Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende  
KeyBlade BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

omdat ik er geen geld voor wil geven als ik het toch gratis kan downloaden en het kan niet online
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

KeyBlade schreef:
omdat ik er geen geld voor wil geven als ik het toch gratis kan downloaden en het kan niet online

Als je er geen geld voor wilt geven, dan moet je het ook niet downloaden. Je zou toch ook gewoon kunnen wachten tot je het geld wel hebt? Of tot de game een Classics-status bereikt, wat zeer zeker zal gebeuren. De game zelf wordt er niet slechter op, hoor.
Terug naar boven
KeyBlade BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

ik koop alleen spellen voor de ps3 omdat ik met me vrienden speel en op pc speel ik gwn als het niet op de ps3 uit kom en heb geen xbox drm download ik het
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

KeyBlade schreef:
ik koop alleen spellen voor de ps3 omdat ik met me vrienden speel en op pc speel ik gwn als het niet op de ps3 uit kom en heb geen xbox drm download ik het

Als je geen Xbox 360 hebt, dan zou je natuurlijk altijd kunnen wachten tot het spel voor een aantrekkelijke prijs op het PC-platform aangeboden wordt.
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is al erg genoeg.Voor muziek is het minder erg dan bij games,
bij muziek gaat de winst naar de: zanger/zangeres,uitgever en opnemer.
Bij games zijn er meerdere makers de uitgever die misschien zijn personeel daar ook van betaald.Mijn statement over downloaden maar genoeg hier over.

Maar eigenlijk ben ik ...ZOOO overhyped over mass effect 2
ik kan echt niet meer wachten maar kan het nog ophouden
de eerste minuten te bekijken dat verraad te veel.
Terug naar boven
KeyBlade BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

jaa dta kan maar ik doe het gewoon niet omdat ik gewoon geen pc gamer ben en speel alleen af en toe net zoals mass effect 2 is leuk spel maar wil geen 60 euro aan geven
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

KeyBlade schreef:
jaa dta kan maar ik doe het gewoon niet omdat ik gewoon geen pc gamer ben en speel alleen af en toe net zoals mass effect 2 is leuk spel maar wil geen 60 euro aan geven

Daarom zeg ik; je kunt wachten tot het spel voor een aannemelijke prijs aangeboden wordt. Als dit het geval is, zou je de game al voor een kleine €20,- kunnen aanschaffen. Echter moet je dan wel eventjes wachten...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

KeyBlade, ga het Gamed reglement maar eens lezen. Dan begrijp je waarom je nu je eerste warning hebt. Het Gamed reglement is zeer duidelijk over illegaal downloaden. Als je geen €60 wil uitgeven aan de game, wacht je op de budgetversie of speel je hem niet.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

En om het even weer terug on-topic te krijgen:

Heeft iemand hem ergens speciaal besteld voor de exclusive pre-order items (Terminus armor & Blackstorm gun / Inferno armor)?

Eerst had ik het speciaal bij Play.com besteld voor de Terminus/blackstorm items maar achteraf beslist dat ik de game liever sneller speel door het via steam te doen met het Inferno armor.
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 09:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat was eigenlijk wel mijn plan, maar dan moet je het laten inschepen/vliegen en dan kan ik hem volgende week vrijdag niet spelen.
Vond die terminus armour er wel super uitzien.
Ben ook benieuwt wie nou eigenlijk die laatste team members zijn
ik hoop die geth die een apart brein heeft er ook in komt.
Ik weet ook al wel dat die Miranda de eerste luve interest word
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Pfoeee, heb er zin in. Ben nu met deel 1 weer bezig. Had al een start gemaakt met een nieuw character, maar wilde eigenlijk verder met mn ouwe, dus ben weer opnieuw begonnen Erg vet blijft ME1: de presentatie, muziek, en personages zijn echt nog steeds zo ongelofelijk goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil geen week meer wachten ik wil hem nuuuuu
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Magnum Delta schreef:
Ik wil geen week meer wachten ik wil hem nuuuuu

Donderdag duurt me te lang!!!!
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:

Heeft iemand hem ergens speciaal besteld voor de exclusive pre-order items (Terminus armor & Blackstorm gun / Inferno armor)?

Eerst had ik het speciaal bij Play.com besteld voor de Terminus/blackstorm items maar achteraf beslist dat ik de game liever sneller speel door het via steam te doen met het Inferno armor.

Inferno armor ziet er toch een stuk bruter uit als die Terminus armor. Daarom geen moeite gedaan om die Terminus en blackstorm items te verkrijgen.

Het spel is trouwens wel enorm veranderd. Je hebt nu gewoon ammo, cover moet je doen met een knop ipv automatisch, face-textures van Garrus schijnen nu wel goed te werken maar nu raakt ie gewond zodat zn halve gezicht sowieso weg is rennen is ook goed verbeterd, wapens kan je niet verwisselen terwijl je bezig bent, dan moet je naar een speciale werkbank achtig iets. Je kan er nu overigens wel 5 dragen. Je hebt nu namelijk ook nog een grenade launcher. Het steekt allemaal net even iets anders in elkaar. Lijst waar je talentpoints kan toewijzen is ook een stuk korter. Misschien dat het later verder uitbreid. Al met al ziet t er allemaal weer goed strak uit comic in de C.E. is trouwens wel aardig. Denk dat ik de overige 3 ook zal aanschaffen.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
MaartenL schreef:

Inferno armor ziet er toch een stuk bruter uit als die Terminus armor. Daarom geen moeite gedaan om die Terminus en blackstorm items te verkrijgen.

Het spel is trouwens wel enorm veranderd. Je hebt nu gewoon ammo, cover moet je doen met een knop ipv automatisch, face-textures van Garrus schijnen nu wel goed te werken maar nu raakt ie gewond zodat zn halve gezicht sowieso weg is rennen is ook goed verbeterd, wapens kan je niet verwisselen terwijl je bezig bent, dan moet je naar een speciale werkbank achtig iets. Je kan er nu overigens wel 5 dragen. Je hebt nu namelijk ook nog een grenade launcher. Het steekt allemaal net even iets anders in elkaar. Lijst waar je talentpoints kan toewijzen is ook een stuk korter. Misschien dat het later verder uitbreid. Al met al ziet t er allemaal weer goed strak uit comic in de C.E. is trouwens wel aardig. Denk dat ik de overige 3 ook zal aanschaffen.

Hoezo heb jij hem al, ben je een lucky fapperd ofzo?
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

My little secret Kan trouwens niets over die bijgevoegde dlc zeggen ivm officiële release datum. Nog niet binnen te halen/activeren..
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

^^Toch ook niet gedownload, zeker!

In ieder geval, 96% op IGN! Begint al Uncharted 2 - achtig te worden!

EDIT: 98% op Metacritic!
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonge, doe normaal man. Niks downloaden.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Christian Vuye schreef:
Sommige winkels verkopen hem gewoon al te vroeg, wat legaal is, maar contractbreuk is.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Sommige winkels verkopen hem gewoon al te vroeg, wat legaal is, maar contractbreuk is.

Hmmm... hier in de buurt dan ook maar eens rondkijken!
Terug naar boven
patatzak BerichtGeplaatst: 24 Jan 2010 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Is Mass Effect echt zo vet?
Anders moet ik 'm maar 's lenen van Danny.

RPG's zijn bij mij meestal altijd wel +1
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 24 Jan 2010 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat

patatzak schreef:
Is Mass Effect echt zo vet?
Anders moet ik 'm maar 's lenen van Danny.

RPG's zijn bij mij meestal altijd wel +1

Omdat je het zo vriendelijk vraagt Lars
Terug naar boven
LancoolK62 BerichtGeplaatst: 24 Jan 2010 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

vriendje zien spelen. hij heeft robot in team. ik d8 robot enemy is lol.

spel is nu echt shooter hoor. hij speelt 2 uur. maar goede game hoor!! ik ga kopen voor pc nog even denken.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 24 Jan 2010 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

ehm, ietwat grote foto, en je mag ook wel wat aan je ABN gaan doen.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 24 Jan 2010 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat

LancoolK62 schreef:
vriendje zien spelen. hij heeft robot in team. ik d8 robot enemy is lol.

spel is nu echt shooter hoor. hij speelt 2 uur. maar goede game hoor!! ik ga kopen voor pc nog even denken.

Hey meneer LancoolK62, je schermafbeelding is veel te groot en je Nederlands is poep. Ga eens even je afbeelding verkleinen en daarna slapen zodat je morgen goed erbij bent op school. En dan goed opletten bij Nederlands. Daarna kun je hier weer terugkomen!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 15

Ga naar: