt er al gediscussieerd of ie 'triple A of Double A' is. Come on...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Mij is het al ongeveer duidelijk wat het voor mij gaat zijn, een Quadruple A ofzo, maar goed, ik bemoei me er verder ook niet mee als mensen nou willen discussiëren over hoeveel A's Heavy Rain heeft.

Want je kan toch duidelijk aan de titel zien dat heAvy rAin double A heeft?
Terug naar boven
sanderkevdw BerichtGeplaatst: 22 Feb 2010 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Het ziet er een fantastisch spel uit!
Binnekort verwacht ik een uitgebreidere reviewversie, en zal aan de hand daarvan wel zien of het zijn geld waard is (Als je de aankomende games ziet zal er nu eenmaal een selectie moeten gemaakt worden...)
Terug naar boven
eehbiertje BerichtGeplaatst: 22 Feb 2010 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Proficiat, je bent geselecteerd voor onze PlayStation®3 Heavy Rain campagne!

krijg hem de 26ste binnen om te testen helemaal gratis

nu al zin in
Terug naar boven
sanderkevdw BerichtGeplaatst: 22 Feb 2010 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat

eehbiertje schreef:

nu al zin in

Voor de duidelijkheid, je gaat wss een voucher krijgen voor een uitgebreide demo

Ofwel moet je bij 1 vd 60 héél gelukkigen horen :p
Terug naar boven
eehbiertje BerichtGeplaatst: 22 Feb 2010 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

sanderkevdw schreef:
eehbiertje schreef:

nu al zin in

Voor de duidelijkheid, je gaat wss een voucher krijgen voor een uitgebreide demo

Ofwel moet je bij 1 vd 60 héél gelukkigen horen :p

merk het vanzelf
Terug naar boven
degrotevan BerichtGeplaatst: 24 Feb 2010 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Heb mijn Heavy Rain CE binnen!

en hoe is het spel?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 24 Feb 2010 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

degrotevan schreef:
Gezer schreef:

en hoe is het spel?

Het is een leuk spel. Wel vervelend dat er crash bugs in de demo zaten.
Terug naar boven
degrotevan BerichtGeplaatst: 25 Feb 2010 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
degrotevan schreef:
Gezer schreef:

en hoe is het spel?

Het is een leuk spel. Wel vervelend dat er crash bugs in de demo zaten.

maar in het spel zelf toch niet?
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 25 Feb 2010 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

anders zou het spel toch niet zo hoog scoren?

meta 8.7/10

Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 03:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Speel nu 2 dagen Heftige Regen en mot zeggen ben verrast.
Het is een goed spel althans als je het een spel kan noemen ik vind dat een oordeel die erg moeilijk is om iets over te zeggen.
Het is een apart iets het ziet er goed uit het heeft een heel goed verhaal het is spannend maar het is en blijft in mij mening een film met wat knopjes indrukken.

Ben wel blij dat ik hem gekocht heb maar zodra ik hem uit heb gaat tie toch de verkoop in of als ik nog binnen de 2 weken zit dat ik hem omruil voor een tegoed bon omdat het niet iets is wat ik in me collectie wil blijven houden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 10

Ga naar: