Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15 Volgende
|
chimnino |
Geplaatst: 24 Jan 2010 19:37 Onderwerp:
| |

|
Anders jij die lelijke kop verkleinen. Puisten zijn te tellen.
OT: Nog een ander wezenlijk verschil voor dit spel, je hebt nu daadwerkelijk missies. Dat wil zeggen, als je missie klaar is, krijg je een post-missie scherm en ben je weer terug op je schip. Scheelt een hoop nodeloos wandelen. Het is nu idd meer shooter gericht als het voorgaande game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 24 Jan 2010 20:20 Onderwerp:
| |

|
Heb het plaatje tijdelijk vervangen Lancool. Graag een passende avatar de volgende keer. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 24 Jan 2010 20:26 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Heb het plaatje tijdelijk vervangen Lancool. Graag een passende avatar de volgende keer. |
Wut? Dat is Valentino's plaatje! Dat kan je niet zomaar maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 24 Jan 2010 20:28 Onderwerp:
| |

|
Tis een standaard plaatje van Gamed zelf  |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 24 Jan 2010 20:32 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Tis een standaard plaatje van Gamed zelf  |
Maar wel Valentino's standaard plaatje! |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Jan 2010 22:31 Onderwerp:
| |

|
Ben weer eens verdergegaan met Mass Effect. Heb vandaag Zhu's Hope voltooid. Ben momenteel een personage met level 16. Ik heb overigens voor een vrouwelijke Shepherd gekozen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Jan 2010 23:04 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Mr. Awesome schreef: | Ben weer eens verdergegaan met Mass Effect. Heb vandaag Zhu's Hope voltooid. Ben momenteel een personage met level 16. Ik heb overigens voor een vrouwelijke Shepherd gekozen  |
gay no offence  |
Ik snap niet waarom je het ... vindt. De mogelijkheid om een vrouwelijk personage te maken, is er, waarom is het dan fout om er gebruik van te maken? Ik verkies in games waar de mogelijkheid er is, altijd een vrouwelijk personage boven een mannelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 24 Jan 2010 23:10 Onderwerp:
| |

|
Sowieso dom wat ie zegt, want als je een vrouw kiest als personage kijk je tijdens het spelen naar een vrouwenkont. Als je Shepard als man neemt kijk je tegen een mannenkont aan. Wat is nou gay?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 24 Jan 2010 23:10 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Gezer schreef: | Mr. Awesome schreef: | Ben weer eens verdergegaan met Mass Effect. Heb vandaag Zhu's Hope voltooid. Ben momenteel een personage met level 16. Ik heb overigens voor een vrouwelijke Shepherd gekozen  |
gay no offence  |
Ik snap niet waarom je het ... vindt. De mogelijkheid om een vrouwelijk personage te maken, is er, waarom is het dan fout om er gebruik van te maken? Ik verkies in games waar de mogelijkheid er is, altijd een vrouwelijk personage boven een mannelijk. |
En waarom verkies je dan een vrouw boven een man? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Jan 2010 23:20 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Mr. Awesome schreef: | Gezer schreef: | Mr. Awesome schreef: | Ben weer eens verdergegaan met Mass Effect. Heb vandaag Zhu's Hope voltooid. Ben momenteel een personage met level 16. Ik heb overigens voor een vrouwelijke Shepherd gekozen  |
gay no offence  |
En waarom verkies je dan een vrouw boven een man? |
Ik vind een vrouwelijk personage in games meestal gewoon toffer.
Niets mis mee, dacht ik zo. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 24 Jan 2010 23:47 Onderwerp:
| |

|
ik ook hoor, vrouwen ftw! enik ga vaak dood, en dan schreeuwen ze zo leuk |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 25 Jan 2010 18:39 Onderwerp:
| |

|
GametrailersTV host Geoff Keighley:
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:01 Onderwerp:
| |

|
Hier praten we verder.
Mooie resultaten voor de game idd. Ben erg benieuwd. Heb ME nu bijna uit (en dat na 2 dagen...ja, ik weet het, geen leven. Heb zaterdag 8,5 uur Mass Effect gedaan ) en ik moet zeggen: hij is echt nog steeds fantastisch. Wel jammer van de performance issues op de 360. Vallen me nu ook veel meer op dan destijds in 2007. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:04 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Hier praten we verder.
Mooie resultaten voor de game idd. Ben erg benieuwd. Heb ME nu bijna uit (en dat na 2 dagen...ja, ik weet het, geen leven. Heb zaterdag 8,5 uur Mass Effect gedaan ) en ik moet zeggen: hij is echt nog steeds fantastisch. Wel jammer van de performance issues op de 360. Vallen me nu ook veel meer op dan destijds in 2007. |
^^Idd. De game is erg verslaved. En ja, erg spijtig van die performance issues. Had de game zelfs geďnstalleerd op m'n HDD, maar de laadschermen bleven erg lastig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:21 Onderwerp:
| |

|
Heeft de PC versie van Mass Effect 1 achievements? Deel 2 haal ik zeker weten Xbox 360, ik heb namelijk een gamecollectie voor de 360, en voor de PC niet echt, dus series die op de Xbox zijn, wil ik gewoon helemaal op de Xbox hebben. Ook kan ik lange laadtijden best aan, ik heb tientallen uren in Fable 2 zitten waar dat ook veel te lang duurt, en performance issues ben ik na al m'n slechte budgetgames ook wel een beetje gewend En ik kan een versie voor de 360 krijgen waar die DLC allemaal al in zit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:25 Onderwerp:
| |

|
Yep, de PC versie van Mass Effect heeft dezelfde achievements als op de Xbox 360. Niet Games for Windows Live though!
En als je de eerste op PC zou halen, zou ik deel 2 er ook op halen. Dan kan je je savegame uit deel 1 gebruiken.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:28 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Yep, de PC versie van Mass Effect heeft dezelfde achievements als op de Xbox 360. Niet Games for Windows Live though!
En als je de eerste op PC zou halen, zou ik deel 2 er ook op halen. Dan kan je je savegame uit deel 1 gebruiken.  |
Daarom wil ik juist deel 1 voor de 360 halen, want ik game liever op mijn Xbox 360, daar heb ik een Full HD scherm + de PC waarop ik kan gamen (die het zegmaar aankan) die deel ik met m'n ouders en broertje, ik ga liever straks fulltime die game spelen tot ik hem uit heb dan dat ik moet wachten tot ik tijd heb. Ik haal hem voor de 360, toch bedankt voor de uitleg!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:29 Onderwerp:
| |

|
Ah, ook een goede keuze!
Speel hem nog snel uit voordat Mass Effect 2 in de schappen ligt! |
|
Terug naar boven |
|
|
LancoolK62 |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:33 Onderwerp:
| |

|
samen met vriendje alles gespeelt!!!! hahha. ik heb vooral gezien.
vele mooie filmjes. lijkt net een film. alle poppetje gaat dood op eind wtf??? mijn mening weet je al vriendje zegt ook dat masseffect2 meer shooter is dan masseffect1. goed spel hoor! alleen nu heb ik veel gezien en ga niet kopen op pc. goed verhaal voor shooter (mijn mening!) |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:39 Onderwerp:
| |

|
Fucking persoon die vreselijk slecht Nederlands spreekt en typt, je spoilt net het fucking verhaal vieze klootviool. SPOILER ABOVE
Laatst aangepast door Jonezy op 25 Jan 2010 19:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:40 Onderwerp:
| |

|
LancoolK62 schreef: | samen met vriendje alles gespeelt!!!! hahha. ik heb vooral gezien.
vele mooie filmjes. lijkt net een film. alle poppetje gaat dood op eind wtf??? mijn mening weet je al vriendje zegt ook dat masseffect2 meer shooter is dan masseffect1. goed spel hoor! alleen nu heb ik veel gezien en ga niet kopen op pc. goed verhaal voor shooter (mijn mening!) |
DWAAS! Je spoilt het hele verhaal! Maak die tekst wit of haal 't weg, man! |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:54 Onderwerp:
| |

|
LancoolK62 schreef: | rustig!! is maar spel!
ok sorry. maar beetje overdrijven hoor. hele verhaal gespoilt??..
sorry. |
Zegt genoeg. Wat doe je in godsnaam op deze site, of in dit topic. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:56 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | LancoolK62 schreef: | rustig!! is maar spel!
ok sorry. maar beetje overdrijven hoor. hele verhaal gespoilt??..
sorry. |
Zegt genoeg. Wat doe je in godsnaam op deze site, of in dit topic. |
Ofwel, FOK OFF! |
|
Terug naar boven |
|
|
LancoolK62 |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:57 Onderwerp:
| |

|
rustig man. waar slaat op??
ik ga weg. jullie moetecht afkoelen...  |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 25 Jan 2010 19:58 Onderwerp:
| |

|
LancoolK62 schreef: | rustig man. waar slaat op??
ik ga weg. jullie moetecht afkoelen...  |
EN KOM NOOIT MEER TERUG!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15 Volgende |