Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 02:01    Onderwerp: Reageren met citaat

De eerste 9 minuten van de game, voor de liefhebbers! Er komen niet echt spoilers in voor, dus kijken mag gerust.

http://www.youtube.com/watch?v=-QPri_UI5hE
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 07:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Christian Vuye schreef:
De eerste 9 minuten van de game, voor de liefhebbers! Er komen niet echt spoilers in voor, dus kijken mag gerust.

http://www.youtube.com/watch?v=-QPri_UI5hE

Even kijken dan, na school. Ik las toch al in de hands-ons die laatst verschenen wat je daar moet doen.

Vet filmpje, het lijkt net alsof de graphics mooier worden na elk filmpje Ook kleren enzo zien er goed uit, en de omgevingen ook, de kranen glimmen en je voelt de zon bijna schijnen

Kan niet wachten tot de demo! Nog 2,5 week
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

David Cage, the creative mind behind Quantic Dream's Heavy Rain, insists he didn't write the PS3-exclusive thriller with tabloids or censorship in mind.

Speaking with the Official PlayStation Magazine UK, Cage said: "When you write something or you develop a project like Heavy Rain, you don't write for tabloids. You don't wonder what censorship will think of it, because otherwise you'd never do anything."
He goes on to defend the game's more explicit scenes, previously noted in detail by US ratings board ESRB: "The game is not shocking for the sake of being shocking. There are some impressive scenes later in the game, but there's never sex for the sake of sex or gore for the sake of gore.

"Nothing is gratuitous, and I think that everything supports the narrative and the emotional immersion of the player," added Cage.

Oftewel: Cage legt uit dat een project als Heavy Rain niet bedoeld is voor de mainstream. Hij zegt er geen rekening mee te houden wat censuristen of tabloidlezers van de game denken. "Anders kom je nergens," aldus de baas van Quantic Dream.

Schokkende scènes
Verder erkent Cage dat er inderdaad gewelddadige (seks) scènes in de game zitten, maar hij verdedigt die scènes door te stellen dat ze gewoon met het verhaal te maken hebben: "Niets is overbodig, er is nooit seks om de seks, het dient altijd het verhaal. De ervaring staat voor ons voorop."

Het hele interview staat in Official PlayStation Magazine UK

bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=232591?cid=OTC-RSS&attr=CVG-General-RSS
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol , nu locken jullie het ME2 topic, maar ik ben van mening dat PS3 bezitters ook echt niet naar een ME2 topic gaan kijken in een ander forum .
Sorry voor de off-topic.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

sotarK schreef:
Lol , nu locken jullie het ME2 topic, maar ik ben van mening dat PS3 bezitters ook echt niet naar een ME2 topic gaan kijken in een ander forum .
Sorry voor de off-topic.

Dat zou hetzelfde zijn als hier een topic beginnen over Super Mario Galaxy 2, dat is als een fietsbel op een Porsche, en een prins op een varken, dat gaat gewoonweg niet. Als PlayStation 3 bezitters geïnteresseerd zouden zijn in Mass Effect 2 vinden ze vanzelf de weg wel naar het Algemene of Xbox 360 gedeelte van het forum.

Nu gaan we verder in op Heavy Rain. Zelfs mijn moeder vind die game gaaf, zou het misschien een casual hit kunnen worden voor de huisvrouwen die vroeger wekelijks de 'waargebeurde verhalen films' op RTL4 keken?
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol heb jij wel gelezen waar het over gaat ?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Twee jammerheden voor mij vandaag:

1) De CE van Heavy Rain is online uitverkocht bij Game Mania; mijn laatste kans is om naar de winkel te bellen of ze hem daar nog hebben.

2) Ik ben op vakantie als het spel uitkomt, en weet dus ook niet of dat kan met een pre-order.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

sotarK schreef:
Lol heb jij wel gelezen waar het over gaat ?

Ja, hetzelfde verhaal als we al honderden keren gehoord hebben en dan nu uit de mond van Geoff Keighley, zit weinig nieuwswaarde meer aan. Iedereens verwachtingen zijn tegenwoordig wereldnieuws. Dus horen zulke dingen nog steeds thuis in het algemene Mass Effect topic

@ GekooktEi: Volgens mij blijven pre-orders gewoon staan, het is gewoon hetzelfde als een bestelling, alleen moet je het ophalen in plaats van dat het geleverd wordt. Ik kan het overigens ook fout hebben, zit er wel vaker naast met dat soort dingen. Maar die CE is wel snel uitverkocht dan, is de game zo populair?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

@ Stefan

Game Mania levert sowieso niet, ze leggen het voor je klaar in de dichtstbijzijnde winkel. En inderdaad enorm snel uitverkocht, misschien was de oplage echt heel limited...

Trouwens, even een raadsel voor jullie.

Heavy Rain heeft onlangs een site geopend met daarin de 4 Days Challenge. Daarin moet je in een event van 3 weken de Origami Killer oppakken, maar meer is er nog niet bekend. Heel vaag dus. Samen met de aankondiging van deze challenge is er een soort teaser-site geopend.

Op deze teaser-site zag je voor vandaag niets behalve vallende druppeltjes in een plas water en bloed, in de rimpels van het water verschenen twitter-usernames. Sinds vandaag is er een notitieblaadje bij gekomen, en als alle twitter-adressen voorbijgekomen zijn, komt er een woord te staan dat elke keer anders is.

Aangezien het woord met een @ begint is het duidelijk dat dit ook weer een twitter-adres, maar de vraag is dus waarschijnlijk wat de echte username is die eruit moet komen.

Als je je verveelt kan je proberen om daarachter te komen Verder, geef je maar allemaal even op voor de 4 Days Challenge. Dan kunnen we misschien samenwerken om de Origami Killer op te pakken én je krijgt een Heavy Rain VIP Playstation Home shirt
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond dit filmpje waarin je kan zien hoe je je eigen killer bird kan maken:

http://www.youtube.com/watch?v=jAYPoHil4ZE

Mijne is na wat gepruts prima gelukt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Jelle Havermans schreef:
Ik vond dit filmpje waarin je kan zien hoe je je eigen killer bird kan maken:

http://www.youtube.com/watch?v=jAYPoHil4ZE

Mijne is na wat gepruts prima gelukt

Je kan beter zoeken op "Origami Pajarita" of "Little Bird", dat is namelijk hoe-ie officieel heet en dan vind je er wslk meer dan als je op Heavy Rain zoekt Denk ik hoor, ik geef ook maar een suggestie. Hoe meer filmpjes je vind, hoe meer kans dat er een duidelijke bij zit natuurlijk.

Even geprobeerd, en met "origami pajarita" vind je er veel meer, ik vind bijvoorbeeld deze aardig duidelijk aangezien er ook in beeld staat wat hij doet

Laatst aangepast door GekooktEi op 31 Jan 2010 13:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Stelletje prutsers. Deze tutorial geeft je alle informatie die je nodig hebt. Zo heb ik mijne ook gemaakt, inclusief bebloede pootjes
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben de demo inmiddels al aan het spelen
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Loading... Loading... Friggin' hell, schiet eens op ARG site!
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

GekooktEi schreef:
Loading... Loading... Friggin' hell, schiet eens op ARG site!

Dat had ik de hele freakin middag, aan het begin van de avond deed die het gelukkig, alleen hij download hier nogal sloom. Hoop hem om een uur of 10 te kunnen spelen..
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Jullie hebben de challenge toch wel zelf gedaan? Ik vond dit een heel leuk onderdeel, met Sleeping in the Sun als witness. Sowieso een heel origineel opgezette ARG, vooral met de twitter integratie.

Ik snap alleen niet waarom het *Spoiler voor wie de opdracht zelf wil doen*short cigarette was in plaats van long cigarette, want de vrouw waar sleepinginthesun het over had rookte maar een paar hijsjes per sigaret dus moet hij toch lang zijn als ze hem weggooit?

Laatst aangepast door GekooktEi op 05 Feb 2010 21:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Eigenlijk niet, m'n PC is te traag voor al die Flash sites en ik had geen zin om in hele dagen in Home rond te dwalen. Had mezelf er wel voor opgegeven, maar de handdoek al snel in de ring gegooid.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Stefan van B schreef:
Eigenlijk niet, m'n PC is te traag voor al die Flash sites en ik had geen zin om in hele dagen in Home rond te dwalen. Had mezelf er wel voor opgegeven, maar de handdoek al snel in de ring gegooid.

Je had hiervoor ook alleen maar de twitter van de witness hoeven volgen, te kijken wat voor vragen er aan hem waren gesteld en wat de antwoorden waren en dan wist je wat de evidence was. Home had je er niet voor nodig.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

GekooktEi schreef:
Stefan van B schreef:

Je had hiervoor ook alleen maar de twitter van de witness hoeven volgen, te kijken wat voor vragen er aan hem waren gesteld en wat de antwoorden waren en dan wist je wat de evidence was. Home had je er niet voor nodig.

Oow, nooit geweten, mezelf er te weinig in verdiept in ieder geval. Wel goede geluiden gehoord over de gehele actie
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook ik heb de demo-code inmiddels verkregen. Maar ik denk niet dat ik de code zal inlossen. Ik zal hem ter beschikking stellen voor de website waarvoor ik schrijf. Reclame maken voor andere fora is hier niet toegestaan, en dus zal ik dit ook niet doen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Feb 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ETA seventy-four mikes... Te lang als je het mij vraagt, maar ik klaag niet.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Leuke demo. Vooral de eerste scène een paar keer over gespeeld, jammer dat het niet zoveel uitmaakte maar ik ga ervan uit dat dat niet voor het spel in het algemeen geldt.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Ook ik heb de demo-code inmiddels verkregen. Maar ik denk niet dat ik de code zal inlossen. Ik zal hem ter beschikking stellen voor de website waarvoor ik schrijf. Reclame maken voor andere fora is hier niet toegestaan, en dus zal ik dit ook niet doen.

Ja het is goed met je, ben nog steeds pissed off dat je ons niet eens een van je 2 code`s van GoW3 demo gunde.

En wat heeft het nou voor zin om een code te gaan geven aan een ander die toch oneindig keer verkrijgbaar is.

Edit: @Ei, hoe bedoel je het maakt geen verschil? Als je faalt met de quicktime events gaat je mannetje toch dood? (Ik heb het nog niet geprobeerd trouwens, pas een keer gespeeld en heb alles goed gedaan, het gevoel wat ik kreeg dat als je faalt dat je het dan ook echt verkloot was geweldig ik hoop dus dat het wel zo is in het echte spel)
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Mr. Awesome schreef:

Ja het is goed met je, ben nog steeds pissed off dat je ons niet eens een van je 2 code`s van GoW3 demo gunde.

En wat heeft het nou voor zin om een code te gaan geven aan een ander die toch oneindig keer verkrijgbaar is.

Edit: @Ei, hoe bedoel je het maakt geen verschil? Als je faalt met de quicktime events gaat je mannetje toch dood? (Ik heb het nog niet geprobeerd trouwens, pas een keer gespeeld en heb alles goed gedaan, het gevoel wat ik kreeg dat als je faalt dat je het dan ook echt verkloot was geweldig ik hoop dus dat het wel zo is in het echte spel)

Op het einde bleek het toch zo te zijn dat ik in de God of War Collection geen demo-key voor de E3-demo van God of War III had. Maar goed ook, want het label waarop staat dat de code erbij zit, was geen sticker, maar onderdeel van de cover.

Ik heb dus enkel een demo-code gehad
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, ok sorry daarvoor dan.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 10

Ga naar: