Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat

degrotevan schreef:
Robert schreef:
degrotevan schreef:
Gezer schreef:
Heb mijn Heavy Rain CE binnen!

en hoe is het spel?

Het is een leuk spel. Wel vervelend dat er crash bugs in de demo zaten.

maar in het spel zelf toch niet?

Blijkbaar wel, http://www.nu.nl/games/2192935/spelers-ervaren-problemen-met-heavy-rain.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De patch is gek genoeg het grootste probleem.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Speel nu 2 dagen Heftige Regen en mot zeggen ben verrast.
Het is een goed spel althans als je het een spel kan noemen ik vind dat een oordeel die erg moeilijk is om iets over te zeggen.
Het is een apart iets het ziet er goed uit het heeft een heel goed verhaal het is spannend maar het is en blijft in mij mening een film met wat knopjes indrukken.

Ben wel blij dat ik hem gekocht heb maar zodra ik hem uit heb gaat tie toch de verkoop in of als ik nog binnen de 2 weken zit dat ik hem omruil voor een tegoed bon omdat het niet iets is wat ik in me collectie wil blijven houden.

Het is een hele nieuwe vorm van entertainment, Heavy Rain hoor je ook niet bij je collectie te leggen, deze hoort in de kast naast de gouden bekers te staan.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Puh-lease.

K hoor érg érg positieve verhalen rondom de game. Hij schijnt nogal langzaam te starten, maar daarna compleet te gek te worden. Toch maar eens een keer opscharrelen. Ben nu nog met BioShock 2 bezig, die me eigenlijk tegenvalt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

damn voor het eerst een spel in 1 dag uitgespeelt OO
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Echt, je begint met enkele opstartscènes, maar daarna komen al de scènes van de demo en daar begint eigenlijk de actie al hoor. Het heeft ook echt de opbouw van een film, ik vind het echt prachtig. Soms voel ik me een beetje nutteloos als ik met Scott Shelby in een verlaten huis *spoiler*een baby de fles sta te geven*/spoiler* maar daarvoor mocht ik aan de andere kant bij een huiszoeking *spoiler*al iemand door zijn kop schieten*/spoiler* dus het wisselt heel erg af maar dat vind ik prima.

Ik denk trouwens dat Heavy Rain vooral een stuk korter is dan andere spellen door het ontbreken van een Restart-schermpje als je iets verkeerd doet. En je kan er gewoon voor kiezen om hele scènes over te slaan, of je skipt ze toevallig, wat ik ook nog steeds een prachtig gegeven vind. Je zou kunnen zeggen dat je daardoor maar een half spel speelt als je Heavy Rain speelt, maar aan de andere kant, als je het meerdere keren uitspeelt verandert de ervaring daardoor wel degelijk. Ben ik nu al helemaal van overtuigd en ik ben nog helemaal niet ver in het spel.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
Wow ben net voorbij de snelwegscene, adembenemend!

That is just the beginning, I can tell you Dat is where the action kicks in Nou ja eigenlijk al eerder, ik weet het niet meer precies omdat het allemaal zo door elkaar loopt
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Wow! Wat een einde
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Can't............ resist......................... playing................. maar moet huiswerk maken .
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Man, ik heb gisteren (met de nodige pauzes) zo'n 10 uur achter me ps3 gezeten. Wat een verhaal!
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Het einde is zo epic
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
Ik zit al zo'n 8,5-9 uur, en zit aan rond de 30ste chapter. Nog 25 chapters te gaan. Damn wat was ik bang dat Ethan dood zou gaan, ik wou de chapter zelfs opnieuw beginnen omdat ik niemand kwijt wil, het is zo emotioneel... Gelukkig overleefde hij het!

Wow dan doe je er wel lang over Speel je dingen overnieuw ofzo?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Heavy Rain speelt nog fijner als het buiten ook echt regent. :p Zet de mood goed. Ik speel nu met die chick.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

denk dat ik over een paar maanden de game Heavy Rain ook ga aanschaffen

heb vandaag de demo gespeelt dacht dat het een lelijke game is
maar ben best benieuwd hoe de verhaal afloopt
en ziet er ook heel strak uit de Scenes dat je knopjes moet rammen toch best mooi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
GekooktEi schreef:
Gezer schreef:
Ik zit al zo'n 8,5-9 uur, en zit aan rond de 30ste chapter. Nog 25 chapters te gaan. Damn wat was ik bang dat Ethan dood zou gaan, ik wou de chapter zelfs opnieuw beginnen omdat ik niemand kwijt wil, het is zo emotioneel... Gelukkig overleefde hij het!

Wow dan doe je er wel lang over Speel je dingen overnieuw ofzo?

Soms, er zijn trophies die ik gemist heb, en ik doe gewoon zoveel mogelijk dingen, ontdekken, elke mogelijke actie doen enz =)

Dus je haalt elke chapter waar je de Trophy niet hebt meteen weer in? That would explain it
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
Ik speel sommige chapters opniew uit omdat mijn personage per ongeluk is doodgegaan. Spoiler: Zoals Norman Jayden in de scrapyard, ik wil het einde halen met 4 personages levend.

Dat is bij een game als Heavy Rain natuurlijk niet de bedoeling, hè jongeman Eigenljik is dat gewoon bijna cheaten hèhè, ik zou het ook enorm klote vinden als iemand dood ging maar dan speel ik wel verder. Scrapyard spoiler: Hoe ging je dood dan? Je kwam niet op tijd uit je auto zeker bij de crusher? Of ging je dood in hand-to-hand combat? Weet niet eens zeker of dat daar wel kan. Zo'n spoiler vond ik jou ding trouwens niet, want één van de eerste gameplay-filmpjes van Heavy Rain was de Scrapyard en je vertelt niet eens wat daarin gebeurde Iedereen die in afwachting was van Heavy Rain weet nog wel wie Mad Jack is

En ik ga inderdaad na mijn eerste playthrough wslk ook wel de Trophy-lijst erbij pakken. Ik hoop gewoon te eindigen met 4 characters, en verder beïnvloeden de Trophies ook niet heel zwaar je keuzes, het is meer het uitbuiten van scènes zoals alles doen wat je moet doen in de intro.

Ik ben nu bij chapter 39, na het te hebben geteld hèhè. Kan je bij de save game info zien hoe lang je hebt gespeeld trouwens, of tel je gewoon uit je hoofd Gezer?

Laatst aangepast door GekooktEi op 28 Feb 2010 21:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Sheesh, ik lees te veel spoilers T_T

Nja, ga de game pas laat in huis halen (sowieso al te veel games, te weinig cash >_<) dus ben ik het tegen dan misschien vergeten
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

MaartenL schreef:
Sheesh, ik lees te veel spoilers T_T

Nja, ga de game pas laat in huis halen (sowieso al te veel games, te weinig cash >_<) dus ben ik het tegen dan misschien vergeten

Dat ken ik, inderdaad. Ik hoor sommige mensen die zeggen dat hun backlog te groot wordt en dat ze maar tot 2 of 3 games per maand moeten limiteren, maar als ik mezelf moet limiteren kan ik geen één game meer kopen want één per maand red ik amper
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

E-pisch
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 04:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Net uitgespeeld, waanzinnig verhaal alleen komt niet in me collectie omdat ik me compleet zat te ergeren soms aan de besturing van knopjes indrukken
Ruil hem morgen wel om voor een tegoed bon
Mot wel zeggen dat het spel je bezig houd omdat het spannend is en je wilt weten wie de killer is, vind het trouwens enorm goed gedaan dat ze dit op deze manier voor elkaar hebben gekregen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook net Heavy Rain gespeeld wat een plot man! Ik heb zoveel mogelijk de good guy weg gevolgd (behalve de vader toen hij die ene keuze moest maken). Nu wordt het tijd om de verschillende wegen te proberen en kijken wat voor invloed het kan hebben op het verhaal. Ook zal ik kijken of het echt wat uitmaakt als er een personage dood gaat.

Ik heb echt genoten van het verhaal en dat is zeker wel een Oscar waard als het een film was.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo heb net de eerste DLC gespeeld die ik bij me CE had gekregen. Het was de tech demo van Madison toen zij iemands huis ging onderzoeken. Ik vond de DLC en als de andere DLC ook zo leuk is (voor een goedkope prijs) haal ik het.

Ik ga nu proberen om een hele bad guy wegen te volgen in Heavy Rain.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Lawliet schreef:
(behalve de vader toen hij die ene keuze moest maken)_

Welke keuze? Nou ja ik vraag alleen maar om spoilers Bedoel je The Shark? Dat is namelijk één van de morele keuzes van Ethan... Ik heb die de good guy way gedaan.

Trophyplaatje van The Shark, het derde of vierde origamifiguurtje

Toch dat spel maar eens uitspelen, ik hoor alleen maar dat het einde zo chill is. Geen tijd om te spelen, zit aan m'n huiswerk. Ben nog steeds bij The Blue Lagoon.

Laatst aangepast door GekooktEi op 02 Mrt 2010 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
GekooktEi schreef:
Lawliet schreef:
(behalve de vader toen hij die ene keuze moest maken)_

Welke keuze? Nou ja ik vraag alleen maar om spoilers Bedoel je The Shark? Dat is namelijk één van de morele keuzes van Ethan... Ik heb die de good guy way gedaan.

Trophyplaatje van The Shark, het derde of vierde origamifiguurtje

Ik weet niet over welke stuk je het hebt, maar ik geef je een tip, hopelijk versta je het: "Im a father too!" Bedoel je dat? Hoe kan je die in een good guy way doen? spoiler: Die son of a b!tch wou Ethan dood!

Inderdaad, en tja good guy way in de zin van *spoiler:* als Ethan ook mensen gaat vermoorden om de killer te pakken is hij ongeveer net zo slecht. En ach ik vond het zo zielig dat die dude kinderen had. Ik vraag me wel af wat het verder verschilt voor het verhaal aangezien je dan natuurlijk één van de trials niet doet. Het lijkt me niet dat het heel erg is want je krijgt er ook een Trophy voor als je het niet doet "I'm a father too.... But I'm not a killer." Maar inderdaad hij was wel een beetje een maniak.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
*SPOILER*
Tja alles voor Shaun! Zijn kinderen kunnen me niks schelen lol. Btw, bij die electriciteit centrale trial, heb je die succesvol afgerond? Ik heb daar gefaald namelijk, ben een coward.

Dat is The Butterfly dacht ik, en ja, die heb ik succesvol afgerond, en The Bear ook trouwens. Wel met twee QTE failures trouwens, waardoor *spoiler*Madison ook nog een paar brandwonden te verzorgen had naast mijn snijwonden hèhè.. Ik was ook wel even bang dat ik dood zou gaan, maar goed toen was ik al op het midden dus kon ik op de terugweg net zo goed dood gaan*/spoiler* :')
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 10

Ga naar: