Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Fuuton |
Geplaatst: 05 Dec 2009 17:58 Onderwerp: iPhone en iPod touch
| |

|
Ik vond dat deze platformen die de laatste tijd goede games voortbrengen nog wat meer aandacht verdienden. Dus als er een nieuwe game aangekondigt is, je een vraag hebt of zelfs een review plaats het maar hier.
Ik bijt de spits alvast af met de appvent calender. Vandaag is de game samurai way of the warrior. Ik had deze al een tijd geleden gekocht en je moet hem gewoon downloaden de fantastische Japan 16th century stijl de toffe gameplay en de lijvige content maken het een iTopper (en nee ik heb echt niets beters te doen dan zumlke namen verzinnen :p). |
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 05 Dec 2009 18:04 Onderwerp:
| |

|
Ben van plan om een IPhone te kopen, weet het nog niet heel zeker.
Anders ben ik van plan een IPod Touch te kopen, ik moet die Guitar Hero shit spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 05 Dec 2009 18:28 Onderwerp:
| |

|
Zeker doen ik vind dat er enkele echt goede spellen op staan en het is tof om naar muziek te luisteren en films te kijken als je even geen zin meer hebt om te gamen. Daarbij heeft de downloadservice veel potentieel meer dan dsiware of playstation minis. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 05 Dec 2009 18:55 Onderwerp:
| |

|
Ik zit nog te twijfelen om een iPod Touch te halen. Alleen ik weet niet of Open gl 2.0 meer voordelen voor in de toekomst gaat brengen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 05 Dec 2009 19:20 Onderwerp: Re: iPhone en iPod touch
| |

|
Fuuton schreef: | Ik vond dat deze platformen die de laatste tijd goede games voortbrengen nog wat meer aandacht verdienden. Dus als er een nieuwe game aangekondigt is, je een vraag hebt of zelfs een review plaats het maar hier.
Ik bijt de spits alvast af met de appvent calender. Vandaag is de game samurai way of the warrior. Ik had deze al een tijd geleden gekocht en je moet hem gewoon downloaden de fantastische Japan 16th century stijl de toffe gameplay en de lijvige content maken het een iTopper (en nee ik heb echt niets beters te doen dan zumlke namen verzinnen :p). |
Yeah Appvent Calender FTW! Heb die game net nog gedownload, erg gaaf maar wordt wel snel eentonig. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 05 Dec 2009 20:01 Onderwerp:
| |

|
Ik wacht op de 4de generatie voor ik 'm koop. En ik ga er geen 800 euro voor neerleggen... |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 05 Dec 2009 20:07 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | JasperCLA schreef: | Ik wacht op de 4de generatie voor ik 'm koop. En ik ga er geen 800 euro voor neerleggen... |
Dan mag je nog een aantal jaren wachten lol |
Juni 2010? xD |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Dec 2009 20:18 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Ik wacht op de 4de generatie voor ik 'm koop. En ik ga er geen 800 euro voor neerleggen... |
Koop dan een IPod Touch ? Kost maar 170 euro. Ben ik iig van plan. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 05 Dec 2009 20:26 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | JasperCLA schreef: | Ik wacht op de 4de generatie voor ik 'm koop. En ik ga er geen 800 euro voor neerleggen... |
Koop dan een IPod Touch ? Kost maar 170 euro. Ben ik iig van plan. |
Ik koop dat ding om mee te bellen Niet alleen om te zeggen "kijk ik heb ook een iphone, toch niet maar het lijkt er wel op" |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 05 Dec 2009 20:38 Onderwerp:
| |

|
LOL
wat is dit nou weer... |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 05 Dec 2009 23:01 Onderwerp:
| |

|
Een mobiele telefoon zonder knoppen, veel te duur en de verbinding om te bellen valt soms weg. Muziek erop zetten gaat moeilijker dan een gewone mp3 want het is van apple, een heel gezeik dus om daar nummers op te krijgen en je moet af en toe opletten dat je niet alles wist. Het is zo'n hype dat iedere geek er eentje wilt.
Natuurlijk heb je van die schooiers die er ook eentje willen, maar wachten op een prijsdaling, zoals ik. Al weet ik nog steeds niet waarom...
Owja de cam is van slechtere kwaliteit dan degene die ik op m'n 4 jaar oude gsm heb staan. |
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 06 Dec 2009 00:09 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat ik het nog even bij deze mobiel houd en een iPod touch ga kopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 06 Dec 2009 00:14 Onderwerp:
| |

|
Niemand kan mij overtuigen om ondanks mijn open gl 2.0 dwarszitting een iPod Touch te halen? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Dec 2009 00:27 Onderwerp:
| |

|
Ik dacht zelf de Sony Ericsson Satio te kopen. Maar ik blijf nog even wachten op een nieuwe generatie Iphones. Die dingen lijken me gewoon degelijker. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 06 Dec 2009 00:44 Onderwerp:
| |

|
Jasper, kijk ff kassa van vandaag, apple zuigt met garantie..... |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 06 Dec 2009 00:46 Onderwerp:
| |

|
ik ben best content met mn iphone (3gs) |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 06 Dec 2009 06:28 Onderwerp:
| |

|
ehh... zonder knoppen? Hoe bel je dan? En waarom zou je muziek op een telefoon willen zetten uberhaupt.. |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 06 Dec 2009 09:34 Onderwerp:
| |

|
Zodat je niet met een losse mp3-speler en telefoon zit? Ik vind het handig om alles ineen te hebben, ben regelmatig 'onderweg' en dan is het ideaal om muziek, internet en telefoon op hetzelfde apparaat te hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 06 Dec 2009 11:54 Onderwerp:
| |

|
L!nk schreef: | Zodat je niet met een losse mp3-speler en telefoon zit? Ik vind het handig om alles ineen te hebben, ben regelmatig 'onderweg' en dan is het ideaal om muziek, internet en telefoon op hetzelfde apparaat te hebben. |
Dat is nou ook de reden dat ik een iPhone wil, maar vind die toch ook wel weer erg duur en heb al een mobiel.
Laatst aangepast door SBR op 06 Dec 2009 12:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 06 Dec 2009 12:22 Onderwerp:
| |

|
SBR schreef: | L!nk schreef: | Zodat je niet met een losse mp3-speler en telefoon zit? Ik vind het handig om alles ineen te hebben, ben regelmatig 'onderweg' en dan is het ideaal om muziek, internet en telefoon op hetzelfde apparaat te hebben. |
Dat is nou ook de reden dat ik een iPhone wil, maar vind die toch ook wel weer erg duur en heb al een mobiel. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 06 Dec 2009 12:31 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: | SBR schreef: | L!nk schreef: | Zodat je niet met een losse mp3-speler en telefoon zit? Ik vind het handig om alles ineen te hebben, ben regelmatig 'onderweg' en dan is het ideaal om muziek, internet en telefoon op hetzelfde apparaat te hebben. |
Dat is nou ook de reden dat ik een iPhone wil, maar vind die toch ook wel weer erg duur en heb al een mobiel. |
|
Twijfelde al. Thanks voor correctie.
Wat raden jullie mij aan als geheugen voor de iPod Touch. |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 06 Dec 2009 12:45 Onderwerp:
| |

|
ik heb 16 gig, precies goed voor mij, maar die is weg nu. je hebt alleen nog de 8 gig, 32 gig en 64 gig  |
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 06 Dec 2009 12:49 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: | ik heb 16 gig, precies goed voor mij, maar die is weg nu. je hebt alleen nog de 8 gig, 32 gig en 64 gig  |
Aangezien 8 het goedkoopste is, hoeveel games kan je daar opzetten als je al iets van 5gb aan muziek hebt?
Of laat ik mijn vraag anders formuleren. Hoeveel neemt een gemiddeld spel in beslag? |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 06 Dec 2009 12:56 Onderwerp:
| |

|
SBR schreef: | BeWario schreef: | ik heb 16 gig, precies goed voor mij, maar die is weg nu. je hebt alleen nog de 8 gig, 32 gig en 64 gig  |
Aangezien 8 het goedkoopste is, hoeveel games kan je daar opzetten als je al iets van 5gb aan muziek hebt?
Of laat ik mijn vraag anders formuleren. Hoeveel neemt een gemiddeld spel in beslag? |
wisselt sterk, ene keer heb je een spel van 15 mb, dan weer een spel van 500mb. 8gb is voor mij in ieder geval zat. |
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 06 Dec 2009 13:14 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | SBR schreef: | BeWario schreef: | ik heb 16 gig, precies goed voor mij, maar die is weg nu. je hebt alleen nog de 8 gig, 32 gig en 64 gig  |
wisselt sterk, ene keer heb je een spel van 15 mb, dan weer een spel van 500mb. 8gb is voor mij in ieder geval zat. |
Zolang ik die Guitar Hero rip off erop kan zetten ben ik tevreden  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |