Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
D: |
Geplaatst: 06 Dec 2009 13:18 Onderwerp:
| |

|
L!nk schreef: | Zodat je niet met een losse mp3-speler en telefoon zit? Ik vind het handig om alles ineen te hebben, ben regelmatig 'onderweg' en dan is het ideaal om muziek, internet en telefoon op hetzelfde apparaat te hebben. |
ok maar hoe werkt dat dan zonder knoppen, is het met spraakherkenning ofzo? Hoe'bel' je dan? |
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 06 Dec 2009 13:22 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | L!nk schreef: | Zodat je niet met een losse mp3-speler en telefoon zit? Ik vind het handig om alles ineen te hebben, ben regelmatig 'onderweg' en dan is het ideaal om muziek, internet en telefoon op hetzelfde apparaat te hebben. |
ok maar hoe werkt dat dan zonder knoppen, is het met spraakherkenning ofzo? Hoe'bel' je dan? |
Op het touchscreen verschijnen knopjes. Is dat het antwoord op je vraag? |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 06 Dec 2009 14:37 Onderwerp:
| |

|
SBR schreef: | D: schreef: | L!nk schreef: | Zodat je niet met een losse mp3-speler en telefoon zit? Ik vind het handig om alles ineen te hebben, ben regelmatig 'onderweg' en dan is het ideaal om muziek, internet en telefoon op hetzelfde apparaat te hebben. |
Op het touchscreen verschijnen knopjes. Is dat het antwoord op je vraag? | lol @ D: holbewoner  |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 06 Dec 2009 15:21 Onderwerp:
| |

|
@ SBR zelf heb ik een iPhone van 16GB en een iPod touch van 64GB
,maar een maat van mij heeft een 8GB daar was nog maar 5GB van over je krijgt dus niet het volledige aantal GB dat er op het doosje staat bij mij 16GB kreeg maar 14 en 64 kreeg maar 59. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Dec 2009 15:29 Onderwerp:
| |

|
Fuuton schreef: | @ SBR zelf heb ik een iPhone van 16GB en een iPod touch van 64GB
,maar een maat van mij heeft een 8GB daar was nog maar 5GB van over je krijgt dus niet het volledige aantal GB dat er op het doosje staat bij mij 16GB kreeg maar 14 en 64 kreeg maar 59. |
Oh maar dat is lelijk! |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 06 Dec 2009 15:31 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | L!nk schreef: | Zodat je niet met een losse mp3-speler en telefoon zit? Ik vind het handig om alles ineen te hebben, ben regelmatig 'onderweg' en dan is het ideaal om muziek, internet en telefoon op hetzelfde apparaat te hebben. |
Hoe kun je zowat elke dag op het internet komen, en geen flauw benul hebben wat een iPhone is. Of een touch-screen. Je kent de Nintendo DS toch ook wel? Jij speelt hier gewoon alsof je een of andere achterlijke wereldvreemde gozer bent, maar dat ben je niet. Kap er eens mee, of ben je echt zo harstikke dom als je doet? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Dec 2009 15:32 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Fuuton schreef: | @ SBR zelf heb ik een iPhone van 16GB en een iPod touch van 64GB
,maar een maat van mij heeft een 8GB daar was nog maar 5GB van over je krijgt dus niet het volledige aantal GB dat er op het doosje staat bij mij 16GB kreeg maar 14 en 64 kreeg maar 59. | Je krijgt wel het volledige aantal GB. Het wordt gewoon uitgerekend in 1000en ipv 1024en wat PCs rekenen. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Dec 2009 15:36 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | D: schreef: | L!nk schreef: | Zodat je niet met een losse mp3-speler en telefoon zit? Ik vind het handig om alles ineen te hebben, ben regelmatig 'onderweg' en dan is het ideaal om muziek, internet en telefoon op hetzelfde apparaat te hebben. |
Hoe kun je zowat elke dag op het internet komen, en geen flauw benul hebben wat een iPhone is. Of een touch-screen. Je kent de Nintendo DS toch ook wel? Jij speelt hier gewoon alsof je een of andere achterlijke wereldvreemde gozer bent, maar dat ben je niet. Kap er eens mee, of ben je echt zo harstikke dom als je doet? |
Heb je het al door? Een vorm van humor of afgunst tegenover dat ding als je het mij vraagt. Je kent D: toch... |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 06 Dec 2009 15:37 Onderwerp:
| |

|
dat is wel héél erg overdreven. Na het installeren van de firmware had ik nog 7.3 gig vrij. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 06 Dec 2009 15:41 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
JasperCLA schreef: | Fuuton schreef: | @ SBR zelf heb ik een iPhone van 16GB en een iPod touch van 64GB
Oh maar dat is lelijk! |
Nah, dat is met de meeste dingen zo. Op mijn HTC Touch Diamond staat ook 4GB, maar een gedeelte daarvan staat software op dus heb je 3.7 over op het begin.
En op de PS3 van 80GB heb je ook maar 74GB vrij. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Dec 2009 16:13 Onderwerp:
| |

|
Ik heb ook een stickje van "2gb" waar maar 1.2 op kan. Heb het bij de SR2 collectors gekregen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |