Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 164, 165, 166  Volgende  
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Ik kan niet wachten op het spirituele vervolg op Band of Brothers, The Pacific.

Wanneer wordt the pacific verwacht?Band of Brothers vind ik nog steeds geweldig,heb de serie op dvd. Misschien later nog op Blu-ray kopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Simon Venneman schreef:
Harry Potter en de Vuurbeker

Ik dacht dat ik alle Harry Potter films gezien had, maar blijkbaar had ik van de vuurbeker in totaal maar twintig minuten gezien ofzo (weet niet hoe dat kan). Anyway, epic film, zeker het kijken waard

Zeker een toffe film ja. Ik ga ook zeker wel weer naar deel 7, vond ze heel vermakelijk en ook niet in een aflopende lijn zoals met veel filmseries

Deel 7 wordt in 2 delen opgesplitst voor de films.

Gezer schreef:
HP films zijn klote geworden na deel 4.

QFT. De boeken zijn 10x beter.
Terug naar boven
Marietta BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat

The Bee movie xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 01:32    Onderwerp: Reageren met citaat

alles is liefde

een sinterklaasfilm tijdens kerst...

een ongelovelijke BNercast

vanaf thomas acda (of paul de munnik) totaan paul de leeuw (met haar^^)
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:

toen kreeg hermoine tetten he.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Meet the parents, waanzinnige film
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Net begonnen aan Tales from Earthsea en ik erger me nu al dood. De persoon die die DVD heeft gemaakt, mag op staande voet ontslagen worden. Ten eerste sucken de menu's: het gekozen menu-item moet normaal rood worden op deze DVD, maar het rood staat tussen twee menu-items in dus het lijkt alsof je de helft van het ene en de helft van het andere selecteerde. Je hebt dus geen flauw idee welke van de twee je effectief selecteert. Daarnaast verschijnt er regelmatig een gigantische witte balk aan de onderkant van het scherm. Zo erg heb ik een DVD nog nooit geweten.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Das vrij klote, joni

Meet the Fockers

8/10
Ik lach me altijd dood om van die droge grapjes
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat

black sheep

5/10

in deze film zijn de schapen de moordenaars
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Gezer schreef:

toen kreeg hermoine tetten he.

Deel 5 was klote, maar deel 6 vond ik toch echt goed hoor.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Twilight (de eerste)

Ik was eerst ontzettend sceptisch over de film, vooral omdat alleen meisjes het in m'n klas keken omdat er knappe jongens in zitten. M'n broer vertelde echter dat het ook het kijken waard was, en daar heeft ie gelijk in gehad. Niet alleen zitten er mooie chicks in, gewoon de hele film was gaaf. Vanaf nu ben ik een enorme Twilight fanboy (net als alle meisjes in m'n klas) en heb ik gelijk de Engelse boeken New Moon en Eclipse besteld, en ga ik deze week nog naar de film New Moon. Twilight rocks!
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Een overdonderend visueel spektakel met een belabberd, vrij cliche verhaaltje dat iets teveel Hollywoodtrekjes heeft. Toch de moeite waard door de briljante special effects, en het is gewoon geweldig om in die prachtige en de realistisch aanvoelende wereld te duiken.

The Godfather 8.9/10

Een heerlijk sfeertje dankzij het slimme/subtiele verhaal en de topacteurs. Misschien ietwat overschat, maar ik heb me kostelijk vermaakt. Het geweldige verhaal, een topcast, knappe dialogen perfect afgewisseld met geweld en een goede soundtrack maken van The Godfather een topper.
Terug naar boven
Athena BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
Twilight (de eerste)

Ik was eerst ontzettend sceptisch over de film, vooral omdat alleen meisjes het in m'n klas keken omdat er knappe jongens in zitten. M'n broer vertelde echter dat het ook het kijken waard was, en daar heeft ie gelijk in gehad. Niet alleen zitten er mooie chicks in, gewoon de hele film was gaaf. Vanaf nu ben ik een enorme Twilight fanboy (net als alle meisjes in m'n klas) en heb ik gelijk de Engelse boeken New Moon en Eclipse besteld, en ga ik deze week nog naar de film New Moon. Twilight rocks!

Ik heb een hekel aan Bella. Ze is een slecht personage en heeft geen interesses of hobby's behalve Edward Cullen. En ze zeurt zo. Alhoewel ik niet meer weet van de film, maar in dat boek zeurt ze zo.

Mijn laatste film is die kerstshow van Jeff Dunham gisterenavond al is dat geen film maar je hebt hem ook op DVD....
Anders kan ik me niet meer herinneren.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Bella is een lekkerding.

Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb gisteren Charlie and the Chocolate Factory gezien, best goede film, beetje langdradig wel. En erg zoetsappig einde wat volgens mij niet in het boek stond, maar dat is al weer heel wat jaar geleden.
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Shawshank Redemption.

10/10

Geweldige film, van het begin tot het eind weet deze me te boeien.

__

Simon Venneman schreef:
Bella is een lekkerding.

Agreed.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
Bella is een lekkerding.

Als ik die foto zie dan ben ik het met je eens. Maar als ik kijk hoe ze er dagelijks bij loopt..
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

@MarcianoNL

Elke dag met wallen onder haar ogen en een depressieve kop? Naah dat zijn fotograven die heel de dag rond die niets vermoedende meisjes hangen om toch maar 1 slechte foto te kunnen maken om die achteraf nog eens grondig te vervalsen
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm.. zit wat in. Maar zag der laatst ook op een MTV award show, daar zag ze er ook uit alsof ze net uit bed kwam.. vooral dat kapsel.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Eden lake.

Erg vette film creepy sfeer en het laat goed de realiteit zien van ontspoorde jongeren.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Hitmanhenk schreef:
Eden lake.

Erg vette film creepy sfeer en het laat goed de realiteit zien van ontspoorde jongeren.

Realiteit, kom op zeg. Gewoon belachelijk zieke kinderen die net zo makkelijk moorden als de hond uitlaten.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Hitmanhenk schreef:
Eden lake.

Realiteit, kom op zeg. Gewoon belachelijk zieke kinderen die net zo makkelijk moorden als de hond uitlaten.

Ja en is dat niet precies wat vandaag de dag steeds normaler word dan?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hitmanhenk schreef:
Joris schreef:
Hitmanhenk schreef:
Eden lake.

Idd. Ik liep gisteren nog op straat en kwam weer 3-4 groepen jongeren tegen die andere mensen aan het vermoorden waren. Oh wacht, ondanks het feit dat op mijn gemeente van 20.000 inwoners er 10 scholen zijn met samen zo'n 5000 leerlingen is hier nog nooit een moord gebeurd.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:
Idd. Ik liep gisteren nog op straat en kwam weer 3-4 groepen jongeren tegen die andere mensen aan het vermoorden waren. Oh wacht, ondanks het feit dat op mijn gemeente van 20.000 inwoners er 10 scholen zijn met samen zo'n 5000 leerlingen is hier nog nooit een moord gebeurd.

Haha, orde van de dag inderdaad.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Hitmanhenk schreef:
Joris schreef:
Hitmanhenk schreef:
Eden lake.

zeg toch ook niet dat het in jouw omgeving gebeurt. Maar wie kan vandaag nog ontkennen dat jongeren steeds agressiever worden en dat er steeds meer geweld en poging tot doodslag word gepleegd om heel simpele dingen zoals berovingen. Kan ook gewoon met cijfers gaan gooien maar dat is mijn punt helemaal niet. Eerlijk gezegd een beetje een domme opsomming hoor. Niks dan elende laatste tijd op het nieuws . jongen neergestoken voor mp3. jongeren slaan en mishandelen ouderen. Dat is mijn punt en niet of er in jouw gemeente ooit wat is gebeurd;)

Laatst aangepast door Hitmanhenk op 28 Dec 2009 12:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 93 van 166

Ga naar: