Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 164, 165, 166  Volgende  
L!nk BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

12 Angry Men, vond hm wel okee. Niet echt spectaculair, maar het is dan ook een film uit de jaren '50
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 02 Jan 2010 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

The International 6.5/10

Mmmmmm..goh, ik weet niet goed wat ik over deze film moet zeggen. Het eerste anderhalfuur vond ik eigenlijk heel spannend, hoewel de film nergens excelleert in verhaal of personages, maar toch bleef ik heel geboeid kijken. Het laatste deel verandert een beetje van richting, waardoor je Schwarzenegger toestanden verwacht (retaliation en hard as a motherfucker), maar het blijkt allemaal wat zwakjes uitgewerkt en daarom ook een beetje overbodig. Een korter maar beter apotheose was wensbaar geweest. Wat ik dan wel leuk vond waren de krantenknipsels en gaf toch een postief tintje aan het laatste teleurstellend halfuur.

Marnie geen beoordeling

Laatste drie kwartier gezien van Marnie en wat ik ervan gezien heb, beviel me wel. Kon zo meekijken (nadat ik de samenvatting gelezen had in Humo), alleen vond ik de actrice die Marnie speelde wel een beetje knullig acteren. Misschien dat het de bedoeling was, maar op een bepaald moment grijpt Sean Connery naar een revolver en gaat zij er zo over-the-top slecht naar toe gedoken dat ik even in de lach schoot. Maar goed... verder puik. Geen beoordeling uiteraard, aangezien ik amper de helft van de film gezien heb

Black Rain 7/10

gvdm, ik was vergeten hoe fun deze film was. Van de eerste minuut is de toon gezet en met heerlijke eighties muziek was het volop genieten blazen van deze film. Ook hier weer geldt dat het niet allemaal top of fenomenaal is, maar soms moet een film gewoon fun zijn en dat is deze ook helemaal.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Inglourious Bastards
Mijn eerste Tarantino film die ik heel erg aandachtig heb gekeken. Inglourius Bastard is een hele goede film, de eerste scene was heel erg wennen ik had toen echt geen idee welke kant de film op wilde gaan. De scenes zijn heel erg langdradig maar wel heel erg goed en onderhoudend door vooral de dialogen. Wie dan ook het script heeft geschreven verdient echt een dikke pluspunt. De personages vond ik niet heel erg memorabel maar wel erg grappig. Het is niet echt een film wat ik ervan had verwacht, maar door het sterke plot, rare humor, en dialogen ben ik zeker niet teleurgesteld.

8.3/10
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat

となりのトトロ (My Neighbour Totoro)
Tijd terug dat ik een Japanse film / anime heb gezien.. Vond hm wel goed, maar niet heel spectaculair ofzo. Wel leuk dat ik een behoorlijk gedeelte kon verstaan
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Saw 6

Vond hem leuk, m'n eerste Saw film in de bioscoop, je moet het allemaal niet zo serieus nemen en lachen om de vreselijk bloederige gebeurtenissen
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Brüno 8/10

Bijna even leuk als Borat, maar wel een stuk erger als je begrijpt wat ik bedoel. De homofobie die mensen daar hebben in Amerika is hilarisch.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Chinjeolhan Geumjassi/Sympathy for Lady Vengeance
Nog een geslaagde film van Chan-wook Park. Na Old Boy was ik nogal bang dat deze film zou teleurstellen, omdat niet iedereen positief is over Chinjeolhan Geumjassi. Gelukkig is dat helemaal niet zo voor mij. Chinjeolhan Geumjassis is een geniale schokkende wraak film die wat steekjes laat vallen in een nogal saaie eerste helft van de film, maar het zeker weer goed maakt in een wrede tweede helft.

7.9/10
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Jan 2010 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Geweldige film, goed te zien waar zo'n groot budget voor nodig was. Enkele keren met de mond open gezeten.

9 / 10

Hachi

Een verhaal rondom een schattig hondje ... en meer is het ook niet. Film gaat veel te lang door en je had er makkelijk een half uur af kunnen halen. Geweldige Akira hond, matige film.

4 / 10

It's Complicated

Leuke humor waarbij dit keer eens niet alle grappen al in de trailer zitten. Ook hier had er makkelijk een kwartiertje uit gehaald kunnen worden, film was iets te langdradig voor mij, maar toch erg leuk.

7.5 / 10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ninodude BerichtGeplaatst: 04 Jan 2010 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Madagascar 2,

Ik vond het een focking leuke film, nog leuker dan de eerste.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Jan 2010 08:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Doomsday: Lekkere prent die wel past binnen de huidige trend van de Britse 'zombie'movies zoals 28 Days Later en Children of Men. Natuurlijk is zombieflick hier een ruime term aangezien de slachtoffers van het Reaper virus amper getoond worden.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 05 Jan 2010 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Pschyo 9/10

heerlijke film, die me geboeid liet van het begin tot het einde, hoewel ik wel wist hoe de vork ongeveer in elkaar steekt (wie kent er nu niet "norman bates". toch bleef ik geboeid kijken en wilde ik het precieze verhaal weten. Er was zelfs een schrikmoment met de detective in huis. Je wist wat er ging gebeuren, maar het was zo plots dat ik even schrok, geweldig biggrin.gif En ja, tot mijn grote schaamte geef ik toe dat het de eerste keer is dat ik de film zie.

Californication seizoen 3 7.5/10

fuck the haters, ik vond dit seizoen geweldig. Weg is het zwaar overdreven "sex, drugs en rock 'n roll" van deel 2, deel 3 sluit meer aan bij deel 1 vind ik. De vrouwen die Hank deze keer neukt zijn van een minder allooi dan we gewend zijn, maar dat maakt niet uit, ze zijn elk op hun manier wel geil. Vooral Felicia vond ik lekker en was dan ook blij hoe het afliep emo-tongue.gif

Het einde was wel een bummer, maar ben blij dat het eindelijk "out in the open" ligt, want het hing daar maar en vond niet dat ze dat nog lang mochten gebruiken. Ik neem aan dat de politie komt om een andere reden (voor het vechten) en dan zien we wel verder in deel 4.
Overigens vond ik Kathleen Turner héééééééééérlijk spelen. Blijf me verbazen hoe ze veranderd is door haar ziekte en en alcoholgebruik, ze was zo heet vroeger.

anyway: meer dan geslaagd. seizoen 1 zou ik nu 7.5 geven, seizoen 2 6.5 en seizoen 3 7.5.

edit, vandaag gekeken:

Watchmen 7/10

Mja...bwaa... pffft, ik weet niet goed wat ik ervan moest verwachten en frankly: mijn verwachtingen waren iets te hooggespannen. Langs de ene kant ben ik teleurgesteld, langs de andere kant zijn die 2u33 redelijk snel voorbij gegaan. Het is duidelijk een niveau hoger dan bv. Fantastic Four, maar ik weet niet goed...het was alsof de film tempo miste (of het kan zijn liggen aan mijn verkeerd beeld die ik had van de film). Voorlopig geef ik 'm een zeven, zeker het herbekijken waard en zien hoe ik 'm dan vind.

Wat wel een enorm pluspunt was, was de muziek.. heerlijk, just my kind of music.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 09:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed verhaal, heb er van genoten. Alleen af en toe is er net te veel toeval.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Net Crank en Crank 2 High voltage gekeken, best wel redenkijke films
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ray

Wat een prachtige film is Ray toch. De acteurs zijn heel erg goed, de muziek is prachtig zoals je van de film mag verwachten, en nog ook heel erg mooi gemonteerd. De film zelf duurde best lang, maar ik had daar totaal geen problemen mee. De film mocht voor mijn part nog een minuut of 20 doorgaan.

8.9/10
Terug naar boven
Thejoker BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een spektakel, vond het een zeer goede film met een mooi verhaal.
Geld wat erin gepompt is zie je er zeker in terug.

James Cameron is back! Aanrader voor avontuur/actie liefhebbers!

Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Assassination of a High School President 8/10
Prima film noir-esque high school detective/drama, gevuld met humor, lichtelijk absurde situaties en een mooi plot met wat twists. Redelijk goed geacteerd, maar voornamelijk mooi gefilmd en een goed tempo. Verdiend toch echt wel een puntje hoger op IMDB.

(ja, dat klopt, ik geef 'm een hoger cijfer dan Avatar )
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Crank
Tja Crank is maar een middelmatige film. Er zitten er paar leuke stukjes in, maar voor de rest is het allemaal complete onzin.

5,2
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Old Dogs
Had meer van deze film verwacht. Veel van de humor zit al in de trailer, op een enkel humoristisch stukje na. Als geheel gezien toch teleurstellend.
5/10

De hel van '63
Beter dan ik had verwacht. Verhaal zit goed in elkaar, alleen stukjes waarbij een soort wolven te zien zijn als brengers van de sneeuw vond ik wat te ver gaan voor dit serieuzere verhaal, alsmede het gebruik van Edwin Evers als verslaggever, dat haalt toch wat van de authenticiteit weg.
6.5/10
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 07:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Assassination of a High School President 8/10
Prima film noir-esque high school detective/drama, gevuld met humor, lichtelijk absurde situaties en een mooi plot met wat twists. Redelijk goed geacteerd, maar voornamelijk mooi gefilmd en een goed tempo. Verdiend toch echt wel een puntje hoger op IMDB.

(ja, dat klopt, ik geef 'm een hoger cijfer dan Avatar )

Haha, ik snap niet waarom iedereen ineens helemaal hitisig is van Avatar. Als je kijkt naar de film op zich, (zonder de visuele effecten) vond ik het maar een middelmatige, zelfs wat cliche te noemen hollywood-flick. Maar goed dat er flink wat duiten aan de effecten zijn besteed, anders was het (in ieder geval naar mijn mening) maar een matig filmpje geweest. Wel moet ik zeggen dat ik hem niet in 3D heb gezien, en misschien is dat de reden dat ik een stuk minder enthiousast over Avatar ben dan de rest van de wereld.

OT

Nu bezig met The Godfather Part II, en die bevalt, ondanks het ietwat ingewikkelde plot vrijwel even goed als Part I, terwijl ik verwachtte dat ie dat niveau nooit zou halen. Complimenten voor Al Pacino Vanavond maar is afkijken.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat

88 minutes

Met Al Pachino, zeer goede film!
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 08 Jan 2010 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Avatar, meest epic film ever! Epische momenten werden gevolgd door epische momenten en nóg meer epische momenten... wauw. Na de film gierde de adrenaline nog door m'n lijf en zat ik bij -6 buiten de zweten. Epic!
Terug naar boven
LordyLord BerichtGeplaatst: 08 Jan 2010 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Gister nog 'The Lovely Bones' gezien.
Wat een teleurstellende film.

Het begint heel episch en de sfeer wordt prachtig neergezet, om uiteindelijk op te bouwen tot helemaal niets. Niet kijken.

Terug naar boven
patatzak BerichtGeplaatst: 09 Jan 2010 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb laatst The Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer weer gezien
Vond 'm minder goed als de eerste keer dat ik 'm zag
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 09 Jan 2010 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren Wall*E, vandaag The Dark Knight en Inglorious Basterds

wat een films allemaal waard om op DVD te kopen
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Jan 2010 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Gisteren Wall*E, vandaag The Dark Knight en Inglorious Basterds

wat een films allemaal waard om op DVD te kopen

Blu - Ray natuurlijk !
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 95 van 166

Ga naar: