Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Volgende
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 06 Feb 2010 21:32 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Best geinig. Niet alleen ik ben helemaal weg van de game. Mijn vader en moeder vinden het ook helemaal geweldig en veel beter dan al die andere spellen als Bioshock en dergelijke. Ze overwegen het zelfs om de game ook te gaan spelen. Dat doet Quantic Dream toch best goed, nu de marketing nog. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 06 Feb 2010 22:39 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
ninodude schreef: | Edit: @Ei, hoe bedoel je het maakt geen verschil? Als je faalt met de quicktime events gaat je mannetje toch dood? (Ik heb het nog niet geprobeerd trouwens, pas een keer gespeeld en heb alles goed gedaan, het gevoel wat ik kreeg dat als je faalt dat je het dan ook echt verkloot was geweldig ik hoop dus dat het wel zo is in het echte spel) |
*Lichtelijk spoily post voor wie de mogelijkheden van de demo nog wil onderzoeken*
De demo zal wel een slecht voorbeeld zijn, want ja, je karakter zou dood kunnen gaan in een gevecht, maar in de demo heb je twee uitwegen die nauwelijks verschillen.
Win je, dan rent die gast half kreupel weg, vraagt zij "Are you okay" antwoordt je "Better than he is right now." en ga je weer weg.
Verlies je, dan rent die gast weg terwijl jij op de grond ligt, sta je op, vraagt ze "Are you okay", antwoordt je "I've been better..." en ga je weg
Ik vind trouwens de eerste scene veel leuker en fijner spelen dan de tweede. Ik vind het evidence zoeken rotgameplay, vooral omdat je door een open veld loopt, en om je heen moet kijken wat ARI vindt. Hierbij vind ik het totaal niet goed uitgewerkt hoe je om je heen kijkt, aangezien het character wel raar reageert als je gewoon een rondje wil lopen aangezien dat "niet de bedoeling is" in het algemeen.
De eerste scene is daarentegen gewoon heel leuk, je zit na te denken over wat je moet zeggen, je kan tijdens het praten rondlopen en dan ga je kijken wat je allemaal kan doen. Je kan bijv. op het bed gaan leunen of naast haar op bed gaan zitten, of het gordijn openduwen en naar buiten kijken. Dat soort dingen vind ik wel leuk, en split screen werkt daar ook wel goed, dat je haar gezicht nog ziet tijdens het rondlopen door de kamer. Maar jammer genoeg kan dat gesprek ook niet vruchtbaar eindigen volgens mij. Echter weet ik dit niet zeker hoor, ik heb het nog maar drie keer geprobeerd. Wel grappig dat Sympathize niet werkt, hoewel je zou zeggen dat de begripvolle manier altijd werkt 
Laatst aangepast door GekooktEi op 06 Feb 2010 23:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 06 Feb 2010 22:41 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: | Vandaag de Collectors Edition besteld voor de normale prijs in Gamemania.  |
Ik dacht dat hij uitverkocht was? Oh nee, dat was alleen op the interwebz natuurlijk. Ik ga ook nog even naar Groningen bellen om te vragen of ze hem nog hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 06 Feb 2010 22:47 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Spoilers voor de mensen die niks van het verhaal willen weten en/of de demo-ervaring voor zichzelf willen houden: (Tekst is bedoeld richting Ei )
Maar, die vent met wie je in gevecht raakt éh, toen ik het speelde liep hij verwond weg. Toen m'n moeder het speelde was hij agressiever opgesteld en Scott veel gehavender. Ik denk, dat als je later in de game bent, deze vent nog een keer terugkeert en die vrouw je dan opbelt, aangezien je je kaartje hebt kunnen achterlaten. Tenminste, je zult er misschien nog van horen als je het gevecht verloren had, als je gewonnen had niet. Ik denk dat je meer aan zulke dingen moet denken in de game.
Tevens vond ik het eerste stuk ook veel leuker om te spelen, zeker aangezien zo'n FBI agent een stuk onpersoonlijker aanvoelt. Het was dan wel weer intrigerend om daar zo een kinderlijkje te zien liggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 06 Feb 2010 23:12 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ja, dat soort dingen reken ik ook op. Ik verwachtte toch een beetje dat de scènes in de demo zo gekozen zou zijn dat je een beetje zou merken dat scènes heel verschillend af kunnen lopen.
Ik zal ook even een color=white toevoegen aan mijn post. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 06 Feb 2010 23:24 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: | GekooktEi schreef: | Gezer schreef: | Vandaag de Collectors Edition besteld voor de normale prijs in Gamemania.  |
Ik dacht dat hij uitverkocht was? Oh nee, dat was alleen op the interwebz natuurlijk. Ik ga ook nog even naar Groningen bellen om te vragen of ze hem nog hebben. |
Op de interwebz van Gamemania stond ie ook niet op "uitverkocht", dat terwijl die van GoW3 en FFXIII wel op "uitverkocht" stonden, hopelijk vind je em ook voor de normale prijs. =) |
Maar toch, ik mailde ze of het gerucht waar was dat ze hem verkochten voor de normale prijs en toen zeiden ze "Hij is wel uitverkocht"... Ik probeer het zo wel even. Maar Gezer, kan jij me vertellen wat hun "normale prijs" dan is? Want dat staat niet op de site.
Ik had trouwens dus eerst gemaild omdat er toen nog niet bijstond dat CE voor normale prijs was... Die hele banner is nieuw. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 07 Feb 2010 00:15 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: | 65 euro, je kan dat ook in de Bartsmit proberen, daar is ie ook 65 en krijg je ook de speciale editie aan de normale prijs.  |
Okee dan, nice. Dan denk ik dat ik dat binnenkort even ga doen. Maar dan moet ik wel zeker weten dat het geen probleem is dat ik hem niet op release-dag op kan halen, dus ik stuur morgen wel even een mailtje. Nu eerst maar even gaan slapen  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 07 Feb 2010 01:43 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | ninodude schreef: | Edit: @Ei, hoe bedoel je het maakt geen verschil? Als je faalt met de quicktime events gaat je mannetje toch dood? (Ik heb het nog niet geprobeerd trouwens, pas een keer gespeeld en heb alles goed gedaan, het gevoel wat ik kreeg dat als je faalt dat je het dan ook echt verkloot was geweldig ik hoop dus dat het wel zo is in het echte spel) |
*Lichtelijk spoily post voor wie de mogelijkheden van de demo nog wil onderzoeken*
De demo zal wel een slecht voorbeeld zijn, want ja, je karakter zou dood kunnen gaan in een gevecht, maar in de demo heb je twee uitwegen die nauwelijks verschillen.
Win je, dan rent die gast half kreupel weg, vraagt zij "Are you okay" antwoordt je "Better than he is right now." en ga je weer weg.
Verlies je, dan rent die gast weg terwijl jij op de grond ligt, sta je op, vraagt ze "Are you okay", antwoordt je "I've been better..." en ga je weg
Ik vind trouwens de eerste scene veel leuker en fijner spelen dan de tweede. Ik vind het evidence zoeken rotgameplay, vooral omdat je door een open veld loopt, en om je heen moet kijken wat ARI vindt. Hierbij vind ik het totaal niet goed uitgewerkt hoe je om je heen kijkt, aangezien het character wel raar reageert als je gewoon een rondje wil lopen aangezien dat "niet de bedoeling is" in het algemeen.
De eerste scene is daarentegen gewoon heel leuk, je zit na te denken over wat je moet zeggen, je kan tijdens het praten rondlopen en dan ga je kijken wat je allemaal kan doen. Je kan bijv. op het bed gaan leunen of naast haar op bed gaan zitten, of het gordijn openduwen en naar buiten kijken. Dat soort dingen vind ik wel leuk, en split screen werkt daar ook wel goed, dat je haar gezicht nog ziet tijdens het rondlopen door de kamer. Maar jammer genoeg kan dat gesprek ook niet vruchtbaar eindigen volgens mij. Echter weet ik dit niet zeker hoor, ik heb het nog maar drie keer geprobeerd. Wel grappig dat Sympathize niet werkt, hoewel je zou zeggen dat de begripvolle manier altijd werkt  |
Ik ben het helemaal met je eens nadat ik de demo 3x hebt gespeeld, ik dacht eerst dat je vet veel wegen kon kiezen maar eigenlijk zijn die 2 stukjes heel erg lineair en dat val me vies tegen, ik vond het wel mooi toen die gozert kwam die dat wijf in elkaar ging slaan dat ik toen gewoon de trap af liep, je kunt wel van die kleine dingetjes doen dat je het gordijn opendoet enzo maar om eerlijk te zijn vind ik dat niet echt interessant, bij het spelen van de demo kreeg ik niet echt het gevoel dat je veel vette dingen kon doen.
Kortom, als het volledige spel hetzelfde is als de demo dan haal ik hem wel uit de budgetbak. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 07 Feb 2010 03:14 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
eehbiertje |
Geplaatst: 07 Feb 2010 14:36 Onderwerp:
| |

|
voor de mensen die er belang bij hebben er is nu ook een onderzoeksbedrijf bezig die meningen wil hebben over heavy rain..
mochten mensen belang hebben wel gratis spel ofc (of in het algemeen)
stuur even een bericht dan kan ik je uitnodigen (wil nog niet zeggen dat je gekozen wordt maar valt altijd te proberen)
(gaat op uitnodigings basis mond op mond reclame) dus geen link spams enz |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 07 Feb 2010 14:47 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
ninodude schreef: |
Kortom, als het volledige spel hetzelfde is als de demo dan haal ik hem wel uit de budgetbak. |
Toch heeft Stefan ook wel een punt, met dat je beslissingen waarschijnlijk later in het spel pas een staartje krijgen, dus wacht nog maar even af wat de reviews zeggen. Game Informer is er in ieder geval enthousiast over als ik het cijfer zo zie (zie frontpage).
@ eehbiertje, kom maar op met die PM. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 08 Feb 2010 02:59 Onderwerp:
| |

|
Zoals verwacht klote community.
Laatst aangepast door Shadowx op 08 Feb 2010 23:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 08 Feb 2010 08:37 Onderwerp:
| |

|
Misschien een lompe vraag ^^ maare waar kan ik zo demo code bemachtigen? en waar moet ik die code dan invullen:P |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 08 Feb 2010 14:21 Onderwerp:
| |

|
Brastin schreef: | Misschien een lompe vraag ^^ maare waar kan ik zo demo code bemachtigen? en waar moet ik die code dan invullen:P |
Check PM, kep je een code gegeven hopelijk werkt tie nog. |
|
Terug naar boven |
|
|
groente12 |
Geplaatst: 08 Feb 2010 16:01 Onderwerp:
| |
![]()
|
Op CDWOW is Heavy Rain voor heel goedkoop te halen. Als iemand nog een demo key heeft zou ik hem wel willen. Ik heb niet zo veel zin in om vier dagen te wachten ben nogal ongeduldig.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 08 Feb 2010 19:58 Onderwerp:
| |

|
groente12 schreef: | Op CDWOW is Heavy Rain voor heel goedkoop te halen. Als iemand nog een demo key heeft zou ik hem wel willen. Ik heb niet zo veel zin in om vier dagen te wachten ben nogal ongeduldig.  |
CDWOW levert erg traag, vaak pas na 2 weken. |
|
Terug naar boven |
|
|
eehbiertje |
Geplaatst: 08 Feb 2010 20:19 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
@ eehbiertje, kom maar op met die PM. |
er staat toch duidelijk stuur even een pm met je mailadres stuur ik je een invite |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 08 Feb 2010 20:29 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Gezer schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=u8SPrvke650
Main theme Heavy Rain, dit is de nieuwe Requiem for a dream!  |
Inderdaad. Ikzelf vind het theme echt geweldig. Zeker als de bass er opeens komt, dan wordt het gewoon episch  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 08 Feb 2010 20:30 Onderwerp:
| |

|
Gister ge-preordered!
Heb er zo'n zin in hé ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 12 Feb 2010 07:44 Onderwerp:
| |

|
95/100 Ik ben zoals Gezer als ik zijn reacties lees.
Man,man,man Sony en QDreams hebben het weer even laten zien wat
PLAYSTATION3 kan of nog meer zal kunnen.
Wat een GAME !!!.
PS3 is gewoon top ff opnoemen waarom: games in de volgende maanden
HR,GOW3,GT5,Yakuza3 en ik weet zeker dat er nog knallers zullen komen.
1 Ding is zeker plaats toch maar een PS3 naast of boven je 360 want
ps3 is de toekomst.
En de 360 is de verloren glorie , niet dat ik nu wil flamen op 360 maar
ik heb biede en mijn 360 staat daar maar.
Nu moet ik ook toegeven dat 360 sterk van zich afgebeten heeft en dat
ps3 klappen daardoor gekregen heeft.
Maar NU is het ps3 die klappen zal geven.En toch weer de nr1 zal zijn
tegen eindjaar met zo een line-up en prijs is de wedstrijd gespeeld.
5 milj is nu niet zo veel om in te halen.En nogmaals HR:
link:http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/heavyrain |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 12 Feb 2010 10:56 Onderwerp:
| |

|
Als je de 360 er niet in wil betrekken, waarom doe je het dan? Het lijkt een beetje een dwangneurose.
Ben de Heavy Rain demo nu aan het downloaden. Ben benieuwd! |
|
Terug naar boven |
|
|
groente12 |
Geplaatst: 12 Feb 2010 11:09 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik ben lichtelijk teleurgesteld in de Heavy Rain demo. Het heeft voorlopig niet de zelfde impact zoals Fahrenheit mij die gaf. De voice acting en gezichts animaties is niet echt indrukwekkend, de quick time events is wel vermakelijk en goed, maar dan valt de keuzes in de demo me weer tegen omdat er maar 2 opties zijn en toch weer het zelfde einde krijgt. Hopelijk is de full game veel beter want zoals het er nu uit ziet haal ik deze game pas wanneer ie afgeprijsd is. Nu kan ik uiteindelijk mij toch voor 100% concentreren op Yakuza3. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 12 Feb 2010 12:16 Onderwerp:
| |

|
Demo geprobeerd. Vond em wel vet eigenlijk. QTE's goed toegepast, al soms wat onnodig en overdreven, maartoch. Mooie graphics ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 12 Feb 2010 12:17 Onderwerp:
| |

|
De demo was redelijk, maar het liet niet alles zien wat Heavy Rain is zoals de gevolgen van je keuzes. In ieder geval ziet de game er mooi uit, realistische personages en goede voice acting. Ik ga de game zeker kopen. Alleen voor het verhaal is de game de moeite waard.  |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 12 Feb 2010 14:11 Onderwerp:
| |

|
[quote="Roderick"]Als je de 360 er niet in wil betrekken, waarom doe je het dan? Het lijkt een beetje een dwangneurose.
Ik haal de 360 niet naar beneden ik schets maar de toekomst.
En als jullie dit niet vinden,tja dan is het zomaar.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Volgende |