Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 164, 165, 166  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Hitmanhenk schreef:

zeg toch ook niet dat het in jouw omgeving gebeurt. Maar wie kan vandaag nog ontkennen dat jongeren steeds agressiever worden en dat er steeds meer geweld en poging tot doodslag word gepleegd om heel simpele dingen zoals berovingen. Kan ook gewoon met cijfers gaan gooien maar dat is mijn punt helemaal niet.

Ja maar dat is gewoon de algemene verneuking van de mensheid die steeds erger wordt. Meer moord, brand, doden, haat, evilness... Shit happens. Jongerengeweld is lang niet het enige probleem in die categorie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Hitmanhenk schreef:

zeg toch ook niet dat het in jouw omgeving gebeurt. Maar wie kan vandaag nog ontkennen dat jongeren steeds agressiever worden en dat er steeds meer geweld en poging tot doodslag word gepleegd om heel simpele dingen zoals berovingen. Kan ook gewoon met cijfers gaan gooien maar dat is mijn punt helemaal niet.

Ja maar dat is gewoon de algemene verneuking van de mensheid die steeds erger wordt. Meer moord, brand, doden, haat, evilness... Shit happens. Jongerengeweld is lang niet het enige probleem in die categorie.

Nee maar dat is wel het enige punt van de film die ik bedoel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hitmanhenk schreef:
Dat is mijn punt en niet of er in jouw gemeente ooit wat is gebeurd;)
Nee, jouw punt was dat zo'n geweld normaal gedrag was in de hedendaagse maatschappij. In 99,99999999% van de gevallen gedragen jongeren zich niet zo. Dat is normaal gedrag. Dit zijn enkelingen.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Hitmanhenk schreef:
Dat is mijn punt en niet of er in jouw gemeente ooit wat is gebeurd;)
Nee, jouw punt was dat zo'n geweld normaal gedrag was in de hedendaagse maatschappij. In 99,99999999% van de gevallen gedragen jongeren zich niet zo. Dat is normaal gedrag. Dit zijn enkelingen.

Als ik zeg het word normaler met de dag dan bedoel ik niet dat het normal IS . De zin staat overduidelijk anders dan wat jij bedoelt .Maargoed conclusies zijn getrokken en ieder zijn eigen visie.

back tot topic I guess

OT: net jennifers body gekeken.

ben nog steeds mindfucked over wat voor iets ik nou in godsnaam heb gekeken XD
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Om de discussie even voor te zetten; ik vond Eden Lake geen realistisch scenario, maar de manier waarop er werd gehandeld en de dialogen kwamen op mij wel heel erg realistisch over. En dat was een knap aspect van de film. Ik denk niet dat je de film (omdat jongeren in het echt niet zo geweldadig zijn of wat dan ook) daar op kunt afschrijven. Neem bijvoorbeeld Halloween. Die film kreeg toprescensies destijds maar gaat over een uit de kluiten gewassen freak die zonder gesnapt te worden een heel dorp kapotsteekt. Ook niet erg realistisch, maar deerde dat iets? In dat op zicht is Eden Lake toch een heel stuk overtuigender

OT;

The Departed 8.8/10

Na laatst The Godfather te hebben gezien, wederom een soort Gangsterfilm. Maar dit keer een hedendaagse. De film weet met een geweldige cast al snel indruk te maken, alsmede door de sterke, duistere sfeer die over de gehele film heen zweeft. Het verhaal over zowel de politie als de maffia die bij elkaar proberen te infiltreren steekt erg intelligent in elkaar, en werd op sommige ogenblikken zelfs iets te ingewikkeld. (of dat lag aan mijn moeheid, de film zelf of omdat ik soms even 1 minuutje op de perrons moest letten aangezien ik hem in de trein keek ) Gelukkig hinderde het zoiezo niet heel erg want tussen de intelligente dialogen door werd je soms opgefrist door wat brute actie, grofmondig taalgebruik of enigzins komische situaties. De film pakt een aardig voorspelbaar verhaal op maar weet daar al snel een interessante wending aan te geven, waardoor het geheel toch nog erg origineel blijkt. Kortom; een erg goede gangster/politiefilm die buiten de geweldige cast nog veel meer om het lijf blijkt te hebben. Aanrader.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Wall-E 10/10

Beste Blu-ray die ik heb samen met The Dark Knight.
Terug naar boven
Free BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Dossier K,
goede vlaamse film mss iets te langdradig 7/10
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldige 3d animatie,een mijlpaal in de cinematografie.
Verhaal vond ik wat minder, deels te wijten aan de lange duur van de film.
Acteer prestaties waren top met op kop "The Colonel"

8,1/10

V for vendetta
Great,niets op aan te merken. Goed verhaal,geweldige acteer prestaties (Hugo Weaving ) actie scenes niet overdreven in voorkomen maar wanneer ze voorkwamen was het geweldig

8,4/10
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 01:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Avatar (3D of course), gewoon een prachtfilm die bewijst dat er nog steeds vernieuwingen kunnen komen (zij het op vlak van technologie of verhaal) die ons versteld doen staan.

Ook het verhaal vond ik goed, het moet niet altijd origineel zijn imo.

Helaas voel ik me na dit soort 'epische' films altijd wat leeg omdat de echte wereld zo saai,lelijk en eentonig is. Bleh.
Gelukkig zijn er nog boeken, tv en games o/
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, en de dag ervoor heb ik Brüno gezien. Vond ik persoonlijk toch beter dan Borat :p

Leuk wanneer die Paula Abdul(?) daar zit te verklaren dat mensendiscriminatie haar pijn doet terwijl ze een kreunende mexicaan als stoel gebruikt. >>
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

alien

8.4

een geweldige film en hij is 30 jaar oud hands down
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Demolition Man:
Gewoon geweldige actie van zowel Stallone als Snipes! En Bullock mag er ook wezen in dat strakke pakje!
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Avatar ofc, maar helaas niet in 3D, misschien morgen wel in 3D. Om het in een woord te beschrijven: "Epic". Vooral het stuk als de hometree omvalt en de final battle ofc
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 30 Dec 2009 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Extended

Prachtig natuurlijk. Die Peter Jackson en zn crew weten wel hoe het moet
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Dec 2009 03:01    Onderwerp: Reageren met citaat

All About Steve - 6 / 10
Terug naar boven
Athena BerichtGeplaatst: 30 Dec 2009 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Avatar, kind of genius, al die special effects, love it.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 30 Dec 2009 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat

DieHard 4.0

Tering wat is dat een vette film!
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 30 Dec 2009 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Net een filmmarathon met 2 vrienden achter de rug, en we hebben de volgende gezien:

The Uninvited 8.0/10

Deze film greep me direct. Ik verwachtte een duf 'haunted mansion' verhaal, maar kreeg in plaats daarvan een intelligente psychologische thriller te zien. Het verhaal draait om een gezin waarvan de moeder op mysterieuze wijze overlijdt in een brand. De dochter kan de zaak niet handlen en beland in een psychiatrische inrichting. Eenmaal eruit, blijkt de aantrekkelijke nanny de plaats van mama te hebben ingenomen. En dat blijkt al snel heftigere gevolgen te hebben dan de twee zussen verwacht hadden.
Een heerlijk spannend verhaal met een lekker sfeertje houd je contstant aan het scherm gekluisterd. De acteurs deden het overigens ook prima, vooral de stiefmoeder (Elizabeth Banks) en de oudere zus (weet niet hoe ze heet) deden het erg goed en waren daarbij ook een lust voor het oog. Leuk was dat het redelijk bekende 'evil-stiefmoeder'-idee het laatste uur een compleet andere (goed doordachte, intilligente) richting in slaat en mij totaal verasste, iets was voor mij altijd een grote meerwaarde is in horrorthrillers.

The Unborn 5.0/10

Matige geestenhorror, die vrijwel nooit echt spannend weet te worden, en het eerste uur zelfs wat verveelt. plusje is de prachtige hoofdrolspeelster, en ik vond het concept wel aardig bedacht. Helaas faalt de film, ondanks best aardige acteurs, om sfeer en overtuiging neer te zetten. Verder een aantal aparte keuzes van de regisseur, die het geheel er niet fatsoenlijker op maken, met name het einde was erg jammer.

2012 5.5/10

Een visueel overdonderend spektakel die qua het overbrengen van realisme, emotie en een goed verhaal compleet de mist in gaat. Erg zonde dat de regisseur blijkbaar elke, (ja, echt ELKE) Hollywood-cliche in de film moest verwerken, want deze hoeveelheid clichematigheid is gewoon triest.

Inglourious Bastards 8.7/10

Fenomenaal meesterwerk van Tarantino die gedragen word door de interessante dialogen en de topacteurs. Enig minpunt vond ik de cafescene, die duurde zo lang dat ie op begeven moment behoorlijk begon te vervelen. Zonde, want bijvoorbeeld de eerste dialoog (in de boerderij) was werkelijk geweldig. Verder nog wat heerlijk vieze actie tussendoor, waardoor je direct weer weet dat je een Tarantino zit te kijken. Het haalt het niet bij bijv. Reservoir Dogs, maar dat Quentin het nog in zich heeft staat buiten keif.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Dec 2009 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Life of brian (monty python) had em maar gekocht, tis inmiddels zo'n 15 jaar geleden dat ik die film gezien had, er zaten nogsteeds wel leuke momenten in maar het meeste was echt oude koek, niet grappig meer.
Ohwell, het blijft een klassieker.

Avertar heb ik niet gezien en heb ook geen behoefte om die te gaan zien, bioscoop zit toch altijd vol met mensen die hun muil niet kunnen houden onder de film dus ik zie em ooit wel eens op dvdtje.

Zelfde verhaal met 2012, trouwens dat is een grote verdraaiing en spectakelshow en daar heb ik niks mee.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 31 Dec 2009 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Apocalypse now:

Een hele mooie film, van de regisseur van The Godfather (en inclusief Marlon Brando, favoriet van de regisseur blijkbaar) over de Vietnamoorlog. Brando speelt dan ook een hele mooie rol als sekteleider, hij deed me een beetje denken aan Visari van Killzone 2 Ik moest eerst een beetje wennen aan de stem van Martin Sheen trouwens, echt ongelofelijk wat moet die gozer gerookt hebben vroeger.

Ik vond 2012 btw wel beter dan een 5,5, toch wel een 7 want ik vond het verhaal wel goed in elkaar steken, het was redelijk realistisch met technische uitleg etc.. Alleen de "hoofdrolspelers" waren zo cliché als de pest, jammer genoeg. Ik vond de bijpersonages zoals die radio-host en die Russische dikzak nog een stuk grappiger dan de echte "hoofdpersonen".
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 31 Dec 2009 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat

The Terminatiors 1.0/10

Slechtste film ooit. We hebben hem na 20 minuten afgezet. Complete rip-off van The Terminator, maar dan met de goedkoopste decors ooit, het slechtste script ooit, en de lachwekkendste acteurs ooit. Als je een keertje hard wil lachen raad ik je deze aan.

Welcome To The Jungle 7.0/10

Heerlijk over-the-top actiespektakel met The Rock en Sean William Scott. Toffe actie, een dun verhaaltje als excuus voor een hoop geknok en een dosis amerikaanse humor. Over het algemeen best te versmaden.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Dec 2009 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat

American Pie Beta House - 6/10
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 31 Dec 2009 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Cats & Dogs
Deze film is duidelijk gericht op kinderen, af en toe verscheen er een glimlach op mijn gezicht toen ik de film keek. Helaas zijn er gewoon te veel flauwe slechte grappen aanwezig, waardoor deze film als een kaartenhuis ineen zakt.

4.0/10

Zhong Hua Zhan Shi/Magnificent Warriors
Leuke film met Michelle Yeoh in haar gouden periode.
De vecht scenes zijn echt heel erg vet gechoreografeerd en knap gefilmd. De humor is ook goed, maar op sommige momenten komt het te geforceerd over. Ondanks dat de film een klein budget heeft ziet het er allemaal spectaculair uit. De film is goed, maar naast de geforceerde humor heeft Magnificent Warriors ook een slechte einde.

7.1/10
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

City of God

Sinds vandaag is City of God mijn favoriete film aller tijden.
De setting waar het verhaal zich afspeelt is prachtig, maar ook heel erg(pijnlijk) realistisch in beeld gebracht. De manier hoe het verhaal zich hier uitbreidt is echt foutloos, na het einde van City of God heb je gewoon al je antwoorden. De personages zijn memorabel met name Zetje die man is gewoon een beest verder spoil ik niet over hem.
City of God doet echt werkelijk niets fout het muziek, verhaal, beeld alles is gewoon perfect.

9.8/10
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Twilight (1ste film)

Slechte film, slecht verhaal, kut special-effects en een hele rare kijk op vampieren.

4/10
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 94 van 166

Ga naar: